შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

20მარტი იყო(თავი 3)


1-07-2017, 02:10
ავტორი lizvarda
ნანახია 1 137

- გიჟი ხარ, ჩემს სახლში შემოიპარე ჩემი ლოგინის ქვეშ შეძვერი მელოდებოდი როდის გამოვიდოდი აბაზანიდან და პირსახოცით გამოსულს ფეხზე ხელს მკიდებ და გულს მიხეთქავ (ლიზა)
- აჰაა ყველაფერი თავმიმდევრობით თქვი მაგრამ არ შემოვპარულვარ დედაშენმა დიდი გულისხმიერება გამოიჩინა სახშიც შემომიშვა და ყავაც შემომთავაზა თუმცა ჩემი უარის გამო რადგან მედა შენ ბევრი გვაქვს სამეცადინო ყავაც ვერ მივირთვი (გიორგი)
- შენ რა დედაჩემს უთხარი რომ ჩემიკლასელი ხარ ?(ლიზა)
- ხო რაიყო თან მეხო უკვე გამოვიარე ეს კლასი და მოგეხმარები თან რაღაცეებში (გიორგი)
- ხა ხა ხა რახუმარა ხარ . ახლადაბლა ჩადი და ჩემს გულისხმიერ დედიკოს უთხარი რომ უკვე ვიმეცადინეთ.(ლიზა)
-მიდი , მიდი ეხლა შევტრიალდები მე და ჩაიცვი შენ დამერე ვიმეცადინოთ ლიზ აქაც მაგისთვის არ მოვედი კაცო ? ნუ ზარმაცობბ (გიორგი)
- უკვეეე ყელში ამომივიდაა შენი ცინიკოსობა გადი ჩემი ოთახიდან (ლიზა)
- კაი ვსიო ვტრიალდები და ჩაიცვი ( გიორგი)
სხვა გზა არმქონდა ძალით ხოარ გავაგდებდი მიტრიალდა თუარა ჩაცმა დავიწყე თან თვალს ვაპარებდი ხოარ მიყურებს თქო.
- შემოტრიალდი ჩავიცვი (ლიზა)
- აი რაკაი გოგო ხარ უკვე შენ თვითონ მთხოვ რომ გიყურო ( გიორგი)
- ხო აბა ჩემზე უკეთესს ვის უნდა უუყუროოოო (ლიზა)
- აბა მოყევი ერთი რამიზეზით წამოხვედი ინგლისურიდან ადრე (გიორგი)
- რა შენი საქმეა გიორგი ?(ლიზა)
- მოდი მეთვითონ გამოვიცნობ მე გამომექეცი შენ კიდე გონზეც ვერ მოხვიდოდი რო სანამ შენ მასწავლებელს ატყუებ მე შენი ლოგინის ქვეშ ვიმალები. ყველაფერი ასე მარტივად.(გიორგი)
გიორგი იცინოდა და და ჩემს გაბრაზებულ სახეს რომხედავდა კიდევ უფრო ცდილობდა ასეთი საქციელის გაგრძელებას.
- ყოჩაღ გამოიცანი , ვუთხარი გიორგის და თვალი ჩავუკარი.
- აღარ აპირებ ჩემი სახლიდან წასვლას? (ლიზა)
- წავალ ლიზიკო წავალ ისედაც გეყოფა მერე ჩემი ამ სახლში ყოფნა (გიორგი)
გიორგის ამ სიტყვებბა ჩემი დაფიქრება გამოიწვია რასნიშნავს მეყოფა მერე მისი აქ ყოფნა . რა იგულისხმა გიორგიმ? მაგრამ რას გაიგეებ ყველაზე უაზრო და ცინიკოსი ბიჭია მთელს დედამიწაზე მაგრამ კიარ იცის რომ არც მე ვარ არანაკლები.
- ჰა აბა მივდივარ და არ გამაცილებ ? რას იფიქრებს დედაშენი კლასელს არ აცილებსო(გიორგი)
ეს თქვა და მართლა დავფიქრდი რო ნინას ის ფაქტი არ მოეწონებოდა როარ გამეცილებინა ოთახიდან გავედი დაგიორგიც უკან მომყვებოდა . კიბეებზე ჩავდიოდთ და სამზარეულოში დედაჩემი ჭურჭელს რეცხავდა იმის მიუხედავად რომ ჭურჭლის სარეცხი მანქანა გვქონდა მას მიანც ხელით უყვარდა რეცხვა. გიორგის დანახვაზე ხელები შეიმშრალადა ჩვენკენ წამოვიდა.
- გიო მიდიხარ შვილო უკვე იმეცადინეთ? (ნინა)
- კიდედა ვიმეცადინეთ (ლიზა)
- სასიამოვნო იყო თქვენიგაცნობა ქალბატონო ნინა (გიორგი)
აუჰჰ რა ზრდილობიანია ჩვენი გიორგი.
- ყაავა მაინც არ დალიე.(ნინა)
- სხვა დროს ქალბატონო ნინა სხვა დროს თქვა სიცილით გიორგიმ.
კარებთან მივედით გიორგიმ კარები გამოაღო და გარეთ დადგა .
- კოცნა?(გიორგი)
- იდიოტი (ლიზა) ვთქვი და კარები მივუკეტე. ფანჯარაში ვიხედებოდი სანამარ დავრწმუნდი რომ წავიდა ოთახში არ ავედი.
- შვილო ლიზა რაკაი ბიჭია ეს გიორგი მე რატომ არ ვიცნობდი აქამდე.(ნინა)
-რავიცი დედა შენ არცერთ ჩემ კლასელს არ იცნობ ვუთხარი ნინას და ოთახში ავედი.
***********************
- ბექა რას შვები სადხარ? (გიორგი)
- სახლში ვარ გიო რაიყო (ბექა)
- მიდი მიდი დეიდაჩემთან გაეძრე კაფეში რა ( გიიორგი)
- რახდება (ბექა)
- მოდი და გეტყვი ვაახ(გიორგი)
- კაი ვიცმევ და შენთან ვარ (ბექა)
ბექა და გიორგი? ტრუსიკის ძმაკაცებიო რომ იტყვიან 3 წლისმერე ერთად არიან რასაცქვია ეერთად გაიზარდნენ. მათნაირი ძმაკაცობა სანატრელია . აი როგორც ლიზას სადაქალო აი ეგრეე რაა ოღონდ გიორგი მარტო ბექასთანაა ასე ყველაფერს მარტო მას უყვება და მარტო მასთან ერთად აკეთებს ისეთ რაღაცეებს რასაც ნიკასთან და მიშოსთან ერთად ვერ იზამს. რასაკვირველია ბექამ გიორგის დედაზე იცის რა და როგორ მოხდაგიორგი იმდენად ენდობა ბექას რომ აამას ხომ ვერდაუმალავდა.
105 წუთში კაფეში ბექაც გამოჩნდა.ქალბატონი თამუნა გადაკოცნა მოიკითხა და მერე ძმაკაცს შეუერთდა. ბექასაც ისევე უყვარდა თამუნა როგორც გიორგის მისთვისაც დეიდა იყო თითქოს.
- მიდი აბა მოყევი(ბექა)
- მოკლედ ლიზასთან ვიყავი სახლში დედამისი გავიცანი მამამისი და სანდრო სახლში არ იყვნენ მაგრამ ეგენი არც მჭირდებოდნენ ხოდა აი ესეც დავითრიე. გიორგიმ ჯიბიდან გასაღები ამოიღო და ბექას დაანახა. ხოიცი რო არმინდა ეს სახლის გატეხვა და რაღაც უბრალოდ ბევრი ჩალიჩის გარეშე სახლს გასაღებით გავაღებ. თქვა გიორგიმ და ბექას რეაქციას დაელოდა.
- ძან ხოარ რისკავ?(ბექა)
- საქმეში ხარ ?(გიორგი)
- აბა რა შენ თუ რისკავ იასნად . უთხრა ბექამ გიორგის და მხარზე ხელი დაადო.
- დღეს ღამით?(ბექა)
- კი დღეს გამთენიისას(გიორგი)
*****************************
მოდი გადარბენა გავაკეთოთ. ეს ამბავი არც მართალია და არც საიდანმე გადმოკოპირებული. ვზივარ და ვწერ რაც მომდის თავში დარაც მინდა თქვენთვის შევქმნა. მინდა ისევე როგორც მე წერის დროს ვგრძნობ თავს ერთერთ პერსონაჟად იგივე გრძნობა გიჩნდებოდეთ თქვენც და იყოთ ზოგჯერ ლიზა , გიორგი, ზოგჯერ ნინა და თუნდაც გიორგის დეიდა თამუნაცკი. შეიძლება თქვენი თავი ამოიცნოთ ბევრ მომენტში ან შეიძლება მოგინდეთ რომ ამ ე.წ ზღაპრის გმირები იყოთ, გაგიჩნდეთ სურვილი რომ იცხოვროთ იმ ცხოვრებით რომლითაც ცხოვრობენ მოთხრობაში, გაგიჩნდეთ სურვილი რომ იყოთ ისეთივე ბედნიერები როგორიც მოთხრობაში იქნებიან, გქონდეთ ისეთივე ცხოვრება როგორიც აქ და ესყველაფერი გაძლევდეთ საშუალებას რომ მიიღოთ გამოცდილება დაინახოთ სხვა თვალით ცხოვრება ზღაპრული თვალით......
******************
დღეს გამთენიისას 22 მარტს გატეხეს ყველასათვის კარგად ცნობილი ბიზნესმენის 37 წლის ზურა ჭავჭავაძის სახლი . სახლიდან წაღებულია ძვირფასეულობა და გატეხილია სეიფი ამოღებულია დიდძალი თანხა. მიმდინარეობს გამოძიება. უფრო დაწვრილებით ..........
****************
22 მარტი იყო მარტისთვის შესაბამისი ამინდი არც ციოდა და არც ცხელოდა. როგორც იყვიან მარტი მატყუარა თვეოა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent