შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დახვეწილი არამზადა (თავი1)


16-07-2017, 12:54
ავტორი choco
ნანახია 1 741

როგორც ყოველთვის მაღვიძარას ისევ დავასწარი.ხანდახან ვფიქრობ,რა საჭიროა მისი დაყენება? თუ მაინც მასზე ადრე ვიღვიძებ? ალბათ თავს ვიზღვევ.ენერგიულად ვდგები საწოლიდან და სააბაზანოსკენ მივდივარ,უეცრად ვირაცის სხეულს ვეხეთქები და მგონია რომ თავი აღარ მაქვს თავის ადგილას. ჩემზე ათი თავით მაღალ პიროვნებას ვუყურებ და, თვალში პირველივე შეხედვისას მისი ტუჩები მხვდება რომელიც წითელი და ძალიან მიმზიდველია.თითქოს გეუბნება _ნენე მოდი და მაკოცე შენ გელოდებოდიო.მისი ლურჯი თვალები ისეთი ღრმა და, ამოუცნობია... და უცებ მახსენდება რომ მას არცკი ვიცნობ,შეშინებული კურდღელივით უკან ვხტები.
_მორჩი ჩემს თვალიერებას?
მომესმა თუ ეს მართლა თქვა?რა საყავრელი ხმა აქვს _ რა სისულელეა არ გათვალიერებ.
_რაღაც არ გეტყობა
_ჩემს ოთახში და ჩემს სააბაზანოში რას აკეთებ?
-ლაზარეს ჰკითხე მან თავად შემომიშვა აქ, რავიცოდი შენი ოთხაი თუ იყო
_ვერ დამიახე ხო?არა რა ძმაც ასეთი უნდა, ჩავიბუტბუტე ჩემთვის და ახლა გამახსენდა რომ,მთელი ერთი წელია ჩემი ძმა არ მინხავს,დამპალი ამერიკიდან ჩამოეთრა და მე არცკი მნახა ხო?სამაგიეროდ ძმაკაცი შემომისახლა აბაზანაში.ნენე რა დროს ესაა თუ ღმერთი გწამს წადი შნი ძმა ნახე,როგორც იქნა ტვინმა მუშაობა დაიწყო.
_მოიცა ლაზარე ჩამოვიდა?არარსებობსს, უცნობის პასუხს არცკი დაველოდე ისე გავიქეცი ჩემი ძმის ოთახისკენ.ოჰო! როგორ კომფორტულად სძინავს,არაუშავს ახლავე გავაღვიძებ.
ფარდები გადავწიე და საბანი მთელი სისიწრაფით გადავხადე.სახე ბალიშში ჩამალა ეგონა ძილს გააგრძელებდა,ჰაჰ ვერ მიცნობს კარგად ვინ დააძინებს როცა ნენეს ღვიძავს.
_ლაზარე ადექი რა , ვის გაუგია ამდენხანს ძილი?ტანაც არ უნდა მნახო? უზრდელოო ბავშვო.ბალიშს მისი სახიდან ვიღებ და იქვე ვშეშდები.ეს ლაზარე არ არის. ოთო? შნც ჩამობრძანდი? რავფა ყველას ერთად მოგინდათ აქ მოსვლა რა არის ვერ გავიგე?ან თქვენი ოთახები არ გაქვთ?
ოთო ჩემი დეიდაშვილია მაგრამ ერთად გავიზარდეთ ეს ვაჟბატონიც, ლაზარესთან ერთად იყო წასული.მოიცა სიზმარში ხომ არ ვარ? აუ მეტკინა ხელზე იმხელა ვიპრწკინე.
_ნენე როგორ ხარ? როგორ მომენატრე.
მესმის ოთოს ხმა,როგორც იქნა საწოლიდან დგება და მეხუტება.ისე მიჭერს ხელებს სუნთქვა მეკვრის.
_ღმერთო ოთო დავიხრჩვე,ცოტაქ ფრთხილად ძალა გერჩის?
_მომენტრე გოგო რა იყო/ უიმე შენ ხო კაცი ვერ ჩაგეხუტება რა.
_ხო იცი რო ეს ცახუტებები და ამბები არ მიყვარს არა?
-ჰო შენ მარტო ნიტას ეხუტები.
-რადროს ნიტა, როდის ჩამოხვედით?ლაზარეს ოთხაში რატო გძინავს?ან ჩემს ოთხაში დილით აპოლონს რატომ ვხერდავ ჩემს სააბაზანოში? არ უნდა გეთქვათ რომ მოდიოდით? ან გუშინ რატომ არ გამაღვიძეთ? კარი როგორ გააღეთ?
_ამოისუნთქე გოგო მორჩი? გვიან მოვედით და ლაზარემ არ გავაღვიძოთ ცოდოაო,სიურპრიზის მოწყობა გვინდოდა.
-და აპოლონს რა უნდოდა ჩემს ოთახში?
_ვინ აპოლონს გოგო? აა იოანეზე იძახი? ეგ მე ნაღდად არ ვიცი შენ ძმას ჰკითხე.
სააბაზანოდან გამოდის ჩვეული ღიმილით,ჩემი ძამიკო რომელიც თითქმის არცკი შეცვლილა,ცოტა წვერი მოუშვია მაგრამ უხდება ხოიცი თქვენ.
_ლაზარეეე როგორ მომენტარე,ვყვირივარ და ვეხუტები
_ოჰო რა ადრიანად გაგიღვიძია,მეც მომეტრე ქაჯანა.
_ეე ქაჯანა არ ვარ.
-ჩვეულ ფორმაშია,დილიდან იმდენი კითხვა დამისვა ტავი ამატკივა უკვე .
_ლაზარე ჩემს ოთახში აპოლონს რა უნდოდა?
_ვინ აპოლონს გოგო?
_ იოანეზე იძახის
_სააბაზანო თავისუფალი აღარ იყო და შენ მაინც გეძინა...
_ ამიტომ აპოლონი ცემს ოტახში შემოუშვი ხო? ჩემს სააბაზანოში? დაუკითხავად? იქნებ შიშველი ვიყავი?
_მართალი ყოფილხარ ლაზარე შე4ნი და ნამდვილად ბევრს ლაპარაკობს
_მოკლედ ნენე,გაიცანი ეს არის იოანე არაბული ჩემი ძმა და მეგობარი,იოანე ეს ჩემი გადარეული და ნენ აბულაძეა.
_იოანე ანუ აპოლონი გავიცინე და ჩემი ოთახისკენ წავედი.
_ისე ამ დროს ამბობენ სასიამოვნოაო.
_ეგ მე არ მეხება გავიცინე და ოთახში შვედი.ტელეფონს დავხედე და ხუთი გამოტოვებული ზარი დამხვდა ნიტასგან. რაიყო კიმარა ცეცხლი უკიდია? მოიცადეთ,მეჩვენება თ პირველი საათია? მაღვიძარს შევხედე და ვიღაცას გამოურთავს,ოხ ლაზარე ახლა შენი თავი მაცემინა .მე რაღა დამემართა კიმარა,ყოველთვის ადრე მეღვიზება ხოლმე.ახლა გასაგებია რატომ მირეკავდა ასე გამწარებული ნიტა. სამი გაბმული ზარის შემდეგ როგორც იქნა აიღო,მისი რეაქციიდან გამომდინარე არ მაპატია მარტო რომ დავტოვე,მაგრამ ისეთი ამბავი მაქვს ვიცი გაჩუმდება და თავს არ ამატკიებს.
_სად ხარ გოგო? ცოცოხალი ხარ? ცეცხლი წაგეკიდა? თუ მოკვდი და შენს სულს ველაპარაკები?
_ამოისუთქე, გუშინ ლაზარე და ოთო ჩამოვიდნენ აპლონთან ერთად.
_მოიცა რა? ოთო ჩამოვიდა?
სერიოზულად?
შნტან მოვდივარ ლექციების მერე იცოდე,დაიცა გოგო აპოლონი ვინაა? ნაღდი სახელია?ეტყობა მშობლებს არ უყვარდათ თორემ შვილს მაგ სახელს როგორ დაარქმევდნენ.
-არა გოგო,იოანე ქვია ოთოს მეტი ვერაფერი გაიგე ხო? მოდი გელოდებბი სახლში ვიქნებით.

აპრილი იწურება და თბილიში ნაადრევი ზაფხული დადგა,ნუ მთლად მასეც არ ცხელა მაგრამ,ალბათ მზეს დღეს ძალიან შევუყვარდით და უნდა თავის სითბო და სიყვარული რაც შეიძლება მეტად გაგვიზიაროს ჩვენ ადამიანებს რომელსაც ალბათ არც კი ვიმსახურებთ.
ღია ფერის კედები და თეთრი ჯინსი,თეთრი კედები და თეთრი მაისური ჩავიცვი,ოთახი მოვაწესრიგე და ქვევით ჩასვლა დავაპირე,როცა გამახსენდა რომ ტელეფონი ოთახში დამრჩა და თან თმაც არ დამივარცხნია.თმა კოსად ავიკარი.უკან შევტრიალდი და აპოლონი დავინახე.
_ჰეი აპოლონ რა მოხდა?ლაზარეს სააბაზანო ახლაც დაკავებუია?
-შენ წარმოიდგინე და კი, ოთომ დაიპყრო.
_კიმარა აბაზანში წეღან არ იყავი?
-შენი ნახვა მინდოდა
-ოჰო ვითომ რატომ?რაიყო მოგენატრე?დედა რავარ ასეთი საყვარელი,ტუჩი მოვიკვნიტე და გავიცინე.
-ნენ ნუ მეთამაშები იცოდე ძვირად დაგიჯდება
_რა ვუყო?მიყვრას თამაში მითუმეტეს მთავარ როლში მე თუ ვარ.
ჩემსკენ ახლოს მოიწია,ცხვირი ცხვირზე მომადო,ღმერთო მგონი ახლა მაკოცებს, რა საყვარლად მიყურებს მისი წითელი ტუჩები.
_ლაზარე გეძებდა და მაგიტომ მოვედი,პატრა გოგონები არ მხიბლავს ნენე.მითხრა და ოთახი დატოვა.
_იდიოტი გავიფიქრე და ქვემოთ ჩავედი.
ქვემოთ ჩავედი და ყველა იქ დამხვდა.
_რას აპირებტ აბა? რისთვის ჩამოხვედით?რამდნეი ხნით? კიდე მიდიხართ? ლაზარე მოდი აქ ცემი მაღვიძარა შენ გამორთე? მოგკლავ იცოდე.
_ჰო კარგი მინდოდა ჩემთან ერთად ყოფილიყავი მომენატრე გოგო რა იყო,ერთი დღე არაფერი მოგივა.
_ლექციების მერეც ვიზამდი მაგას,ნიტა მარტო დავტოვე და ამას არასდროს მაპატიებს.
_ნუ წიკვინებ რა დაქალს არავინ მოგტაცებს, მესმის აპოლონის ხმა.
_შენ ვაფშე ჩუ რა1 არავინ გეკითხება.
_კარგი რა რატომ ბრაზობ? ნიტა რომ მოვა ერთად წავიდეთ ხუთივე სადმე.
_შენ რა იცი რომ ნიტა მოვა??
_აბა არ უნდა გვნახოს?შენი ამბავი რომ ვიცი უკვე დარეკილი გექნება,ნუ ჩემი ნახვა თ არ უნდა აგერ ოთოს გამო მოვა.
_ჰო ჰო კარგი,მაგრამ იცოდე ასე მეორედ აღარ მოიქცე არ მიყვრს უმიზეზოდ რომ ვაცდენ ლექციებს. გიხაროდეთ რომ მომენატრეთ,თორემ ხო იცით ამას ასე არ დავტოვებდი.
_როგორი ბეჯითი გოგო ხარ შენ.
-ოჰო აპლონ რამდნეი ლაპარაკი გვცოდნიაო,რავქნატ?პატარა გოგოგნებს გვიყვარს სწავლა,აბა ბიჭებს ხომ არ დავუწყებთ თვალიერებას.
_რამხელა ენა გაქვს
_დიდი ვუთხარი ენა გამოვუყე დავეჯღანე და ლაზარეს მივუბრუნდი _ლაზარე დედას და მამს ელაპარაკე?
_კი იციან რომ ჩამოვედით თითონ ერთ კვირაში ჩამოვლენ.
_ოთო შენ?
_ბიძაშენის ამბავი არ იცი? თუშეთში წამოდითო
_თვითონ როდის ჩამოვლენ?ძაან გაუტკბათ იქ ყოფნა ერთი კვირაა იქ არიან,რაიყო პატალა დაიკო ქო ალ უნდა მოგიყვანმონ ბიჭო,. არა რა დეიდაზე არაფერს ვამბობ მაგრამ დათომაც რო დამივიწყა,აი აი ჩამოვიდნენ აქ.
_ნუ გაქ შენ საზიზღარი ენა,რადროს მაგათი შვილია,ახლა ჩემი შვილი უნდა ჰყავდეთ კალთაში და ეთამაშებოდნენ.
_ჰო მარა შნ ცოლის მოყვანას არ ფიქრობ და, არა რა ჯობია ლამაზ ცისფერ თვალება პატარა საყვარელ გოგოს? როდემდე უნდა იყო დედისერთა?
_ნენე დილადრიან თავი რამისთვის ხომ არ მიგირტყამს? რა დაიკო აგიტყდა გოგო? ამ სიბერეში მაგათ შვილი უნდათ?თან შნ აქ არ მყავხარ? რა იყო ჩემი დაიკო აღარ ხარ?
_ამასუყურე რა! შენი თუ არ ვარ აბა ვისი ვარ ? რამდენს მალაპარაკებთ? მომშივდა წამოდით რა სადმე წავიდეთ.
_და ნიტა?
_არ ინერვიიულო ოთუნა ისიც იქ მოვა
_უბრალოდ ვიკიტხე გოგო რა იყო?
_ვიცი მე შენი ეგ უბრალოდ კითხვა,წამოდით წამოდით.
_აუ ნენე ჩემი მანქანა არაა აქ მამასტან არის და შენი მანქანით წავიდეთ რა
_ავტობუსით ან სამარშუტო ტაქსით ვერ დადიხარ? თ არ ეკადრება ლაზარე აბულაძეს ავტობუსით სიარული?
_მეღადავები გოგო?
_აჰა აიღე მანქანის გასაღები,არ გეკაიფები,რა საჭიროა გამუდმებით მანქანით სიარული ვერ ვხვდები.
_უნივერსიტეტში რითი დადიხარ?
_უი აპოლონ შენ სულ გადამავიწყდი,შენ ძმობას გეფიცები,ავტობუსით ან მეტროთი.
_დაჟე ძმა? მოიცა მანქანიტ რატო არ დავდივართო ვითომ?არ ვიცითო თ გვეშინიაო?
_შენი ჭირიმე რა,მე რო ვატარებ ნეტა ისე შენ ატარებდე.რა საჭიროა ყოველთვის მანქანით სიარული?როცა მაგვიანდება მხოლოდ მაშინ დავდივარ,რაც ძალიან იშვიათად ხდება.
_ჰო კაი ახლა მანქანით წავიდეთ,საჭესთან იოანე დაჟდება.
_ჰმ..წინ მე ვჯდები დაგასწარით
_ოჰო რა იყო ასე ახლოს გინდა ჩემტან ყოფნა?
_ჰო აბა.მეშინია მანქანს არაფერი მოუვიდეს და მაგიტო.
_ჰე მორჩით კინკლაობას,კუჭი საჭმელს მთოვს წავედით.
ჩემს საყვარელ ადგილას მივედით,ძალიან მიყვარს ეს კაფე.უბრალო მშვიდი და წყნარი ადგილია,მშვიდი ატმოსფერო და ძალიან კარგი აურაა.როცა დრო მაქვს ვცდილობ ყოველთვის მოვიდე აქ. სასურველი ადგილი დავიკავეთ და თავისი საფირმო ღიმილითაც მოგვიახლოვდა ირაკლი.
_იკა როგორ ხარ? მომენატრე,
_როგორც ყოველთვის?
_ ჰო ფორთოხლის წვენი და სალათი.
_მეც იგივე მესმის აპოლონის ხმა.
_მაშინ ოთხი სალათი და ფორთოხლის წვენნი,თქვა ოთომ და ანისნა იკას შეკვეთა მოეტანა
-იკა უკვე ხუთი ვუთხარი და კარისკენ გავიხედე ნიტა უკვე აქ იყო.ირაკლის გაუღიმა და კარგი ძმაკაცივით ხელი აუწია,თვალის ჩაკვრაც არ დავიწყებია.დაგვინახა და ჩვენსკენ წამოვიდა ,თავდაჯერებული მოდიოდა ამაყი ნაბიჯებით,მაგრამ ოთომ როგორცკი შეხედა,ლამის ადგილზე ჩაიკეცა მისი ტავდაჯერებულობა და სიამაყე კი წამებში ნამსვრევებად იქცა.გამაგიჟებს ეს გოგო რა .
_გამარჯობა ბიჭებო როგორ ხართ? მომენატრეთ. სათითაოდ გადაეხვია ყველას,ნუ ყველას რა აპოლონს ხელი გაუწოდა.
_ნიტა,შენ ალბათ აპოლ კი8არა და იოანე ხარ.გაიცინა ნიტამ.
_იოანე არაბული,ღიმილით ჩამოართვა ხელი.ვაიჰ რა საყვარელი ღიმილი აქვს.მოიცათ ეს მე ვთქვი? ბევრი ვიცინეთ და ვიმხიარულეთ,არცისეთი უჟმური ყოფილა ეს ჩვენი აპოლონი ხო იცით თქვენ.პირიქით საყვრელიც კია.
მეორე დღეს ბიჭები თუშეთში წავიდნენ.დათმ ერთი ამბავი დააწია შვილს აქ ჩამოდი და ერთად წავიდეთო.
ჩემებს გაგცნობთ აქვე თორემ დამჭიდებიან ცოტახანში და გაურკვევლობა არ შეგექმანთ.
დეიდა ელენე მოსიძე,დედაჩემნი დაა რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს.ჩემი დედიკო კი ღრმადპატივცემული ელა მოსიძე გახლავთ. დავით მოსიძე კი ჩემი ენრეგიული და მხიარული ბიძაა.თქვენთვის უკვე კარგად ნაცნობი ოთოს მამაა.აქვე მამაჩემსაც გაგაცნობტ ლევან აბულაძე,სერიოზულია მაგრამ თუ ერთხელ გაიხუმრა აი მერე ვეღარავინ გაცერებს..
ბიჭების გარეშე ერთი კვირა გავატრეთ მე და ნიტამ.გოგო ისტერიკაში ჩამივრდა,ოთოს რომ ვერ ნახულობდა.უი,ტქვენთვის ვარ მითქვამს ხო?რა ცუდი გოგო ვარ. ეს როგორ გამომრჩა.ჩემს საუკეთესო დაქალ ნიტას,ცემი ხისტავიანი დედიდაშვილი ოთო უყვრს.ამ ხისთავიანასაც უყვარს ეს შტერი მარა,აჰ არცერთი იღებს ხმას და არც მეორე.
დღეს დედიკო და მამიკო ჩამოვლენ,როგორ მომენატრნენ,ნეტა რას ჩამომიტანენ?ჩემს საყვაარელ სუნამოს? თუ დავიწყდებათ? რა მნიშვნელობა აქვს მტავარია თვითონ ჩამოვიდნენ.
უნივერსიტეტში პირველი ლექცია ლიტერატურა გვქონდა,ძალიან მიყვარს ალაბთ ლექტორის დამსახურებაა.აუდიტორისს კარი გაიღო და პატარა ლამაზი გოგონა შმოვიდა, ალბათი ათი წლის თუ იქნებოდა,ნაკლების თუ არა.
_უკაცრავად,ნენე აბულაძეს ეს კონვერტი სასწრაფოდ უნდა გადავცე,თქვა გოგონამ კონვერტი მომიტანა და გაიქცა.ლექტორმა გაიცვინა და ლექცია განაგრძო. წერილის ნახვა მხოლოდ ლექციების დასრულების მერე გამახსენდა. გავხსენი და შავი კალმით ნაწერი დამხვდა.
"თამაში გიყვრს ნენე,მითუმეტეს თუ შენ ხარ მტავარ როლში,ჩემი თამაში ცემი წესებით.იმედია თავს გაართმევ,წარმატებები! ი!"



№1  offline წევრი Imagination

ცუდი არაა მაგრამ ძან უბრალო ენით წერ. შეცდომებიც არის.

 


№2 სტუმარი Guest wasp

http://geosociali.ru/index.php

 


№3 სტუმარი Charita

Momwos gaagrdzele da ar daagvianoo

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent