შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დახვეწილი არამზადა (თავი2)


18-07-2017, 00:12
ავტორი choco
ნანახია 1 632

უკაცრავად,ნენე აბულაძეს ეს კონვერტი სასწრაფოდ უნდა გადავცე,თქვა გოგონამ კონვერტი მომიტანა და გაიქცა.ლექტორმა გაიცვინა და ლექცია განაგრძო. წერილის ნახვა მხოლოდ ლექციების დასრულების მერე გამახსენდა. გავხსენი და შავი კალმით ნაწერი დამხვდა.
"თამაში გიყვრს ნენე,მითუმეტეს თუ შენ ხარ მტავარ როლში,ჩემი თამაში ცემი წესებით.იმედია თავს გაართმევ,წარმატებები! ი!"
ოჰო!ვინა არის ნეტა ან რა თამაში აუტყდა კიმარა.არვიცი არვიცი.ქალბატონ ნიტა დღეს არ ბრძანდებოდა ლექციებზე,მინდოდა გამევლო მაგრამ გამახსენდა რომ ჩემები დღეს ბრუნდებიან,ბიწებიც უნდა დაბრუნებულიყვნენ და ყველა ჩემთან იქნებოდა.
აჰ,გასაღები სახლში დამრჩა, რა ვარ ასეთი შტერი,ლაზარეს სიცილი შორიდანვე ვიცანი,ზარი დავრეკე და როგორც იქნა კარი გააღეს.მომღიმარი აპოლონი შემომრჩა ხელში.დავიჯერო სხვას არავის ეცალა?კარი მაინდამაინც ამას უნდა გაეღო?
_გამარჯობა ქაჯანა,მეუბნება თავისი სანდომიანი ღიმილით და მეხუტება.მოიცა რაო?ჰო აპოლონი მეხუტება და,მეც არ ვეწინააღმდეგები.დავიჯერო მომენატრა?რა სისულელეა რატომ უნდა მომნატრებოდა?
_დედა და მამა ჩამოვიდნენ? ვეკითხები და მისაღებში შვდივარ.ოჰო ყველანი აქ ყოფილან.ჯერ მშობლებს გადავეხვიე და მოვიკიტხე შემდეგ დეიდას და დათოს.ლაზარეს ვსაყვედურობ ამდენი ხანი თუშეთში დარჩენა რა ამბავია მეთქი და ცივად ვეხუტები.აი ოთოს კი ვერსად ვერ ვხედავ.
-ბატონო დავით,თქვენი პატივცემული ვაჟბატონი სად ბრძანდება ხომ ვერ მეტყვით?
_არვიცი ნენე,სადრაც წავიდა,მგონი ვიღაც გოგო უნდა ენახა.
_რაო?ჯერ არ ჩამოსულა უკვე გოგოებს კერავს?მოვიდეს აქ,მე ნიტა გამიგიჟა გოგო ისტერიკებში იყო,როდის ჩამოვაო მომენტრაო მტელი დრები მის წუწუნს ვუსმენდი და ეს გოგოების სანახავად დარბის.აი ოთო რობაქიზე მოდი შენ სახლში მეექვსე სართულიდან თუ არ გადაგაგაგდო მე არ ვიყო ნენე აბულაძე.
_კაი გოგო დაწყნარდი რა იყო,მემსი ოთოს ხმა,სამზარეულოში ვიყავი წყლის დასალევად უიმე,წაიკიდა ცეცხლი.მართლა საგულაოდ ხო არ წავიდოდი?ჯერ შნ უნდა მენახე.ნიტა რატო გადაირია ვითომ? მევენატრე თუ რავა მაგის საქმე?ნწნ მოვუკვდი მაგას მე.
_აუ ოთარა ახლა მოკეტე და მაი წვენი ხელში რომ გიჭირავს მე მომეცი,თორემ იმდენი ვილაპარაკე ყელი გამიშრა.ვითომ არ იცოდე ახლა აი ჩემი დაქალი შენზე რო გიჟდება და რო უყვარხარ.ახლა არ დაიწყო შენი ჭირიმე არვიცოდი ახლა გავიგეო და ამბები.შენც რო გიყვრს მაგიც ვიცი მე და ქენი ახლა რაცხა.ხო იცი რა ბატი მყავს არა?არაფრის დიდიებით არ მოვა და არ გეტყვის რამეს.რომ გხედავს ლამისა გული წაუვიდეს და ეგ იმას გეტყვის მიყვრახრო?არა რა დათო ამ შნ შვილს ვერაფერი უნდა ასწავლო?სულ არ გგავს შნ,რას მიყურებ ახლა რამე ახალი გითხარი თუ არ იცოდი? რა გინდა ერთი რას უწუნებ ამ ცემ დაქალს.მანამ არ მოისვენებ შენ სანამ დეიდაჩემს ბოზს არ მოუყვან სახლშ.არა ელენე უთხარი ახლა ნიტაზე უკეთეს გოგოს სად ნახავს ახლა ეს?გააგებინეთ ამ თქვენ ლენჩ შვილს რომ უთხრას თავისი სათქმელი იმ გოგოს თორე,იქეთ იმის საცოდაობით დავიწვი და აქეთ ამისი.ორივეს შემხედვარე კიდე ლამის ჭკუიდან გადავიდე.
_ნენე რამდნეი ილაპარაკე,მესმის აპოლონი ხმა,აუ ახლა ამას რა გაუძლებს ღმერთო!არ შეუძლია უბრალოდ მშვიდად იჯდეს და ხმა არ ამოიღოს? არა რა არ იციან დღევანდელმა ახალგაზრდებმა ენაზე კბილის დაჭერა._ოთო ნენე მართალია, ჯობია მიხვიდე და დაელაპარაკო ნიტას თორემ ხომ იცი არა ლამაზი გოგოა,უამრავი მაგარი და შნზე გამბედავი ბიჭი დადის თბილიშ და ერთი ორი თბილი სიტყვითა და სიურპრიზების მეტი კი არ უნდათ გოგებს არაფერი უცებ გაიქცევიან და მერე პირველივე სმხვედრს გაყვებიან ცოლად იმიტო რომ ვინც უყვრთ ის ხმას არ ირებს და სიყვარულში არ უტყდება. აგაცლიან მაგ გოგოს და მერე არ იწუწუნო.
-რამდენს ლაპარაკობთ მეც მათქმევინეთ რაღაც არ მიყვრს ნიტა არა,პატარაა ჯერ ეგ ერთი ჩემზე და მეორეც ერთი ბუზღუნაა.ცემ გემოვნებაში არ დება.შეგნეთ ეს დედაფეტქბეული რა,ნუ გამიხურეთ საქმე.
_კაი ოთო დამშვიდდი,არ გიყვრას და ვსო ირაკლის ვეტყვი მაშინ რომ ისევ დაიწყოს ნიტას გულის მოგება არაა ცუდი ბიჭი ზრდილობიანია და არცგანათლება აკლია,ნიტას ზუსტად შეეფერაბა.ქორწილში მეჯვარეთაც გაყევი თუ გინდა ოღონდ შენ ირაკლის მეჯვარე იყავი რომ მე ნიტასი უნდა ვიყო.მერე თქვი არ მიყვრდაო თეთრკაბაში რო გამოეწყობა და სხვას გაუკეთებს თითზე ოქროს რგოოლს.
_ვინ ირაკლი ან რა ქორწილი და მეჯვარე ნენე? ვსო აი ქი მივხვდი რომ სუსტი წერტილი ვუპოვე გაჩერებას აღარ ვაპირებდი ახლა უნდა მომეგო თორემ სხვა დროს ამას ვეღარ შვძლებდი.
_ვინ ირაკლი და ის მიმტანი ბიჭი კაფეში რომ იყპ.ჩვენს უნივერსიტეტში დადის და თავისუფალ დროს მანდ მუშაობს ძალიან კარგი ურთიერთობა აქვს ნიტასთან,როგორც ვიცი დიდიხანია უყვრს და სიყვარულის ახსნასაც აპირებს.ნიტა კიდე იმიტო რო შნ დაგივიწყოს ადგება და იმის შეყვარებული გახდება,მერე ცოლადაც გაყვება,ბავშვებიც ეყოლებათ,თ გინდა ერთს მოგანათლინებს,და მერე ცხოვრობდნენ ერთად ტკბილად და ბენდიერად,ასე გამოიყურება ზრაპარი რომლშიც ირაკლი და ნიტა არიან მთავარი პერსონაჟები შნ კი ცუდი ბიძია ხარ.
_ჩემს გარდა სხვას ვერ გაყვება ცოლად.ვერც სხვას გაუკეთებს ბეჭედს ხელზე!ვერც სხვასთან ეყოლება შვილები.ჰო მიყვრას ამის მოსმენა გინდოდათ?მიყვარს და ამის თქმასაც ვაპირებ მაგრამ ჯერ არა.არა ასე ადვილი მიხვიდე გოგოსტან და უთრა იცი რა მე შენ სულ ნერვებს გიშლი ჩემს გამმო ბევრჯერ გიტირია და ცუდად ყოფილხარ საზიზრარი ადამიანი ვარ და მე შენ მიყვარხარ მეთქი.უბრალოდ მაცალეთ რა!
აპოლონს გავხედე ინსტიქტურად და იღიმოდა.აქამდე ჩუმად მყოფი ლაზარე ადგა და ყველას მოგვმართა.
_გაგრძელებას იხილავთ შემდეგ სერიაში პირველი სერიის დასასრული,ახლა კი ბიძებო და დეიდებო დედებო და მამაებო დეიდაშვილებო და ძმაკაცებო წამოდით და ვივახშმოთ თორემ აღარ შეიძლია.
ვახშმის შემდეგ ოთახში ავედი გარეთ ცოტა ციოდა,სასეირნოდ მინდოდა გასვლა,ის ის იყო ოთახიდან უნდა გავსულიყავი რომ აპოლონი შმოვიდა ოთახში.
_რა იყო აპოლონ?აბაზანა ახლლაც დაკავებულია თუ ლაზარე მეზახის?
_არა შნი ნახვა მინდოდა
_რატომ? რად გინდა პატარა გოგოს ნახვა? ძილისწინ ზღაპარი უნდა მომიყვე თ მიმღერო?
_უბრალოდ მინდოდა მეტქვა რომ ქვევით რაც ილაპარაკე ჩემზე ძალიან დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა.არც ისეთი პატრა ყოფილხარ როგორც მეგონა.
_არც ისეთიო.პატარა არ ვარ თან საერთოდ
_ჭირვეულო პატარა ხარ.
_არა!
_გინდა შევამოწომთ?
_როგორ?
_აი ასე სიტყვას არ ამთავრებს და ჩემს ბაგეებს თავისას ახვედრებს,ნელა და ძალიან ნაზად მკოცნის,ასე უცებ პირველ კოცნას მპარავს,რამდნჯერ მიფიქრია როგორი იქნებოდა ჩემი პირველი კოცნა,წარმოვიდგენდი ხოლმე პრინცს რომელიც წვიმაში მკოცნიდა,ან მზის ცასვლიას,თუნდაც ეშმაკის ბორბალზე რომ ვიჯდებოდით ერთად აი მაშინ ნ უბრალოდ ზღვის ნაპირას ღამით სადაც ტალღების ხმა ისმის და თლიების კივილი.მაგრამ არა!ეს ყველაფერი ჩემს ოთახში ხდება ჩემთის ჯერ კიდევ უცნობი ადამიანი მოდის ასე ურცხვად და მკოცნის,მაგრამ ნენენ მაინც არ ეწინაღმდგება.ამას რატომ ვაკეთებ არვიცი.უცებ მომშორდა და თვალებში ჩამაშტერდა,ვგრძნობდი მისი გულისცემა აჩქარებული იყო._ხომ გეუბნები პატარა ხარ მეთქი ნენ!პირველი კოცნა მოგპარე საყვარელო,იმედია დღეს არ დაგესიზმრები.ასე ურცხვად დატოვა ჩმი ოთახი და ქვევით ჩავიდა.
_იდიოტი გავიფიქრე ჩემთვის და ოთახში დავრჩ.გარეთ გასვლის სურვილი დამეკარგა,



№1  offline წევრი tatiko.1995

Dzalian kargi iyo velodebi shemdeg tavs chemo kargo

 


№2  offline წევრი choco

tatiko.1995
Dzalian kargi iyo velodebi shemdeg tavs chemo kargo

მიხარია რომ კიტხულობ არ დავაგვიანებ

 


№3  offline წევრი tatiko.1995

Gelodebi moutmenlad chemo kargo interesi mklavs

 


№4  offline წევრი ucnobi_18

ეს როარ გააგრძელოო არვიციი...

აუუ მალე გააგრძელე რაა

 


№5  offline წევრი choco

ucnobi_18
ეს როარ გააგრძელოო არვიციი...

აუუ მალე გააგრძელე რაა

დღეს დავდებ ახალ თავსს თორმეტს რომ გადაცდება

 


ვაიმე რაგაუკეთა ამ პატარა გოგოს სუ მთლა დაღუპა scream joy heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent