შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გულის ნარჩენები


31-07-2017, 17:56
ავტორი niliki
ნანახია 1 224

და ჩემი ისტორიაც ასე - ძალიან ჩვეულებრივად დაწყო.
მე15 წლის ნია და ჩემი კლასელი15 წლის ალექსანდრე.ჩვენ ძალიან ჩვეულებრივი ურთიერთობა გვქონდა ,იქამდე სანამ არ ვიგრძენი მის მიმართ სიმპატიაკ, რომელიც შემდეგ სიყვარულში გადაიზარდა...
2015წლის 9 დეკემბერს უნდა დაეყოთ ბავშვები წყვილებად სკოლის საერთაშორისო საახალწლო მეჯლისისთვის და ისე მოხდა რომ მე და ლექსო ერთი წყვილი გავხდით.
მიხაროდა მაგრამ ჯერ ვერ ვხვდებოდი თუ რატომ თითქოს მომწონდა თითქოს არა.
და აი დადგა 29 დეკმბერიც მე უკვე სკოლაში ვიყავი გამზადბული ცოტას აგვიანებდა და ვნერვიულობდი მაგრამ მაინც მოვიდა და მომეშვა.
ცეკვები დროს ყველაზე კარგი მომენტი საჩჩუქრის ჩუქება იყო და მან ყველაზემომხიბვლელი სუნის მქონე სუნამო მაჩუქა, რომელიც დღემდე ახალივითაა.
მერე ვწერდით ხოლმე ერთმანეთს და ერთერთ ჩვეულებრივ მიმოწერაში ასეთი უცნაური რამ მომწერა:"წინააღმდეგი ხო არ ხარ რო მეგობრები აღარ ვიყოთ " (ფბ-ში) და ასეც მოხდა საშინლად ვგრძნობდი თავს ეს ხომ ცალმხრივი სიყვარული იყო და თან გაურკვევლობაში ვიყავი იმის გამო რომ რამოდენიმე დღის წინ კლასში ყველაზე პოპულარულმა ბიჭმა დამიძახა და მითხრა "ამან თქვა მიყვარსო" ლექსოც გვერძე ედგა, მერე დედა დაიფიცა რა თქმა უნდა არ დავუჯერე და ადგილზე დავბრუნდი სრულ გაურკვევლობაში ვიყავი, მაგრამ მერე შევამჩნიე რომ გაკვეთილზე ლექსო მიყურებდა თანაც განუწყვეტლივ ამან კი იმედი მომცა თუმცა სულ ტყუილად ეს ყველაფერი მაინც ცალმხრივი იყო, დრო გადიოდა უფროდა უფრო მიყვარდებოდა,ვიტანჯებოდი.
ბევრი დროგავიდა თითმის 1 წელი მე ის უფრო ძალიან მიყვარდა.
2017 წლის 19 თებერვალი დღე როცა ამ სიტყვების პირდაპირი მნიშვნელობიტ - გავნადგურდი,გავიგე რომ ლექსო მარტის დასაწყისში კანადაში გადადიოდა საცხოვრებლად.
6 მარტის შემდეგ კი ჩემი ცხოვრება სრულიად შეიცვალა,
ნამდვილი ღიმილი ჩემთვის აღარ არსებობდა, ის მთელი ჩემი ცხოვრება იყო რომელიც უკვე აღარ მქონდა,მყავდა.
2017 წლის 14 ივლისს როცა ის უკვე სულის ტკივილაამდე მენატრებოდა მივწერე რომ მიიყარდა რადგამ მეტი აღარ შემეძლო მან კი მითხრა " ვიცოდი" ძალიან გამიკვირდა ვკითხე თუ საიდან იცოდა,მაგრამ დამაიგნორა მხოლოდ "seen" ახლა კი დავდივარ ასე დაცარიელებული სულის ტკივილამდე მენატრება და ვგრძნობ რომ უბრალოდ ვარსებობ!



---------------------------------------------------------------------------------

პ.ს მე "niakoniania" ვარ ოღონდ სხვა ექაუნთით



№1 სტუმარი Guest bubu

cxovreba iseti xanmoklea rom tavi aravis da araflis gamo ar unda daitanjos adamianma

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent