შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსუალური პატარძალი -თავიIII-


6-08-2017, 07:06
ნანახია 4 321

დილაადრიან ტელეფონის ზარმა გამაღვიძა. ნინა იყო.
_ჰო…_ჩახლეჩილი ხმით ვუპასუხე.
_რას შვები?_მკითხა და ტონზე შევატყვე უკვე ფუსფუსებდა სამზარეულოში._გამო ყავა დავლიოთ.
_ახლა გამეღვიძა…_ავწუწუნდი.
_მიდი მალე. თან გუშინ შენი საყვარელი შოკოლადის ნამცხვარი გამოვაცხე!_კისკისით მითხრა და ტელეფონი გამითიშა.
ოხ ნინა! ყოველთვის იცდა როგორ უნდა შემოვერიგებინე. არც ახლა შემცდარა. ნინასთან საუბარი უკვე დავიწყებული მაქონდა. თანაც იმასაც ვიაზრებდი რომ ასე თუ ისე მართალი იყო.
ისიც მესმოდა ნიკას სურვილების და მოთხვნილებების დაკმაყოფილება რომ უნდოდა, მაგრამ ეს იმის უფლებას არ აძლევდა წლების მანძილზე ტყულში ვყოლოდი, მითუმეტეს რომ ხვდებოდა სხვა უყვარდა. ვიცი რომ სიტუაცია კიდევ უფრო ღრმა იყო, ვიცი რომ 7 წელი ძალიან ბევრია, მაგრამ მანამდე წასულიყო… უამრავი აზრი მერეოდა თავში. ზოგჯერ ისეთი ბრაზის ალმური მომედებოდა მინდოდა ნიკასთვის თავი წამეჭრა და საფოსტო ყუთით, ლამაზად შეფუთული (ბაფთებით) გამეგზავნა იმ კახპისთვის მთელი სამი წელი სხვის შეყვარებულთან და შემდეგ უკვე საქმროსთან რომ იწვა. თუმცა რას ვიზამდი, სამყარო სავსე იყო ასეთი ადამიანებით და სჯობდა თავის დროზე შევგუებოდი იმ აზრს რომ ზაღაპარში არ ვცხოვრობდი, სადაც მხოლოდ ერთი ბოროტი გმირია და საბოლოოდ მასზეც სიკეთე იმარჯვებს. რეალობა სულ სხვა იყო… რეალობა ნიკასა და მისი კახპის ბედნიერი მომავალი იყო, სამი შვილით და უზარმაზარი სახლით. ჩემნაირები კი ალბათ შინაბერებად კვდებოდნენ, თავის კატებთან ერთად და მთელი თავისი ცხოვრების მანძლზე მხოლოდ ერთხელ და ისიც შემთხვევით აღმოჩნდებოდნენ ირაკლისნაირ მამაკაცთან.

ნინას სახლის კარი ზანტად შევაღე და ისევ ნახევრად მძნარე, მძიმე და ნელი ნაბიჯებით გავემართე სამზარეულოსკენ.
_როგორც იქნა._შეიყვირა ნინამ._ცოტაც და შენს გარეშე შევჭამდი ამ მშენებას!_თქვა და მაცივრიდან შოკოლადის ნამცხვარი გამოიღო. ნერწყვი გადავყლაპე და თვალებ განათებულმა გავაყოლე ნამცხვარს თვალი. ნინამ მოზრდილი ნაჭერი გადმომიღო, მერე ისევ მაცივრისკენ მიბრუნდა და წინასწარ გამზადებული, ორი ჭიქა ცივი ყავაც გამოღო.
_უფ, რა გოგო ხარ!_სიამოვნებისგან დავიკვნესე და პირველი ლუკმა ჩავიდე პირში._ოქროს ხელები გაქვს ნინა!_პირგამოტენილმა ვთქვი და სკამის საზურგეს მივესვენე._დღეს უცნაურად კარგ ხასიათზე ხარ, გუშინ ლამის შემჭამე.
_გუშინ რაც გითხარი სწორი იყო და შენც მშენივრად იცი ეს._მოკლედ მომიჭრა მან.
_ირაკლი იყო ჩემთან გუშინ…_ჩავილაპარაკე ჩუმად.
_რა?_წარბები აქაჩა ნინამ._რა უნდოდა?
_როგორც ყოველთვის, უნდოდა რომ გავემწარებინე. ბიუსჰალტერი დამრჩა და მომიტანა. პირდაპირ ცხირთან ამიფრიალა და ძლივს წავართვი სანამ დედაჩემი დაინახავდა.
_დედაშინიც იქ იყო?
_ჰო, და მერე ნიკაც მოვიდა…_თვალები გადავატრიალე.
_ნიკა? რა უნდოდა?_საბოლოოდ დასერიოზულდა ჩემი დაქალი.
_მომიყვა როგორ მღალატობდა მთელი სამი წელი…_სევდიანად გამეღიმა._ბოლოს კიდე ღრიალი დაიწყო შენი ბრალია ყველაფერიო, მემუქრებოდა… ჰოდა ადგა ირაკლიმ და პირდაპირ ცხვირში უთავაზა.
_რა ქნა?_დაიყვირა ნინამ.
_რაიყო? იქ რომ ყოფილიყავი დარწმუნებული ვარ არც შენ დააკლებდი.
_ირაკლის ვინ ეკითხებოდა?
_რა გჭირს ნინა? კი არ დამიბარებია მოდი და ნიკას წინაშე დამიცავითქო. იქ იყო და სიტუაციის მიხედვით იმოქმედა.
_ირაკლი შენთვის არავინ არაა! არ აქვს უფლება შენს პირადში ჩაერიოს, თანაც ასე უხეშად. და საერთოდ არ აქვს უფლება შენს სახლში მოვიდეს._გაბრაზდა ნინა.
_ჩემსა და ირაკლის შორის არაფერი არ ხდება და არც მოხდება._უკვე მეც ავუწიე ტონს.
_ეგ ისედაც ნათელია. თანაც ირაკლის საცოლე ყავს და შენ რა “პონტში” შეგაბამს.
_საცოლე?_გაკვირვებულმა ვიკითხე._საბერძნეთში?
_არა, აქ. მაგიტომ ჩამოვიდა._ნინამ უდარდელად მოიჭრა ნამცხვარი და მაგიდას მოუსკუპდა._დღეს საღამოს უნდა გააცნოს ჩემებს._მითხრა და ეჭვის თვალით გამომხედა._იმედია მის მიმართ რაიმე გრძნობა არ გაქვს.
_არა!_სწრაფად ვუპასუხე და ნამცხვრის ჭამა გავაგრძელე.
ბევრი აღარ გვისაუბრია. უფრო სწორად ნინა ყვებოდა რაღაცეებს და მე ვუსმენდი (ვცდილობდი მაინც).
ირაკლიზე ვფიქრობდი. კიდევ ერთი მოღალატე მამაკაცი გამოჩნდა. ამჯერად ჩემთან უღალატა მის საცოლეს. მერე ნიკას კახპაზე დავფიქრდი და პირველად გამიჩნდა აზრი რომ ის არაფერ შუაში იყო.
_უნდა წავიდე._ნინას საუბარი შევაწყვეტინე და ცეცხლმოდებულივით წამოვხტი ფეხზე.
_რა დაგემართა?_იკითხა გაკვირვებულმა.
_არაფერი, სახლში მინდა წავიდე…_უცებ მივაყარე სიტყვები ერთმანეთს და სასწრაფოდ წამოვედი იქედან.
ვერ გეტყვით რა დამემართა და რატომ მომინდა იქედან წამოსვლა ასე უეცრად და უმიზეზოდ, მაგრამ ვეღარ ვისვენებდი იქ. ჩემს თავს ამდენი რამე ხდებოდა და ნინა უნივერსიტეტზე და მის კურსელებზე მესაუბრებოდა. თითქოს იმ წამს გავიაზრე რომ საშინელი რამ დამემართა. იმ წამს გავიაზრე რომ წინ კიდევ უფრო საშინელი გზა მელოდა. განსაკუთრებით კი დედაჩემს არ დაადგებოდა კარგი დღე. ნათესაობა სათითაოდ მიაკითხავდა და დაწვრილებით გამოკითხავდა რა მოხდა. მერე დედაჩემიც კაკალ-კაკალ ჩაუკაკლავდა რომ ნიკა ნაგავი აღმოჩნდა, მასთან დაწოლას მაძალებდა და სხვასთან მიღალატა. საბოლოოდ ეს ხმები ნიკასთან მივიდოდა და ის ხელახლა მომივარდებოდა სახლში და ქაჯის და შეუგნებელის ძახილით ამიკლებდა.
ამის გარდა კიდევ უამრავმა აზრმა გამიარა თავში. რა მოხდებოდა როდესაც ნიკას და მის ახალ შეყვარებულს (თუ ძველ საყვარელს?) შევხვდებოდი? რა უნდა მექნა? მივსალმებოდი? თუ უბრალოდ გვერდი ამერა?
მოკლედ ათასი ფიქრი დაფრინავდა ჩემს გადამწვარ გონებაში… ამ ფიქრების გასაფანტად კი მხოლოდ ერთი გზა არსებობდა - უნდა დამელია! ნინასთან ერთად იმიტომ არ დავლიე რომ ვიცოდი ირაკლიც შემოგვიერთდებოდა და საქმე ცუდად დასრულდებოდა. ამიტომაც გადავწყვიტე მშვიდობიანი “ლოთი” ვყოფილიყავი იმ საღამოს და ყველასგან გარიყულად დამთვრალიყავი. თანაც ისე ძალიან რომ მეორე დილით სამზარეულოს ნიჟარაში ან საწოლის ქვეშ გამღვიძებოდა.

სახლში მისვლისთანავე შხაპი მივიღე. მერე სველი თმებითა და პირსახოც შემოხვეული გავედი სამზარეულოში და პირველი ბოთლი ღვინო გავხსენი. ზოგადად, 3 ჭიქა ნებისმიერი სახის ალკოჰოლი და უკვე ვითიშებოდი, ან უარეს შემთხვევაში ჯერ გული მერეოდა და მერე ვითიშებოდი, მაგრამ ამჯერად საქმე სერიოზულად იყო… 3 ჭიქა ვერ დაამარცხებდა ჩემს დარდს.
აღარც მახსოვს მერამდენე ბოთლზე გავჩერდი… გაბრუებული ვიყავი. ბოთლის პირს ჭიქას ვეღარ ვუმიზნებდი და ამიტომ თავად ბოთლი მქონდა პირზე მიყუდებული. თან ბოლო ხმაზე რაღაც უაზრო სიმღერები მქონდა ჩართული. ფხიზელ მდგომარეობაში ამას ნამდვილად არ მოვუსმენდი, მაგრამ მაშინ სულ ერთი იყო ჩემთვის თუ რა ესმოდათ ყურებს ან რას სვამდა პირი…
ჩემი ლეპტოპი დაჯდა და სიმღერებიც გამეთიშა. ტუჩები ამოვაბრუნე და ის იყო წუწუნი უნდა დამეწყო რომ კარზე კაკუნის ხმა გაისმა.
_მო…მოვდივარ…მოვდივარ…_ძლივს-ძლიობით წარმოვთქვი სიტყვები და ფეხების ჯვარედინი მოძრაობით გავემართე კარისკენ.
არ მახსოვს რამდენიხანი ვეწვალე კარის საკეტს რომ გამეღო, მაგრამ ის კი ვიცი რომ დიდიხანი ვეძებდი ჩამკეტს და როცა მივაგენი აღმოჩნდა რომ კარი ღია იყო.
_შემოდით…_წამოვიყვირე და იქვე კედელს ავეკარი. კარის გაღბის თავიც არ მქონდა.
_რა გჭირს?_გაისმა ნაცნობი ხმა.
_ირაკლი?_თვალები მოვჭუტე და გამოსახულების გასუფთავება ვცადე, თუმცა ამაოდ.
_ჩემს გარეშე დათვერი?_ახარხალდა ის.
_დავთვერი?_გამეცნია მეც._სულ ცოტა დავლიე…_მარჯვენა ხელის საჩვენებელი და ცერა თითი ერთმანეთთან ახლოს მივიტანე, ცალი თვალი დავხუჭე და ჩემს ხელს ალმაცერად შევხედე.
_გეტყობა._იცინოდა ისევ._ლაპარაკზეც და გამოხედვაზეც. ნეტა რამდენი გგონივარ ახლა?_ჩაფიქრდა იგი.
_სულაც არ არის საჭირო მაგი გამოსაცნობად თვალების გამოყენება._ვუთხარი და ხელით მხარზე შევეხე._შეიძლება მეტყველება და მხედველობა დამიქვეითა სასმელმა, მაგრამ შეგრძნებები გამიორმაგა.
გავიგონე როგორ გადაყლაპა ირაკლიმ მოზრდილი ნერწყვი. ჩემსკენ მოიწია და მისი ცხელი ტუჩები ყურთან ძალიან ახლოს მოიტანა.
_ამ პირსახოცის შიგნით რა გაცვია?_იკითხა ეშმაკურად, შემდეგ კი მისი ხელის ძალიან მარტივი მოძრაბოით პირსახოცი ჩემი სხეულიდან ძირს აღმოჩნდა._ასეც ვიცოდი რომ შიშველი იქნებოდი!_გამარჯვებულად წარმოთქვა.
_ჯანდაბა… მაკოცებ თუ ასე უნდა გამყინო?_ვნებისაგან ანთებულს აღმომხდა პირიდან.
ირაკლის ჩაეცინა… მერე სწრაფად დასწვდა ჩემს ტუჩებს და მხურვალედ კოცნა დაუწყო. ხელების ფათურით მივაგენი მისი შარვლის სათავეს, ჯერ ქამარი შევუხსენი, შემდეგ კი შარვალი. ირაკლიმ ცალი ხელი წელზე მომხვია, ცალი კი უკანალზე ჩამჭიდა და ხელში ამიტაცა. ფეხები ირაკლის წელზე შემოვაწყვე და ამჯერად მის თმებში შეიჭრა ჩემი თითები. ჩემი ტუჩებით დაკმაყოფილებული ირაკლი კი ყელზე გადავიდა. არ ვიცი ეს კოცნა უფრო იყო თუ ლოკვა მაგრამ თავბრუსდამხვევად მსიამოვნებდა მისი ყველა შეხება. ვიგრძენი მისაღებში როგორ გამიყვანა და შემდეგ დივანზე როგორ მოთავსდა კომფორტულად. ზემოდან გადავაჯექი და ამჯერად მე დავუწყე ყელში კოცნა. შემდეგ ყურის ძირშიც გადავინაცვლე, რასაც ირაკლის ამოკვნესა და ჩემს წელზე მისი ხელების მოჭერა მოყვა.
_გაიხადე!_ძლივს ამოვიდგი ენა და მის მაისურს ჩავებღაუჭე. ირაკლიმ ხელები მაღლა ასწია და მეც უცებ გავხადე წელს ზემოთ.
მისი სხეული საშნლად მიზიდავდა. მომწონდა მის პრესზე თითების თმაში და მის გაოფლილ მხრებზე კოცნა. მომწონდა როგორ ებღაუჭბოდა ჩემს უკანალს და მომწონდა ისიც რომ ჩემში იყო შემოსული. მომწონდა მასთან ერთად ერთობლიობა და თავს მაკარგვინებდა ის ათასგვარი შეგრძნება რომელიც სხეულის ყველა ნაწილაკში აღწევდა.
გავიოფლეთ, დავიღალეთ და ასე სიამოვნებისგან ძალაგამოცლილებს მიგვეძინა დივანზე.

დილით რომ გავიღვიძე ჩემს ოთახში, საწოლში ვიწექი. პირველი რაც თავში აზრად მომივიდა ის იყო რომ ირაკლისთან გატარებული ღამე სიზმარი იყო. ვერ გეტყვით გამიხარდა თუ არა, მაგრამ ის კი დანამდვილებით ვიცოდი რომ ასე აჯობებდა.
ის იყო მშვიდად ძილი უნდა გამეგრძელებინა, რომ გავიაზრე შიშველი ვიწექი და ეჭვიც სწორედ ამ დროს შემეპარა იმაში თუ რამდენად არარეალური იყო ის სიზმარი.
უეცრად ,ოთახში საჭმლის სუნი შემოვიდა. ინსტიქტურად წამოვხტი ფეხზე და პლედშემოხვეული გავარდი სამზარეულოსკენ.
სამზარეულოში, საცვლის ამარა მოფუსფუსე ირაკლი რომ დავინახე ლამის ტვინის შერყევა მივიღე.
_გაიღვიძე?_გამიცინა ჩვეულებრისამებრ._იმედია შემწვარი კვერცხი და ცოტა ექსპერიმენტები გიყვარს._ზურგი მაქცია და გაზქურასთან ტრიალი გააგრძელა._ისე ახალგაზრდა გოგოს მაცივარში ცოტა უფრო მეტი ჯანსაღი საჭმელი უნდა მოგეძებნებოდეს…_სხვათაშორის ჩაილაპარაკა.
_აღარასოდეს!!! აღარასოდეს აღარ დავლევ ერთ წვეთ ალკოჰოლსაც კი სანამ მეცოდინება რომ მე და შენ ერთსა და იმავე ქვეყანაში ვართ!_მკაცრად წარმოვთქვი.
_დავიჯერო არ მოგწონს ჩემთან?_ისევ ზურგით იდგა, თუმცა მივხვდი ეღიმებოდა.
_საერთოდ რატომ მოხვედი გუშინ?_სასწრაფოდ შევცვალე თემა.
_გრძელი ამბავია…
_რაიყო, საცოლეს დაშორდი?
_საცოლეს?_იკადრა და შემობრუნდა.
_ჰო… ნინამ მითხრა ყველაფერი._ამჯერად მე დამთამაშებდა კმაყოფილების ღიმილი სახეზე.
_რა საცოლე?_ახარხარდა იგი._საცოლე კი არა მამაჩემი მირიგებდა ვიღაც ზე სვეცკობა გოგოს და რომ მივხვდი მის მანჭვას ვეღარ გავუძლებდი, წამოვედი.
_აბა ნინამ იმ გოგოს გამო ჩამოვიდაო…_ნელ-ნელა თავდაჯერებულობას კარგავდა ჩემი ტონი.
_შეიძლება ეგრეც ითქვას, მამაჩემა მთხოვა რომ გამეცნო.
_როდის მერეა მამაშენის თხივნას ითვალისწინებ?_ხმაში სიმკაცრე შემომეჭრა.
_ყველაფერს აქვს დასაწყისი… ამ შემთხვევაში კი დასაწყისიც და დასასრულიც ერთი იყო._ისევ გაზქურისკენ შებრუნდა და გამორთო._ხომ არ ეჭვიანობ?_ჩაიხითხითა მან.
_ვინ მე?_შევიცხადე._ვიზე? შენს საცოლეზე?_ისე გულიანად გავიცინე რომ ლამის სუთქვა შემეკრა.
_ჰო რაიყო?_ნელნელა მომიახლოვდა._შენი მოციმციმე თვალები აშკარად მეუბნებიან რომ ჩემთან მოსწონთ და ლოგიკურია თუ იეჭვიანებ.
_მოციმციმე თვალები არა, მოელვარე კიდე!_ხელი ავიქნიე და ზურგი ვაქციე.
_საით?_მკლავში დამწვდა და მისკენ მიმაბრუნდა.
_უნდა ჩავიცვა!
_ჯერ აღიარე რომ გიჟდები ჩემზე!
_ვერა, იმიტომ რომ ასე არ არის!_წარბები ავქაჩე ზემოთ.
_არადა შენი თვალები სულ სხვა რამეს მეუბნებიან.
_თვალების ენა კარგად უნდა შეისწავლო მგონი!_მკაცრად ვუთხარი და ვცადე მისი კლაჭისგან თავის დახსნა._გამიშვი!
_ნუ ბრაზდები მარიამ, უბრალოდ აღიარე და გაგიშვებ.
_იმას რასაც არ ვგრძნობ ვერ ვაღიარებ!_ტონს ავუწიე._და საერთოდ, რას აიჩემე ეს თვალები…_გაბრაზება ნელნელა მემატებოდა._არ მომწონხარ, არ მიზიდავ, არ მინდიხარ და მითუმეტეს არ ვგიჟდები შენზე.
_რა უნდამუსოდ იტყუები._გამეკრიჭა.
_საქმე იცი რაშია…_კმაყოფილების ღიმილი გამომესახა._შენ გიჟდები ჩემზე!_ნიშნის მოგებით ჩავხედე თვალებში, რომლებიც უცნაურად მიყურებდნენ.
ირაკლის არაფერს ამბობდა. თითქოს ერთ ადგილზე გაშეშებულიიყო.
_უამრავი სექსუალური გოგოა, იმ შენი ზე სვეცკობის ჩათვლით, ასე რომ კეთილი ინებე და მე შემეშვი._დავარღვიე უხერხული სიჩუმე.
_შენნაირი სექსუალური მიტოვეული პატარძალი იშვიათობაა…_საკმაოდ დინჯი ხმის ტემბრით მითხრა და ხელი შემიშვა._როდესაც ქალს შორდებიან, იგი ორმაგად უკეთესი ხდება საწოლში… ყოფილის ჯინაზე უცნობი მამაკაცის მკლავებში ბოლომდე იხსნება და ვნების ქალღმერთი ხდება…_ირაკლის ცალყბად გაეცინა.
ცოტახანი ვუყურებდი თვალებში, ნელ-ნელა მომედო მთელს სხეულზე ბრაზისგან ალი და როდეს უკვე პიკს მიაღწია ისე მწარედ გავარტყი ხელი რომ მთელი ლოყა აუწითლდა.
ოდნავაც არ შერხეულა…
_წადი აქედან!_მშვიდად ვუთხარი, ზურგი ვაქციე და ჩემი ოთახისაკენ გავემართე.
მალევე გავიგონე როგორ გაიხრურა კარი ირაკლიმ…


______

მადლობთ რომ კითხულობთ.
გუშინაც დავამატე ეს თავი, მაგრამ მალევე წაიშალა.

პ.ს.
ისტორიის ბოლოში ფოტოები როგორ დავამატო?



№1  offline წევრი mia15

ძალიან მომწონს და ველი ახალ თავს

 


№2 სტუმარი Nini

Ar daagviano gaagrdzele :-* superr:-*

 


№3  offline წევრი nini sabauri

მთავარ ფოტოს როგორც ტვირთავ,ისე მიყევი ინსტრუქციას ოღონდ ბოლოს ლინკი არ დააკოპირო, პირდაპირ დააჭირე "ამორჩეულის ჩასმა"-ს, ისტორიის ბოლოს უნდა ჩაისვას( თუ არ ვცდები მგონი ასეა). :)
რაც შეეხება ისტორიას: ძალიან მაგარია, ირაკლი და მარიამი უსაყვარლესი წყვილი იქნებოდა ჩემი აზრით. ნინას უხეში, ოდნავ აგდებული ტონი დამაფიქრებელია. იმედია მართლა ნიკას საყვარელი არ აღმოჩნდება<3.
ჰო კიდევ, გამიხარდა ირაკლის საცოლე რომ აღარ ყავს:დდ<3<3
მოკლედ გელოდებიი... heart_eyes

 


№4  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

მომწონს შეცვლილი სახელები მალე დადეეე

 


№5 სტუმარი Guest trocodeo

კარგია ზალიან,თან ძალიან არ მიყვარს სახელი სოსო და მიხარია რომ შეუცვალე და ირაკლი დაარქვი

 


mia15
ძალიან მომწონს და ველი ახალ თავს

Nini
Ar daagviano gaagrdzele :-* superr:-*

მადლობთ!! შემდეგ თავს სავარაუდოდ სამშაბათს დავდებ!!

nini sabauri
მთავარ ფოტოს როგორც ტვირთავ,ისე მიყევი ინსტრუქციას ოღონდ ბოლოს ლინკი არ დააკოპირო, პირდაპირ დააჭირე "ამორჩეულის ჩასმა"-ს, ისტორიის ბოლოს უნდა ჩაისვას( თუ არ ვცდები მგონი ასეა). :)
რაც შეეხება ისტორიას: ძალიან მაგარია, ირაკლი და მარიამი უსაყვარლესი წყვილი იქნებოდა ჩემი აზრით. ნინას უხეში, ოდნავ აგდებული ტონი დამაფიქრებელია. იმედია მართლა ნიკას საყვარელი არ აღმოჩნდება<3.
ჰო კიდევ, გამიხარდა ირაკლის საცოლე რომ აღარ ყავს:დდ<3<3
მოკლედ გელოდებიი... heart_eyes

ვცადე ეგრე ფოტოს ატვირთვა და არ გამოვიდა, ვცდი კიდევ ერთხელ.
მიხარია რომ ისტორია მოგწონს!!

bobga
Es gushin xo dader?

კი, მაგრამ მალევე წაიშალა.

ანი ანი
მომწონს შეცვლილი სახელები მალე დადეეე

Guest trocodeo
კარგია ზალიან,თან ძალიან არ მიყვარს სახელი სოსო და მიხარია რომ შეუცვალე და ირაკლი დაარქვი

ისტორიაზე რას ფიქრობთ? <3

 


№7 სტუმარი Ana

მიუხედავად იმისა რომ ისტორიამ თავიდან დამაინტერესა ახლა მხოლოდ სიძულვილს ვგრძნობ მის მიმართ. წერდნენ სოსოს სიმპათიურ მამაკაცად ვერ აღვიქვამთო რა სახელია ო შენც 'აკუნტრუშდი' და დაუჯერე ეგეთი დაბალი დონის აუდიტორიას... სიტყვებიც არ მაქვს შეგიძლია თავისუფლად ჩათვალო რომ აღარ ხარ მწერალი, პრინციპში არც ამ მოთხრობის ავტორი! უი ხო კიდე მარიამი? სერიუზულად? ოჰ როგორ მეცოდებით. ვწყვეტ კითხვას!

 


Ana
მიუხედავად იმისა რომ ისტორიამ თავიდან დამაინტერესა ახლა მხოლოდ სიძულვილს ვგრძნობ მის მიმართ. წერდნენ სოსოს სიმპათიურ მამაკაცად ვერ აღვიქვამთო რა სახელია ო შენც 'აკუნტრუშდი' და დაუჯერე ეგეთი დაბალი დონის აუდიტორიას... სიტყვებიც არ მაქვს შეგიძლია თავისუფლად ჩათვალო რომ აღარ ხარ მწერალი, პრინციპში არც ამ მოთხრობის ავტორი! უი ხო კიდე მარიამი? სერიუზულად? ოჰ როგორ მეცოდებით. ვწყვეტ კითხვას!

მესმის რასაც გულისხმობ, და არანაირო უფლება არ მაქვს შეგეწინააღმდეგო ან თავი ვიმართლო. ვწუხვარ რომ კითხვას წყვეტ, მაგრამ შენს გადაწყვეტილებას პატივს ვცემ. ბოდიში რომ იმედები გაგიცრუე...

 


№9 სტუმარი Guest მარიამი

მომწონს ეს ისტორია...
მიუხედავად იმისა რომ არ მინდოდა სახელები შეგეცვალა და ბრბოს აყოლოდი, არ ვაპირებ ამის გამო შევწყვიტო კითხვა. უბრალოდ არ იმსახურებ ამას.
მე შენს გვერდით ვარ.
წარმატებები!!

 


№10 მოდერი sameone crazy girl

ერთად წავიკითხე და ძალიან ვიხალისე. დიდი ხანია ასეთი "საკაიფო" ისტორია არ წამიკითხავს smile smile smile ასე გააგრძელეე

 


№11 სტუმარი Guest ანა

კი, მაგრამ ავტორ თუ ასეთი გამგებიანი ხარ რა პონტში შეცვალე სახელები?!
რომ გითხრას ახლა ამ ჯგუფმა, წადი კლდიდან გადახტი აღარ გვევასებიო, უნდა ქნა?! იმედია, ქუჩაში მარტო არ დადიხარ:))).

 


Guest მარიამი
მომწონს ეს ისტორია...
მიუხედავად იმისა რომ არ მინდოდა სახელები შეგეცვალა და ბრბოს აყოლოდი, არ ვაპირებ ამის გამო შევწყვიტო კითხვა. უბრალოდ არ იმსახურებ ამას.
მე შენს გვერდით ვარ.
წარმატებები!!

მადლობა ამ გადაწყვეტილებისთვის.

sameone crazy girl
ერთად წავიკითხე და ძალიან ვიხალისე. დიდი ხანია ასეთი "საკაიფო" ისტორია არ წამიკითხავს smile smile smile ასე გააგრძელეე

მადლობა ჩემო კარგო!!! მიხარია რომ მოგწონს.

Guest ანა
კი, მაგრამ ავტორ თუ ასეთი გამგებიანი ხარ რა პონტში შეცვალე სახელები?!
რომ გითხრას ახლა ამ ჯგუფმა, წადი კლდიდან გადახტი აღარ გვევასებიო, უნდა ქნა?! იმედია, ქუჩაში მარტო არ დადიხარ:))).

ერთია ისტორიასთან დაკავშირებული შენიშვნები და მეორე პირადი შეურაცხყოფა.
ძალიან გთხოვ საერთოდ ნუ დაწერ კომენტარს თუ ეს ისტორიას არ ეხება.
გონება საკმაოდ კარგად მიჭრის იმისთვის რომ გავარჩიო რა ცვლილებების შეტანა მიღირს ისტორიასა თუ პირად ცხოვრებაში. შენი ასეთი კომენტარი კი უბრალოდ იმაზე მიუთითებს რომ აზრის კორექტულად და ადამიანის (რომელიც ცდილობს თავისი საქმე აკეთოს) შეურაცხოფის გარეშე გადმოცემის უნარი არ გაგაჩნია.
მე შევასრულე ჩემთვის ძვირფასი ადამიანების (მკითხველის) თხოვნა და არა მოთხოვნა!!!

 


№13  offline მოდერი ენემი

მე ძალიან მომწონს მოთხრობა და მიუხედავად იმისა რომ შენ სახელები შეცვალე მე სულაც არ ვდარდობ ანუ ჩემთვის პრობლემა არაა და ამის გამო კრიტიკას არ დავიწყებ. მეც ვარ შენსავით მწერალი და მეც მყავს კრიტიკოსები და ვიცი რას გრძნობ როცა შენს ნაშრომს აკრიტიკებენ. შენც თქვი და მეც ბევრჯერ ვიტყვი რომ თუ არ მოგწონთ ნუ წაიკითხავთ, თუ მოთხრობის წერის სტილზე ან თუნდაც გაუმართავ წინადადებაზე გაქვთ შენიშვნა თქვით მარა თქვენ არ მოგწონთ რომ სახელები შეიცვალა, ეს ხომ უბრალოდ სახელია, მას მოთხრობის შინაარსი კი არ შეუცვლია. მე შენს მოთხრობას ბოლომდე წავიკითხავ როგორიც არ უნდა გამოვიდეს. ხოლო მოთხრობაზემე რას ვიტყვი და იმას რომ ძალიან მომეწონა და ალბათ ყველა ხვდება რომ ირაკლი და მარიამი ერთად იქნებიან მარა, მე ვერ გავიგე ირაკლის დას რა პრობლემა აქვს მათ ურთიერთობაზე. kissing_heart

 


№14 სტუმარი Guest ანა

ანამარია.ტოცკი
Guest მარიამი
მომწონს ეს ისტორია...
მიუხედავად იმისა რომ არ მინდოდა სახელები შეგეცვალა და ბრბოს აყოლოდი, არ ვაპირებ ამის გამო შევწყვიტო კითხვა. უბრალოდ არ იმსახურებ ამას.
მე შენს გვერდით ვარ.
წარმატებები!!

მადლობა ამ გადაწყვეტილებისთვის.

sameone crazy girl
ერთად წავიკითხე და ძალიან ვიხალისე. დიდი ხანია ასეთი "საკაიფო" ისტორია არ წამიკითხავს smile smile smile ასე გააგრძელეე

მადლობა ჩემო კარგო!!! მიხარია რომ მოგწონს.

Guest ანა
კი, მაგრამ ავტორ თუ ასეთი გამგებიანი ხარ რა პონტში შეცვალე სახელები?!
რომ გითხრას ახლა ამ ჯგუფმა, წადი კლდიდან გადახტი აღარ გვევასებიო, უნდა ქნა?! იმედია, ქუჩაში მარტო არ დადიხარ:))).

ერთია ისტორიასთან დაკავშირებული შენიშვნები და მეორე პირადი შეურაცხყოფა.
ძალიან გთხოვ საერთოდ ნუ დაწერ კომენტარს თუ ეს ისტორიას არ ეხება.
გონება საკმაოდ კარგად მიჭრის იმისთვის რომ გავარჩიო რა ცვლილებების შეტანა მიღირს ისტორიასა თუ პირად ცხოვრებაში. შენი ასეთი კომენტარი კი უბრალოდ იმაზე მიუთითებს რომ აზრის კორექტულად და ადამიანის (რომელიც ცდილობს თავისი საქმე აკეთოს) შეურაცხოფის გარეშე გადმოცემის უნარი არ გაგაჩნია.
მე შევასრულე ჩემთვის ძვირფასი ადამიანების (მკითხველის) თხოვნა და არა მოთხოვნა!!!


წაკითხულის სწორად გაგებაც უნდა შეგეძლოს! შეურაცხმყოფელი არაფერი მითქვამს. რაც ვთქვი მხოლოდ შენი ქცევიდან გამომდინარე ვთქვი!
თან, ამბობ რომ შეურაცხყოფილი ხარ და ამავდროულად მეთანხმები.

 


Guest ანა
კი, მაგრამ ავტორ თუ ასეთი გამგებიანი ხარ რა პონტში შეცვალე სახელები?!
რომ გითხრას ახლა ამ ჯგუფმა, წადი კლდიდან გადახტი აღარ გვევასებიო, უნდა ქნა?! იმედია, ქუჩაში მარტო არ დადიხარ:))).

მე მესმის როდესაც ისტორიასთან დაკავშირებით გამოხატავენ უკმაყოფილებას, თუნდაც იმიტომ რომ სახელები შევცვალე. მაგრამ ეს, იმედი ქუჩაში მარტო არ დადიხარ, უნდა დამეთანხმო რომ ისტორიასთან არაფერ შუაშია და პლიუს შეურაცხყოფადათ ითველბა (პრადად ჩემთვის, სხვისი აზრი ამ საკითხთან დაკავშირებით არ მაინტერესებს).
არ მოგწონთ ისტორია? - კარგი! ვწუხვარ, მაგრამ გემოვნებაზე არ დაობენ.
არ მოგწონთ სახელები? - კარგი! იგივეს ვიტყვი რომ გემოვნებაზე არ დაობენ.
არ მოგეწონათ ის რომ სახელები შევცვალე? - კარგი! უბრალოდ ეს ჩემი გადაწყვეტილებაა და დანარჩენათ თქვენ უნდა არჩიოთ რამდენად მნიშვნელოვანია თქვენთვის ის ფაქტი რომ სახელები შევცვალე.
წყვეტ კითხვას? - კარგი! პატივს ვცემ თქვენს გადაწყვეტილებას. როდესაც ისტორიისკენ გული არ მიგიწევს ვერავინ დაგაძალებთ წაიკითხოთ.
მაგრამ არის კიდევ ერთი რამ როცა პირადად მე მეხები. ამ ჯფის წევრებს ჩემი "კლდიდან გადახტომის" საკითხს ნამდვილად არ წამოვუჭრი.
რაც შეეხება ისტორია, სწორედაც რომ პირველ რიგში ამ ჯფის წევრების აზრია მნიშვნელოვანი. რაც შემეძლო "დემოკრატიული" გადაწყვეტილება მივიღე და უმეტესობის აზრი გავითვალისწინე. + ჩემი სურვილის საწინააღმდეგოდ წავედი.
მე არ მაქვს პრეტენზია მწერლობასა და წიგნის გამოცემა. აქ ისტორიის დადება ჩემთვის ერთ-ერთ გასართობს წარმოადგენს. ამ გასართობით კი სიამოვნებას ვანიჭებ ამ ჯფის წევრებს (შეძლებისდაგვარად).
მე მიღირდა ამა თუ იმ მიზეზით სახელების შეცვლა. თორემ დამიჯერე საკუთარი პოზიციის დაცვა არ მეშლება.
ჩემთვის რომ მნიშვნელოვანი არ იყოს მკითხველის აზრი, მაშინ არც აქ დავდებდი ამ ისტორიას.
იმედია გაიგებ რასაც ვგულისხმობ...
უბრალოდ დაიმახსოვრე რომ ყველას სხვადასხვა ღირებულებები აქვთ ცხოვრებაში.

ენემი
მე ძალიან მომწონს მოთხრობა და მიუხედავად იმისა რომ შენ სახელები შეცვალე მე სულაც არ ვდარდობ ანუ ჩემთვის პრობლემა არაა და ამის გამო კრიტიკას არ დავიწყებ. მეც ვარ შენსავით მწერალი და მეც მყავს კრიტიკოსები და ვიცი რას გრძნობ როცა შენს ნაშრომს აკრიტიკებენ. შენც თქვი და მეც ბევრჯერ ვიტყვი რომ თუ არ მოგწონთ ნუ წაიკითხავთ, თუ მოთხრობის წერის სტილზე ან თუნდაც გაუმართავ წინადადებაზე გაქვთ შენიშვნა თქვით მარა თქვენ არ მოგწონთ რომ სახელები შეიცვალა, ეს ხომ უბრალოდ სახელია, მას მოთხრობის შინაარსი კი არ შეუცვლია. მე შენს მოთხრობას ბოლომდე წავიკითხავ როგორიც არ უნდა გამოვიდეს. ხოლო მოთხრობაზემე რას ვიტყვი და იმას რომ ძალიან მომეწონა და ალბათ ყველა ხვდება რომ ირაკლი და მარიამი ერთად იქნებიან მარა, მე ვერ გავიგე ირაკლის დას რა პრობლემა აქვს მათ ურთიერთობაზე. kissing_heart


მადლობ ჩემო კარგი. მიხარია რომ გესმის ჩემი. ჯანსაღი კრიტიკა ყოველთვის მისაღებია. ჯანსაღად დაფიქსირებული უკმაყოფილებაც. ამიტომაც შევცვალე სახელები რომ ჩემი მკითხველი ძალიან კორექტულად მთხოვდა შემეცვალა სახელი. შენც თუ აქ წერ აუცილებლად გამიგებ რატომაც გადავდგი ეს ნაბიჯი.

მიხარია რომ ისტორია მოგწონს. შევეცდები ბოლომდე შევინარჩუნო ეს სიმპათია.

 


№16  offline წევრი Firefly

ერთადერატი ის არმინდა ნინას და ნიკას რომანი ჰქონდეთ.დანარჩენი კარგიააა
--------------------
M.T

 


№17  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

კარგი გოგო ხარ ძალიან <3 სახელებს აღარ დავუბრუნდები რადგან შენ უკეთ იცი!! ხოლო რაც შეეხება დაქალს ცოტა ეჭვი მეპარება მასში მაგრამ იმედია სულსხვანაირად იქნება და გაგვაკვირვებ <3 ველი მომდევნო თავს და ძალიან გთხოვ ნუუსმენ ნურავის ეს შენი ისტორიაადა შენუფრო იცი რასროგორ წაიყვან და დაწერ)) წარმატებებიდა კარგი გოგოხარ <3

 


№18 სტუმარი ))

kargit ra xalxo ra saxelebi agitydat yvelaferi xom daxelebi ar aris am motxobis shinaars daukvirdit saxelebs sheeshvit ar gaqvt ufleba gnsajot avtori saxelebis gamo ar Ari's tqveni same sosos daarqmevs tu Giulis ramnishvneloba aqvs ra erqmeva <3 chemi kargooo nu ugdeb magat yurs da axlosac nu moushveb gultan mat amzarzen komentarebs mog
txroba shenia da rasac ginda imas izav hoo dzaan magari moyxobaa da dzaan magari mweraloxar yochagg
<3,

 


№19  offline მოდერი Nanaga

ნინა არ მევასება, რაღაცნაირი უაზრო და სწერვაა ვითომ დაქალი

 


№20 სტუმარი Guest მიმი

დღეს რაღაც არ მომწონხარ უკეთესად შეგიძლია წერა მიფუჩეჩები თავია ://

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent