შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

*ბაიკერშა* (7თავი)


15-08-2017, 23:01
ავტორი baikeri
ნანახია 1 249

-დიახ გისმენთ(მე)
-დღეს ღამის 12 საათზეა რბოლა.თუ 1ადგილზე გახვალთ რუსეთში წახვალთ სრული დაფინანსებით და იქაც თუ 1 ადგილზე გახვალთ ამერიკაში წახვალთ ყველანაირი დაფინანსებით(გოგონა)
-თანახმა ვარ აუცილებლად მოვალ.და სად მოვიდე?(მე)
-მისამართს ესემესით გამოგიგზავნით(გოგონა)
-კარგით მადლობა კარგად(მე)გახარებულმა შევხედე ლილეს.მანაც კითხვა არ დაყოვნა.
-რა მოხდა?(ლილე)გამიღიმა
-რა და ავტო რბოლაზე მიმიწვიეს ღამის 12სათზე.თუ 1ადგილზე გავალ რუსეთში წავალ სრული დაფინანსებით.იქაც თუ გავიმარჯვე ამერიკაში ყველანაირი დაფინანსებით,წამოხვალ?ჰმ?წამომყვები?(მე)გავუღიმე.
-დიდი სიამოვნებით(ლილე)მანაც გამიღიმა.
-კარგი ახლა დავურეკავ ჩემ ძმას და გავაფრთხილებ(მე)
-კარგი(ლილე)დავრეკე.ყურმილი აიღო მალევე.
-ალექს მისმინე ეხლა თბილისში მივდივარ რბოლაზე მერე მოგიყვები დაწვრილებით.ბინის გასაღები სად გაქ?(მე)
-მანდ პატარა საბარგულში დევს.ფრთხილად იყავი.გინდა წამოგყვე?(ალექსი)
-არა ლილე მომყვება.წარმატებები მისურვე ძამიკო(მე)
-წარმატებები ჩემო პატარა(ალექსი)
-მადლობა(მე)გავუთიშე ეხლა ლილეს გავხედე.
-სახლში რამე ხომ არ გინდოდა?(მე)
-არა არაფერი(ლილე)თბილისშიც ჩავედით მშვიდობით.სახლთან გავაჩერე.
-გადმოდი ცოტა წავიხემსოთ,დავისვენოთ და გზა მერე განვაგრძოთ(მე)გამიღიმა და თავი დამიქნია.სახლში არანაირი საკვები არ გვქონდა ასე,რომ მაღაზიაში შევიარეთ,კვერცხი,სოსისი,კალბასი,პური და კოკა-კოლა ვიყიდეთ.სახლში ავედით.
-თავი ისე იგრძენი როგორც საკუთარ სახლში(მე)
-მადლობა(ლილე)მე სამზარეულოში შევედი,კვერცხი კალბასთან ერთად შევწვი,სოსისი ცალკე შევწვი და სუფრა გავშალე.კოკა-კოლა დავასხი და ლილეს დავუძახე სუფრასთან დასაჯდომად.წავიხემსეთ,წასვლის დროც მოვიდა,მაგიდა სწრაფად მოვასუფთავე და სახლიდან გავედით.მანქანაში ჩავჯექით და დავიძარით.მისამართი ვნახე და ჩავილაპარაკე.
-არც ისე შორს ყოფილა(მე)
-რამე მითხარი მარ?(ლილე)
-არა ჩემთვის ჩავილაპარაკე(მე)
-ჰოო.ხომ არ ნერვიულობ?(ლილე)გამიღიმა
-არა რა ვნერვიულობ ეს არც პირველი და არც ბოლო რბოლა(მე)მეც გავუღიმე.
-ძაან მაგარია(ლილე)სიმღერას ბოლომდე ავუწიე.მივედით,იქ ერთმა ქალმა დამინახა და ჩემსკენ დაიძრა.
-გამარჯობა მარიამ.მე ნათია ვარ ამ რბოლის წამყვანი(ნათია)მითხრა და ხელი ჩამოგვართვა ორივეს.
ეხლა სასტარტო ხაზთან დაგაყენებთ.13 ნომერი ხართ.ნომრის სტიკერსაც მივამაგრებთ და რბოლაც დაიწყება(ნათია)
-კარგით მადლობა(მე)ნათიამ გამიღიმა და წავიდა.ჩემს მანქანას სტიკერი მიაწებეს და სასტარტო ხაზისკენ ჩემი ადგილის დასაკავებლად მიმითითეს.
-წარმატებები მისურვე(მე)გავუღიმე ლილეს
-წარმატებები(ლილე)მანაც გამიღიმა და ჩამეხუტა.მისგან ესეთ საქციელს არ მოველოდი.დავდექი ჩემს ადგილზე.რბოლა დაიწყო.წითელი,ყვითელი ისმის მანქანების ბღუილის ხმა,მწვანე და ყველა სასტარტო ხაზს ვცილდებით.მანქანები ერთმანეთს ასწრებენ,ყველა პირველობისთვის იბრძვის.ყველას გამარჯვება უნდა როგორც მე.მივქროდით,ზოგი ცდილობდა მანქანები გზიდან გადაეგდო.რამდენიმე გადავარდა კიდევაც.ერთი მანქანა უკან მომსდევდა და ჩემს ჩამოტოვებას ცდილობდა.მეორე ადგილზე ვიყავი.მთელი სისწრაფით მივქროდი,დავეწიე პირველ ადგილზე მდგომ მანქანას.ფინიშის ხაზიც გამოჩნდა.გული ამიჩქარედა გაზს ბოლომდე მივაჭირე და გავუსწარი,ფინიშის ხაზი პირველმა გადავკვეთე და მანქანა შემოვაბზრიალე.გამარჯვებულმა ხელები მაღლა ავწიე და დავიყვირე.
-იეს მაგარიაა.რუსეთი მოვდივარ(მე)მანქანიდან გადმოვედი,დაიწყო მოლოცვები,ლილეს ჩახუტება და გაკვირვება.დაჯილდოვების ცერემონიალი დაიწყო მეორე და მესამეზე გასულებს მედლები და სიგელები მისცეს მე კი ოქროს მედალი,თასი და რაღაცები.მორჩა დაჯილდოება და სახლში წამოვედით მე და ლილე.გზაში მაღაზიაშიც შევიარეთ და სასმელები და რაღაცები ვიყიდეთ.მივედით სახლთან.
-ხომ შემოხვალ?(მე)
-რავი წავალ მე ჯობია(ლილე)
-რას ნიშნავს წახვალ გამოადგი ფეხი.ასეთი კარგი ამბავი,არ უნდა ავღნიშნოთ?წამო(მე)ხელი მოვკიდე და პარკებთან ერთად ლილეც წავიყვანე.შევედით თუ არა დავიძახე.
-ჩვენც მოვედით(მე)ყველა ოთახებში იყო გიოს და ნოეს გარდა.
-გილოცავთ(გიო და ნოე)თქვეს ერთ ხმად და ჩამეხუტნენ.
-რა იცით რომ მოვიგე?(მე)
-თუ ცელოფნებით ხელში შემოხვედი ესეიგი მოიგე(ნოე)ლილესაც მიესალმნენ და ხელი ჩამოართვეს.
-სხვები სად არიან?(მე)ვკითხე და ცელოფნები მაგიდაზე დავდე თან ამოლაგებას შევუდექი.
-თავიანთ ოთახებში(გიო)
-მე ავალ დავუძახებ და თქვენ მანამდე სუფრას მიხედეთ,როგორც იცით ხოლმე(მე)ვუთხარი,გავუღიმე და დასაძახებლად ავედი.ყველას კარზე სათითაოდ ვაკაკუნებდი.ყველა ჩამოვიდა ლაშას და ნანას გარდა.მათ კარებზეც დავაკაკუნე,კარი ცოტათი შევაღე და რას ვხედავ ერთმანეთს არ ეხვევიან და კოცნიან.კარი ნელა მოვხურე და დაბლა ჩავედი.


P.S ძალიან ძალიან დიდ ბოდიშ გიხდით დაგვიანებისთვის და ასეთი პატარა თავისთვის <3 შემდეგ თავს აუცილებლად გავზრდი და გამოვასწორებ <3 <3 <3 მადლობა რომ კითხულობთ <3 და კიდევ ერთხელ დიდი ბოდიში <3



№1 სტუმარი Nini

Kargia au agar daagviano ra koveldge dade :-)

 


№2  offline წევრი baikeri

Nini
Kargia au agar daagviano ra koveldge dade :-)


დიდი მადლობა შეფასებისთვის <3 ყველანაირად ვეცდები მალ-მალე დავდო <3

 


№3 სტუმარი Guest ნინი

ძააან დაკონკრეტებული გაქვს თითოეული დეტალი და ძაან ბავშვურად წერია.... ცოტა დახვეწე წერის სტილი.... ხოოო დაა კიდეე არარეალურად გაქვს მოვლენები იმიტომ როომ ტიოებმა ამდენიფული მოიგეს დაა არცერთს აზრად არ მოსვლიათ რაიმე ისეთი გააკეთონ რომ ან სამომავლოდ გამოადგეეთ, ან გაერთოონ, აან იმოგზაურონ ან დაეხმარონვინმეს..... ამდენი ფულლი აქვს დაა კვერცხი კალბასი და სოსისი იყიდაა??? რაავიციი რავიციიიი...... მეტიი ფანტაზია დაა ყველაფერი კარგად იქნება

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent