შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მათემატიკურად (სრულად)


10-09-2017, 18:53
ავტორი nninni
ნანახია 2 726

, შეიძლება ეს ტექსტი მათემატიკურ ტესტად მოგეჩვენოს, მაგრამ თორმეტწლიანი სწავლების გამო იძულებული ვარ სკოლაშივე ვიფიქრო გამრავლებაზე, თუმცა ჯერ მიმატებაა საჭირო. მას შემდეგ რაც, შენს თვალთაგან გამოტყორცნილი სხივებიი ჩემს მკერდზე დაეშვნენ პერპენდიკუარულად, აღარ მყოფნის რადიოუსი შემოვხაზო ჩემი გრძნობის საზღვარი. როგორი ბლაგვი კუთხითაც არ უნდა მივუდგეთ ამ საქმეს, პირველ მოქმედებად მაინც სიყვარულის ფორმულის გამოყვანაა საჭირო.
ვერ გავაგებინე ამ ხალხს რომ სიყვარული ჰორიზონტალურია და თანაც რხევადი და უდრის: (a+b)2 პლუს-მინუს სიყვარულის მოდული აყვანილი წამწამთა რიცხვის აღმატებით ხარისში, გამრავლებული თვალთა გამოსხივებისა და სათნოების ალგორითმულ თანაფარდობაზე.
ვიცი შესანიშნავ წრეში აღიზარდე და მთელ მის ფართობზე, დიამეტრის გასწვრივ, მუდივი ყურადღების ცენტრში იმყოფებოდი, მაგრამ დროა, ახლა ჩემი გარემომცველი წრის ცენტრში გადმოინაცვლო, ეს არ იქნება შენი ოჯახიდან ფესვის ამოღება, პირიქით ეს არითმეტიკული პროგრესიაა და თუ ჩემი ოჯახის წევრები შენი გულის საკოორდინატო სისტემაში ვერ ჩაეტია, გაყოფასა და გამრავლებას რა უნდა, მითუმეტეს როცა შესაკრებთა გადანაცვლებით ჯამი არ იცვლება. რაც შეეხება ჩემს მშობლებს, როცა მოისურვებ მაშინვე ფრჩხილებს გარეთ გავიყვან. შენს დადებით პასუხს შეუძლია ჩემი ცხოვრება 180 გრადუსით შემოაბრუნოს და თუ ეს ასე მოხდა და შენ ჩემი სიმეტრიული ნახევარი გახდები, გარწმუნებ დღითა და ღამით, ვერტიკალურად თუ ჰორიზონტალურად, ჩვენ მუდამ ერთმანეთის პარალელურები ვიქნებიხოვ, ნუ თ. ძალიან გთამიბურთავებ პლუს-მინუს უსასრულობაში, გქონდეს ალგორითმის შეგრძნება.
ჩემო ტანგესო,
შენი კოტანგესისგან.



№1  offline მოდერი Yvavi.

ყველაზე რომანტიულ სიყვარულის ახსნად მომეჩვენა მე <3 ეს რომ ვინმემ მითხრას ეგრევე შემიყვარდება <3

 


№2  offline წევრი nninni

ნაცრისფერი
ყველაზე რომანტიულ სიყვარულის ახსნად მომეჩვენა მე <3 ეს რომ ვინმემ მითხრას ეგრევე შემიყვარდება <3
მიხარია თუ მოგეწონა ძალიან ❤️

 


№3 სტუმარი sun

ძალიან კარგი იყო <3 ძალიან

 


№4 სტუმარი Sana

Es ra iyo msgavsi arasdros araferi wamikitxavs. udzalianmagresia! ai martla sityvebi ar myofnis saswaulad kreatiulia. pirvelive winadadebidan dasasrulamde gimili ar momshorebia saxidan. agfrtovanebuli var!!!

 


№5  offline წევრი nninni

sun
ძალიან კარგი იყო <3 ძალიან

მადლობა, მადლობა

Sana
Es ra iyo msgavsi arasdros araferi wamikitxavs. udzalianmagresia! ai martla sityvebi ar myofnis saswaulad kreatiulia. pirvelive winadadebidan dasasrulamde gimili ar momshorebia saxidan. agfrtovanebuli var!!!

ძალიან ძალიან მახარებ და ვერც წარმოიდგენ რამდენს ნიშნავს ეს კომენტარი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent