შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უნიკალურობა თავი პირველი


14-09-2017, 16:14
ავტორი AnnaGGLOK
ნანახია 1 171

როგორია როცა ერთ ადგილას ხუთი წელი იზრდები და შემდეგ სხვა ადგილას გადახვალ საცხოვრებლად იმისთვის, რომ კარგი განათლება მიიღო. ხუთი წლის,ბავშვი რომ იზრდები სუთა ჰაერზე და შემდეგ "აყვავებულ" ქალაქში რომ ჩახვალ და ყველაფერ კარგს მოშორდები განა კარგია ეს? სანამ წამოვიდოდი სამება მხოლოდ ერთხელ ვნახე და ისიც თბილისში ჩამოსვლამდე 1 თვით ადრე-მარიამობაზე ავედი და უფრო გამოვცოცხლდი და გავხალისდი. როგორც პატარა ბავშვს სუპრიზი მომიწყვეს. ამიყვანეს 6კილომეტრიან გზაზე ფეხით და სანამ სამებას ვნახავდი თვალები დამახუჭინეს. 2წუთის შემდეგ ქვასაც დავკარი ფეხი შემთხვევით, მაგრამ არაფერი მიგრძვნია რა.
ისეთი გახარებული ვიყავი, რომ მზად ვიყავი როცა თალებს გავახელდი დედ-მამას ჩავხუტებოდი და ერთად გადაგვეღო ფოტოსურათი(პატარა ვიყავი და ფოტოს გგადაღება არ მსიამოვნებდა, ნუ ეხაც... მაგრამ ი მდროს ძალიან მინდოდა) როგორც იქნა გავახილე თვალები და ჯერ მარტო ხეები მოჩანდა და ყვავილები. დედამ იისფერი ყვავილები დამაკავებინა ხელში და ისევ დამახუჭინ თვალები.ორი წუთის შემდეგ კვლავ გავახილე თვალები...ღმერთო ჩემო რა სილამაზე იყო...ღმერთო!!! დედაჩემმა მითხრა იისფერი ყვავილები ისე დამეკავებინა,რომ სამება არ დამეფარა. შემდეგ ჩემს წინ დაჯდა და ფოტოაპარატი ამოიღო.გადაიღო ფოტო და მაჩვენა. მითხრა:"ეს მოგონება და ეს ფოტო ჩვენს მეხსიერებაშუ მუდამ იქნება და არასოდეს დაგვავიწყდება"-ო. ეს 1თვის შემდეგაც მახსოვდა და ახლა...7წლის შემდეგაც მახსოვს.
უბრალოდ წარმოიდგინეთ ჩემს ადგილას თავი...რა სილამაზე ვნახე...



№1  offline წევრი Anano GorGiladze

ძალიან კარგია <3

 


№2  offline წევრი Na❣Da

Ragac sakvarlobas veli ❣ardaagviano

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent