შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

FILTHY 3 (+18!)


19-09-2017, 19:55
ავტორი მსხვერპლი
ნანახია 5 233

-ჰანი ლუკი გირეკავს. -გამომძახა ზეინმა სამზარეულოდან რომელიც ყავას ამზადებდა.
-ჯანდაბა დღეს ხომ შაბათია. -დავიჩურჩულე გაბრაზებულმა და ზანტად წამოვდექი საწოლიდან. ნელნელა მივჩანჩალდი ტელეფონამდე, გზაში ზეინს საჯდომზე წამოვარტყი ხელი, რაზეც გაეცინა და ვითომ ნაწყენმა მომაძახა.
-ამას მე უნდა ვაკეთებდე. -გამომაჯავრა.
-არ მითხრა რომ არ მოგეწონა? -ვუთხარი კაცის ხმით.
-მმ უნდა ვაღიარო, მაგრამ მე უფრო კარგად გამომდის. -დაიწრიპინა ქალის ხმით რაზეც ისტერიული სიცილი ამიტყდა. ტელეფონი ავიღე და ლუკს გადავურეკე.
-საღამოს უნდა მოხვიდე. -მითხრა უცებ.
-და ამას მოგვიანებით ვერ მეტყოდი? -მაგიდაზე ვიყავი გადაწოლილი როცა უკნიდან ზეინი მომადგა და წინიდან ხელი ტრუსსში შემიცურა.
-აა. -წამოვიკივლე.
-რა ხდება? -მკითხა გაკვირვებულმა ლუკმა.
-ყავა ცხელი აღმოჩნდა. -ვეცადე ხმა მეკონტროლებინდა და ყურადღება არ მიმექცია ზეინის გრძელი თითებისთვის რომელიც ჩემში ნელნელა შემოდიოდა.
-ძალიან ცხელი. -ჩამჩურცულა ზეინმა ისე რომ ლუკს არ გაეგონა.
-ჰეილის პირველი ოფიციალური რეპეტიციაა.
-ააააჰ. -წამოვიყვირე როცა ზეინი ჩემში ბოლომდე შევიდა.
-არ იყო ასეთი რეაქცია საჭირო ქენდალ. -მითხრა მკაცრად ლუკმა. თუმცა რა იცოდა რომ ეს ემოციები ზეინის დამსახურება იყო და ამ წამს ისიც კი მეკიდა ფეხებზე თუ ის ვიღაც ჰეილი ჩემს ადგილს დაიკავებდა. სუნთქვა გამიხშირდა, თუმცა ორგაზმამდე ჯერ კიდევ ბევრი მაკლდა.
-მოიცა. -თქვა დაეჭვებულმა ლუკმა.
-რა? -ვკითხე მეც იგივე ტონით.
-ზეინი სახლშია?
-არა! -ვთქვი თავიდან მოსაშორებლად.
-ქენდალ? -ლამის სიცილი აუტყდა.
-სახლში ვარ. -ყურმილში ჩაყვირა ზიენმა და უცებ მომშორდა რომ ჩემი ხელი არ მოხვედროდა ორივემ სიცილი დაიწყო, რაზეც ნერვები მომეშალა და უნდა ვარიარო ოდნავ გავწითლდი კიდეც.
-აი თურმე რატომ კრუტუნებდი. -მითხრა ლუკმა სიცილით.
-დაახვიე ლუკ! -ვუთხარი და გავუთიშე.
-იდიოტი ხარ! -დავუყვირე ზეინს და გავეკიდე, რომელიც უკვე საძინებლისკენ მირბოდა.
-კარგი რა ჰანი. -მითხრა სიცილით.
-მიუხედავად იმისა რომ ბიძაჩემია და თან გეი არ არის აუცილებელი ყველაფერი მოუყვე. -საშინლად გავბრაზდი, ახლა მთელი ერთი თვე ლუკი გამახსენებს ამას. და ხანდახან ორგაზმის იმიტაციასაც გააკეთებს და თან ისე რომ არავის წინაშე არ შეიკავებს თავს. საძინებელი ოთახის კარი გადავკეტე რომ არსად გამქცეოდა.
-ვერ გიტან! -ვუთხარი გაბრაზებულლმა, თუმცა მანაც კარგად იცოდა რომ 'ვერ გიტან'ს მიღმა "ყველაზე მეტად მიყვარხარ" იმალებოდა.
-მე უფრო. -მითხრა და ენა გადმომიყო, ოდნავ გამეღიმა კიდეც მაგრამ ახლა ამის დრო არ იყო, უნდა დამეჭირა და მეწამებინა. საწოლთან შეჩერდა, უნდა დამეჭირა, ამიტომ სწრაფად გავიქეცი მისკენ მაგრამ საწოლზე გადაგორდა და უცებ მეორე მხარეს აღმოჩნდა, მეც საწოლზე ავხტი და ვეცადე თავზე დავხტომოდი თუმცა ეშმაკობით მაჯობა და ფეხში ხელი დამავლო, ისე მაგრამ გამომქაჩა რომ საწოლზე გავიშხლართე და ისე რომ ვერც კი გავაცნობიერე ზემოდან დამაწვა.
-მე დაგიჭერე. -მითხრა გამარჯვებულის ხმით.
-ჰო არა? -ვუთხარი და ვეცადე მის ზემოდან მოვქცეულიყავი თუმცა არ გამომივიდა.
-ურჩობისთვის დაისჯები! -მითხრა მკაცრად.
-მართლა? -ვუთხარი გაღიზიანებულმა.
-აი ასე! -მითხრა იგივე ტონით და ორივე ხელი თავს ზევით ამაწევინა და დამიკავა, მეორე ხელით კი ღიტინი დამიწყო, რაზეც ისტერული სიცილი ამიტყდა, ზეინი ხელს არ აჩერებდა, ამიტომ მეც რამდენიმე წუთი ვერ ვწყვეტდი სიცილს, მაგრამ უკცე ვუდად ვიყავი.
-ზეინ გეყოფა. -ვუთხარი ძლივს.
-რა მეყოფა ჰანი? -მკითხა სიცილით.
-გეყოფა! -ვუთხარი მკაცრად.
-ცუდად ვარ! -დავიყვირე როცა ჯერ კიდევ არ შეჩერდა.
-მაპატიე. -მითხრა და ხელები გამიშვა. ამით ვისარგებლე და სწრაფი მოძრაობით მის ზემოდან მოვექეცი.
-გაები. -ვუთხარი სიცილით.
-კარგი მსახიობი ხარ. -მითხრა როცა მიხვდა რომ მოტყუვდა.
-ბევრჯერ მსმენია. -ვუთხარი და სიტყვის თქმა არ ვაცადე მაშინვე ვაკოცე. ხელები წელზე მომხვია მაგრამ გავაწევინე.
-რას აკეთებ? -მკითხა გაკვირვებულმა.
-გსჯი. -ვუთხარი და ისვე გავაგრძელე მისი კოცნა, ამჯერად ხელები თეძოებში ჩამავლო, მაგრამ ისევ გავაშვებინე.
-ჰანი. -მითხრა მოწყენილმა.
-უნდა დაისაჯო. -ვუთხარი და საწოლიდან გადავედი.
-სად მიდიხარ? -მითხრა მაშინვე.
-ნუ გეშინია გავაგრძლებებთ. -ვუთხარი და მის ერექციას დავხედე, ჩემი ოდნავ შეხება და ზეინის სხეული ყველაფრისთვის მზადაა, რისი გაცნობიერებაც აღმაგრძნებდა.
კარადიდან შარფი გადმოვიღე და ზეინს მივუახლოვდი.
-ეს რად გინდა? -მკითხა დაინტერესებულმა.
-უნდა დაგაბა.
-რაა? -სიცილით მკითხა.
-რაც გაიგე, ვერ შემეხები.
-ჰანი, კარგი რა. -მითხრა მოწყენილმა.
-თავს ვერ შემაცოდებ. -ვუთხარი და ზემოდან დავაჯექი. ხელები ავაწევინე და საწოლის თავს მივაბი.
-ეე მტკივა. -მითხრა როცა ძლეირად მოვუჭირე.
-მაპატიე. -ვუთხარი და კოცნით გავაჩუმე. მაიკა ავუწიე და თავზე გადავატარე, ისევ მივუბრუნდი და ვაკოცე.
-უნამუსო ხარ. -მითხრა გაბრაზებულმა როცა მის ტანზე თითებით დავსრიალებდი.
-კი მაგრამ რატომ? -ვუთხარი მოწყენილმა.
-მე რომ ვერ გეხები იმიტომ. -გამეცინა და ისევ მისი დასჯა გავაგრძელე. შორტი და ტრუსი ერთიანად ჩავუწიე, მისი ჩემთვის უკვე მზად იყო, მზად იყო მთლიანად შეევსო ჩემი სხეული, კაბა ავიწიე, არ გამიხდია, ზეინი ხომ მაინც ვერ შემეხებოდა ამიტომ თავი აღარ გავიწვალე და ჩემივე ხელით შევავსე საკუთარი თავი.
პირველივე ბგერა შერწყმული იყო, ისე თითქოს დუეტში ვმღეროდით, წინ და უკნა ვმოძრაობდი, რაც სიამოვნებას ორმაგად ზრდიდა.
-ჯანდაბა. -წამოიყვირა რამდენიმე წამის შემდეგ.
-მინდა რომ შეგეხო. -მითხრა ხმა არეულმა.
-დარჯილი ხარ. -ვუთხარი კვნესით. ყოველი ბიძგი იმდენად მავსებდა რომ საკუთარ თავსაც ვკარგავდი, მეგონა რომ ერთი მთლიანობა ვიყავით. თუმცა ეს ასეც იყო, მთლიანად გავოფლიანდი, ხშირად არ ვიყავი ხოლმე დომინანტი, თუმცა ეს ნამდვილად დიდ ენერგიას მოითხოვს, საკუთარ თავს ვეფერებოდი, თვალები დახუჭული მქონდა, ზეინის ხმა ყრუდ ჩამესმოდა, შინაგანად ვიწყოდი და მის სახელს ბოლო ხმაზე ვყვიროდი, ჩვენი ხმს გაგონებაზე მარტოხელა მეზობელი რომელსაც უკვე დიდი ხანია არავინ ჰყოლია ისიც კი ანძრევდა, ჩვენს მეზობლებს ყოველ დღე ნებისმიერ დროს უფასო პორნოს ყურება არა მაგრამ მოსმენა შეეძლოთ, რა თქმა უნდა ყველა უცნაურად გვიყურებდა ხოლმე როცა გარეთ გავდიოდით, მაგრამ სინამდვიეში ჩვენი შურდათ და ამას თვითონაც კარგად აცნობიერებდნენ.
ისე ვმოძრაობდი თითქოს ვჯირითობდი, მახსოვს ერთხელ ცხენზე ჯირითის დროს გავათავე მაშინ ჯერ კიდევ 13 წლის ვიყავი, მთელი დღე გავკიოდი რომ რაღაც მჭირდა, თუმცა მაშინაც კარგად ვაცნობიერებდი რომ ეს ყველაზე მაგარი გრძნობა იყო რაც კი ოდესმე განმიცდია. ყველაზე მეტად ის მომწონდა რომ ორივე ერთად ვათავებდით, ეს ყველაზე კარგი ფაქტი იყო ჩვენს ისტორიაში, რასაც ბევრი წყვილი ვერ აღწევს ამას.
-მიდი პატარავ. -აღმოხდა ზეინს. მეც მაშინვე ავუჩქარე, მიუხედავად იმისა რომ ძალა აღარ მქონდა მაინც ვმოძრაობდი, ზეინის სხეულს დავეყრდენი, ოდნავ მოხრილი ვიყავი, ასე სიამოვნება უფრო ნაკლები იყო მაგრამ არაუშვდა, როცა სხეული დამეჭიმა, როცა სიამოვნების ექსტაზი ახლოს იყო ისვე გავსწორდი, ძალა მოვიკრიბე და ჰარმონიულად დავიწყე მოძრაობდა თუმცა უფრო სწრაფად. ხმას ავუწიე, ზეინი ხმაარეული მამხნევებდა და უფრო სწრაფად მოქმედებას მთხოვდა, თეძოებს მაღლა წევდა რომ სიამოვნება გაეორმაგებინა..
-ზეიიიიინ. -ამოვიკვნესე როცა გავათავე და ისე რომ ჩემიდან არ გამოსულა ისე დავაწექი შიშველ ტანზე.
-ჰანი. -მითხრა ჩუმად და თავზე მაკოცა.
-საუკეთესო ხარ. -მითხრა რამდენიმე წამის შემდეგ.
-ახლა კი ამხსენი. -მითხრა სიცილით. მეც ავიწიე და გავხსენი, როგორც კი ხელები ჩამოუშვა და წამოჯდა, ჯერ კიდევ ჩემში ისე, ისეთ პოზაში ვიჯექით თიტქოს კალთაში ვეჯექი. მასინვე საჯდომზე მომცხო.
-ეს იმიტომ რომ დამაბი, ეს იმიტომ რომ შეხების უფლება არ მომეცი. -მესამე როცა მომარტყა, ყურში ჩამჩურჩულა.
-ეს კი იმიტომ რომ ჭკუიდან გადაგყავარ. - ეს შეიძლებელება ერთის მხრივ სექსუალური იყო მაგრამ მეორე მხრივ ძალიან მტკივნეული.
-რა ჩემი ბრალია რომ გიჟი ხარ. -ვუთხარი გაბრაზებულმა და აბაზანაში შევედი.
-ახლა მანდ მოვალ. -დამემუქრა.
-ოჰ არც იფიქრო, უნდა ვიბანაო, წასასვლელი ვარ. -ვუთხარი და კარი გადავკეტე.

-მაპატიე. -მითხრა მაშინვე როგორც კი გამოვედი.
-მართლა გიჟი ხარ, ვიხუმრე პატარავ. -ვუთხარი და საკოცნელად დავიხარე.
-ახლა კი უნდა წავიდე, მალე მოვალ. -ვუთხარი და საწოლს მოვშორდი. პირსახოცი აბაზანაში შევაგდე და შიშველი დავიწყე კარადაში ტანსაცმლის ძებნა.
-თუ ასე კიდევ დიდხანს იტრიალებ ჩემს წინ ვერსად წახვალ. -მითხრა გამაფრთხილებელი ტონით.
-არც იოცნებო. -ვუთხარი და მისკენ გავიხედე.
-არა ზეინ არა მართლა უნდა წავიდე ახლა არა. -შევაჩერე როცა ჩემსკენ წამოსვლას აპირებდა. ჩავიცვი და სახლიდან გავდიოდი მომაძახა.
-ჰანი.
-ჰო.
-მიყვარხარ.
-მეც მიყვარხარ. -ვუთხარი და ჰაეროვანი კოცნა გავაუგზავნე.

-ოჰ კრუსუნა მოვიდა. -წამოიძახა ლუკმა მთელი თეათრის წინ, კიდევ კარგი მხოლოდ რამდენიმე წევრი იყო, რომლებთანაც კარგი ურთიერთობა მქონდა.
-ლუკ მოკეტე. -ვუთხარი გაბრაზებულმა და ჩემი ადგილი დავიკავე.
-იოცნებე. -გამომაჯავრა და ცენტრში დადგა.
-როგორც იცით ახალი გოგო გვყავს. -ამის გაგონებაზე ამოვიხვნეშე, რაზეც ლუკმა ისე გამომხედა დამშვიდდიო.
ერთ თვეში პრემიერა გვაქვა ამიტომ ჰეილი მეორე ხარისხოვან როლზე ავიყვანე. ჰეილი.. -თქვა და ვიღაც გოგო შემოვიდა, რომელსაც ზედ არც კი შევხედე.
-გამარჯობა. -თქვა ისე რომ უკვე დიდი ხანია გვიცნობდა, მისი ხმა მეცნო, ამიტომ ინტერესის გამო გავხედე, უკვე სადღაც მენახა, უცებ გამახსენდა რომ ამ გოგომ მე და ზეინს ხელი შეგვიშალა. გაბრაზებულმა შევხედე, ის კი მომღიმარი სახით მიყურებდა, ამან უფრო გამაღიზიანა.
უკვე წასვლას ვაპირებდი როცა ლუკმა დამიძხა.
-ქენდალ.
-რა? -ისე ვუთხარი რომ არც კი შევბრუნებულვარ.
-ჰეილის შენი გაცნობა უნდა. -მივბრუნდი თუ არა ჰეილი ისევ იგივე სახით მიყურებდა.
-გამარჯობა. -ვუთხარი და ისევ წასვლას ვაპირებდი.
-ქენდალ. -დამიძახა ჰეილიმ.
-არ ვიკბინები. -მითხრა სიცილით.
-არც მეშინია, უბრალოდ მაგვინდება. -ვუთხარი სწრაფად.
-აჰ იმ სექსუალურ ბიჭთან? -მითხრა გარკვევით.
-მოიცა რა თქვენ ერტმანეთს იცნობთ? -იკითხა ლუკმა.
-დაახლოებით, ქენდალს და მის ბიჭს სექსის დროს შევუსწარი. -ამაზე ორივემ გაიცინა. ოხ ლუკს კიდევ ამის გაგება უნდოდა? რა დავაშავე?
-ამაზე სასაცილო ვერაფერი ნახეთ? -ვთქვი გაბრაზებულმა.
-კარგი კარგი. -ვთქვა ლუკმა და წავიდა. ისევ წასვლას ვაპრიებდი როცა ჰეილიმ შემაჩერა.
-ვიცი რომ არ მოგწონვარ, მაგრამ სულ ტყუილად, ვიცი რისიც გესინია მაგრამ მაგას არ ვაპრიებ, არ მჭირდება შენი ადგილი.
-იმედი მაქვს! -ვუთხარი მკაცრად და შენობიდან გავედი. გზაში კი დავფიქრდი, რომელ ადგილს გულისხმობდა, თეატრში პირველობას თუ ზეინის გვერდით ადგილზე?



№1 სტუმარი ewfwe

ძალიან ძალიან გთხოვ მალე დადე ახალი თავი რააა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent