შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟების სამყაროში(თავი 4)


21-09-2017, 20:24
ნანახია 1 223

თავი 4
-თათიააააა.......(შორენა)
-თათიიიიიიიიიი!!!!!!!!!!(თამუნა)
-თათია გაივიძეეე!!!!!!!(მე)
-რაიყო ხალხო კოცნას არ მაცდით.......(თათია)
-რა კოცნას გოგო?მთელი ღამე ალექსანდრე ალექსანდრეს იძახდი(მე)
-მოიცა რაა????????(თათია)
-რა რაა?(შორენა)
-დამესიზმრა? არ გამიცნია?არ მიკოცნია?(თათია)
-რეებს ბოდავ?(შორენა)
-მგონი კიდევ ძინავს ამას(თმუნა)
-აუუუ........არადა რა ბედნიერი ვიყავიიიი........(თათია)
-მიდი ეხა მოყევი რა დაგესიზმრა(მე)
თათიამ ყველაფერი დაწვრილებით მოგვიყვა.ნეტა მართლა არსებობს ალექსანდრე?მართლა ჩვენი სკოლელია და მართლა გიტარაზე უკრავს?რავიცი,რავიცი......
-და გვანცა და ცოტნე ერთად ხო არიან?თუ ეგეც სიზმარი იყო?(თათია)
-კი ეგენი ერთად არიან(შორენა)
-შორეეენნაააა........(თამუნა)
-რა მოხდა?(შორენა)
-ვიღაც მე რაღაცას დამპირდა.....(თამუნა)
-მე დაგპირდი რამეს?(შორენა)
-ხო...მითხარი დავლიოთ გვანცას და ცოტნეს ერთად ყოფნის დღესო...
-უიი ეგ სულ დამავიწყდა.კაი მოდი იცი რა ვქნათ? ეხა ვიყიდოთ ყველაფერი რაც საჭიროა და საღამოს კარგად გავერთოთ...(შორენა)
-კაი არაა პრობლემა.პროდუქტების სია ჩამომიწერე წავალ მოვიტან.(თამუნა)
-მეც გამოგყვები(თათია)
-ვაიმე ხალხოოო.......გამახსენდააა.......(მე)
-რა გაგახსენდა?(შორენა)
-რადა გამახსენდა ვინაა ალექსანდრე.....(მე)
-რაა?????საიდან?მიდი თქვი დროზე!(თათია)
-საიდან და გახსოვს ადრე ბიჭი რო მოგწონდა?მე რო ვერ ვიტანდი,ჩინელს და ინდოელს რო გავდა...(მე)
-კიი,მერე?(თათია)
-მერე ის რომ მაგ ბიჭჳს საუკეთესო მეგობარია ალექსანდრე.მისი ფბ და მეგობრები გადაჩხრეკილი გქონდა არ გახსოვს? და ორივეს რო მოგვეწონა ალექსანდრე...(მე)
-ვაიმეეე........ეხლა გამახსენდააა.........კი მაგრამ 2 წლის წინდელი ამბავი ეხლა რატო დამესიზმრა?(თათია)
-რავიცი დაო,რას გაუგებ შენს გონებას და სიზმრებს.......(შორენა)
მოკლედ სიზმარი სულ გადაგვავიწყდა. საღამოს 5ვე ერთად ვიჯექით,ცოტნე და მისი რამოდენიმე მეგობარიც შემოგვიერთდა.არ გვერიდებოდა,ვსვამდით და ვსვამდით.ისეთ კარგ ხასიათზე ვიყავით რო უცნობს თუ ნაცნობს ყველას სიყვარულს ვუხსნიდით...რამდენჯერ დავლიეთ ცოტნეს და გვანცას სადღეგრძელო ვერ დავითვლი.
უცებ შორს ნაცნობი სახე შევნიშნე და თათიას ვანიშნე.
-სიმთვრალეში მეჩვენება ხო?(მე)
-ანუ მეც მეჩვენება. ხაააალლლლლხოოოოო!!!!!!! იქით გაიხედეთ და მითხარით თქვენც იმას ხედავთ ვისაც მე?(თათია)
-ეეეე.........მემგონი თათიას სიზმარი წინასწარმეტყველება იყო.....(თამუნა)
-ცოტნიკო,ჩემო სიძევ,მიდი და ის ბიჭი სუფრასთან მოგვიყვანე რაა...ჩვენსავით მთვრალი არ ხარ თან ბიჭიხარ და შენ უფრო გამოგყვება ვიდრე რომელიმე ჩვენგანს(მე)
-კაი არაა პრობლემა.......
-ვაიმე ქეთი მე მიკეთებ მაგას???(თათია)
-ხოო თათია შენ გიკეთებ. მაჭანკალი გვახდი და ბიჭს გირიგებ......არა თუ არ გინდა არაა პრობლემა ჩემთვის დავიტოვებ.......(მე)
-არა გოგო რას ლაპარაკობ.......შენ არ შეგტენი,იყოს ჯანდაბას,გამაცანი და.......(თათია)
-ოღონდ თქვენ კოცნა არ დაიწყოთ თორე არცერთს არ შემოგხედავთ ეგ ბიჭი(შორენა)
-ენა გააჩერე(თათია)
-სიმთვრალეში ვერ ვაჩერებ....(შორენა)
-ხალხო მოდის ბიჭჳ და ყველაფერს ნუ გააგებნებთ ეხა.......თათია,მიდი შენსკენ ვარ!(თამუნა)
-გვანცუნია პანდუნია,რაღაც ზედმეტად დუხარ შენ.......(მე)
-არაყმა ყელი ჩამიწვა და ვერ ვლაპარაკობ(გვანცა)
-ეს საწყალი პანდუნაა.......ძიერ ავად გაგვიხდაა....არც ბამბუკი ეამაა.......ნარანარაა ნანანაააა..........(შორენა)
-აუ შორენა(მე)
-ჩავბჟირდიი(თათია)
-დაკარ ხელი დეიდავ!(თამუნა)
ჩვენ ვიცინოდით გვანცა კიდე გვიბღვერდა,მარტო ცოტნეს უღიმოდა და ეხუტებოდა.
ალექსანდრეც მოვიდა,გავიცანით,ბევრი საერთო აღმოვაჩინეთ.ნუ ”თ” არა.....თათიამ აღმოაჩინა.მის გვერდით დავსვით.ბოლოს კი თათიას ალექსანდრეს მხარზე ჩაეძინა.გამთენიისას დავიშალეთ.უმეტესობას ეძინა.მარტო მე თამუნა და ცოტნეს ორი ძმაკაცი ვაქტიურობდით და ბოლომდე ვსვამდით,ცეკვავდით ვმღეროდით. ალექსანდრესაც ჩათლიმა და ჩუმად ფოტოც გადავუღეთ.მარტლა კარგი წყვილი დადგება მაგ ორისგან.....
ისეთი მთვრალები ვიყავით ოთახში როგო შევედით არ მახსოვს.დილით 11ზე გამეღვიძა,ჯერ კიდევ ყველას ეძჳნა.ოთახი მოვათვალიერე და თათია რო ვერ დავინახე შემეშინდა ხო კარგადაა მეთქი. მისი ძებნა დავიწყე და ბოლოს ეზოში ალექსანდრესთან ერთად ჩეხუტებულს რო ეძინა აღარ გავაღვიძე იქნებ ბედი გაეხსნას მეთქი...
ოთახში შევბრუნდი და ძილი გავაგრძელე.რო გამეღვიძა დაახლოებით 2 იქნებოდა საათი.ახლა უკვე ყველას ეღვიძა.თათიაც შემოსული იყო და აქეთ იქით დარბოდა ეს რავქენიო.
”თათია”
გამეღვიძა,თვალი გავახილე და ბუნდოვნად ვერც ვხედავდი ვერაფერს.თვალები დავხუჭე და ხელახლა გაახილე.გვერდით გავიხედე და ვაიმეეე.........უსიმპატიურეს ბიჭს ჩემი სიზმრიდან ხელები მაგრად ქონდა მოხვეული ჩემს წელზე და ტკბილად ეძინა.რაუნდა მექნა......ფრთხილად ვცადე წამოდგომა მაგრამ ჩემს მოძრაობაზე უფრო მაგრად მიმიხუტა და ძილი გააგრძელა.მისი გაღვიძება არ მინდოდა მაგრამ თან მეგონა რომ სიზმარში ვიყავი ამიტომ არაფერი დაშაავდებოდა მისი გახვიძებით.ჯერ ნაზად შევარხიე,სჰემდეგ ძლიერად და კიდევ ძილი რო გააგრძელა სახეში ვთხრიშე.აი ახლა კი წამოხტა.არმეგონა ჩვენი პირველი შეხვედრა ასეთი თუ იქნებოდა.
-მაპატიე,ძაან გეტკინაა?უბრალოდ რო ვერ გაგაღვიძე სხვა ვერაფერი მოვიფიქრე...(მე)
-არაუშავს ჩემიბრალია.ძილში ასეთი ჩვევა მაქვს(ალექსანდრე)
-გუშინდელი რამე გახსოვს?(მე)
-არაა(ალექსანდრე)
-ოოჰჰ....გვრიტებს გაუღვიძიათ!!!(ქეთი)



№1 სტუმარი elenikooo

shendegs rodis dadebb magaria dzaann

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent