შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟების სამყაროში(თავი 5)


24-09-2017, 00:08
ნანახია 1 144

თავი5
”თათია”
ქეთა ცინცაძე,გვრიტებს გაჩვენებ მე შენ! ახლა ეს ჩემი სიმპაწიურობის განსახიერება მაკავებს თორე ხო ჩაგაფრინდებოდი თმებში.......
-რა გვრიტები გოგო?(მე)
-მოიცა ისეთი მთვრალები იყავით არაფერი არ გახსოვთ?(ქეთი)
-აა....არააა..რაც მახსოვს ისაა რო მოვედი,ცოტა დავლიე და.......მერე აღარ მახსოვს.(ალექსანდრე)
-ქეთი იტყვი რამოხდა?(მე)
-რა მოხდა და ერთმანეთს დაუწყეთ სიყვარულის ახსნა,ძაან დათვერით და ჯვარის დაწერა გადაწყვიტეთ,ჩვენც ძაან გაგვიხარდა და წინააღმდეგობა არ გაგიწიეთ და ჩვენთან ახლოს რო მამაო ცხოვრობს იმასთან მიგიყვანეთ.რო დავიშალეთ თქვენ აქ დარჩით და როგორც ჩანს ჩაგეძინათ........
-რრრრაააააააა?(მე და ალექსანდრე)
-ეხა რა უნდა ვქნათ?(მე)
-რავიცი..იყავით ესე ტკბილად ბედნიერად.......(ქეთი)
-შანსი არაა ესეთი რაღაცა როგორ გავაკეთე?(ალექსანდრე)
-გააკეთე გააკეთე.............(ქეთი)
-რახდებაა??(შორენა)
-არაფერი ისეთი,ამათ ვახსენებდი გუშჳნ ჯვარი როდაიწერეს იმ ამბებს.....(ქეთი)
-რაქნეს?(შორენა)
-ჯვარი რო დაიწერეს სიმთვრალეში......(ქეთი)
-ააა უი ხოოო.......ისეთი საყვარელი ცოლქმარი ხართ........საუკეთესოო......(შორენა)
-რა ცოლ-ქმარი ხალხო,რა ჯვრისწერა..მეღადავებით?(მე)
-კაი ცოდოები არიან ხო?(ქეთი)
-ხოოო,ამარა საყვარლებიი(შორენა)
-ვოუმე ბაშაშოებიი......(ქეთი)
-კაი ვუთხრათ?(შორენა)
-რავი........(ქეთი)
-კაი ვუთრათ თორე ნახე რა სახეები აქვთ...(შორენა)
-კაი კაი.....მოკლედ სიძევ ნუ გაფითრდი არ მომხდარა არაფერი,უბრალოდ გეხუმრეთ.რამოდენიმე ჭიქა დალიეთ და ორივეს ჩაგეძინათ........(ქეთი)
ქეთი ცინცაძე შენ შემოეთრევი სახლში მე შენ გაჩვენებ გახუმრებას,უნამუსო....არა ვაღიარებ კარგად მოიფიქრა და ჩემი საწყალი ბიჭი შეაშინა მარა მაინც უნდა ვაგებინო პასუხი.......
-შორენა.....გავიქეციიიიითთთთთთთთ(თქვა ქეთიმ და ორივე მოწყდა ადგილს და ოთახში შევარდნენ)
-ბოდიშჳ ჩემი დაქალებისგამო,ასეთი უაზროები არიან ხოლმე....(მე)
-არაუშავს.....ისე არ მაწყენდა შენნაირი ცოლი........(ალექსნადრე)
-დამიჯერე არ გირჩევ!(თავი გამოყო ფანჯრიდან თამუნდამ და ჩემი გამწარებული სახე რო დაინახა უკან შებრუნდა)
-ამისთვისაც ბოდიშჳ....გიჟები არიან......(მე)
-დავიჯერო შენ მათნაირი არ ხარ?(ალექსანდრე)
-კი,მაგრამ ზედმეტად არა.მხოლოდ გარკვეულ სიტუაციებში(მე)
-და ეგეთს გნახავ ოდსმე?(ალექსნადრე)
-ჯერ გაგიცნო და მერე გეტყვი(მე)
-კაი მაშინ მოდი გავიცნოთ ერთმანეთი..მე ალექსანდრე ვარ,17 წლის......
”ქეთი”
-ვაიმეე რა სახე ქონდა ალექსანდრეს დაინახეე?(მე)
-აუ კიიი...სუ გათეთრდა.........(შორენა)
-საწყალი ეგ ბიჭი თათია ხელშიიი(გვანცა)
-საწყალი ცოტნე შენს ხელშიიი(თამუნა)
-რა შუაში იყო ეხლა ეგ?(გვანცა)
-რავი ალექსანდრე თუ საწყალია მაშინ ცოტნეც შესაცოდებელია...(თამუნა)
-უი მართლა დღეს არ დამინახავს..სადაა სიძე?(შორენა)
-ბიჭებთან ერთად წავიდა სადღაც.....(გვანცა)
-ააა..მერე შენ მარტო უნდა იჯდე ესე?(მე)
-არაა.....რამეს მოვიფიქრებ(გვანცა)
-მოსაფიქრებელი არაფერია.უჩემოდ ვერსად ვერ წახვალთ,მეკი დღეს არ მცალია....პაემანზე მივდივარ..........(თათია)
-ვაა ხედავ ჯვრისწერის მოგონებამ რა შედეგი გამოიღო?(შორენა)
-აბა გოგოო......კიდევ მე თორე ეს ეხა ასეთი ბედნიერი იქნებოდა?(მე)
-აბა აბა,სულ შენი დამსახურებაა ხოიცი?(თათია)
-კაი რაიყო,ცოტა მაცადეთ თავის შექება(მე)
იმ საღამოს თათია ულამაზესი იყო,თვალს ვერ მოწყვეტდით. შავი სწორი კაბა ეცვა მუხლს ოდნავ გადაცილებული,მაღალ ქუსლიანი შავი ფეხსაცმელი.თავისი გრძელი თმები ჩამოისწორა და სადა მაკიაჟით შემოიფარგლა. ალექსანდრემ გამოუარა და თათიას დანახვაზე ადგილზე გაშეშდა.ლამის ყბა ჩამოუვარდა მაგრამ 8ვინ არ დაიშოკებოდა ასეთი შხვართი გოგოს დანახვაზე.დაქალების ხელი ეტყობა,ჩვენი გალამაზებულია თორე ისე კია ვირი(მე ვისზე რას ვამბობ მაგრამ მაინც)
მოკლედ წავიდნენ და სესანიშნავი დრო გაატარეს.ერთმანეთი უკეთ გაიცნეს.
სანამ ესენი ჭუკჭუკებდნენ ჩვენ ეზოში ვიჯექით კოცონთან,ვსაუბრობდით.გვანცა და ცოტნე როგორც ყოველთვის საყვარლები იყვნე თანაც ძალიან,ისე უყურებდნენ ერთმანეთს მათი ყურებისას გულში სითბო მეღვრებოდა.
ასე ტკბილად და თბილად გადიოდა დღეები.ცოტნე და გვანცა უფრო და უფრო ღრმად შედიოდნენ ურთიერთობაში.ალექსანდრე და თათია ნელ-ნელა უახლოვდებოდნენ ერთმანეთს.
რამოდენიმე კვირა გავიდა.თათიას ახლა მართლაც რომ ძალიან უყვარდა ალექსანდრე და ჩვენთან ამის დამალვას აზრი რათქმა უნდა არ ჰქონდა.
ერთ საღამოს ყველანი ერთად კოცონთან ვისხედით.ვსაუბრობდით.ალექსანდრე თათიას თვალს არ აშორებდა.თათიაც ხვდებოდა ამას მაგრამ არ იმჩნევდა.ალექსანდრე მასთან ახლოს მიიწია და ყურში ჩარსჩურჩულა:
-თათი.....(ა)
-გისმენ(თ)
-რაღაცას გეტყვი,მაგრამ არ შეიმჩნიო(ა)
-გისმენ(თ)
-მიყვარხარ ყველაზე და ყველაფერზე მეტად! მხოლოდ ახლა მივხვდი როგორი ძვირფასი ყოფილხარ ჩემთვის.(ა)
თათია გაშრა რა ექნა არ იცოდამაგრამ დაბნეულობა არ შეიმჩნია,თვალით მანიშნა რომ წავსულიყავით.მეც ყველა ფეხზე წამოვყარე და ტბისკენ წავედით.
-ახლა გისმენ(თ)
-მიყვარხარ თათი(ა)
-მეცოდები(თ)
-რატო?(ალექსანდრეს სახეზე ფერი ეცვალა)
-იმიტო რო მეც მიყვარხარ და შეიძლება ცოტა გაწვალო,ერთი კვირა გავწელო რო პასუხი გითხრა მაგრამ წამომცდა ჩემი ფიქრებ........უი...ხმამაღლა ვფიქრობდი(თათია აწითლდა)
-ანუ შენც გიყვარვარ ხო?(ალექსანდრე თანდა თან თათიასთან ახლოს მიიწევდა..)
-გეტყოდი უნდა დავფიქრდე მეთქი მაგრამ იმდენი ხანია ვფიქრობ რო ხო ხედავ ჩუმად ფიქრი აღარ შემიძლია,ამიტო ჰო მეც მიყვარხარ...ღმერთოოო.რამდენს ვლაპარაკობ(თ)(ახლა უკვე ძალიან ახლოს იდგნენ ერთმანეთთან და ერთმანეთის სუნთქვას გრძნობდნენ.
ისის იყო ალექსანდრე საკოცნელად გაიწია რომ თავზე თამუნა დაადგა მათ.
”თათია”
ჯანდაბა თამუნა მე მიკეთებ მაგას?აუ არადა საგუარელი მომენტი იყოოო......კაი რა თამუნაა....
-თათია გვეჩქარება წამოდი....(თამუა)
-5 წუთსი მოვალ.(მე)
-არა ახლავე წამოხვალ.ალექსანდრე მაპატიე მომენტი რო გაგიფუწეთ მაგჰრამ სასწრაფოდ მჭირდება თათია.
-არაუშავს.თათ მიდი გაყევი.მერე გნახავ...
-კაი
ეს რაგამიკეთა თამუნა.ბიჭს მომწყვიტა.მთელი ჩვენი ურთიერთობის განმავლობაშჳ ასე თუ გააგრძელა რა მეშველება?
-მე მიკეთებ გოგო ამას?(მე)
-თათია თავის დაფასება უნდა ისწავლო.პირველივე ბიჭს კიარუნდა აკოცო,თავი უნდა შეიკავო რომ მის თვალში შემდეგ სხვანაირი არ გამოჩნდე..
მე ხმა აღარ ამომიღია.ან რაუნდა მეთქვა...მართალი იყო.სრულიად მართალი........
----------------------------------------------------------------------------
მაპატიეთ,პატარა თავები გამომდის და ვეღარ ვაქტიურობ...მადლობა შეფასებებისთვის :)




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent