შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიგდებული "პატარძალი" (11)


24-09-2017, 01:03
ავტორი elenee))))
ნანახია 3 781

-ეხლა ეს კაბაა?-დაბღვერილი წუწუნებს ნინა.
-აუ შემომაკვდება რა შენი და! ნახე რას დამიმსგავსა საქორწინო კაბა! ქორწილში კი არა ამას ყანაში თუ ჩავიცმევ მარტო!-შუბლშეკრული ვუყურებ ჩემს საქორწინო კაბას რომელზეც ფლომასტერით "ლამაზი" გულია დახატული. ჰო, მაგარი ლამაზია! ხვალ ქორწილი მაქვს, მაგრამ ჩემი ულამაზესი კაბა , რომელიც ხვალ უნდა მეცვას ვეღარასდროს მეცმევა! სვანეთიდან ჩამოვაღწიეთ , კარგი იყო მიუხედავად იმისა, რომ ვერაფერი დავათვალიერე , მაგრამ სახლში მოსულს ასეთი სანახაობა დამხვდა. ნინამ, რომ გაიგო ჩამოვდიოდი ჩემთან მოვიდა და სახლში მელოდებოდა თან თავისი პატარა და ტასო წამოიყვანა. თურმე სანამ ნინა დედაჩემთან ლაპარაკში იყო გართული ტასიკო ოთახში ასულა და ჩემი კაბა მოეწონა, ხოდა იფიქრა სურპრიზს გავუკეთებო და ფლომასტერით დამიხადა დიიიდიიი, დიიიიდი გული! რა ვქნა ახლა მე?! ხვალ ქორწილში ამ საყანე კაბით მივიდე თუ ახალი ვიყიდო?! როგორ უნდა მოვასწრო ახალი კაბის ყიდვა უკვე საღამოს 8 საათია! უხხ, ტასო 4 წლის რომ არ იყო გაგბრდღვნიდი! მაგრამ მიდი და უყურე ამ სინდიოფალას ესე საყვარლად , რომ მარწმუნებს არ მინდოდაო!
-ალ მინდოდა. მე მეგონა გაგახალებდი.-ცრემლებს იწმინდავს და მეც საბოლოოდ ვლბები, მაგრამ სამაგიეროდ ნინა არ იცილებს თავის "სახლში მივალთ დედას ვეტყვი და დაგერხევა" მზერას.
-არაუშავს ტასიკო. არ ინერვიულო ახალს ვიყიდი.-კი აბა რა! ერთი მე ვიყიდი ახალ კაბას და მეორე ტრამპი არ შეუშვებს თავის ქვეყანაში უცხოპლანეტელებს! ტასოს დედაჩემს ვუტოვებთ და მე და ნინა გარეთ გამოვდივართ.
-რავქნა ხვალ?-წუწუნით ვეკითხები ნინას.
-მაგ გულის ადგილას , რომ ამოჭრა? -რომ ხედავს რა დამპალი თვალებით ვუყურებ ამატებს-რას მიყურებ მაგ სიკვდილის პირას მყოფი დინოზავრის თვალებით, ძაან ლამაზად გექნება.-მხრებს იჩეჩავს.
-ეხლა თუ არ გინდა , რომ გალამაზებული გაგიშვა ტრავმატოლოგიურში მოკეტე და დამეხმარე რალური რამის მოფიქრებაში!
-უიმე, ესეთ უჟმურს ვინ მოგიყვანს ცოლად?
-უკვე მოვყავარ ასე, რომ გააჩუმე ეგ შენი გრძნეული ენა და მიშველე რამით !
-მოკეტე და მაცადე ფიქრი!
ჰო, მაგრად მომაკეტინა. მგონი ხვალ ქორწილი აღარ მექნება, სამაგიეროდ ტასიკოს ქელეხში გეპატიჟებით ყველას!
-ეხლა აღარაფერი აღარ იქნება ხო ღია?-შუბლშეჭმუხნული მეკითხება ნინა.
-24 საათიანი საქორწინო კაბების მაღაზია სად უნდა არსებობდეს შენი აზრით?!-თვალებატრიალებული ვეკითხები.
-მივიყვან ტასოს სახლში და მოვკლავ!
-ტასოს მოკვლა მაინც ვერ მიყიდის ახალ კაბას, დაანებე ბავშვს თავი. აუ იზოლდას , რომ დავურეკოთ?-იზოლდა არის ჩემი პირადი მკერავი. ადრე მითხრა რა დროსაც არ უნდა დაგჭირდეს დამირეკე დაგეხმარებიო.
-სხვა გზა არც გვაქვს.
-ჩემი ტელეფონი შიგნითაა შენი მომე.
ნინას ტელეფონს ვიღებ და იზოლდას ვურეკავ:
-იზოლდა დეიდა..ნენე ვარ..კარგად თქვენ?..იზოლდა დეიდა უნდა დამეხმაროთ, ჩემი უკანასკნელი იმედი ხართ!..ხვალ ხომ იცით ქორწილი მაქვს, მოსაწვევიც გამოგზავნილი მაქვს თქვენთვის, საქორწინო კაბა კიდევ ბავშვმა გამიფუჭა და არვიცი რა წყალში გადავვარდე..
-მტკვარში გადახტი უფრო გაგისწორდება.-ჩაიქირქილა ნინამ და მხარზე ისეთი წავკარი კინაღამ კიბეებიდან პირდაპირ ასფალტს ჩავახუტე.
-ანუ ვერანაირად ვერ მოასწრებთ კაბის შეკერვას..რა გაეწყობა მაშინ, მაინც დიდი მადლობა..-უკვე ვთიშავდი ის ერთი სიტყვა , რომ თქვა ყველაფერში ცვლილება , რომ შეაქვს. დიახ, გამოიცანით , იზოლდამ თქვა სიტყვა "მაგრამ"!
-ანუ გაქვთ კაბა, რომელიც საქორწინოა და ძალიან ლამაზია?!..იზოლდა დეიდა , ახლა, რომ მოვიდე ძალიან მეუხერხულება , მაგრამ..უუუდიდესი მადლობა! 15 წუთში მანდ ვიქნებით!
-რაო ? -ინტერესით მკითხა ნინამ.
-შენ ყრუ ხარ? მოდიოო, მოდიოო! მეშველა ნინა! იმედია 90-იანი წლების კაბაზე არ მეუბნება და რაღაც ძაან ლამაზი კაბა დამხვდება იქ. ძაან ლამაზიც არმინდა ჩვეულებრივი კაბა მინდა რა.
ნიცას მანქანის გასაღები გამოვართვი და ზუსტად 14 წუთში იზოლდას სახლის წინ ვიდექით.
-მოდით გოგოებო , მოდით.-გადაგვკოცნა ორივე და სახლში შეგვიპატიჟა.
-აუ იზა შენს იმედზე ვართ.-ჰო რაიყო, იზა აბა ისე როგორ, კაი დაქალებივით ვართ ჩვენ!
-აქეთ მოდით და განახებთ ჩემს შედევრს.
განათებული ოთახისკენ წაგვიყვანა. ოთახში შევედით და..ეს ის არის! ეს იქნება ჩემი კაბა რაც არ უნდა მოხდეს და ეს კაბა აუცილებლად შორს უნდა ვამყოფო ტასიკოსგან!
კაბას ვიღებთ მადლობას ვუხდით იზოლდას და გამოვდივართ.
-აღიარე ახლა , მე, რომ არა ხომ ვერ იშოვიდი კაბას?-მეკითხება ნინა.
-შენ ვისთან ხარ?-მეცინება ნინას კითხვაზე.
-შენ დაუნახავო! მე , რომ არა ვისი ტელეფონით დარეკავდი?
-ოოო, გააფსი რა.-ვეუბნები და მანქანას ვძრავ.
მივაღწიეთ სახლში! ხვალ ყველაფერი იქნება მაგრად! ნინას და ტასიკოს ვაცილებ და ოთახში ავდივარ. მინდა, რომ თორნიკეს დავურეკო, მაგრამ აი რა ვუთხრა , რომ დავურეკო?! რა საშინელი შეგრძნებაა , როდესაც ვერ აკეთებ იმას რაც ასე ძალიან გინდა! მინდა, რომ დავურეკო, მინდა, რომ მოვიდეს აქ, აქ და ახლავე! მაგრამ რათქმაუნდა მე ამას არ გავაკეთებ..

გიორგი:
მართლა მიყვარს ნენე! რა ვქნა? გეგმა მჭირდება! ვერ დავუშვებ , რომ დაქორწინდეს. ქორწილში შევალ და ვეტყვი, რომ არ მინდა ცოლად გაყვეს თორნიკე ლაშხს, მე ეს არ უნდა დავუშვა! სულელი ვიყავი , როდესაც ის ტექსტი მივწერე, ყველას გავუშვებ ხელიდან, ყველას მაგრამ ნენეს არანაირად!

ავტორი:
ბევრი იფიქრა. მოუსვენრად დადიოდა ოთახში და ცდილობდა იმ გრძნობისთვის მოეძებნა სახელი, რომელსაც ვერავინ ვერაფერი გაუგო. არ გეგონოთ სიყვარულზე ვსაუბრობდე. არანაირ სიყვარულს არ ჰქონია ადგილი. რა სიყვარულზეა საუბარი , 1 თვეა რაც იცნობს თორნიკეს. ეს უფრო სხვანაირი რაღაცაა..შეჩვევა? არა, შეიძლება შეჩვევაც , მაგრამ ეს სხვა გრძნობაა, სხვა არის, როდესაც ყოველ წამს მისი დანახვა გინდა, მართალია მისი ნახვისას გული არ უძგერს უსწრაფესად, მაგრამ ნერვიულობისგან აჟრიალებს ხოლმე, არც პეპლები დაფრინავენ უბრალოდ , როდესაც მას ხედავს მისი გონება მივლინებაში მიდის და ნენეს ჯიუტი და ამაყი ხასიათი სადღაც ჯანდაბაში მიდის თორნიკეს დანახვისას, შეიძლება მისი დანახვისას ცუდად არ ხდება, მაგრამ მისი დანახვისას თავს ძლივს იკავებს , რომ არ მივიდეს და გაჭყლიტვამდე არ ჩაეხუტოს. ჰო, ასეთი უცნაური გრძნობაა ეს და სახელი არ აქვს. სიყვარული სიყვარულია, მაგრამ ვინმემ ახსენა აქ სიყვარული? არანაირად! ამ გრძნობას სიყვარული, რომ უწოდო დებილი უნდა იყო. სიყვარულის დროს ხომ "ცხოველების ჯოგი" დადის მუცელში, ნენესთან ასეთი რამ არ ხდება , არც თორნიკესთან. არცერთს არ უფეთქავს გული ერთმანეთის დანახვისას, მაგრამ ორივე ნერვიულობს, რომ თავს ვერ გააკონტროლებენ და რამე სისულელეს არ იზამენ. ჰო, ასეთია და რა ვქნა?! შეიძლება მე ვარ ავტორი, მაგრამ ზოგჯერ ჩვენც ვერ ვპოულობთ სიტყვებს გრძნობების აღსაწერად. ჰო, ზოგჯერ გრძნობა იმდენად ლამაზია, იმდენად გიტყუებს მორევში და იმდენად უცნაურად გეჩვენება 1 თვეში გაჩენილი "სასწაული", რომ ვერცკი ასწრებ ამ გრძნობას სახელი შეარქვა. არცმე შემირქმევია..
ნენე ოთახში დადის და კიდევ ფიქრობს. საბოლოოდ ხვდება , რომ ბევრი ფიქრი მხოლოდ თავის უაზრო ატკიებაა და ბოლოს მაინც იმას გააკეთებს რაც გონებას უნდა, ჰო, გონებას და არა გულს! არასდროს მოუსმინოთ გულს! ის გაიძულებთ სულელური ნაბიჯი გადადგათ, დამიჯერეთ, სიყვარულსაც კი გონება მართავს! ბოლოს როგორც ყოველთვის გონებას უჯერებს და ტელეფონს იღებს..ამ წუთიდან იქნებ არაფერი შეიცვალოს, იქნებ არც მოვიდეს თორნიკე მის სანახავად..მაგრამ იქნებ პირიქით? იქნებ თორნიკე მოვიდეს, იქნებ ამ წუთიდან შეიცვალოს ყველაფერი.."იქნებ" , რომ არ იყოს არ აიღებდა ტელეფონს ხელში და არ გააგზავნიდა შეტყობინებას ღამის 2 საათზე თორნიკესთან "მოდი რა ჩემთან". ხანდახან წამებში მიღებული გადაწყვეტილებები ყველაფერს, სრულიად ყველაფერს ცვლის!


სწორედ იმიტომ არ შევწყვეტ ამ მოთხრობას, რომ ვინც მლანძღავთ იმათ დაგანახოთ როგორ მიყვარს წერა ^_^ ეს მოთხრობა თქვენთვის არაფერი, ჩემთვის ყველაფერია. ვისაც არ გესმით ჩემი საერთოდ ნუ კითხულობთ, არჩევანი თქვენზეა, მხოლოდ ის იცოდეთ , რომ თქვენი უარყოფითი კომენტარები უფრო მეტად მაძლევს სტიმულს , რომ დაგანახოთ რა შემიძლია მე! მიყვარხართ ჩემო ტკბილებო და იცოდეთ , რომ ამ მოთხრობას დასასრული აუცილებლად ექნება <3 ხვალამდე <3



№1 სტუმარი Guest lia

შაუკეტესო ისტორიაა
არავის დაუჯერო გეტკობა რომ ზლიერი და მიზანსწრაფული გოგო ხარ.
მიკვარხარ. Vელოდები გაგრზელებას.❤❤❤❤

 


№2 სტუმარი Guest lile-eli

ძალიან კარგია თუ გააგრძელებ გამახარე ამ სიტყვებით.. ყველა კარგ წიგნს და ნაშრომს ჰყავს უარყოფითი შემფასებელი და ეს აუცილებელიც არის. წარმატებები!!!
(იცოდე თუ ვიფიქრე რომ აღარ წერ მეც ''გაგლანძღავ'' რომ გააგრძელო კარგიი¿)

 


№3 სტუმარი kati

Male Dade xolme Ra.velodebi momdevnos.momwons,magram ise agvianeb,maviwydeba wina tavebi da sruladac Tu iqneba uketesia.

 


№4  offline წევრი Mia_smith

ოხხხხხხ....გენაცველეეე სიყვარულოოომ..სწორედაც რომ მაგ შემართებით....მიყვარხარ და ველი შემდეგ თავს...ნუ მოთხრობა საუკეთესოაა

 


№5  offline მოდერი ენემი

ანუ ცუდი კომი გავაკეთო რომ გააგრძელო? joy joy ეს ხუმრობით რა თქმა უნდა :დ
ძალიან მომწონს მოთხრობა და ვინმეს ცუდი კომენტარის გამო რომ შეწყვიტო წერა მოგკლავ joy კაი ჯერ დაასრულე და მოკვლაზე მერე ვიფიქრებ joy joy ცაოცრება ხარ ელ <3

 


№6 სტუმარი n

მაგარია გულზე ვიცინე კარგი იყო გესმის იუმორი და საერტოდ

 


№7  offline წევრი modemodka

Magariaà ! Vgijdebii me am motxrobazee !! Velodebii shemdeg tavs♡♡♡

 


№8  offline წევრი elenee))))

Guest lile-eli
ძალიან კარგია თუ გააგრძელებ გამახარე ამ სიტყვებით.. ყველა კარგ წიგნს და ნაშრომს ჰყავს უარყოფითი შემფასებელი და ეს აუცილებელიც არის. წარმატებები!!!
(იცოდე თუ ვიფიქრე რომ აღარ წერ მეც ''გაგლანძღავ'' რომ გააგრძელო კარგიი¿)

უფლება მომიცია გალანძღვის:D <3

Guest lia
შაუკეტესო ისტორიაა
არავის დაუჯერო გეტკობა რომ ზლიერი და მიზანსწრაფული გოგო ხარ.
მიკვარხარ. Vელოდები გაგრზელებას.❤❤❤❤

მადლობა
<3

kati
Male Dade xolme Ra.velodebi momdevnos.momwons,magram ise agvianeb,maviwydeba wina tavebi da sruladac Tu iqneba uketesia.

შევეცდები
<3

Mia_smith
ოხხხხხხ....გენაცველეეე სიყვარულოოომ..სწორედაც რომ მაგ შემართებით....მიყვარხარ და ველი შემდეგ თავს...ნუ მოთხრობა საუკეთესოაა

ჩემი სიყვარული ხარ შენ <3 მეც ძალიან მიყვარხარ ჩემო სტიმულო <3 ^_^

ენემი
ანუ ცუდი კომი გავაკეთო რომ გააგრძელო? joy joy ეს ხუმრობით რა თქმა უნდა :დ
ძალიან მომწონს მოთხრობა და ვინმეს ცუდი კომენტარის გამო რომ შეწყვიტო წერა მოგკლავ joy კაი ჯერ დაასრულე და მოკვლაზე მერე ვიფიქრებ joy joy ცაოცრება ხარ ელ <3

რომ არ მომკლა მარტო იმიტომ გავაგრძელებ წერას :D მადლობა სიყვარულობავ <3 ^_^

n
მაგარია გულზე ვიცინე კარგი იყო გესმის იუმორი და საერტოდ

ჯიგარი ხარ
:D <3 ^_^

modemodka
Magariaà ! Vgijdebii me am motxrobazee !! Velodebii shemdeg tavs♡♡♡

ეს მოთხრობაც გიჟდება შენზე, გუშინ ჩუმად მითხრა
:D <3 ^_^

 


№9  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

ჩემო ტკბილოოო!! უტკბილესოოო!! შოკოლადოო და მარწყვო როგორ გამაბედნიერე ნეტავ იცოდე! <3 წინა თავზე ისე დამწყდა გული და ამ თავით სულ გამოასწორე ყველაფერი! <3 ყველაზე კარგი ხარ და ახლაც დავრწმუნდი რომ შეუდარებლიც შეუდარებელიც შგიძლია იყო! არაჩვეულებრივად წერ და ხანდახან უნდა გაგლანძღო რომ აღარ მომიშალო ისე ნერვები როგორც წინა თავზე! მაგრამ მე ვიზე რა მაქვს სათქმელი ((( ძალიან ძალიან მიყვარხარდა მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს! 3

 


№10 სტუმარი ))

Mec dzalian miyvars es motxrobaa ai magrad magrad ici ramdenxans velodi rodis dadebdi?? :( da dzalian gamaxare ♡♡♡

 


№11  offline წევრი elenee))))

ტკბილიწიწაკა
ჩემო ტკბილოოო!! უტკბილესოოო!! შოკოლადოო და მარწყვო როგორ გამაბედნიერე ნეტავ იცოდე! <3 წინა თავზე ისე დამწყდა გული და ამ თავით სულ გამოასწორე ყველაფერი! <3 ყველაზე კარგი ხარ და ახლაც დავრწმუნდი რომ შეუდარებლიც შეუდარებელიც შგიძლია იყო! არაჩვეულებრივად წერ და ხანდახან უნდა გაგლანძღო რომ აღარ მომიშალო ისე ნერვები როგორც წინა თავზე! მაგრამ მე ვიზე რა მაქვს სათქმელი ((( ძალიან ძალიან მიყვარხარდა მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს! 3

მეც მიყვარხარ ჩემო სიხარულო <3 აუ შენ არიცი შენი მოთხრობა რამაგრად მიყვარს და როგორ ველოდები <3 გელოდები მე შენ და შენ მე:D ^_^ <3

))
Mec dzalian miyvars es motxrobaa ai magrad magrad ici ramdenxans velodi rodis dadebdi?? :( da dzalian gamaxare ♡♡♡

მადლობა
საყვარელო
^_^
<3

 


№12  offline აქტიური მკითხველი terooo

ხანგრძლივი შესვენების შემდეგ დაბრუნი

 


№13  offline წევრი Mari-Mariami.16

ძალიან გამახარე იმით რომ აგრძელებ ამ მოთხრობის წერას, არ აქვს მნიშვნრლობა რა მიზეზის გამო, მთავარია რომ ეს ისტორია გრძელდება და ჩემს სიხარულს გაგრძელება ექნება მანამ სანამ ამ თბილი და სიყვარულით გაჟღენთილი ისტორიის დასასრულის ჟამი დადგება ❤❤❤
--------------------
"One choise can transform you" M.G

 


№14 სტუმარი Guest მაკა

რას უსმენ სხვას აკეთე ის რაც შენ გინდა რაც შეეხება მოთხრობას მშვენიერია და არც გაბედო შეწყვეტა ამდენი ხალხი ვკითხულობთ და გელოდებით ❤️❤️❤️

 


№15  offline წევრი naniko mindia

რატო გვაწვალებ საყვარელო როდის დადებ ♥♥ასეთ კარგ ისტორიას კაცი დაგვიანებს ამდენი ხალხი გელოდებით.ძალიან კარგათ გამოგდის წერა გილოცავ და წარმატებას გისურვებ ♥♥
--------------------
lomidze

 


№16 სტუმარი სტუმარი Lia

Amas qvia upasuxismgebloba.

 


№17  offline წევრი mariam m.k

Eleee dade ra namdvilad gamixardeba tu Shen niks kidev vixilav

 


№18 სტუმარი Sopo

Aba gagrdzelebaa sada akamdee ro ar chanxar avtoro ese rogor sheileba migdeba dawyebuli nashromis :((

 


№19  offline მოდერი ენემი

გააგრძელე ეს ისტორია თორე დანაპირებს შევასრულებ joy smiling_imp

 


№20  offline წევრი Lovve-lovve

აუ გააჰრძელეტ რაა ეს ისტორიაა ველიი შემდეგს

 


№21 სტუმარი სტუმარი ნინიკო

ძალიანნ მაგარია კარგად წერ გაგგრძელე გთხოვ შემდეგს როდის დადებბ??

გააგრძელე რააა გთხოვ

 


№22 სტუმარი სტუმარი MAO

აი შემოვედი, თვიდანვე მოვიხიბლე კითხვისას და ბოლომდე არ არის მიყვანილი grimacing , და ყოველი თავის ბოლოს ვკითხულობ რომ ვიღაცა (ვერც ვპოულობ ცუდ კომენატრს) უკმაყოფილოა. არა და კარგად წერ, და წერე რაააა და ეს ამბავიც მიიყვანე ბოლოში, დაიკიდე ეს ვიღაცეები. ვინც ვკითხულობთ და მოგვწონს, არც ვაკომენტარებთ ხოლმე.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent