შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Filthy 4 (+18)


27-09-2017, 22:10
ავტორი მსხვერპლი
ნანახია 5 045

ჟრუანტელმა დამიარა როცა შემომხედა, თითქოს ჩემი სიახლოვე იგრძნო, როცა მიხვდა რომ იქ ვიყავი მთელი გრძნობით დაიწყო ნოტების აღება, უნდოდა უფრო მეტი ემოცია გადმოეცა, სიტყვებით არასოდეს გამოსდიოდა იმის თქმა რაც უნდოდა, მაგრამ აი სიმღერით შეეძლო ყველაფერი ეთქვა და მეც უსიტყვოდ მესმოდა მისი. ბარისკენ წავედი, ისე რომ მისთვის თვალი არ მომიშორებია, ბარმენის ადგილზე შევედი, ტომი რაათქმა უნდა მიცნობდა და ხელიც არ შეუშლია, რამდენიმე კოქტეილის მომზადებას მასწავლიდა ზეინი და მეც ვეცადე რამე გამეკეთებინა, თუმცა იმდენად ვიყავი ზეინზე და მის ხმაზე გადართული რომ რამდნეიმე ბოთლი ლამის გავტეხე ამიტომ ტომმა დახმარება შემომთავაზა რაზეც უარი ვერ ვუთხარი.. როცა ზეინმა სიმღერა დაამთავრა, რა თქმა უნდა აპლოდისმენთებით დააჯილდოვეს, მისი გამოსვა ყოველთვის გიჟური და ზედმეტად ემოციური იყო, და რაც მთავარია სექსუალური, ვიცოდი ბევრს შურდა რომ ის მხოლოდ ჩემი და სხვებს შეხედვის ღირსადაც არ თვლიდა. როგორც კი მოვიდა არაფერი უთქვამს პირდაპირ მაკოცა.
-კარგი იყო. -ვუთხარი ჩუმად.
-შენ მოგიძღვენი. -მითხრა გახარებულმა.
-ვიცი. -ვუთხარი აღფრთოვანებით, თუმცა ჯერ კიდევ ჰეილიზე ვფიქრობდი და მის ნათქვამზე. ზეინი საკოცნელად მოიწია მაგრამ ვერც კი შევნიშნე.
-არ მითხრა რომ ისევ იმ გოგოს გამო ხარ ასე? -მკითხა გაბრაზებულმა.
-მაპატიე. -ვუთხარი მოწყენილმა.
-არაუშავს ჰანი, წამო. -მითხრა და ხელი მომკიდა, სცენისკენ წამათრია და მოულოდნელად ძალით ამიყვანა კიდეც.
-გაგიჟდი? -წამოვიყვირე როცა მივხვდი რმ ყველა მე მიყურებდა.
-არა. -მითხრა სიცილით.
-არ შემიძლია. -ვუთხარი მორცხვად.
-როგორც აბაზანაში მღერი ისე იმღერე, ჰანი. -მითხრა და ლოყაზე მაკოცა. ნაგავი ამის გამო აუცილებლად გადავუხდი სამაგიეროს. მალევე ნაცნობი სიმღერის მელოდია ჩაირთო, საშინლად არ ინდოდა ხმის ამოღება მაგრამ შერცხვენას სიკვდილი მერჩივნა.

https://www.youtube.com/watch?v=2y4lbswKv60

თვალები დავხუჭე რომ ძალა მომეკრიბა და წარმოვიდგინე რომ მართლა მარტო ვიყავი აბაზანაში და ისე ვმღეროდი, რამდნეჯერმე საკუთაარ ხმაზე სიცილის დაწყებაც კი მომინდა მაგრამ თვი შევიკავე, ზეინს თვალებით ვჭამდი, ის კი მართლაც რომ სიცილს ვერ იკავებდა, ჯერ რა უბედურებას მამღერებს, ალბათ უკვე ყველა მეცინის. ძლივს დავამთავრე სიმღერა და თვალების გახელა არ მინდოდა, არ მინდოდა დამენახა ხალხი რომელიც დამცინოდა თუმცა ამის მაგივრად მაქებდნენ, გამიკვირდა არ მეგონა თუ ვინმეს მოეწონებოდა თუმცა შევცდი. სასწრაფოდ ჩავედი სცენიდან და ბარისკენ გავიქეცი რომ სასმელში ჩამეხრჩო მღელვარება.
-გაგიჟდი? -მივაძახე ეგრევე.
-გავგიჟდიო თავად მღეროდი. - მითხრა სიცილით, და მომეხვია.
-დამშვიდდი ისევე როგორც ყოველთვის ახლაც შეუდარებელი იყავი. -ჩამჩურჩულა ყურში და იქვე მაკოცა. როგორც კი თვალებში შემომხედა ტუჩებში ვეცი, რამდენიმე წუთი ჩვენი ჰარმოია არავის დაურღვევია, მაგრამ ყოველთვის გამოჩნდება ერთი რომელმაც ყველაფერი უნდა გააფუჭოს.
-კარგი იყო. -მითხრა და იდიოტური სიცილით გამიცინა.
-ჰეილი! -ამოვიოხრე როცა დავინახე. ზეინმა გაკვირვებით შემომხედა მერე კი ჰეილის გახედა.
-ეს ხომ..
-ჰო მეორედ შეგიშლეთ ხელი. -თქვა სიცილით. მე კი მისი მომაბეზრებელი სიცილის ხმის გაგონებაზე თვალები გადავატრიალე.
-ზეინი. -უთხრა ზეინმა და ხელი გაუწოდა, ამაზე საერტოდ ავჭერი და უკვე მემილიონედ გამახსენდა ჰეილის სიტყვები.
-სასიამოვნოა ზეინ. მე ჰეილი..
-იცის! -ვუთხარი მკაცრად.
-ჰანი. -გაბრაზებული მომიბრუნდა ზეინი. ალბათ ის იმას ვერ ხედავს რასაც მე, თუ როგორ უყურებს ჰეილი მას, ისე თითქოს მისი შეხების სურვილით იწვის.
-არაფერია ზეინ. -უთხრა და ერთერთი მაგიდისკენ წავიდა.
-როგორ იქცევი? -მითხრა უფრო გაბრაზებული ტონით.
-ვერ ხვდები რომ ყველგან ჩემი ადგილის დაკავებას აპირებს? -ვთქვი გაცეცხლებულმა. ზზეინს კი ისტერიული სიცილი აუტყდა.
-ვერსად დაიკავებს შენს ადგილს, ახლა კი მიდი და სასმელზე დაპატიჟე, შენთვისვე აჯობებს რომ ახლოს გყვადეს. -მითხრა და ჭიქა სასმელით აავსო. გაბრაზზებული მივდიოდი მისკენ, გზაში დავიფრდი და ზეინი მართალია, თუ რამეს აპირებს სჯობს ახლოს მყავდეს.
-მაპატიე, რა დამემართა არ ვიცი. -ვუთხარი ისე თითქოს მართლა ვწუხდი.
-არაუშვს. -გამიღიმა და მთხოვა ჩემს გვერდით დაჯექიო.
-მერწმუნე ქენდალ, შენი ადგილის დაკავებას არ ვცდილობ, ეს უკვე გითხარი და კიდევ გეტყვი, მითუმეტეს არ მინდა შენთან ცუდი ურთიერთობა რადგან დიდხანს მოგვიწევს ერთად ყოფნა. -გამოცანებით ლააპრაკობდა, ისე რომ ვერ მივმხვდარიყავი სინამდვილეში რას გულისხმობდა. რაღაცის თქმას ვაპირებდი როცა წამოხტა და ვიღაც ბიჭს შეახტა და მხევიცით ეცა, აი მესმის ვნება. ზეინისკენ წავედი არ მინდოდა მათთვის ხელი შემეშალა, თუმცა ერთის მხრივ ამ ყველაფრის დანახვამ გამახარა, თუ ჰეილის შეყვარებული ყავს ზეინს შებმას არ დაუწყებს, თუმცა ჯობს ეს არც სცადოს.
-დამშვიდდი? -მითხრა სიცილით და ჰეილიზე და ვიღაც ბიჭზე მანიშნა რომლებიც ახლაც ლოზნიდნენ ერთმანეთს. ამაზე მეც გამეცინა და უბრალოდ თავი დავუქნიე.
-გაიცანით ეს ჩემი ძმაა ჯასტინი. -ლამის პირი დავაღეთ მე და ზეინმა.
-სასიამოვნოა. -გაიცინა ისე როგორც ჰეილის ჩვევია, თანაც საკმაოდ გავდა მას.
-ეს ქენდალია, მე რომ გიყვებოდი. ეს კი ზეინია მისი ბიჭი.
-სასიამოვნოა ძმაო. -უთხრა ზეინმა, როგორც ჩანს ჩემზე ადრე მოვიდა გონს. გარყვნილი მეც ვარ თუმცა ჩემთვისაც კი იყო ზედმეტი რაც ვნახე და გავიდე, ინცესტი უკვე მეტისმეტია.

ჩემი სახის გამომეტყველებაზე ჰეილიმ ისევ გაიცინა.
-ჰეი დამშვიდდი, ვიცი რასაც ფიქრობ. სინამდვილეში ჯასტინი აყვანილია. -დაიწყო ორივემ სიცილი, ზეინი ზრდილობის გამო აყვა მათ. მე კი ისვე იმ სახით ვიჯექი.
-უკაცრავად უნდა გავიდე. -ვთქვი და ტუალეტისკენ წავედი. შევედი თუ არა სახეზე წყალი შევისხი და საკუთარ თავს დავუწყე ლაპარაკი.
-თავიდანვე ეტყობოდა რაც იყო მაგრამ ასეთი ძუკნა? არა რა.. -ვთქვი თუ არა კარი ჰეილიმ შემოაღო.
-კარგად ხარ? -მკითხა ისე თითქოს ჩემზე დარდობდა.
-კი უბრალოდ თავბრუ მეხვევა.
-პრეზერვატივს არ იყენებთ? -მკითხა დაინტერესებულმა.
-ჰეილი! -წამოვიყვირე.
-მაპატიე, ჩემი საქმე არ არის.
-ნამდვილად! -ვუთხარი გაბრაზებულმა.
-იცი მე და ჯასთინსაც პირველად სექსი 12 წლის ასაკში გვქონდა ის 13ის იყო..
-ჰეილი! არ მაინტერესებს! -ვუთხარი გაღიზიანებულმა.
-უბრალოდ მინდა რომ მეგობრები ვიყოთ შენ კი სულ თავიდან მიშორებ რა დაგიშავე ვერ ვხვდები. -ისე იკითხა თითქოს მე კი არა საკუთარ თავს ეკითხებოდა.
-მაპატიე, მაგრამ თუ მეგობრობა გინდა არ არის აუცილებელი ასეთები მომიყვე მითუმეტეს შენს ძმაზე.
-ის ჩემი ძმა არ არის. -მითხრა სიცილით.
-ხომ ითვლება არა? -ვკითხე ორაზროვნად.
-ნუ კი. -მითხრა მას შემდეგ რაც ცოტა ხანს დაფიქრდა.
-კარგი წამოდი. -ვუთხარი და მის წინ წავედი, ისიც მორჩილივით უკან გამომყვა.
-ბოდიში რომ ასე მოვიქეცი. -ვუთხარი კასტინს და ხელი გავუწოდე.
-არაფერია. -მითხრა ღიმილით და ხელის ჩამორთმევის ნაცვლად გადამეხვია. ზეინს გავხედე, როცა თავი დამიქნია მეც მოვხვიე ცალი ხელი ჯასტინს. როგორც ჩანს ამ მცირე დროში მათ დამეგობრება მოახერხეს, ჯასტინი სულაც არ გავდა ჰეილის თუმცა ისიც ისეთი იქნებოდა უარესი თუ არა. ერთად დალევა გადავწყვუტეთ, ამიტომ ცარიელ მაგიდას მივუჯექით. თავიდან თავს ვიკავებდი მაგრამ როცა გრადუსში შევედი ვეღარ ვიმენდი და დროდადრო ზეინს ვკოცნიდი, ისინი კი არ მოგვერიდნენ და ჰეილი პირდაპირ კალთაში ჩაიუხტა, ერთერთი კოცნის დროს კი ჯასთინმა ფეხებშორის ხელიც კი შეუცურა. ჩემი და ზეინის სექსუალური ცხოვრება ძალიან მრავალფეროვანი იყო, მაგრამ ასეთ ამაზრზენ რამეებს მითუმეტეს აქ და ყველას თვალლწინ არ ვაკეთებდით, თუმცა შემდეგ ჩემი ცუღლუტობა გამახსენდა, როცა ზეინს ათიოდე ადამიანის თვალწინ გავუკეთე, მაგრამ ვერავინ მიხვდა რასაც ვაკეთებდი, ჯასტინი კი მთელი ბარის წინ ათავებინებს ჰეილის.
-აქ ასეთებს ვერიდებით. -ვუთხარი ხმამაღლა, რომ მუსიკის ხმა გადამეფარა.
-ოუ ბოდიში. -მითხრა ჯასტინმა.
-თქვენ ხშირად არ მოხვალთ ჩვენ კი აქ ყოველდღე გვხედავენ ამიტომ..
-მათ ბოდიში მოიხადეს. -მითხრა ზეინმა და ჩემი დამშვიდება სცადა. მეც ნერწყვი ხმაურიანად გადავყლაპე და გავჩუმდი.

-შეხვედრამდე. -დავემშვიდობე როცა ბარი დავკეტეთ და უკვე დაშლას ვაპირებდით.
-შეხვედრამდე. -მომაძახა ჰეილიმ. როცა უცებ ზეინმა მიაძახა.
-იქნებ ჩვენთან გავაგრძელოთ? -გაშტერებულმა გავხედე ზიენს. ძლივს მოვიშორე თავიდან და ახლა ჩვენთან პატიჟებს? არ მჯერა!
თავიდნა დაფიქრდნენ და ერთმანეთს გადახედეს, მერე კი ორივემ ერთდროულად თქვა.
-კარგი.
-დიდი სიამოვნებით. -ერთად ავედით სახლში. გაღიზიანებულმა სასმელების კარადიდან რომელიც საკმაოდ ბევრი გვქონდა ერთერთი ბოთლი გამოვიღე რომელიც პირველივე წამს მომხვდა თვალში და ოთხი ჭიქა გავავსე. მდივანზე ვიჯექით, ჰეილი და ჯასტინი რაღაცას ყვებოდნენ ზეინი ხმამღლა იცინდა მე კი ისე რომ მათი ნათქვამი ერტი სიტყვაც არ გამიგია ზეინს ავყვებოდი ხოლმე. უკვე ღამის 4 საათი იყო როცა ვთქვი რომ დასაზილბლად მივდიო და ჰეილის და ჯასთინს შეეძლოთ მდივანზე დაეძინათ.
-დარჩი რა. -მითხრა ჰეილიმ.
-დავიღალე, მეძინება. -ვუთხარი და ოთახის კარი გავაღე.
-სამწუხაროდ მეც უნდა დაგტოვოთ. ვიცი რომ არ გეწყინებათ. -უთხრა ზიენმა და სიცილით გამომყვა.


-საერთოდ გააფრინე? -ვუთხარი ჩუმად როგორც კი კარი დახურა.
-რატომ? -მკითხა ისე თითქოს არაფერი დაუშავებია.
-აქ რატომ დაპატიჟე? -ვკითხე გაბრაზებულმა.
-და რა მოხდა? -მკითხა მანაც იგივე ტონით.
-რა მოხდა? რა მოხდა და არაფერი! -ვუთხარი და საბანი თავზე დავიფარე.
-კარგი რა პატარავ. -მითხრა და უკნიდან ჩამეხუტა.
-მეძინება. -ვუთხარი ისე რომ თავი არ ამიწევია.
-ჰანი. -მითხრა და ჩემთან შემოძვრა.
-არა. -ვუთხარი გაბრაზებულმა.
-პატარავ გთხოვ. -მითხრა და ხელი ფეხებს შორის შემიცურა.
-ნწ. -ვუთხარი და ოდნავ გამეცინა კიდეც, მაგრამ მალევე ავიფახე ხელი. არ ვიცი როგორ ახერხებს ამას მაგრამ არ შემიძლია გავუბრაზდე, არანაირად.
-აჰჰჰჰ. -მომესმა ხმა მისაღები ოთახიდან.
-ჯანდაბა! თავიც ვერ შეიკავეს! -წამოვიყვირე, თუმცა ჩუმად, მაგრამ ისინი მაინც ვერ გაიგებდნენ.
-ააააა. -ისევ გამეორდა ხმა. ზეინი სიცილს ვერ იკავებდა.
-რა ჯანდაბა გაცინებს ახლა ჩვენს მდივანზე და ძმა ჟიმაობს.
-ბიოლოგიური და ძმა არ არიან. -ისევ გაიცინა ზეინმა.
-კარგი გააგრძელე სიცილი, მე ვიძინებ. -ვუთხარი და ბალიში თავზე დავიდე, რომ ხმაურს არ შევეწუხებინე მაგრამ აქაც შემოდიოდა ჰეილის კვნესის ხმა.
-common babe.
-ahh. fuck me harder..
-do it better.
-yeah yeah.
-ხმას სულ უფრო და უფრო უწევდნენ.
-საკმარისია! -წამოვიყვირე და ბალიში იატაკზე დავაგდე.
-გინდა შევეჯიბროთ? -გაიცინა ზეინმა.
-დარწმუნებული ვარ მოვუგებთ. -გაიცინა ისევ, ეს სიულელე მის სიმთვრალეს დავაბრალე თუმცა ზეინი მართალი იყო, მომინდა მათთვის ჭკუა მესწავლებინა.
ზემოდან დავაჯექი და ისე რომ გააზრებაც არ ვაცადე ტუჩებში ვაკოცე.
-აბაროტს უღებ? -გაიცინა როცა მაისურს ვიხდიდი.
-რაც გინდა ის დაარქვი. -ვუთხარი და ზეინს ტრული ისე გავხადე რომ ლამის შემოვახიე. უნდა ვარიარო თავიდნა არ მომეწონა რაც გააკეთებს ჰეილიმ და ჯასთინმა მაგრმა შემდეგ იმის წარმოდგენამ რომ მათ სექსი ჩვენგან 5 მეტში ჰქონდათ ზედმეტად აღმაგრძნო.
როგორც კი ორივე გავშივლდით ზეინი ჩემში სწრაფად შემოვიდა, პირველივე ბიძგზე ზედმეტად ხმამაღლა წამოვიყვირე.
-აააა. -როგორც ჩანს გაიგონეს, და როგორც ჩაფიქრებული იყო ეს შეჯიბრად ჩათვალეს, ამაზე ჩემთვის ჩამეცინა.
-ოოოჰ. -მომესმა ჰეილის ხმა თუმცა ახლა ისიც კი დამავიწყდა რომ მარტო არ ვიყავით. მათ არ შერცხვათ არც მე ვაპრიებ უკან დახევას. უფრო მეტად ვეცადე მიმეღო სიამოვნება, ზეინი თეძობში ხელებს მიჭერდა და მოძრაობაში მეხმარებოდა. თავი სპეკტაკლზე მეგონა რომელიც უკეთ ითამაშებდა როლს გამარჯვებულიც ის იქნებოდა. ჰაერი ვნებით გაიჟღინთა, სუნთქვა მიჭირდა. სულ უფრო და უფრო ხმამაღლა ვყვიროდი ზიენის სახელს, იმდენად ხმამამღლა რომ ჰეილის ხმა საერტოდ დაიკარგა, ან იქნებ მორჩნენ კიდეც, თუმცა ახლა ეს ფეხებზე , მოტივაიცა დიდი მაქვს, სიამოვნების მიღება კი ახლა ყველაზე მეტად მჭირდება.
-ooooh. -წამოვიძახე ხმამაღლა
-feel me. -მინდოდა ბოლომდე მეგრძნო რომ ჩემში შემოდოდა.
-yes. -წამოიწია და ახლა ისე მჟიმავდა, სიამოვნება სულ უფროდაუფრო მძაფრდებდა.
-yes. -წამოცდა ზიენსაც.
-oh honey. -მისი ტუჩები ორად გაიპო, ახლა ყველაზე სექსუალურად მეძახდა ჰანის, რაც უფრო მეტად მაგიჟებდა.
-love u. -ვუთხარი სუნთქვაარეულმა.
-i love u 2 . -აღმოხდა ძალა გამოცლილს.
-babe. -ვუთხარი და თმაში ხელები შევუცერე.
-honey u make me crazy . -მითხრა როცა ყელში სველი კოცნები დავუტოვე თან ისე რომ მოძრაობა არ შემიწყვვეტია.
-yeah.
-faster. -წამოვიძახე როცა ძალა აღარ გვქონდა თუმცა იმდენად ახლოას ვიყავით რომ ახლა დანებება არ შეიძლებოდა.
-fuck me. -აღმომხდა როცა წამი წამზე გავათავებდი.
-ah daddy. -წამოვიყვირე როცა ვიგრძენი რომ გავათავე და ზეინიც ახლოს იყო.
-honey.. -მოდუნებულმა წამოიძახა როცა ვიგრძენი რომ ჩემში თბილი სითხე ჩაიღვარა. ზემოდან დავაწექი როცა კარი გაიღო, ჰეილის ხმის გაგონება და ჩემი საწოლიდან გადავარდნა ერთი იყო.
-არ მჯერა გვაჯობეთ.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent