შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პატარა ნინელი-1


18-11-2017, 17:05
ავტორი Ime
ნანახია 1 438

იყო და არა იყო რა, თითქმის ესე იწყება ერთი ჩვეულებრივი გოგოს ისტორია,რომელსაც სიყვარული მოულოდნელად ეწვია...
-ნინა ადექი მალე ფრანგულზე გაგვიანდება
- კაი რა დე, ცოტახანიც და ავდგები.უხ როგორ მეზარება რა წასვლა,ნეტა მალე მოვიდეს ეს გამოცდები და მორჩება ჩემი ტანჯვა.უი სულ დამავიწყდა მეთქვა მე ნინა ოდიშვილი ვარ,17 წლის. საშუალო სიმაღლის, ყავისფერი თვალებით,და საკაიფო ტუჩებით, როგორც ჩემი დაქალი სალი იტყოდა ხოლმე.ვცხოვრობ დედასთან(ლალი) ძმასთან(ნიკოლოზი) რომელიც 13 წლის არის და მამასთან ერთად( პაატა).წელს ვამთავრებ სკოლას და ვაპირებ ფსიქოლოგობას ნუ მამაჩემის თქმით " მე ვის უნდა დავეხმარო,როცა აქეთ მჭირდება ფსოქოლოგი" მაგრამ რატომღაც მინდა და ვსო...
ასევე მყავს საუკეთესო დაქალები:ტატა,თინა და სალი.სალი სულ სხვააა ის ჩემი მეორე ნახევარია,რომლის გარეშეც ვერ წარმომიდგენია სიცოცხლე.მოვრჩეთ ეხლა ლაპარაკს თორემ დედაჩემი მომკლავს რომ დავაგვიანო გაკვეთილზე. როგორც იქნა ავწიე საჯდომი ლოგინიდან და ეგრვე აბაზანას მივაკითხე, მოვწრსრიგდი და გავედი მისაღებში სადაც დედაჩემი უგემრიელეს სალათს ჭამდა.
-დე წავედი მე თორე დამაგვიანდა და ძალიან გთხოვ სანამ მოვალ სალათი შემინახე რა.
- ნინა რას ქვია შეგინახო იმდენია ყველას გეყოფათ.
- კაი რა დედა არ იცი ნიკოლოზის ამბავი ისეთი ღორია სულ შეჭამს
- ხო კაი შეგუნახავ მაგრამ შენ ძმაზე მასე ნუ ლაპარაკობ.
- მოკლედ რა სულ მას როგორ უნდა იცავდე გავგიჯდები მალე.
-ნინააა ის შენი ძმაა დედა
- ხო კაი კაი წავედი და რო აბრძანდება ლოგინიდან გადაეცი რო ჩემს ოთახს არ გაეკაროს.არც დავლოდებივარ ლალის პასუხს ეგრვე გამოვარდი გარეთ.უჰჰჰ რა კაი ამინდია მიყვარს მზე,მიუხედავად იმისა რო იანვარში დავიბადე ვერ ვიტან სიცივეს. გზაში ნაოშნიკები ამოვიგე და რომელიც ისე ახლანჯულიყო ერთმანეთში რო ვერ ვხსნიდი. ამ პროცეეში ვარ,როცა უკნიდან ისეთ მწველ მზერას ბგრძნობ რო მიბრუნებასაც ვერ ვახერხებ,როგორც იქნა მოვდი გონდს და უკან მივიხედე სადაც ბიჩების ჯგუფი იდგა მაგრამ ჩემსკენ არც ერთი არ იხედებოდა,ნეტა ხო არ მომეჩვენა მაგრამ შანსი არაა ზურგი ეხლაც კი მიხურს. შემოვბრუნდი და გავაგრძე გზა.ფრანგულმა როგორც იქნა ჩაიარა.მასწავლებლიდან გამოვდივარ სმს მომივიდა ტელეზე.
"გოგო,ფრანგულს რო მორჩები მაშინვე ჩემთან დაერჩე.ტატა"
"ეხლა გამოვედი რა ხდება ხო მშვიდობაა??"
"შოკი ამბავი მაქვს"ტატა
"კაი ამოგივლი"

-------------
იმედია სულ ცოტათი მაინვ დაგაინტერედებთ ჩემი ისტორია.ახალბედა ვარ და ძაანაც ნუ გამკიცხავთ.:დ შენიშვნებს მივიგებ :*



№1  offline წევრი Ime

ღირს გაგრძელება???

 


№2  offline წევრი ფერადიი...

გაგრძელე დამაინტერესდა

 


№3  offline წევრი Ime

გავაგრძელებ აუცილებლად :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent