შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

„გახდი ჩემი სვანი“ (8)


26-11-2017, 20:38
ავტორი pekhshvela
ნანახია 2 960

-ძალიან მიყვარხარ ლევან!! აცრემლებული თვალები მას მივაპპყარი და ხელი მაგრად ჩავჭიდე.
-მეც მიყვარხარ ჩემო პატარა. ცოტაც , სულ ცოტაც. ბოლო სიტყვები უფრო თავისთვის ჩაილაპარაკა ლევანმა. თუმცა მაინც კარგად გავიგე და ჩამეღიმა.თავი საზურგეს მივადე და გადავეშვი ფიქრებში. რა იქნებოდა თბილისში და საერთოდ რა იქნებოდა მომავალში. ლევანი რომ შეცვილილიყო? მაგრამ რატომ უნდა შეცვლილიყო ის ხომ ყოველ წუტს მიმტკიცებს თავის სიყვარულს! მე სულელს ეს სულელური ფიქრები თავიდან არ მშორდებოდა. მერე საკუტარ თავზე გავბრაზდი და ყველანაირი სულელური ფიქრი უკუვაგდე. ჩემი სიყვარულისკენ მივიწიე ტუჩები ყელზე მივაკარი და შემდეგ კომფორტულად მოვთავსდი რომ ცოტა თვალს მომეტყუებინა. ცოტა კი არა თითქმის მტელი გზა მეძინა. როგორ ჩამოვედით თბილისში არც გამიგია. სულ მეძინნა უგუნოდო. გონს მხოლოდ მაშინ მოვედი როცა უკვე ჩემს საწოლზე ვიწექი. თვალები ოდნავ გავახილე და დავინახე როგორ ამოქონდა ლევანს ჩემი ბარგი. საწოლიდან ადგომა არ მინდოდა და არც ლევანის გაშვება. ჩემსკენ წამოვიდა ლევანი და მე თავი მოვიმძინარე ისევ. მაინტერესებდა რას იზავდა. შუბლზე მაკოცა და გატრიალებას აპირებდა რომ ხელი დავუჭირე.
-ვიღაცა ცუღლუტობს! ღიმილით თქვა ლევანმა.
-დარჩი ჩემთან! მკაცრი თუმცა მაინც მუდარიანი ტონით ვუთხარი მას და ქვემოდან ავხედე მის შავ თვალებს. მან კი ისევ ჩატეხა ჩემი საყვარელი ტუჩის კუთხე და ვნებიანად მიპასუხა.
-რაიყო დილანდელი საქმის ბოლომდე მიყვანა გინდა? წარბების თამაშიც მოაყოლა ამ სიტყვებს.
-ფუუუ იდიოტი რაა გაეთრიე აქედან. სასწრაფოდ ხელი გავუშვი და მხარი ვიცვალე გაბუტვის ნიშნად. არ ვაპირებდი მისკენ გახედვას, თვალები დავხუჭე რომ დამეძინა მაგრამ ვინ დაგაცადა. მისი ასრიალებული ხელი რომ ვიგრდზენი ფეხებზე ერთიანად დამცხაა თუმცა ხმას არ ვიღებდი. უფროსწორად ვერ ვიღებდი. მუცელზე ნაზად ჩამიცურა ხელი და სწრაფად ამაკრო თავის შიშველ სხეულს. მაისური გაეხადა ვაჟბატონს და ისე შემომიწვა ლოგინში. ერთიანად ამიცახცახდა სხეული. თავისი დიდრონი ტუჩები კისერზე მომაკრო, შემდეგ იყო სველი კოცნა ყურის ბიბილოზე და კინაღამ ჭკუიდან შევიშალე. ავფართხალდი თუმცა ის განძრევის საშვალებას არ მაძლევდა და სველი კოცნებით მაშოშმინებდა. ფიქრის და საეერთოდ ყველაფრის უნარი წამერთვა. კანი აბუსუსებული მქონდა ახლა უკვე მგონი მართლა ვერ გადავრცებოდი. ჩემს ტუჩებს მოწყვეტით აკოცა და ყურში ჩამჩურჩულა, ჩემი საყვარელი ცხელი სუნთქვით.
-იმას არასდროს გავაკეთებ რაც შენ არ გინდა კესანე! და ნუ ფრთხი ასე. თან მაინც გველურად იღიმოდა. ვიცოდი იმ ღიმილის უკან რაც იმალებოდა. ვიცი კესანე რომ გინდივარ და ჩემზე გიჟდები უბრალოდ არ გინდა აღიარება. ზუსტად ეს იმალებოდა მის ღიმილში. თუმცა არ უნდა გამოვეჭირე.
-ვიცი ლევან! ვუთხარი ათრთოლებული ხმით. თუმცა თავი მაინც დავიწვი ხმამ გამყიდა.
-თუ გინდივარ და ვერ ბედავ პატარავ? ზემოდან მომექცა და ყურის უკნიდან წელის ხაზამდე ნაზად ჩამომისვა ხელი რაზეც კინაღამ სული განვუტევე. მეგონა ხელს მომაშორებდა თუმცა თეძოზე რომ მომიჭირა მხოლოდ მაშინ მივხვდი როგორი განაბული ვიწექი და წამსვე ამიჭარხლდა სიფათი. ჩემდა საუბედუროდ კვნესა წამსკდა ოდნავ და სასწრაფოდ ვიკბინე ტუჩზე რაც მას ნამდვილად არ გამოპარვია.
-ფუუუ მომშორდი რა. მემგონი გითხარი წადითქო! ტუჩები ახლოს მომიტანა და სახე გვერდით გავატრიალე.
-ხოიცი ტყუილები სასტიკად არ გეხერხება. მეუბნება მშვიდი ხმით და ნიკაპიტ მაბრუნებინებს სახეს. ვნებიანად და გაშმაგებით მეტანება ტუჩებზე და მეც გაგიჟებული ვყვები. ვყვები მთელი გრძნობით და ემოციით. ვკოცნი მთელი ვნებით. თმაში ხელს ვუცურებ და ვექაჩები გაგიჟებული. ამ ჟესტზე ისიც უფრო ხელდება და ენას ნაზად მისრიალებს ტუჩებს შორის. ტუჩს ოდნავ ეხება კბილებით და ჯანდაბა! ისევ წამომაკვნესა. ჩაიღიმა საზიზღარმა და მოშორდა ჩემს ტუჩებს. გვერდით მომიწვა მისკენ მიმწია და თავი მის გულზე დამადებინა. გამაყუჩა რასაც ქვია და გავიტრუნე მის მკლავებში. ხელი გადამხვია და მეც მისი გულისცემის მოსმენით გავერთე.. ძილის სურვილმა სულ გადამიარა. ლევანს ავხედე და უკვე აპირებდა ძილის მორევში გადასვლას, მაგრამ თავში ეშმაკურმა ფიქრმა გამიელვა და მისგან ჩუმად ჩავიცინე. მოქმედების დროა! ჩემს ტავს ვუთხარი და თითები ავუსრიალე შიშველ სხეულზე მას. კანი რომ აეხორკლა მივხვდი რომ ჩემი ჩანაფიქრი სწორი იყო. ოდნავ გაყინული ტუჩები გულზე მივადე და ოდნავ ვაკოცე. მერე ცოტა დაბლა და ზედ გავაჩერე ცოტახანს ტუჩები. ვიგრძენი როგორ გააჟრჟოლა.
-ნუ შვები მასე კესანე!
-რატო გიჟდები ჩემს შეხებაზე?თურმე შენც გქონია სუსტი წერტილი . ვეცადე ახლა მე მეთამაშა მის ნერვებზე თუ არა ჰორმონებზე მაინც.
-ნუ ცუღლუტობ და დაიძინე. სიმშვიდეს ინარჩუნებდა ლევანი და თვალსაც არ ახელდა. თუმცა მე მაინც არ ვისნევენბდი და ისევ ვაკოცე გულზე. ისევ მისი სიმშვიდე თუმა როდესაც თავისი დაძარღვული მკლავით ზედ გადამისვა ვიგრძენი რომ აი აქ უკვე შევტოპე! მასზე გადამჯდარი გაშტერებული ვუყურებდი თვალებში. იმ მშვიდ შავ თვალებში რომლებიც ახლა საოცრად მიყურებდნენ. იმხელა სიყვარულით რომ მეგონა ბედნიერებისგან გული გამისკდებოდა. ერთიანად ვნება მორეული იყო, ჩემი მოქმედებისგანაც გაგიჟებული თუმცა მაინც ყველანაირად თავშეკავებული იყო. ჩემი სვანი ყველაზე კარგი იყო ყველაზე კარგი! ცოტა წამოიწია და თმაზე მომეფერა ღიმილით.
-ჩემი გიჟი გოგო, ნუ ცუღლუტობთქო გინდა გამაგიჟო? მიდი მშვიდად დაიძინე ეხლა და მეც დამაძინე. და თუ არ გეძინება კიდე მე მაინც დამაძინე! ნუ ღელავ ყველაფრის დრო მოვა! ეშმაკურად გამიღიმა და გვერდით გადამაგდო , თვითონ კი თვალები დახუჭა და ძილისკენ გადაეშვა. გაბრაზებულმა ბურტყუნით მივიწიე საწოლის კიდისკენ და ვეცადე დამეძინა.
-მესმის კესანე და ნუ ბურტყუნებ მაცადე ძილი!
-მესმის კესანე და ნუ ბურტყუნებ მაცადე ძილი! გავაჯავრე ენის ჩლიფინით და წამსვე ამაკრა ზედ , კინაღამ გამჭყლიტა. არცერთი სიტყვა აღარ უთქვამს და როგორც იქნა მეც მივყუჩდი და მალე ორივეს ჩაგვეძინა. დილაც ისევ და ისევ ტრადიციულად დაიწყო. ნაადრევად ამდგარი ლევან და მისი გამზადებული საუზმე. გამიკვირდა კიდეც , სახლში არაფერი იყო და ნეტავ რას აკეტებდა ლევანი სამზარეულოში? სასწრაფოდ ავდექი საწოლიდან, წინა ღამეს ხომ ჩაცმულმა დავძინე. ლევანს შევძახე სამზარეულოში მოფუსფუსეს /
-ჩემო ფუსფუსა შეყვარებულო აბაზანაში შევდივარ არ მოიწყინოო. სიცილით გავაგრძელე გზა აბაზანისკეენ . თმაც და ტანიც სასწრაფოდ დავიბანე. ყვავილებიანი წითელი მოკლე სარაფანი გადავიცვი და სველი თმა ზურგზე ჩამოვიყარე. ყოველთვის ვგიჟდებოდი როცა სველი თმა მეხებოდა ტანზე. მითუმეტეს ამ თბილისის სიცხეში. გაგანია აგვისტო იყო. აბაზანით კმაყოფილი და ნასიამოვნები შევედი სამზარეულოში და ლევანი ვერსად დავინახე. გაკვირვებული ვიყურებდი რომ უკნიდან მომეხვია და კესანეების დიდი ბუკეტი მომაჩეჩა ხელებში. გამეღიმა ამ ჟესტზე, გამახსენდა მისი ნათქვამი სიტყვები რომ ყოველ დილით კესანეებს დამახვედრებდა. კესანეები გვერდით გადავდე და კისერზე ჩამოვეკონწიალე ჩემს სიყვარულს. ლოყაზე ჩამოვუსვი ხელი და ვნებიანად ვუთხარი.
-მე შოკოლადიც რომ მინდა!!? თვალებით მის ტუჩებზე ვანიშნე. ჩაღიმებაც ვერ მოასწრო რომ ჩემივე ინიციატივით დავიწყე საყვარელი ტუჩების დაგემოვნება და წამსვე კედელს ამაყუდა. ახლა მე ვაგიჟებდი სველი კოცნებით და ზედმეტად გავუთამამმდი. რაც ძალიან ესიამოვნა ვაჟბატონს. გახელდა და ორივე ხელი ზემოთ ამაწევინა, ეს გახშირებული სუნთქვა ორივესი და ხელებს უმისამართოდ ატარებდა ჩემს სხეულზე. უკვე არანაირ სურვილებს აღარ ვეწინააღმდეგებოდი, მე ის მიყვარდა, ვენდოდბოდი და მასში დარწმუნებული ვიყავი. ასე რომ მნისვნებლობა აღარ ქონდა როდის მოხდებოდა ეს ყველაფერი.
-მაგიჟებს სველი თმები და ეს წვეთები შენ კისერზე კესანე!
-მეკიდევ შენ მაგიჟებ! ჩემი ხარ მარტო! ისევ გავაგრძელე მისი კოცნა. ვგრძნობდი მის გაცხელებულ სხეულს და ისიც ცდილობდა სარაფნის ქვეშ შემძვრალიყო. გვერდიდან ნელნელა მიწევდა კაბას და მარცხენაფეხზე გასაგიჟებლად მეფერებოდა ხელით. ვერც მივხვდი როგორ შემისრიალა შიგნით და ისევ ეს შეკავებული კვნესა. ისევ მისი ჩაღიმება და წამსვე მომაშორა სარაფანი სხეულიდან. ახლა უკვე მე გავხადე მაისური და ყელზე სველ კოცნებს ვუტოვდი რომ ამიტაცა ხელში და საძინებლისკენ წამიყვანა. ორი ერთმანეთზე აკრული სხეული, ორი ვნებისგან გაგიჟებული ადამიანი, სიამოვნების მორევისკენ მიმავალნი და ჰოპ რეკლამა ეთერში! ლევანის ტელეფონიც აწკრიალდა. ოღონდაც დავითი არა..! ორივემ გულ დაწყვეტით ერთდროულად წამოვიძახეთ და ვაი ჩვენი ბრალიც, მართლაც რომ დავითი აღმოჩნდა. ერთ საათზე ნაკლები დრო გვქონდა. უკვე 11ის წუთები იყო და 11ზე რედაქციაში უნდა ვყოფილიყავით ორივე, ჩემი ნაწერებითურთ. ეს მომენტიც გაგვიფუჭა დავითმა. არადა ორივეს გვეგონა რომ ეგრევე არ დაგვიბარებდა სამსხურში. ლევანმა გაბუსხულ ტუჩებზე მაკოცა.
-არც მე არ მინდა ამ იდეალურ სხეულთან მოშორება მაგრამ... ჩაიცვი ჩემო თეთნულდის დედოფალოო ვისაუზმოთ და წავიდეთ...
-რაო რაო რა დამიძახე?
-თეთნულდის დედოფალოთქო.
-მარტო თეთნულდის? წყენით ვუთხარი.
-არა ჩემო გიჟო, მთელი სვანეთის და ლევანის დედოფალო. სვანის ქალო მაგიჟებ!
-ეჰ რამდენიმე წუთის წინ მეც უარესად ვგიჟდებოდი. ლევანმა სიცილი ვეღარ შეიკავა და თავისი ხელით გადამაცვა სარაფანი. თვითონაც ჩაიცვა და ჩახუტებული შემიყვანა სამზარეულოში. უკვე გაციებული პიცაც უგემურად ვჭამეთ და ყავაც მივირთვით. რედაქციისკენ გავემართეთ და გზაში ვლოცულობდი გამწარებულს რამე არ დამეშავებინა ბატონი დავითისთვის. ჩემი ნაწერების დასტით ხელში მის კაბინეტში შევედიტ და დავითის წინ სავარძლებში მოვთავსიდით, ერთმანეთის საპირისპირო მხარეს. ორივე ვცდილობდით დავითს ეჭვი არ შეეტანა იმაში რომ, ჩვენ რაიმე ურთიერთობა გვქონდა. მაინც უფროსი იყო და ეს სამსახურეობრივი რომანები შეიძლება არ მოსწონებოდა. დავითი ძალიან კარგად შეგხვდა. სიცილიტ და ჩემს ნაწერებს გადაავლო თვალი. რისი წაკითხვაც მოასწრო ძალიან მოეწონა და დანარჩენებიც თავისთან დაიტოვა, რადგან მეორე დღესვე აპირებდა ერთერთის გამოქვეყნებას. დავითთან კიდევ განვიხილეთ რაღაც საკითხები და გვითხრა რომ კვირის ბოლოს კორპორატიული გაიმართებოდა. სადაც სხვადსხვა სტუმრებიც იქნებოდნენ, ანუ რედაქციის მომავლისთვის მნიშვნელოვანი პირები და მათთვის აპირებდა აგეცნო ჩემი თავი. როდესაც წამოსასვლელად გამოვბრუნდით ორივეს დაგვიძახა. მე და ლევანმა ერთმანეტს გადავხედეთ გაკვირვებულებმა და შემდეგ ბატონ დავითს.
-მისმინეთ ბავშვებო. ტყუილები ცუდად გამოგდით. სიყვარულში არაფერია ცუდიი. ასე რომ შეგიძლიათ მშვიდად იყოთ. არ ვარ არაფრის წინააღმდეგი და ბედნიერებას გისურვებთ. პირიქით გამახარეთ ამ ამბით. გვიცინოდა ის ეშმაკურად. ლევანმა მადლობა გადაუხადა და მე დაბნეულს არ ვიცოდი რა მექნა სანამ ლევანმა არ მიჯიკა და მორცხვად მადლობა ვუთხარი. რადგან სამსახურში არაფერი საქმე არ გვქონდა ლევანმა სახლში წამიყვანა.
-მისმინე კესანე ახლა გავალ რაღაც საქმეები მაქვს მოსაგვარებელი და საღამოს გნახავ. წავიდეთ სადმე ამჯერად ამ დილას ექნება გაგრძელება. ! ისევ მისი ეშმაკური და ვნებიანი სიცილი.
-იქნებ აღარ მაქვს გაგრძელების სურვილი?
-კი როგორ არა შენს სახეს ეტყობა როგორც არ გაქვს .
-უიმე რაა. დამპალი ხარ. მოწყვეტიტ ვაკოცე და სახლში ავედი. ჩემი ნივთები მოვაწესრიგე და ახლა დრო იყო იმაზე მეფიქრა რა ჩამეცვა. ნეტავ სად წამიყვანდა ლევანი და როგორი იქნებოდა ყველაფერი. გადავწყვიტე მაღაზიებში გამევლო და რამე სექსუალური მეყიდა რომ ლევანი უფრო გამეგიჟებინა. არჩევანი შავ ფერზე გავაკეტე და ძალიან სექსუალური ბიუსჰალტერი და საცვალი ვიყიდე. კმაყოფილი სახლში წავედი მომზადება დავიწყე. მუქი შინდისფერი კაბაც მოვირგე. ზურგზე ნახევრად ჩახსნილი. ჩემი დალალებიც გავიშალე და მსუბუქი მაკიაჟიც გავიკეტე. ამ დროს ტელეფონის ხმაც გაისმა და ლევანიმ თავისთან მიხმო. ბედნიერმა ჩავირბინე კიბეები და ვარდებიტ ხელში მდგარ ლევანს სხეულზე ავეკარი.



ჩემო ტკბილებო იმედია მოგწონთ :* ველი კომენტარებს <3



№1  offline წევრი naniko mindia

Au magari xar♥♥♥♥♥istoria super .ardagviano momdevno warmatebebi
--------------------
lomidze

 


№2  offline მოდერი pekhshvela

naniko mindia
Au magari xar♥♥♥♥♥istoria super .ardagviano momdevno warmatebebi

შევეცდები დღეს დავდო<3

 


№3  offline აქტიური მკითხველი La-Na

კარგი იყო.რამდენჯერ უნდა გააჩერონ საწყალი ლევანი? გამეცინა,უცებ რომ წარმოვიდგინე რა სახე შეიძლება ჰქონდეს ამ დროს ადამიანს.მალე დადებ ახალ თავს?
--------------------
ლანა

 


№4  offline მოდერი pekhshvela

La-Na
კარგი იყო.რამდენჯერ უნდა გააჩერონ საწყალი ლევანი? გამეცინა,უცებ რომ წარმოვიდგინე რა სახე შეიძლება ჰქონდეს ამ დროს ადამიანს.მალე დადებ ახალ თავს?

დღეს ეღირსებათ ყველაფერი :დდ heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent