შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ანუკი(6)


3-12-2017, 00:22
ავტორი sati
ნანახია 2 526

რეზი ქვევით ჩავიდა. ანუკისაც სხვა გზა არ ჰქონდა, ალექსის ნაყიდი კაბის მაგივრად სანდროს ნაჩუქარი ულამაზესი შავი კაბა ჩაიცვა.
-ხო უნდოდათ რო ჩავსულიყავი. ხოდა მიყურონ ეხლა-შავი თავსაფარიც იპოვა, თავზე დაიბურა და ქვემოთ ჩავიდა. კიბეებზე ჩასვლისას ყველა ანუკის აშტერდებოდა. ანუკი კი მხოლოდ ალექსს უყურებდა რომელიც სიბრაზისგან პამიდორს დამსგავსებოდა.
-რა მუსიკა და ხმაურია? მე აქ ვგლოვობ და თქვენ? რა ფერებში გამოწყობილხართ?! ხედავთ აქ რამე სახალისოს?! ეს არის საცოდაობა, მერამდენე საუკუნეში ვცხოვრობთ და კიდევ...-უცებ ალექსი ანუკის მივარდა და გადაეფარა.
-ბოდიშს გიხდით, ანუკიმ ბევრი დალია და მთვრალია... დასვვენება სჭირდება, მადლობა ყველას მოსვლისთვის.
-არა, ერთი წუთით ალექსს.... სიმა-ალექსმა პირზე ააფარა ხელი და ზევით აიყვანა.
-რა გაცვია რა არი ეს!!! ან რეებს ბოდავ! გინდა რომ მამაშენმა მართლა დაგბრიდოს?! თუ ეგ არ დაბრიდავს მე დაგბრიდავ!!!-ამ დროს კარი გაიღო და მამამისი შემოვარდა. მან ანუკის სახეში გაარტყა და ის საწოლზე დაეცა.
-შე უმადურო!!! ამდენი წლის განმალობაში ყველაფერს გისრულებდით!! ერთი რაღაცა გთხოვეთ და ეგეც ვერ შეასრულე!! შენთვის გავაკეთეთ!!! სწავლა შენ არ გინდა, არაფერი შენ არ გინდა!!! ქმარი და ოჯახი ერთადერთი გამოსავალი იყო შენთვის!!! ერთხელ მაინც გამოიყენე ტვინი!!!
-ჩემ ცოლს მეორეჯერ ხელს აღარავინ შეახებს-ალექსი ანუკის გადაეფარა-ბატონო ზურა კიდევ ერთხელ ან იარაღს დაუმიზნებთ, ან გაარტყამთ და მე ჩემ თავზე პასუხს არ ვაგებ. გასაგებია?
-როგორ ბედავ!!!
-ზურა!!!-ელენე ზურას დაედევნა და ოთახიდან ძლივს გაიყვანა. ანუკი იატაკზე იჯდა, თავი ხელებში ჰქონდა ჩარგული. ალექსი ისეთი გაბრაზებული აღარ ჩანდა.
-ანუკი...
ანუკიმ ოდნავ აწია თავი, მხოლოდ შემდეგ შეამჩნია რომ ტუჩიდან სისხლი მოსდიოდა.
-ტუჩი გაქ გახეთქილი... -ალექსმა ხელსახოცი წყლით დაასველა და ანუკის მისცა.
-არ მინდა...
-ანუკი...-მან ღრმად ამოისუნთქა, ანუკი ხელში აიყვანა და საწოლზე დააწვინა-მესმის... ეს არ არის ისეთი ცხოვრება რომელზეც ოცნებობდი 17წლის ასაკში... მაგრამ დადებითი მხარეებიც აქვს ამ ყველაფერს. მე ისეთი მონსტრიც არ ვარ, თუ მომცემ იმის საშუალებას რო გენდო, სულ თავისუფალი იქნები.
ანუკი ალექსისკენ გადაბრუნდა.
-მპირდები?
-გპირდები-ალექსმა ქვევით ჩასვლა დააპირა, მაგრამ ანუკიმ გააჩერა.
-შეგილია დარჩე?
-რა?
-არ... შეგილია დარჩე? არ მინდა მარტო... ნინიც ალბათ წავიდა.
-კაი, ერთი პირობით.
-რა პირობით?
-რამოდენიმე კითხვის დასმის საშუალებას მომცემ და სიმართლეს მიპასუხებ.
-მეც.
-იქით მიყენებ პირობებს?
-არ გაწყობს?
-კარგი-ალექსმა კარი მიხურა და საწოლზე ჩამოჯდა.
-დავიწყო თუ დაიწყებ?
-დაიწყე.
-ჯენტლმენი. მხოლოდ სიმართლე. ლიზა გიყვარს?
-ანუკი.
-რა? შენთითონ თქვი მხოლოდ სიმართლეო.
-ხო, მიყვარს.
-რთული იყო ამის პასუხი?
-ის ტიპი, ვინ იყო?
-ვინ ტიპი?
-ვისთან ერთადაც იყავი იმ სახლში.
-სანდრო.
-გასაგებია მაგრამ ვინ იყო?
-ჩემი შეყვარებული.
-რამდენი ხანია?
-ეგ მეორე კითხვაა. შენ და ლიზი რამდენი ხანია ერთად ხართ?
-მეოთხე წელია.
-და აქამდე ცოლად არ მოგიყვანია?!!
-ფიქრობდა რომ ადრეა. შენ და სანდრო?
-ა... მე და სანდრო... რავი დიდიხანია... პატარაობიდან.
-ვა... მერე აქამდე რატო არ გაყევი?
-დიიიიმ, მეორე კითხვაა.
-წეღან შენც მეორე დამისვი.
-17ის ვარ. ეხლა მე, გამაცნობ?
-ანუკი, მემგონი არასწორი იქნება. ლიზიმ ისედაც ბევრი აიტანა, ბევრი მის ადგილას დამშორდებოდა.
-მე სანდროს გაგაცნობ.
-სანდროს უნდა დაშორდე.
-რა?! შენ შეგილია რო გყავდეს შეყვარებული მაგრამ მე არა?
-ეს სულ სხვა საკითხია... მე და ლიზი...
-რა სულ სხვა საკითხია?! ალექს, მთელმა ქალაქმა ილაპარაკოს რომ შენ ვიღაც ნა*ასთან დადიხარ და მე ესეთს გავყევი რომელიც პირველივე დღიდან მღალატობს? თან არც ვუყვარვარ?
-არაფერს იტყვის, თავმოყვარეობა გააჩნია.
-რომ გააჩნდეს..
-ანუკი, ძაან არ მინდა დღეს შენთან ჩხუბი, მემგონი დამეთანმხები რო ორივეს ძაან მძიმე დღე გვქონდა. მოდი ხვალ ვილაპარაკოთ ამაზე.
-ისე იქცევი თითქოს 5წლის ვარ, როდესაც ჩვენ შორის 2 წელზე მეტი არ არის სხვაობა.
-უფრო მეტია.
-ჰა 3.
-კიდე უფრო.
-რა? რამდენი წლის ხარ?
-24.
-ვერ გავიგე?!!!
-24-ალექსს გაეღიმა.
-7წლით დიდი ხარ ჩემზე?
-ხო. რამეს ცვლის?
-ბევრ რამეს. არ გავხარ, მაქსიმუმ 20. ანუ როგორ, ბატონო ალექსანდრე, ესე უნდა მოგმართო?
-რატო ეგრე? ეგეთ ბებერს ვგავარ?
-კაი, კიდე ერთი კითხვა მაქვს და მორჩა.
-რა კითხვა?
-შვილიშვილი რო მოითხოვოს დედაშენმა დათანხმდები?
-რა იყო შვილი გინდა?-ალექსმა სიცილი დაიწყო, რაზეც ანუკი გაწითლდა
-მე არა, მაგრამ.. მემგონი დედაშენს უნდა შვილიშვილი.
-მე ვეტყვი რო არ მინდა.
-და ესე ადვილად დაგანებებს თავს?
-მოდი თუ სხვა რამე გინდა, პირდაპირ მითხარი-ალექსი სიცილს ვერ წყვეტდა-ანუკი, ჯერ ბავშვი ხარ, ერთ ოთახშიც კი არ გვეძინება. უბრალო საყვარელი ბავშვი ხარ.
ანუკის ეს სიტყვები გულში ისარივით ჩაერჭო, მაგრამ არ შეიმჩნია. მაშინვე შეიცვალა სახის გამომეტყველება და ალექსს ზედაც აღარ უყურებდა.
-კაი, დავიღალე. შეგილია წახვიდე.
-რა იყო, გაბრაზდი?-ალექსი უფრო ახლოს გადაჯდა.
-არაფერზე არ გავბრაზებულვარ, შეგილია წახვიდე-უხეშად უპასუხა და ზურგი მიაქცია.
-ანა.
-ნუ მეძახი ანას.
-მინდა და გეძახი. ანაა, ქალბატონო ანა, როგორ დავიმსახურო თქვენი პატიება?
-მარტო დამტოვეთ, ალექსანდრე.
-კაი, მართლა.
-მეც მართლა ვამბობ.
-კაი..
-შუქიც ჩააქრე.
-ამ სამგლოვიარო კაბით დაიძინებ?
-რა კაბით დავიძინებ შენ არ გეხება.
ალექსს გაეცინა, ანუკის შუქი ჩაუქრო და ქვევით ჩავიდა. ნინის ძებნა დაიწყო და როდესაც იპოვა მასთან მივიდა.
-რა გინდა?
-ნინი ხო?
-ხო. მერე?
-აუ რა იყო, ხო არ მომყავხარ შენც ცოლად. რაღაც მინდა გთხოვო. ანუკი არი ძაან ცუდ ხასიათზე და დამეხმარე, რითი შეილება ოდნავ გავახალისო?
-აა, ანუკი გადარდებს?
-სადისტი ხო არ ვარ? არ მსიამოვნებს ესე რო არი. თან მამამისსაც ზედმეტი მოუვიდა.
-მწვანე ჩაი და ნუტელა.
-რაა?
-ეს არი რითიც დაამშვიდებ და ამავდროულად გაამხიარულებ. მწვანე ჩაი ნერვებს უწყნარებს და ნუტელა კი სიგიჟემდე უყვარს.
-და სხვა არაფერი?
-არა, სხვა არაფერი.
-საერთოდ? საჭმლის გარდა არაფერი.
-სადმე წაიყვანე, სეირნობა უყვარს.
-ეხა არ გამომყვება...კაი ვიცი რასაც ვიზამ.
ალექსი მაღაზიაში წავიდა. მანამდე კი ნინი ანუკის ოთახში ავიდა.
-ნინი, ვიძინებ.
-ალექსს ველაპარაკე.
-რა უნდოდა?-წამოჯდა და შუქი აანთო.
-ანუკი ცუდ ხასიათზეა რითი გავართოო.
-მერე რა უთხარი?
-ნუტელა და მწვანე ჩაი თქო.
-და იმედი აქ რო მაგით ხასიათზე მომიყვანს? ციხიდან გამათავისუფლოს და ჩემზე ბედნიერს ვერავის იპოვის. არც ამათი ფული და ბინა მინდა და არაფერი. სუ რო მათხოვრობა მომიწიოს მაინც ბედნიერი ვიქნები. თავისუფლება მაინც მექნება.
-ნუ ლაპარაკობ ეგრე ანუკი. მამაშენი განერვიულებული იყო და მაგიტო...
-ნინი, სულ რო ნუტელას მაღაზია გამიხსნას ტიპს არასდროს შევიყვარებ.
-ეჭვი მეპარება.
-ჰა?
-როგორც კი ალექსი ვახსენე გიჟივით წამოვარდი.
-ხო არ გაკლია? ორ დღეზე მეტი არც ვიცნობ.
-რავი, აქამდე არავინ გადარდებდა.
-არც ეხა მადარდებს.... ნუტელას საყიდლად წავიდა?
-ესეც ვიცოდი.
-ნინი, ნერვებს მიშლი. რეზი წავიდა?
-არა, ქვევით არის მამაშენს ამშვიდებდა. კაი გიყვარს?
-არა, საიდან მოიტანე?
-გიცნობ, რო გინდოდეს დიდი ხნის უკან გაიქცეოდი, არც ცდილობ.
-არ ვცდილობ? სალონი და დაჩა დაგავიწყდა?
-უკეთესი შეგეძლო.
-ჩემ გასაკრიტიკებლად ამოხვედი?-
-არა უბრალოდ მინდა რო სიმართლე მითხრა, სანდრო არასდროს გიყვარდა, უბრალოდ იყენებდი.
-ისე მართლა დამარეკინე რა სანდროსთან.
-ანუკი, უცებ რო მოვიდეს?
-არ მოვა, მომეცი რა ტელეფონი.
-კაი, ოღონდ დროზე. მე კართან ვიდგები.
ნინიმ ანუკის ტელეფონი მისცა და გავიდა. მან სანდროს დაურეკა.-
-ნინი?
-სან, მე ვარ.
-ანუკი?! რა ქნა იმ სი*მა!
-არაფერი. საერთოდ არ შემხებია, მართლა კარგად ვარ. პირიქით, შენ ხო კარგად ხარ?
-მე კარგად ვარ, ეხლა ვლაპარაკობდით ბიჭები. მოვიფიქრებთ როგორ წამოგიყვანოთ მაქედან, უნივერსიტეტის საკითხს და ყველაფერს ვაგვარებ, მერე პასპორტები... და 18ის რო გახდები ქვეყნიდან წავალთ. უცხოეთში ვერც მოგვძებნის.
-სან, ძაან მომენატრე.
ამასობაში ალექსიც მოვიდა. მას ხელში უზარმაზარი დათვი ეკავა, რამოდენიმე პარკი. ანუკისთვის ახალი ტელეფონი ჰქონდა ნაყიდი, ამასთან ერთად ნუტელაც, შოკოლადი და ჩაი. ზევით ავიდა, შესვლას აპირებდა მაგრამ ნინიმ არ შეუშვა.-
-ეხა დაიძინა არ გააღვიძო.
-უბრალოდ შევუტან...
-არა, კაი, ცოდოა რა ტირის.
-მითუმეტეს, ნინი გამატარე ჩემი ცოლია.
ალექსმა კარი გააღო და დაინახა გაბრწყინებული ანუკი.
-მეც ძაან მიყვარხარ სანდრო.
ანუკის არც დაუნახავს თუ როგორ შემოვიდა ალექსი, მხოლოდ კარის ბრახუნის შემდეგ გაიხედა და დაინახა იატაკზე დაგდებული სათამაშო დათვი და პარკები.
***
იმედი მაქვს მოგეწონებათ <3



№1 სტუმარი სტუმარი Waka

Eg ukve momwons kargia dzlivs ar gamoxate amati grdznobebi :-D tore megona sul ase iqnebian tqo :-D

Mwomwona rom ertmanetisadmi gauchdat grdznobebi da echvianobis mizezi orives aqvs, dzalian saintereso unda iyos magati axali urtiertoba, ogond dzalian bonaluric ar gaxado es istoria danarcheni dzalian kargia

Da cota didi tavebi dade ra dawyebuli ar maqvs kitxva ukve rom mtavrdeba gazarde cota ra tore manam axal tavs dadeb xolme atasjer vkitxulob 1dan 6 tavamde :-D

 


№2  offline წევრი ))♡

Vaimeeeaxla unda vitanjo xvalamde :( isemainteresebs ramoxdebaaaaa uff ????????❤ dzaliankargiyo
--------------------
მიყვარხარზე მეტად მიყვარხარ

 


№3 სტუმარი სტუმარი ანა

საინტერესოა.იმედია ძალიან არ გააბანალურებ და თუნდაც ასე მოხდეს საინტერესოდ განავითარებ <3 უბრალოდ ერთი შენიშვნასავით მაქ :დ ანუკი არც თუ ისე პატარაა და შესაბამისად აზროვნების უნარიც უნდა ქონდეს,ისევე როგორც მის მეგობრებს.ალექსის და ანუკუს საუბარი თითქოს კარგად განვითარდა და ისეთი შეგრძნება დამიტოვა,რომ უკვე ანუკი მიხვდა რა ხდება მის თავს და ცდილობს ურთიერთობა შედარებით წყნარი და ნორმალური გახადონ.მაგრამ ნინის საუბარმა ყველაფერი შეცვალა.ზედმეტად ბავშვური კითხვები დასვა,რა გიყვარს?რა მინდა რო სიმართლე მითხრა? ჯერ რა დროს სიყვარულზე საუბარია რამდენიმე დღის გაცნობილი ყავს და ისიც როგორ სიტუაციაში,ნომალურად არ ულაპარაკიათ და ფაქტობრივად არც იცნობენ ერთმანეთს.ვფიქრობ ერთი ნახვით სიყვარული აქ უადგილო იქნება და სხვანაირად უნდა წაიყვანო სიტუაცია,ჯერ გაიცნონ და გაუგონ ერთმანეთს,მერე იმ ლიზის მოუფიქრე რამე,თუნდაც ეჭვიანობის სცენები.ცოტა დაძაბე სიტუაცია და სანდროსაც უქენი რამე ეგეც პატარა,შტერი ბავშვის შთაბეჭდილებას მიტოვებს ისევე როგორც მისი და ანუკის ურთიერთობა.ისეთი შეგრძნება მაქ რო ძალიან გათამამებული მამიკოს ბიჭია და აზროვნების უნარი არ აქვს.ზედმეტად გამაღიზიანებელია მისი საუბარი ისევე როგორც ნინის საუბარი და რამე მოუხერხე ორივეს,თორე ისტორიას "გიფუჭებენ".რამდენიმე იდეა მაქ რა შეიძლება დაწერო,თუმცა თავს შევიკავებ,ეს ხომ შენი ისტორიაა და შენი ფანტაზიით წერ <3 ვიმედოვნებ არ მიწყენ,უბრალოდ ძალიან მინდა რომ კარგი მოთხრობა გამოგივიდეს <3 მე თვითონ არ ვწერ,ერთი ჩვეულებრივი მკითხველი ვარ,რომელსაც სურს იკითხოს,რომ გაიხალისოს ცხოვრება , ცოტა სხვა სამყაროში გადავიდეს და ცოტახნით მოწყდეს ყოველდღიურობას.
ცოტა თავებიც გაზარდე,თორემ კითხვა დაწყებული არ მაქ და უკვე მთავრდება თავი,ისე რომ გააზრებასაც ვერ ვასწრებ.მეტი ემოციები და გრძნობები ჩაამატე,გაამრავალფეროვნე.მთავარი პერსონაჟების ფიქრებიც დაგვანახე.მგონი უკვე ბევრი მომივიდა ამიტომ უბრალოდ წარმატებებს გისურვებ და მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს <3

 


№4 სტუმარი სტუმარი gega

აუუუ მალე დადეთ რა შემდეგი თავი ❤️

 


№5  offline წევრი sati

სტუმარი ანა
საინტერესოა.იმედია ძალიან არ გააბანალურებ და თუნდაც ასე მოხდეს საინტერესოდ განავითარებ <3 უბრალოდ ერთი შენიშვნასავით მაქ :დ ანუკი არც თუ ისე პატარაა და შესაბამისად აზროვნების უნარიც უნდა ქონდეს,ისევე როგორც მის მეგობრებს.ალექსის და ანუკუს საუბარი თითქოს კარგად განვითარდა და ისეთი შეგრძნება დამიტოვა,რომ უკვე ანუკი მიხვდა რა ხდება მის თავს და ცდილობს ურთიერთობა შედარებით წყნარი და ნორმალური გახადონ.მაგრამ ნინის საუბარმა ყველაფერი შეცვალა.ზედმეტად ბავშვური კითხვები დასვა,რა გიყვარს?რა მინდა რო სიმართლე მითხრა? ჯერ რა დროს სიყვარულზე საუბარია რამდენიმე დღის გაცნობილი ყავს და ისიც როგორ სიტუაციაში,ნომალურად არ ულაპარაკიათ და ფაქტობრივად არც იცნობენ ერთმანეთს.ვფიქრობ ერთი ნახვით სიყვარული აქ უადგილო იქნება და სხვანაირად უნდა წაიყვანო სიტუაცია,ჯერ გაიცნონ და გაუგონ ერთმანეთს,მერე იმ ლიზის მოუფიქრე რამე,თუნდაც ეჭვიანობის სცენები.ცოტა დაძაბე სიტუაცია და სანდროსაც უქენი რამე ეგეც პატარა,შტერი ბავშვის შთაბეჭდილებას მიტოვებს ისევე როგორც მისი და ანუკის ურთიერთობა.ისეთი შეგრძნება მაქ რო ძალიან გათამამებული მამიკოს ბიჭია და აზროვნების უნარი არ აქვს.ზედმეტად გამაღიზიანებელია მისი საუბარი ისევე როგორც ნინის საუბარი და რამე მოუხერხე ორივეს,თორე ისტორიას "გიფუჭებენ".რამდენიმე იდეა მაქ რა შეიძლება დაწერო,თუმცა თავს შევიკავებ,ეს ხომ შენი ისტორიაა და შენი ფანტაზიით წერ <3 ვიმედოვნებ არ მიწყენ,უბრალოდ ძალიან მინდა რომ კარგი მოთხრობა გამოგივიდეს <3 მე თვითონ არ ვწერ,ერთი ჩვეულებრივი მკითხველი ვარ,რომელსაც სურს იკითხოს,რომ გაიხალისოს ცხოვრება , ცოტა სხვა სამყაროში გადავიდეს და ცოტახნით მოწყდეს ყოველდღიურობას.
ცოტა თავებიც გაზარდე,თორემ კითხვა დაწყებული არ მაქ და უკვე მთავრდება თავი,ისე რომ გააზრებასაც ვერ ვასწრებ.მეტი ემოციები და გრძნობები ჩაამატე,გაამრავალფეროვნე.მთავარი პერსონაჟების ფიქრებიც დაგვანახე.მგონი უკვე ბევრი მომივიდა ამიტომ უბრალოდ წარმატებებს გისურვებ და მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს <3

სანდრო ისეთია როგორიც აღწერე.. ანუკი შედარებით ბავშვური უნდა იყოს რადგან სულელურად შეუყვარდა ის რომელიც მას არასდროს შეიყვარებს, აი იქ კი მართალი ხარ რომ აქ ერთი ნახვით შეყვარება უადგილოა. ეგრე არც მოხდება, პირიქით აქ სულ სხვა რამეს ვაპირებ. ეს ცალმხრივი სიყვარული იქნება... მეტს არაფერს ვიტყვი, ვეცდები გავაუმჯობესო. ისე კარგი მწერალი გამოხვიდოდი, რომ სცადო ცუდი არ იქნება. <3 მადლობა რომ ესე ყურადღებით კითხულობ <3 მართლა მინდა ვიცოდე ვინ რას ფიქრობს და როგორ შემიძლია გავაუმჯობესო მოთხრობა.

 


№6 სტუმარი სტუმარი Waka

Moica aleqsis ar sheuyvardeba anuki ? Kai wyvili ki aris da :(((

 


№7  offline წევრი sati

სტუმარი Waka
Moica aleqsis ar sheuyvardeba anuki ? Kai wyvili ki aris da :(((

არის მაგრამ ეს მოთხრობა განსხვავებული მინდა იყოს ყველა იმ ისტორიიდან რომელიც ამ საიტზე დევს. მესმის ძაან ბევრს შეილება არ მოეწონოს რადგან აქ ,,გართობის'' გამო კითხულობს ისტორიას და არა სატირლად. მაგრამ იმედი მაქვს თქვენ მოგეწონებათ <3 რადგან მე სულ ესეთ ჟანრში ვწერ. სულ არა, მაგრამ ხშირ შემთხვევაში. დღეს ვეცდები დავდო ახალი თავი <3

 


№8 სტუმარი სტუმარი ანა

sati
სტუმარი ანა
საინტერესოა.იმედია ძალიან არ გააბანალურებ და თუნდაც ასე მოხდეს საინტერესოდ განავითარებ <3 უბრალოდ ერთი შენიშვნასავით მაქ :დ ანუკი არც თუ ისე პატარაა და შესაბამისად აზროვნების უნარიც უნდა ქონდეს,ისევე როგორც მის მეგობრებს.ალექსის და ანუკუს საუბარი თითქოს კარგად განვითარდა და ისეთი შეგრძნება დამიტოვა,რომ უკვე ანუკი მიხვდა რა ხდება მის თავს და ცდილობს ურთიერთობა შედარებით წყნარი და ნორმალური გახადონ.მაგრამ ნინის საუბარმა ყველაფერი შეცვალა.ზედმეტად ბავშვური კითხვები დასვა,რა გიყვარს?რა მინდა რო სიმართლე მითხრა? ჯერ რა დროს სიყვარულზე საუბარია რამდენიმე დღის გაცნობილი ყავს და ისიც როგორ სიტუაციაში,ნომალურად არ ულაპარაკიათ და ფაქტობრივად არც იცნობენ ერთმანეთს.ვფიქრობ ერთი ნახვით სიყვარული აქ უადგილო იქნება და სხვანაირად უნდა წაიყვანო სიტუაცია,ჯერ გაიცნონ და გაუგონ ერთმანეთს,მერე იმ ლიზის მოუფიქრე რამე,თუნდაც ეჭვიანობის სცენები.ცოტა დაძაბე სიტუაცია და სანდროსაც უქენი რამე ეგეც პატარა,შტერი ბავშვის შთაბეჭდილებას მიტოვებს ისევე როგორც მისი და ანუკის ურთიერთობა.ისეთი შეგრძნება მაქ რო ძალიან გათამამებული მამიკოს ბიჭია და აზროვნების უნარი არ აქვს.ზედმეტად გამაღიზიანებელია მისი საუბარი ისევე როგორც ნინის საუბარი და რამე მოუხერხე ორივეს,თორე ისტორიას "გიფუჭებენ".რამდენიმე იდეა მაქ რა შეიძლება დაწერო,თუმცა თავს შევიკავებ,ეს ხომ შენი ისტორიაა და შენი ფანტაზიით წერ <3 ვიმედოვნებ არ მიწყენ,უბრალოდ ძალიან მინდა რომ კარგი მოთხრობა გამოგივიდეს <3 მე თვითონ არ ვწერ,ერთი ჩვეულებრივი მკითხველი ვარ,რომელსაც სურს იკითხოს,რომ გაიხალისოს ცხოვრება , ცოტა სხვა სამყაროში გადავიდეს და ცოტახნით მოწყდეს ყოველდღიურობას.
ცოტა თავებიც გაზარდე,თორემ კითხვა დაწყებული არ მაქ და უკვე მთავრდება თავი,ისე რომ გააზრებასაც ვერ ვასწრებ.მეტი ემოციები და გრძნობები ჩაამატე,გაამრავალფეროვნე.მთავარი პერსონაჟების ფიქრებიც დაგვანახე.მგონი უკვე ბევრი მომივიდა ამიტომ უბრალოდ წარმატებებს გისურვებ და მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს <3

სანდრო ისეთია როგორიც აღწერე.. ანუკი შედარებით ბავშვური უნდა იყოს რადგან სულელურად შეუყვარდა ის რომელიც მას არასდროს შეიყვარებს, აი იქ კი მართალი ხარ რომ აქ ერთი ნახვით შეყვარება უადგილოა. ეგრე არც მოხდება, პირიქით აქ სულ სხვა რამეს ვაპირებ. ეს ცალმხრივი სიყვარული იქნება... მეტს არაფერს ვიტყვი, ვეცდები გავაუმჯობესო. ისე კარგი მწერალი გამოხვიდოდი, რომ სცადო ცუდი არ იქნება. <3 მადლობა რომ ესე ყურადღებით კითხულობ <3 მართლა მინდა ვიცოდე ვინ რას ფიქრობს და როგორ შემიძლია გავაუმჯობესო მოთხრობა.




ძალიან კარგი.არაა მე და მწერლობა შორს ვართ :დ მიუხედავად იმისა,რომ ფანტაზია მაქ საოცარი წერა არ გამომდის :დ ერთი რაღაციდან მეორეზე გადავხტები უეჭველი თან და მკითხველსაც გავამწარებ და მეც გავმწარდები :დდ

 


№9  offline წევრი sati

სტუმარი ანა
საინტერესოა.იმედია ძალიან არ გააბანალურებ და თუნდაც ასე მოხდეს საინტერესოდ განავითარებ <3 უბრალოდ ერთი შენიშვნასავით მაქ :დ ანუკი არც თუ ისე პატარაა და შესაბამისად აზროვნების უნარიც უნდა ქონდეს,ისევე როგორც მის მეგობრებს.ალექსის და ანუკუს საუბარი თითქოს კარგად განვითარდა და ისეთი შეგრძნება დამიტოვა,რომ უკვე ანუკი მიხვდა რა ხდება მის თავს და ცდილობს ურთიერთობა შედარებით წყნარი და ნორმალური გახადონ.მაგრამ ნინის საუბარმა ყველაფერი შეცვალა.ზედმეტად ბავშვური კითხვები დასვა,რა გიყვარს?რა მინდა რო სიმართლე მითხრა? ჯერ რა დროს სიყვარულზე საუბარია რამდენიმე დღის გაცნობილი ყავს და ისიც როგორ სიტუაციაში,ნომალურად არ ულაპარაკიათ და ფაქტობრივად არც იცნობენ ერთმანეთს.ვფიქრობ ერთი ნახვით სიყვარული აქ უადგილო იქნება და სხვანაირად უნდა წაიყვანო სიტუაცია,ჯერ გაიცნონ და გაუგონ ერთმანეთს,მერე იმ ლიზის მოუფიქრე რამე,თუნდაც ეჭვიანობის სცენები.ცოტა დაძაბე სიტუაცია და სანდროსაც უქენი რამე ეგეც პატარა,შტერი ბავშვის შთაბეჭდილებას მიტოვებს ისევე როგორც მისი და ანუკის ურთიერთობა.ისეთი შეგრძნება მაქ რო ძალიან გათამამებული მამიკოს ბიჭია და აზროვნების უნარი არ აქვს.ზედმეტად გამაღიზიანებელია მისი საუბარი ისევე როგორც ნინის საუბარი და რამე მოუხერხე ორივეს,თორე ისტორიას "გიფუჭებენ".რამდენიმე იდეა მაქ რა შეიძლება დაწერო,თუმცა თავს შევიკავებ,ეს ხომ შენი ისტორიაა და შენი ფანტაზიით წერ <3 ვიმედოვნებ არ მიწყენ,უბრალოდ ძალიან მინდა რომ კარგი მოთხრობა გამოგივიდეს <3 მე თვითონ არ ვწერ,ერთი ჩვეულებრივი მკითხველი ვარ,რომელსაც სურს იკითხოს,რომ გაიხალისოს ცხოვრება , ცოტა სხვა სამყაროში გადავიდეს და ცოტახნით მოწყდეს ყოველდღიურობას.
ცოტა თავებიც გაზარდე,თორემ კითხვა დაწყებული არ მაქ და უკვე მთავრდება თავი,ისე რომ გააზრებასაც ვერ ვასწრებ.მეტი ემოციები და გრძნობები ჩაამატე,გაამრავალფეროვნე.მთავარი პერსონაჟების ფიქრებიც დაგვანახე.მგონი უკვე ბევრი მომივიდა ამიტომ უბრალოდ წარმატებებს გისურვებ და მოუთმენლად ველოდები შემდეგ თავს <3

ეხლა ვაგრძელებ ამ ისტორიას, თავებს ვკითხულობდი თავიდან ფლეშბექებისთვის რომ დამჭირდეს, და დიდი მადლობა ესეთი კომენტარისთვის, ბევრად დამეხმარა. ერთს გეტყვი რომ სწორად მიხვდი. სანდრო ზუსტად ისეთივე მამიკოს გათამამებული ბიჭი იყო, როგორც ანუკი. ამიტომ უნდა ყოფილიყო მათი ურთიერთობა უაზრო, ზოგადად ანუკის მთელი სამეგობრო წრე ეგეთი იყო. ალექსანდრეს იდეაში უნდა გამოესწორებინა ანუკი. მოკლედ მიყვარს ესეთი კომენტარები, რადგან მხოლოდ მაშინ ვხვდები რამდენად ჩაუღრმავდა მკითხველი მოთხრობას. მადლობა ამისთვის შენ. სწორედ ესეთი კომენტარები მაძლევს მოტივაციას რომ წერა განვაგრძო თან ახალ-ახალი იდეები მაფიქრდება და შეცდომებსაც უკეთ ვხედავ heart_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent