შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული თუ მეგობარი (თავი5)


3-12-2017, 15:57
ავტორი Balu9
ნანახია 1 152

Vთავი (ლი)
დილით რაღაც ხმაურმა გამომაღვიძა.ავდექი პირი დავიბანე და პირველ სართულზე ჩავედი. მისაღებში ჯეიკი და ლუსი იქაურობას ალაგებდნენ. უფროსწორედ ლუსი ალაგებდა ჯეიკი კი სავარძელში წამომჯდარიყო ფეხი ფეხზე გადაედო და რაღაცას აკეთებდა.მერე მე დამინახა და წამოდგა.
-დილა მშვიდობის.ვუთხარი მათ
-რა დილამშვიდობიდ უკვე 3 ხდება გაიცინა ეშმაკურად და თავისი ტელეფონი ამოიღო ჯიბიდან.
ლუსი შემომიტრიალდა მკითხა
-ცუდად ხომ არ ხარ რაღაც სახეზე ფერი არ გადევს.
-ხო თავი მისკდება.
-სახლში როგორ წახვალ ?დაგველოდე ლი ჩვენ და ჯეიკი წაგვიყვანს.
თვალები გამიფართოვდა და ფერი უფრო დამეკარგა.
-არაა იყოს არ შევაწუხებთ თქვენ წადით ლუსი ნუ დამაძალებ.
მერე კი ჯეიკმა ამოილუღლუღა თან ტელეფონში იყურებოდა თითქოს არც ვაინტერესებდით, ორივეს მე წაგიყვანთ და მორჩა წუწუნი არ გავიგო.
-ჯანდაბა! ვთქვი ისე რომ მემგონი ორივემ გაიგო
-რამე მოხდა ლი? მკითხა ლუსიმ
-არრა არაფერი და გარეთ გავედი. თავში სულ გუშინდელი კოცნა მიტრიალებდა ეს რაგავაკეთე ვიმეორებდი და ამ ფიქრებიდან ვერ გამოვდიოდი ახლა ლუსისთვის თვალებში როგორ უნდა შემეხედა.
მალე ისინი დალაგებას მორჩნენ და მაქანაში ჩავჯექით მთელი გზა მარტო ლუსი ლაქლაქებდა თუ როგორ მოეწონა თავისი დაბადებისდღე.ბოლოს როგორციქნა მივედით სახლამდე ლუსი სახლთან ჩამოვსვით და დავემშვიდობეთ,შევიდა თუ არა ის ეგრევე გავტრიალდი და ფეხით წასვლა დავაპირე ჩემ სახლამდე მაგრამ მკავში ხელი მომჭიდა ჯეიკმა უცბად ჟრუანტელმა დამიარა და თავისკენ შემატრიალა.
-მე წაგიყვან.
უცბად ავიჭერი ისე გავბრაზდი რომ ჯეიკს მივვარდი და ხმამაღლა დავუწყე ლაპარაკი
-რის მიღწევას ცდილობ?რაგინდა ჩემგან?
-რამე მოხდა?
-კითხვაზე კითხვითნუ მპასუხობ მივუახლოვდი და მხარზე ხელი მივარტყი.გუშინდელის მერე ესე როგორ ხარ?
-გუშინ რამე მოხდა?
ვსიო აი აქ კი გადამეკეტა.! თვალები დავხუჭე და ჩემს თავს ვაწყნარებდი იმაზე ვფიქრობდი თუ რა სისულელე ჩავიდინე როგორ ვაკოცე მას ნუთუ მართლა არ ახსოვს და მისთვის არაფერი იყო. თვალები გავახილე და მუშტების რტყმევა დავუწყე გამეტებით ვურტყავდი ის კი ძეგლივით იდგა და მიყურებდა ვერც კი რგძნობდა მერე თავი ხელში ავიყვანე და სახლისკენ გამოვტრიალდი.
(ჯეიკი)
როდესაც ლუსი სახლამდე მივაცილე მინდოდა ლიც მიმეყვანა გუშინ ცდუნებას ვერ გავუძელი და ვაკოცე.ის ისეთი ლამაზი იყო თან მისი ქცევები,ის უბრალო გოგო არიყო როგორც სხვები.როცა ლუსის დავემშვიდობეთ ლიმ ზურგი შემაქცია და წასვლა დააპირა, მაგრამ მის პატარა მკლავს ხელი ჩავჭიდე და ჩემსკენ შემოვატრიალე .მას ისეთი ნაზი და სათუთი კანი ჰქონდა მისი თეთრი კანი წითლად აღაჟღაჟდა როცა იგრძნო თუ როგორ ჩავჭიდე ხელი.ვუთხარი რომ მას მე წავიყვანდი ის კი ამაზე გაბრაზდა კითხვას კითხვაზე მისვავდა მე კი მას თვალებში ვუყურებდი და გაფაციცებით ვაკვირდებოდი. ბოლოს მკითხა გუშინდელის მერე ესე როგორ ხარო ,მეკი გამოვფხიზლდი არვიცოდი,რამეთქვა მისი კოცნა შეუდარებელი იყო .თითქოს როცა მას ვაკოცე სამყარო გაჩერდა და ყველაფერი ჩვენს ირგვლივ მოძრაობდა. აქამდე ეს არასოდეს მიგრძვნია.ბოლოს თავი ისე მოვაჩვენე თითქოს არც მახსოვდა და არაფრად ვაგდებდი ამ ყველაფერს. მან კი ეს ვეღარ მოითმინა და მისი პატარა სათუთი მუშტებით რტყმევა დამიწყო მე კი გამოშტერებული იდიოტივით ვიდექი და ვუყურებდი ვერაფერს ვერ ვგრძნობდი გაბრუებული ვიყავი.არვიცოდი თუ ესე მოიქცეოდა დამისმა საქციელმა ძალიან გამაკვირვა. (ბოდიშით რო ამდენი ხანი არ დამიდიდა,ამის შემდეგ აუცილებლად ყოველდღე დავდებ შემდეგ თავს.გთხოვთ დააკომენტარეთ გავაგრძელო თუ არა)



№1  offline წევრი naniko mindia

Zalian kargia da etri txovna magq male dade rom maviwydeba da tavidan wavikitxe rom gamxseneboda ♥♥♥♥warmatebebi
--------------------
lomidze

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent