შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გეი ბიჭის დღიურები თავი (2)


4-12-2017, 16:57
ავტორი konstantine13
ნანახია 2 757

გაკვირვებული ვიყავი არ ვიცოდი ასეთ მომენტში, რა შეიძლებოდა გამეკეთებინა.ნივთები მოვაგროვე ჩავიცვი და წასვლა გადავწყვიტე, მაგრამ საწოლის გვერდით ჩემი ტელეფონის ნომერი დავტოვე. ვიფიქრე გავაღვიძებთქო თუმცა არვიცოდი რა მეთქვა, ან რა გამეკეთებინა, ამიტომაც თავის დაღწევა ვამჯობინე ამ უხერხულობიდან.
სახლში მივედი წყალი გადავივლე და სკოლაში დაგვიანებით, მაგრამ მაინც წავედი. ჩემი თავი ამ ერთმა დღემ სრულიად არი. გუშინდელი ამბის გახსენების მერამდენე მცდელობაში დავმარცხდი ვეღარ დავითვალე, კონცენტრაციას ვერ ვაკეთებდი, ვერ ვუსმენდი ხალხს მხოლოდ დილანდელ ამბავზე ვფიქრობდი.
რა თქმა უნდა, ყოველ პარასკევს მეგობრებთან ერთად ბარში მივდიოდი და ლუდს ვსვამდი, არც დღეს შევიკავე თავი წასვლისგან. მეგის დავურეკე სახლში გავუარე და ბარში გავედით, ჩემი მამიდაშვილი, ორი მეგობარი და ერთი სრულიად უცხო გოგო დაგვხვდნენ დანიშნულების ადგილას. ისევ დათვრობას ვაპირებდი მინდოდა აღარ მეფიქრა იმ ამბავზე, თუმცა მეოთხე ჭიქის დალევისას ფეხზე ვიბრაციის შეგრძნებამ ლაპარაკში გართული ბიჭის იმიჯი დამაკარგინა და სახეზე შიში მკვეთრად შემეტყო დაბნეულობა. ტელეფონის ამოღების და მესიჯის ნახვის შემეშინდა, არ ვიცოდი ვინ შეიძლება შეწუხებულიყო ღამის 12 სააზე და მოეწერა რადგან ნომერს არ ვაძლებდი ბევრ ადამიანს. ბოლოს საკუთარ თავს გავუმკლავდი და მესიჯი გავხსენი.
-დილით დაუმშვიდობებლად წახვედი. )
-არ მინდოდა გამეღვიძებინე.
ცოტა შევშფოდდი მეგიმაც შემატყო ეს და მკითხა, ხომ კარგად ვიყავი? თავის ისე დავიჭირე თითქოს არაფერი მომხდარიყო და დალევა გავაგრძელე, ვცდილობდი გაღიმებული ვმჯდარიყავი თუმცა ჩემი ღიმილის მიღმა, დაბნეულობა და გაურკვევლობა იმალებოდა. ფეხზე ვიბრაციამ ისევ უხეშად დამიღუტუნა, შეხვედრის თხოვნის მესიჯით. არ ვიცი ახლა ის ჩემი შეყვარებული თუ მეგობარი ბიჭი იყო. მომდევნო დღის საღამოს ყველა გეგმა გადავდე და საღამოს კაფეში დაპატიჯების თხოვნას, არც თუ ისე ბევრი ფიქრის შემდგე დავთანხმდი.
შაბათი დილა გათენდა და დღემ ჩვეულებრივზე სწარაფად ჩაიარა და ჩემი წავლის დროც მოვიდა. მოვემზადე ტაქსს დავურეკე და წავედი, კაფეში შესვლამდე ღრმად ჩავისუნთქე და ისე შევედი. მიმზიდველი მიმტანი გოგოც გამოჩნდა და იკითხა რას შევუკვეთავდით.
-რას დალევ?
-ერთი კაპუჩინო თუ შეიძლება.-აკანკალებული ხმით მიმტანის მიმართულებით სიტყვები სწრაფად გავუშვი.
-მეც იგივე თუ შეიძლება.
არ მინდა ტრაბახობაში ჩამეთვალოს მაგრამ ჩემი და მისი სიმპათიურობის გამო გვერდით მაგიდებიდან გოგონების მზერას და გამოლაპარაკების მცდელობებს ვამჩნევდი. ორივე ვიჯექით და ველოდებოდით ჩვენს შორის დაძაბულობასა ვინ განმუხტავდა ხმის ამოღებით.ბოლოს ძალა მოვიკრიბე და ძლივს-ძლიობით ამოვიღე ხმა.
-იმ ღამით რა მოხდა?
-ცოტა დავლიეთ, ვიცეკვეთ, ვიცინეთ და ჩემთან წავედით.
ენა დამება სიტყვები ვეღარ მივაბი ერთმანეთს, ნერწყვიც ძლივს ჩავყლაპე და მისი ნათქვამის გავრცობა ვთხოვე.
-შენზე მიყვებოდი, დრო და დრო მკოცნიდი, მეხუტებოდი და ბოლოს ჩაგეძინა, ამის მეტი არაფერი მომხდარა.
არვიცი შვება უნდა მეგრძნო თუ არა მაგრამ თითქოს ცოტა მომეშვა.ამის შემდეგ ვილაპარაკეთ, ბევრი ვიცინეთ და იმაზე ვიმსჯელეთ დავრჩებოდი თუ არა დღესაც უკვე ნაცნობ ბიჭთან საბასთან. შემოთავაზებაზე თანხმობა განვაცხადე და ტაქსიში ჩავჯექქით, მძღოლს მისი სახლის მისამართიც თამამად ვუთხარი და წავედით.
მისი კოცნის სურვილს ვერ ვეწინააღმდეგებოდი თუმცა არ მინდოდა ტაქსის მძღოლს შუა გზაზე ჩამოვესვით იმის გამო, რომ უბრალოდ ორი ბიჭი ერთმანეთს აკოცებდა, მაშინ როცა ეს სრულიად არ იქნებოდა მისი საქმე.
როგორც იქნა, მის სახლს მივაღწიეთ და შიგნით შესვლილას ტუჩები ენის წვერით დავისველე და ველოდებოდი მისგან პირველ ნაბიჯს, ახლოს მოიწია და მაკოც, თუმცა საკუთარ თავში ამ ცვლილებას ვერ ვაანალიზებდი რატომ მომწონდა მისი კოცნა, შეხება ან მის სიახლოვეს ყოფნა. საძინებლის კარის პოვნა არ გამჭირვებია უკვე ნაცნობი იყო ეს ადგილი ჩემთვის. ოთახში შევედი და საწოლზე ჩამოვჯექი, მან ორილუდის ბოთლით ხელში შემოაბიჯა თამამად ოთახში ჩემს წინ იატაკზე ჩამოჯდა.



№1  offline წევრი konstantine13

ელპინი
კონცენტრაცია არა, კონცენტრირება.
პუნქტუაციას მიაქციე ყურადღება აუცილებლად. ნაწერი გამართულია, მაგრამ მალე ამთავრებ, ანუ, პატარა თავია. უფრო განავრცე და მშრალად ნუღა დაწერ, რა!
ტაქსის მომენტი მომეწონა და პერსონაჟის ფიქრები სწორი იყო, რა თქმა უნდა. დანარჩენზე არაფერს ვიტყვი ჯერ.
და იცოდე, ბანალურობებს არ ველი შენგან!
წარმატებები.

დიდი მადლობა ყურადღებისთვის შემდეგ თავებს გავზრდი აუცილებლად . იმედი მაქვს მოგეწონებათ. ❤️

 


№2  offline მოდერი pekhshvela

არ ვიცი მაგრამ რაღაცნაირად მომწონს. ბანალური არ გახადო რაც მთავარია. წარმატებებს გისურვებ და ცოტა განავრცე კიდევ❣

 


№3  offline წევრი Mariam Shengelia_3

კონსტანტინე! ჯერ ნუ რაშუაშია და შენი სახელი მომწონს საოცრად! :დდ
ჰო და ახლა რაც შეეხება ნაწერს
მიხარია რომ უფრო გამართული იყო, რჩევებიც ასეთუისე გათვალისწინებული.
უბრალოდ რამდენიმე გაუმართავი სიტყვა ცუდად მომხვდა კითხვისას. გრამატიკას მეტი ყურადღება მიაქციე.
ჰო და კიდე ისე რომ არ მეყო:((
გაზარდე თავები, მინიმუმ სამი ამხელა უნდა იყოს ნორმალური ზომის თავი (ჩემი აზრით)
ისტორია რომ მომწონს ეგ იცი შენ, მაგრამ კიდევ ვადასტურებ.
ჰო და მეტი გრძნობები ჩართე, ანუ შენი გრძნობები კიარა (ეგ გაქვს) თვითონ პერსონაჟის გრძნობები, ემოციები. ასე უფრო ახლო იქნება მკითხველისთვის.
კარგი ბიჭიხარ ძალიან, მოუთმენლად ველი გაგრძელებას, კონსტანტინე! ❤ :დდ

 


№4  offline წევრი konstantine13

pekhshvela
არ ვიცი მაგრამ რაღაცნაირად მომწონს. ბანალური არ გახადო რაც მთავარია. წარმატებებს გისურვებ და ცოტა განავრცე კიდევ❣

დიდი მადლობა და უფრო განვავრცობ . ❤️

Mariam Shengelia_3
კონსტანტინე! ჯერ ნუ რაშუაშია და შენი სახელი მომწონს საოცრად! :დდ
ჰო და ახლა რაც შეეხება ნაწერს
მიხარია რომ უფრო გამართული იყო, რჩევებიც ასეთუისე გათვალისწინებული.
უბრალოდ რამდენიმე გაუმართავი სიტყვა ცუდად მომხვდა კითხვისას. გრამატიკას მეტი ყურადღება მიაქციე.
ჰო და კიდე ისე რომ არ მეყო:((
გაზარდე თავები, მინიმუმ სამი ამხელა უნდა იყოს ნორმალური ზომის თავი (ჩემი აზრით)
ისტორია რომ მომწონს ეგ იცი შენ, მაგრამ კიდევ ვადასტურებ.
ჰო და მეტი გრძნობები ჩართე, ანუ შენი გრძნობები კიარა (ეგ გაქვს) თვითონ პერსონაჟის გრძნობები, ემოციები. ასე უფრო ახლო იქნება მკითხველისთვის.
კარგი ბიჭიხარ ძალიან, მოუთმენლად ველი გაგრძელებას, კონსტანტინე! ❤ :დდ

დიდი მადლობა მარიამ ❤️და აუცილებლად გავზრდი თავებს და ყველანაირად ვეცდები გრამატიკულადაც გამართული იყსო. რაც შეეხება გრძნობებს ყველაფერი წინაა )) ❤️

 


№5  offline წევრი kaisha13

saintereso istoria chans,rac mtavaria gansxvavebulia sxva istoriebisgan da imedia asec gagrzeldeba bolomde,warmatebebii

 


№6  offline წევრი ნიმფომანია

მოკლედ ეს ძალიან კარგი იყო ისეთ კარგი რო რავი ...
პ.ს უფრო დიდი თავები კარგი იქნებოდა

 


№7  offline წევრი konstantine13

kaisha13
saintereso istoria chans,rac mtavaria gansxvavebulia sxva istoriebisgan da imedia asec gagrzeldeba bolomde,warmatebebii

მადლობა დიდი და აუცილებლად გავაგრძელებ. <3

ნიმფომანია
მოკლედ ეს ძალიან კარგი იყო ისეთ კარგი რო რავი ...
პ.ს უფრო დიდი თავები კარგი იქნებოდა

დღეს შედარებით დიდ თავს დავდებ. მადლობა ყურადღებისთის და იმედი მაქვს მოგეწონებათ შემდეგი თავები <3

 


№8  offline წევრი Peoplefallformysmile

მე მომწონს , თუ მართლა ბიჭი ხარ კიდევ უფრო მომწონს და თავებს თუ გაზრდი ხო საერთოდ.

 


№9  offline წევრი konstantine13

Peoplefallformysmile
მე მომწონს , თუ მართლა ბიჭი ხარ კიდევ უფრო მომწონს და თავებს თუ გაზრდი ხო საერთოდ.

დროის უქონლობის გამო როგორც შემიძლია ვზრდი თავებს. მადლობა ყურადღებისთვის <3 <3

 


№10 სტუმარი Tako

Rodis dadeb shemdegs?

 


№11  offline წევრი konstantine13

Tako
Rodis dadeb shemdegs?

უკვ დავდე გადამოწმების შემდეგ გამოაქვეყნებენ ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent