შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენი ისტორია შემორჩება ისტორიას ( სრულად )


9-12-2017, 10:17
ავტორი Lizaapapa
ნანახია 5 119

ჩვენი ისტორია შემორჩება ისტორიას
***********************************
დილით საშინელმა ქუხილმა გამაღვიძა . 2017 წლის 8 მარტი იყო , ზოგადად წვიმაზე ვგიჟდებოდი , მეგონა იგი ჩემს სულიერ მდგომარეობასთან ძალიან ახლოს იყო . მიუხედავად იმისა , რომ არაასდროს არ ვიყავი დეპრესიული , გოგო რომელიც იტანჯება , ძალიან ბევრს ტირის და ა.შ. მაინც ყველაზე მეტად წვიმა მიყვარდა . ამ დილითაც წვიმამ გამაღვიძა , ეს იმას მოასწავლებდა , რომ დღეს ძალიან პოზიტიურად გავატარებდი დღეს . მაშინვე ჩემს საუკეთესო დაქალებს კატოს და ნუცას დავურეკე და შეხვედრა საღამოს 7ზე რესტორანში დავუთქვი .
ჰო მართლა მთავარი გამომრჩენია , მე მაკო ჯაყელი ვარ , 20 წლის . ჩემი მშობლები ამერიკაში ცხოვრობენ და ვაკითხავ ხოლმე ზოგიერთ დღესასწაულზე , თვითონ 6 წელია საქართველოში არ ჩამოსულან . მეც 2 წელია აქ ვცხოვრობ . ამერიკაში დავიბადე და გავიზარდე . ნუცა და კატო ჩემი ბავშვობის დაქალები არიან 5 წლიდან ერთად მოვდივართ , საქართველოშიც ერთად წამოვედით და ერთად ვსწავლობთ იურიდიულზე .
ახლა ისევ საღამოსთვის მზადებას დავუბრუნდეთ . რესტორანში ძალიან ხშირად დავდივართ ხოლმე , კლუბებს და კონცერტებს ბევრად გვირჩევნია რესტორნები , და ა.შ.
მოკლე , ყელიანი წითელი კაბა ჩავიცვი , მაღალქუსლიან შავ ფეხსაცმელთან ერთად , მსუბუქი მაკიაჟი , შავი გრძელი თმა დავიხვიე და პარამპამ , მზად ვარ .
7 საათი გახდა და გოგოებსაც შევხვდი რესტორნის კართან .
- გოგო , ქორწილში ხო არ მიდიოდი ? - უცებ დამგესლა კატომ .
- ოჰ , ოჰ როგორ მიხვდი ?
- კაით ახლა , შევედით თორე მშია . - ნუცი
შევედით და ჩვენი ადგილი დავიკავეთ . დაახლოებით ნახევარ საათში შევნიშნე მოპირდაირე მხარეს მჯდომი 5 ახალგაზრდა ბიჭი . რათქმაუნდა არ შევიმჩნიე და გოგოებთან საუბარი გავაგრძელე.
- გოგო ისინი ნახე , რა კარგები არიან .- ნუცა
- სად აბა ? - კატო
- აი მაკოს წინ რომ ზიან ბიჭები - ნუცა
- კაით ჰო , ეგრე ნუ უყურებთ ტეხავს , ბიჭები არ გინახავთ აქამდე ? - ვუჩქმიტე ნუცას
- უიმე , რატო არ მოგატყდა ეგ ხელი ჯაყელო .
- მეც მიყვარხართ .
რამდენიმე წუთში მიმტანი მოვიდა და გვითხრა , ეს სასმელი თქვენს მოპირდაპირე მაგიდასთან მჯდომმა ბიჭებმა გამოგიგზავნესო .
- მადლობა გადაუხადეთ და უთხარით არ არის საჭირო , ეს სასმელი კი უკან მიუტანეთ . - მაშინვე მივაყარე .
- ნუცამ და კატომ ისეთი სახეებით გამომხედეს ვიფიქრე ნეტავ ეგ სასმელი გამომერთმიათქო .
- ჯაყელო სინაგლის პიკს აღწევ უკვე , არც მიკვირს აქამდე ვერავინ რომ ვერ შეიყვარე . - კატო
- კაით რა , თავში ავარდნილი განებივრებული ბიჭები არიან , რომლებსაც უნდათ „ლამაზი“ გოგოების გაცნობა ყველაზე გოიმური გზით . - ვთქვი და ვერც მივხვდი როდის მოუახლოვდა ჩვენს მაგიდას ერთ-ერთი მათგანი , მაღალი , შავგრემანი , მგონი შავი თვალებით , რომელიც თვალს აბსოლუტურად არ მაშორებდა .
- მაშინ უფრო „ძერსკულად გაგიცნობთ“. - მითხრა მან და თვალი ჩამიკრა
ნერვებზე ავიჭერი ..
- უკაცრავად , მაგრამ თქვენი გაცნობის არანაირი სურვილი არ მაქვს . იმისთვის , რომ სასმელი გამოგვიგზავნეთ მადლობა , მაგრამ არც ეგ იყო საჭირო . სულ ეს იყო . შეგიძლია უკან დაბრუნდე ძმაკაცები გელოდებიან - ვუთხარი და გამიკვირდა როგორ შევძელი ამდენი სისულელე მეთქვა ვიღაც „სიმპატიური“ უცნობი ბიჭისთვის . კატოს ჩქმეტამ გამომიყვანა ფიქრებიდან .
- მე კატო ვარ , ეს ნუცაა , ეს კი მაკო . - დაიწყო კატომ და ხელი ჩამოართვა უცნობ ბიჭს .
არა , ეს მეტისმეტი იყო .
- სასიამოვნოა , მე რატი , რატი ბაბლუანი - თქვა „სიმპატიურმა უცნობმა“ და ოდნავ ჩაიღიმა . ამასობაში რატის ძმაკაცებიც მოვიდნენ .
- გაიცანით მიჭებო , ეს კატოა , ეს ნუცა და ეს მგონი მაკო . ხოარ მეშლება ? - თქვა რატიმ და ცინიკური ღიმილი გადაიკრა სახეზე .
- არა არ გეშლება - ვუპასუხე ნაგლურად .
- ჰო ესენი გუკა , ლევანი , ლუკა ჩემი ძმაკაცები და ეს თოკაა - ჩემი ძმა .
- თუ წინააღმდეგები არ იქნებით აქ დავჯდებით , ჩვენი გაცნობა ავღნიშნოთ . - ლუკა
- რატომაც არა , მობრძანდით - უთხრა ნუცამ ბიჭებს
ამაზე საერთოდ ავილეწე . როგორი იდიოტი დაქალები მყავს ღმერთო რატომ ? რა დავაშავე ?
ოღონდ ახლა არ ქნა სისულელე რა მაკუნა , ვიღადაოთ ცოტახანი და ეგაა . - ჩამჩურჩულა კატომ
ჰოდა დავრჩი ასე , დაქალს ხო ვერ გავუტეხავდი . მაკო შენ ამას გაუძლებ - ვუმეორებდი ჩემს თავს .

გუკამ სასმელი ჩამოასხა და მკითხა ხომ დალევო ? არათქო ვუპასუხე მაგრამ იმდენი მეხვეწეს უბრალოდ გამიტყდა და დავთანხმდი მხოლოდ 2 ჭიქაზე .
- რამდენი წლის ხართ გოგოებო ? - თოკა
- მე ოცის , ნუცა 21 , მაკოც 20. - უპასუხა კატომ
- ვაა , საინტერესოა . - ჩაიღიმა რატიმ
- თქვენ რამდენი წლის ხართ ? - ნუცა
- მე 21 , გუკა 24 , ლევანი 21 , ლუკა 22 და რატი 23 . - თოკა
- სად ცხოვრობთ ? - რატი
- მე ვერაზე , ნუცა და კატოც ჩემს მეზობლად არიან . - ვუპასუხე
- ვააჰ , ბავშვობიდან მოყოლებული სულ ვერაზე ვიჩითებით , აქამდე თქვენი სახელი არც გამიგონია . - თოკა
- ჰო არც ისე დიდიხანია აქ ვცხოვრობთ . ორი წლის წინ ჩამოვედით ამერიკიდან .
- აი ეს მესმის - გაეცინა ლევანის
- რა მოხდა - გამეცინა მეც
- არა ამერიკაში ცხოვრობდით და სასწავლებლად აქ რატომ ჩამოხვედით ?
- ძალიან გვიყვარს საქართველო და სამომავლოდ ჩვენს გეგმებს აქაურობას ვუკავშირებთ .
- ეგ იდეა მომწონს - თვალი ჩამიკრა რატიმ და მარჯვნივ ჩაიღიმა . ალბათ ამ ბიჭს ასეთი ჩვევაა აქვს.
დავფიქრდი და მივხვდი რომ სულაც არ იყვნენ ცუდი ბიჭები . არც რატი იყო ცუდი . პირიქით შეიძლება მეფიქრა , რომ საკმაოდ კარგებიც იყვნენ . თოკა განსაკუთრებით პოზიტიური იყო , იმდენი ვიცინეთ , რომ მუცელი გვტკიოდა ყველას ამდენი სიცილისგან .
- უიმე ღამის 1 საათია . მგონი დროა დავიშალოთ . - ვთქვი და დაღლილმა გადავხედე ბავშვებს .
- უი რა დრო გასულა - მაკო
- ჰო წავიდეთ , წავიდეთ - ნუცი .
- კარგით აღარ დაგაძალებთ დარჩენას , გვიანია უკვე . - ლუკა
- იცოდეთ არ დავიშალოთ , გავაგრძელოთ ურთიერთობა , ძაან გამისწორდა ასეთი კარგი გოგოები რომ დავიმეგობრეთ , ვეცადოთ უფრო დავმეგობრდეთ . - თოკა
- ჰო იმედი გვაქვს ჩვენც მაგის - ნუცა
- კარგით დროებით . - დავემშვიდობეთ ერთმანეთს და წამოვედით

*************************
ამ დღის შემდეგ სულ ვნახულობდით ერთმანეთს , როცა დრო გვქონდა . ძალიან დავმეგობრდით . ერთ დიდ „სასტავად“ ჩამოვყალიბდით . დროის უმეტესობას ერთად ვატარებდით . რა უცნაური იყო არა ? როგორ ვიფიქრებდი , რომ ასე მოხდებოდა და ოდესმე დავუმეგობრდებოდი ამ ბიჭებს . არადა „ ყველა და რატი “ როგორი კარგები იყვნენ . ჰო ყველა და რატი . რატი ყოველთვის სხვანაირი იყო ჩემთან მიმართებაში ვიდრე ლუკა , თოკა , გუკა , ან თუნდაც ლევანი . მეც ვერ აღვიქვამდი მას ისე , როგორც დანარჩენებს , აშკარა იყო , რომ იყო რაღაც , რომლის აღიარებაც არ გვსურდა არავის . ვფიქრობდით ჩვენთვის და ვერავინ ვბედავდით ხმის ამოღებას . განსაკუთრებით კი მე და ბაბლუანი.
- კატ , ახალი ამბავი გაიგე ? - მე
- რა მოხდა ისეთი რომ 7 საათზე მირეკავ ?
- ანდრო ჩამოსულა
- ვინაა ანდრო ? მოიცა ვინ ანდრო ? ის ანდრო ? აი ის ანდრო მესხი ? - ტელეფონიდან გამოხტა კინაღამ კატო
- ჰო აი ანდრო მესხი . დამირეკა ამ დილით . ალბათ ჩემი ნომერი ნინამ მისცა ( მაკოს დედა ) . თბილისში ჩამოვედი გუშინ ღამით და გამო დღეს გნახავო .
- რა უნდა მაგას თბილისში , ამერიკაში არ იყო ?
- ჰო იყო მაგრამ ახლა აქ არის . კატო მიშველე . ნუცასაც ვთხარი ეგ სულ გაგიჟდა . აი იდიოტია . რამ ჩამოიყვანა მაინცდამაინც ახლა . ადამიანს ბედი რომ არ გექნება .
- ჰო რატი გადაირევა
- რატის რა უნდა ? უბრალოდ მე არმინდა მისი ნახვა და ეგ მანერვიულებს .
- ნუ მეაფერისტები ახლა , შენც იცი რომ რატი მაგ საქმეს ისე არ დატოვებს .
- კაი წავედი ახლა ეგ იდიოტი უნდა ვნახო . გაკოცე
- კაი მიდი ჭკუით .

****************************************
ანდროს ბავშვობიდან ვუყვარვარ , ამერიკაში თავისუფლად სუნთქვის საშუალებას არ მაძლევდა . ყოველ ნაბიჯზე დამყვებოდა . ჩვენი მშობლები მეგობრობენ და ეს უფრო უწყობდა ხელს ჩემთან ურთიერთობაში . ეგ არ კმაროდა თითქოს სულ რომ უკან დამსდევდა და ერთ საღამოსაც სახლში დამადგნენ ხელიშ სათხოვნელად მოვედითო . თავი გავიგიჟე მეთქი ხო კარგადხართთქო . ნინამ და კახამ სირცხვილია ამ ხალხთან ცოტა ჩუმადო , მაგრამ აბა რა გამაჩერებდა . კინაღამ გავყარე ეგ ხალხი სახლიდან , მაგრამ ყველაფერი ჩემს უზრდელობას მიაწერეს და ისევ განაგრძეს ჩემს მშობლებთან ურთიერთობა , ეს სულ მამწარებდა , მაგრამ აბა რისი გაკეთება შემეძლო . საქართველოში რომ წამოვედი ანდროსგან მაინც დავისვენე , ამოვისუნთქე და აი აქაც დამადგა . ეს ბიჭი არასდროს მომწონდა , ისიც ჩემს მომაბეზრებელ თაყვანისმცემლებს შორის იყო და უმნიშვნელო ადგილიც კი არ ეკავა ჩემს ცხოვრებაში .

********************
საღამოს გოგოები ამოვიდნენ ჩემთან დასარჩენად .
- რა ქენი , რაო იმ დებილმა ანდრომ ? - კატო
- რავიცი , როგორ ხარ ? როგორ შეეწყვე თბილისსო .
- რა მინდა აქ რისთვის ჩამოვედიო ? - ნუცა
- აქ მინდა ვიცხოვროო .
- ამის გაგონებაზე გოგოები გათეთრდნენ .
- ღადაობ ? აქაც ეგ ? - კატო
- რა მაღადავებს . ჰო აი აქაც ეგ . - ჩავილიაპარაკე სევდიანმა
- ამ ამბავს არ უჩანს კაი ბოლო . - კატომ თქვა და თვალი ჩამიკრა
- ანუ ? - ვკითხე
- ბაბლუანი , ბაბლუანი . - გამიმეორე და ახლა ჩაიღიმა
- უიმე , კარგი რა .

*****************************************
7 ივლისი
ლუკასთან ვიყავით ყველანი გარდა რატისა სახლში ასული და გეგმებს ვაწყობდით როგორ გაგვეყვანა დრო , მოვიწყინეთ სახლში ჯდომით .
- ერთი იდეა მაქვს , წავედით სიღნაღში 1 კვირით - თოკა
- რაგვინდა სიღნაღში ? -გამიკვირდა ‘
- სადღაც ხომ უნდა წავსულიყავით ? ჰო და წავედით სიღნაღში - არგინდათ ? - ლუკა
- ნუ რავი , როგორც გინდათ .- მე
- ოღონდ , რატი ვერ წამოვა- თოკა
- მოიცა , რატო ? - მეწყინა მე
- რაიყო მააკუნაა ? - თვალი ჩამიკრა თოკამ და გაიცინა
- უიმე თოკა რა ცუდი ბიჭი ხარ - ვუჩქმიტე
- იმხელაზე დაიყვირა მეთქი ხორცი ხო არ ამოვჩიჩქნე ?
- ჩამალურჯა ვსო :დ - თოკა
- კაით გეყოთ ახლა , წავედით სახლში ჩავალაგოთ ტანსაცმელი . - თქვა კატომ და წამოვიშალეთ .

მიხაროდა სიღნაღში წასვლა , მაგრამ რატის გარეშე თითქოს არ მინდოდა . მგონი ის ხდებოდა რისიც ყველაზე მეტად მეშინოდა .

***************************
დაახლოებით 10 დღის წინ
მე და რატი ვსეირნობდით . უკვე საკმაოდ ბნელოდა და რატიმ დაიჩემა მარტო ვერ გაგიშვებ სახლშიო . მეც დავთანხმდი , ვიცოდი როგორი ჯიუტიც იყო და აზრი არ ჰქონდა შევწინააღმდეგებოდი .
- მაკუნა
- ჰო რატი
- ჩვენს ურთიერთობაზე არასდროს უნდა ვილაპარაკოთ ?
- რა გვაქვს სალაპარაკო ?
- კარგი რა , ორივემ კარგად ვიცით რაც .
- მე არვიცი , გისმენ აბა .
- შენც იცი , რომ მე არგიყურებ ისე , როგორც ნუცას და კატოს . ეგეც ვიცი არც შენ მიყურებ ისე როგორც დანარჩენებს .
- ამაზე არ მინდა რა ლაპარაკი
- ზუსტადაც , რომ ახლა ლაპარაკის დროა .
- რა გინდა რომ გითხრა ?
- ვიცი რასაც გრძნობ , მოდი რა არ გვინდა ეს გაბანალურება ყველაფრის .
- რას ვგრძნობ ?
- არ გეშინია რომ შეგიყვარდე ?
- ამას რატომ მეკითხები ?
- იმიტომ რომ მე მეშინია არ შეგიყვარდე .
- ვერ გავიგე .
- ვერც გაიგებ მაკო . ჰო იცი მე არვარ ისეთი როგორიც სხვები არიან . საჭირო რომ გახდეს ჩემი ახლობლების გამო კაცსაც მოვკლავ . მე არ მინდა ისეთი ადამიანი შეგიყვარდეს , რომელიც ყოველ წუთას შეიძლება რაღაც ცუდში გაეხვიოს .
- ჰო მაგრამ ..
- აი უკვე მოვედით , მიდი ადი სახლში - მითხრა და ძლიერად ჩამეხუტა და შუბლზე მაკოცა .
- გამეცინა და ვუთხარი - დებილი კი არვარ რა
- შუბლზე ანგელოზებს კოცნიან , ლამაზო - მითხრა და თვალი ჩამიკრა .
ღმერთო ვგჟდები რატი ბაბლუანზე !

******************************


რამოდენიმე საათში უკვე სიღნაღში ვიყავით .
მწვადებს ვწვავდით , ვსვამდით , ვჭამდით , მე კი თითქოს რაღაც მაკლდა , რაღაც კი არა ვიღაც . ეს ვიღაც ბაბლუანი იყო .
- ახლა რაღაც სიურპრიზი გავქვს თქვენთვის ? - დაიწყო გუკამ
- რა სიურპრიზი ? - ვიკითხე მე
- გოგოებო თვალებს აგიხვევთ და ორ წუთში მოგხსნით სახვევს მოსულა ? - თოკა
- კაი , დაეთანხმა კატო
თვალი აგვიხვიეს და ორ წუთში მოგვხსნეს .
უცებ განათებამ თვალი მომჭრა , თითქმის ვერაფერს ვხედავდი . და უცებ ... 1 .. 2 .. 3 .. ბაბლუანი ვარდებით ხელში
- მაკო
- ჰო
- მიყვარხარ
- რატი იცი ?
- რა ?
- მგონი შიშს აღარანაირი აზრი არ აქვს . - ამეტირა , როცა რატის სახეზე ასეთი ღიმილი დავინახე .
- მაკო
- გისმენ
- რაღაც უნდა გითხრა
- რაიყო ?
- ან ყველაფერი ან არაფერი
- გისმენ , მაშინებ
- ცოლად გამომყვები ?
შოკში ვიყავი . თითქოს ამ სამყაროს მოვწყდი , სხვა სამყაროში მოვხვდი . ის სამყარო იდეალური იყო
- მაკო , ცოლად გამომყვები ? - ხმა გაებზარა ბაბლუანს
- გამოგყვები ბაბლუანო , გამოგყვები .
- საოცრება ხარ ! - მითხრა და ბეჭედი გამიკეთა . მომეხვია , ჰაერში მატრიალა . ვიგრძენი , რომ მას ძალიან , ძალიან ვუყვარდი .
ამას მოყვა მოლოცვები , გოგოების წივილ-კივილი , უამრავი ცრემლი , ბიჭების დალევა , ქეიფი.
მე ყველაზე ბედნიერი ადამიანი ვიყავი მსოფლიოში . აწი აღარაფერს ჰქონდა აზრი , იმასაც რომ თუნდაც მოვმკვდარიყავი . მთავარი იყო მე ვიცოდი , რომ ვუყვარდი ჩემთვის ყველაზე მნიშვნელოვან ადამიანებს .

ეს 1 კვირა ისე უცებ დამთავრდა . ყველაზე კარგი მომენტი იყო ჩემს ცხოვრებაში . დღეები რომლებიც არასდროს დამავიწყდება .

***********************************
- გვრიტებო ქორწილი როდის გაქვთ ? - თოკა
- არ ვიცით ჯერ . - ვუპასუხე მე
- 10აგვისტოს . - რატი
- რააა ? - ერთ ხმაზე ვიყვირეთ ყველამ
- დიახ , 10 აგვისტოს . - მითხრა რატიმ და ჩამეხუტა
- არ არსებობს , ვერ მოვასწრებთ . - ვუპასუხე .
- მოვასწრებთ , მოვასწრებთ .

************************
მშობლებს ეს ამბავი რომ ვუთხარი , გაგიჟდნენ . დაიწყეს წივილ-კივილი , როდის გვაგებინებ ამასო . მაგრამ როცა ვუთხარი ქორწილი 10 აგვისტოს გვაქვს ჯერ დროაო , მოეშვათ . 1 კვირაში ჩემთან იყვნენ .
გართული ვიყავი საქორწილო სამზადისში რატისთან ერთად , როცა წერილი მომივიდა .
ვისგან იყო თუ მიხვდებით ?
დიახ , დიახ
ანდროსგან .
ანდრო მესხისგან .
„ რას შვრები მაკუუსი ?“
- ვინ არის ? - რატი
- მეგობარია
- აჰა მაკუსი არა ?
- კაი ჰო . ანუ ჩვენი ოჯახები მეგობრობენ წლებია უკვე . ამერიკაში გავიცანი წლებისწინ . ერთ დროს ვუყვარდი მაგრამ ეგ წარსულში
- სიყვარული არვიცი მე წარსულში . სიყვარული სიყვარულია მაკო . გინდა გამაგიჟო ? - გაცეცხლა რატი
- კარგი რა , ჩამოსულია აქ და გაიხსენა ძველი მეგობარი , რამოხდა ? ეჭვიანობ ?
- არ მინდა მაგ ტიპთან იმეგობრო
- არ ვმეგობრობ . არიცის რომ საქმრო მყავს და მაგიტომ მომწერა ალბათ .
- არ მაინტერესებს , თუ არ იცის გაიგებს
- ნუ სულელობ ახლა . დაიკიდე ეგ , უამრავი საქმე გვაქვს .
პასუხი არ გამცა .

ისე უცებ მოვიდა 10 აგვისტო , ვერც ვიგრძენი . და აი ეს დღეც ....

**************************


10 აგვისტო
ჯვრისწერა 2 საათზე გვქონდა . მმთელი დღე ვემზადებოდი . ისე ვნერვიულობდი , ცოტა მაკლდა ტირილამდე . ჩემი მეჯვარეები რათქმაუნდა კატო და ნუცი იყვნენ . რატისი ლუკა და გუკა .
გოგოებმა ისე გამომაწყვეს , საერკეში რომ ჩავიხედე თავი ძლივს ვიცანი
- რომ არ გიცნობდეს რატი , მეორეჯერ შეუყვარდებოდი , რალამაზიხარ გოგო - კატო
- აუ ახლა ვიტირებ - ნუცი
- კარგით თორემ მართლა ვიტირებ - ვუთხარი და ორივეს ჩავეხუტე .

როცა მაკო დაინახა რატიმ , ფერები გადაუვიდა . გულში გაიფიქრა , ასეთი ანგელოზივით გოგო როგორ დავიმსახურე და როგორ შევაყვარე მას თავიო . ალბათ მილიონჯერ მეტად შეუყვარდა ამ წუთას მაკო . რომ მომკვდარიყო არ იდარდებდა . მას ცოლად მოჰყავდა ქალი , რომელიც ყველას სჯობდა და ყველაზე მეტად უყვარდა მთელს მსოფლიოში :* თოკომ ჩასჩურჩულა : ჩვენი მშობლები ცოცხლები რომ იყვნენ შენით იამაყებდნენ ასეთი ანგეოზივით გოგო რომ მოგყავს ცოლადო . რატი მაგრად ჩაეხუტა მის ერთადერთ ძმას რომელიც სიცოცხლეს ერჩივნა .

მათი ქორწილის დღე ყველაზე ლამაზი იყო . ყველანაირად განსხვავებული წყვილი . ყველაზე მასზე ლაპარაკობდა მეორე დღეს . მეორე დღეს კიარა მთელი თვე მათზე ლაპარაკობდნენ . ამბობდნენ მათი დაშორება შეუძლებელია , ყველაზე კარგი წყვილიაო . ასეც იყო . ისინი საუკეთესონი იყვნენ და მათი გრძნობა ყოველდღე უფრო ძლიერდებოდა .
******************************
- მაკო
- ჰო რატი მოხდა რამე ?
- შვილი მინდ , პატარა გოგონა
- ვაიმე სულელო . გვეყოლება , გვეყოლება . მეც მინდა ატარა გოგონა .
- მინდა შენ გგავდეს .
- შენი თმა და ცხვირი უნდა ჰქონდეს .
- შენი თვალები .
- რას დავარქმევთ
- მე კესო მომწონს ძალიან
- კარგი სახელია კესო
***********************************
ქორწილიდან 3 თვე იყო გასული
- აუ გოგოებო .
- ჰო რამოხდა მაკო რა უცებ შეგვყარე ? - კატო
- ბედნიერი ვარ
- გიჟი ხარ ? - გაუკვირდა ნუცის
- ორუსლად ვარ - თქვა მაკომ და გოგოებს ფერები გადაუვიდათ .
ბოლო ხმაზე ყვიროდნენ , იცინოდნენ . ისინი ბედნიერები იყვნენ მისი დაქალის ბედნიერებით . ეს იყო ყველაზე კარგი სამეული .
- რატიმ იცის ?
- არა , ამაღამ ვეტყვი .
- კარგი იცოდე უცებ უთხარი არ გადადო .
- აბა რასვიზამ

მაკო სახლში მივიდა და შუქი აანთო. სკამზე მჯდარი ბაბლუანი დაინახა სიგარეტს ეწეოდა . აშკარად ეტყობოდა ის რომ საკმაოდზე ბევრად მთვრალი იყო . მაკოს თავიდან შეეშინდა .
- რა უცებ დაბრუნებულხარ , რატომ არ მითხარი სახლში რომ იყავი , ადრე მოვიდოდი - უთხრა მაკომ და გადასაკოცნად გაემართა ქმრისკენ , მაგრამ ბაბლუანმა შეაჩერა .
- რა მოხდა რატი ? ნუ მაშინებ .
- უნამუსო ხარ . უთხრა და ფოტოები შეაყარა სახეში . სადაც მაკო და ანდრო მესხი იყვნენ . ეს რაარის ამიხსნი მაკო ? ან რაუნდა ამიხსნა ? შენი პირველი სიყვარული ანდრო არ იყო ? ასე როგორ მომექეცი ? როგორ მიღალატე ? გოგო მე ? ვიღაც ნაგავ არარაობასთან მიღალატე ? როგორ გაბედე ? მიმიფურთხებია შენი ქალობისთვის . არარაობა ხარ . ბოლო დონის ადამიანი ვინც კი მინახავს . - ყვიროდა ბაბლუანი და ყველაფერს ლეწავდა . მაკო კედელთან ჩაიკეცა და ბოლო ხმაზე ტიროდა . ბაბლუანს უყვიროდა - რატი შენ არიცი რატომ შევხვდი . რამდენიმე დღე მაწუხებდა მეუბნებოდა რომ უნდა დაგშორებოდი , მავიწროვებდა . შენთვის როგორ მეთქვა , ვიცოდი მოკლავდი და მკვლელი უნდა გამეხადე ? იმის სათქმელად მივედი რომ მე შენ მიყვარდი მხოლოდ და თვითონ არაფერს წარმოადგენდა ჩემთვის .
- მაკო , ნუ მაგიჟებ , გაჩერდი უფრო ყვიროდა ბაბლუანი . არასწორი ხარ . მოღალატე . ყველაფერი ჩემთვის უნდა გეთქვა და არა მასტან წასულიყავი . იქნებ რამე მომხდარიყო ? იქნებ რამე დაეშავებინა ? მერე მე ? არ მაკო , არასწორი ხარ . ძალიან არასწორი . - ბაბლუანმა კარი გაიჯახუნა და წავიდა

მაკო ტიროდა , ტიროდა და ტიროდა . თავის თავს დასტიროდა , მომავალ შვილს და რატის . იცოდა რომ ვეღარაფერი იქნებოდა ისე , როგორც აქამდე . რატი მას ასე მარტივად არ აპატიებდა .
ნახევარ საათში კატომ დაურეკა და ბოლო ხმაზე ყვიროდა ტელეფონში . მაკომ უპასუხა და კითხა რა აყვირებდა .
- გოგო რატი სადაა ?
- არვიცი
- მე ვიცი
- სადაა ?
- ახლა შევიდა კლუბში ვიღაც გოგოსთან ერთად არვიცი
- მითხარი სად ?
მისამართი ჩააწერინა კატომ და მაკო მაშინვე გაიქცა . შევიდა თუ მაშინვე მათი ძებნა დაიწყო . ერთ -ერთ ოთახში დაინახა ბაბლუანი და ვიღაც ქერა გოგო ერთად. ცუდად გახდა , ყელში დიდი ბურთი გაეჩხირა , მაგრამ არ იტირა . არ უნდა ყოფილიყო სუსტი . ბაბლუანმა მაშინვე დაინახა მაკო და ფერები გადაუვიდა . მისკენ გაემართა . მაკომ მაშინვე დატოვა კლუბი და სახლში გაემართა . ისე , რომ არაფერი უთქვამს მისთვის . სახლში მისულს ბაბლუანი უკვე მანდ დახვდა . რატი სთხოვდა პატიებას . ეხვეწებოდა ეყვირა მისთვის , ეჩუბა , დაელეწა ყველაფერი , მაგრამ არა . მაკო არ იყო ისეთი . ვერ აპატია ეს ღალატი . იმიტომ რომ ბაბლუანს მისთვის ნათქვამი ჰქონდა შენს გარდა ქალი არმინდაო . ეს სიტყვები ვერ აპატია . ვერც კატოს და ნუცას ხვეწნა მუდარამ გაჭრა . მეორე დილით მშობლებთან გაემართა ამერიკაში. კატოს და ნუცას უთხრა , რომ თუ მისი ორსულობის ამბავი წამოსცდებოდათ , მას სამუდამოდ დაჰკარგავდნენ .

აი ასე . დაიშალა ბაბლუანის ყველაზე ლამაზი ოჯახი მთელს თბილისში . ხალხი ვერ იჯერებდა . ყველა შოკში იყო . ბაბლუანი დააბიჯებდა ცოცხალ-მკვდარი . ბიჭები წუთითაც არ ტოვებდნენ მარტო , მაგრამ ვერც ვერაფერ შველოდნენ . ბიჭები კატოს და ნუცასაც იშვიათად ნახულობდნენ . მაშინაც მაკოს ამბავს ეკითხებოდნენ . მათი პასუხი ერთი იყო „უკეთესადაც შეიძლება რომ იყოს“.


*****************************************
9 თვის შემდეგ
- პრივეტ მაკუნა
- შვილო კატო , ნინა ვარ
- რამე ხდება ნინა დეიდა ? მაკო სადაა
- შვილო სამშობიაროშია .
- ვაიმეეეეეე - დაიწყეს ყვირილი კატომ და ნინამ .
რამოდენიმე საათში ქვეყანას კესო ბაბლუანი მოევლინა. მაკოს და რატის სიყვარულის ნაყოფი .

მაკო როგორ იყო ?
თქვენი აზრით ?
დიახ , მართალია .
მაკო ყველაზე მეტად იტანჯებოდა მსოფლიოში .
ენატრებოდა ..
ტკიოდა ..
უყვარდა ....
და ეს ყველაფერი კლავდა ......

***************
კესოს დაბადებიდან 10 დღის შემდეგ
კატო და ნუცა კაფეში ისხდნენ . ისინი მაკოს და კესოს ფოტოებს ათვალიერებდნენ და ვერც კი შენიშნეს როგორ ედგათ თავზე რატი ბაბლუანი . როცა შეამჩნიეს უკვე გვიანი იყო . მან ყველაფერი გაიგო . მიხვდა .
მას თავზე ჩამოემსხვრა მთელი სამყარო . ჰყავდა გოგონა რომლის დაბადება გამოტოვა . 9 თვე , მთელი 9 თვე გამოტოვა .
- რატიი - კატო
- არ არსებობს - ნუცა
- ეს არ უნდა გაგეკეთებინათ - რატი
მაშინვე გაემგზავრა ამერიკაში ცოლ-შვილთან .

მაკო აბაზანიდან გამოვიდა და როცა ოთახში გავიდა იფიქრა , ალბათ ჰალუცინაციები დამეწყოო . კესოს თავთან ბაბლუანი იდგა და თავის შვილს ეფერებოდა .
- რატი ?
- ჰო მაკო .
- კი მაგრამ ?
- ახლა არაფერს აქვს აზრი გარდა იმისა რომ თქვენ მყავხართ
- მომენატრე რატი და მაპატიე - მაკომ ვეღარ გაუძლო მონატრებას და ცრემლები წამოუვიდა .
- ეს შენ მაპატიე . მთელი 9 თვე მაპატიე .
*******************************
- მაა , მეძინება . - ბაბლუანს ამის გაგონებაზე ჩაეცინა
- კესუნა პირველივე დღეს დააგვიანებ სკოლაში - მაკომ შუბლზე აკოცა თავის პატარას .

ბაბლუანი უყურებდა მისთვის ყველაზე მნიშვნელოვან ადამიანებს და აცნობიერებდა, რომ ყველაზე , ყველაზე ბედნიერი მამაკაცი იყო მთელს მსოფლიოში .

***************************



№1  offline წევრი drogardasuli

კარგია <3 წარმატებები და იმედია სხვა ისტორიებს ახლა შემოგვთავაზებს <3

 


№2 სტუმარი სტუმარი bella

dzalian ubralo iyo

 


№3 სტუმარი shalopapap

pensiaze var ar shemawuxot

 


№4  offline წევრი Lizaapapa

drogardasuli
კარგია <3 წარმატებები და იმედია სხვა ისტორიებს ახლა შემოგვთავაზებს <3

ძალიან დიდი მადლოა :* აუცილებლად heart_eyes

სტუმარი bella
dzalian ubralo iyo

ვეცდები შემდეგში უკეთესი შემოგთავაზოთ :*

 


№5  offline წევრი mimimimo

ზიან - არა, სხედან.
რამოდენიმე - არა რამდენიმე.
თითქოს
კინოებიდან იყო ამოღებული მომენტები.
გრამატიკულად გაუმართავი.
სათაურზე - საუბარი არ მაქვს.
აკლდა აღწერა.
მეტი შეიძლებოდა.
დიდად ვერ მოვიხიბლე.
იმედია შემდეგი უკეთესი იქნება.
წარმატებები!

 


№6  offline წევრი Lizaapapa

mimimimo
ზიან - არა, სხედან.
რამოდენიმე - არა რამდენიმე.
თითქოს
კინოებიდან იყო ამოღებული მომენტები.
გრამატიკულად გაუმართავი.
სათაურზე - საუბარი არ მაქვს.
აკლდა აღწერა.
მეტი შეიძლებოდა.
დიდად ვერ მოვიხიბლე.
იმედია შემდეგი უკეთესი იქნება.
წარმატებები!

აუცილებლად ) მადლობა !

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent