შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დემონისთვალება (მეორე თავი)


26-12-2017, 01:38
ნანახია 1 109

შაბათმა ცუდად ჩაიარა რადგან მთელი დღე ველოდებოდი როდის გათენდებოდა კვირა. და აი დადგა კვირაც და სკოლაში მივდივარ მივედი უნდა დაგვეწყო რეპეტიცია აქეთ-იქით ვუყურებოდი და ვფიქრობდი აი ახლა შემოაღებს კარებს აი ახლათქო მაგრამ სამწუხაროდ ის საერთოდ სკოლაში არ მოვიდა. მივედი სახლში და მთელი დღე ვფიქრობდი კარნავალის დღეზე .ჩავწექი ჩემ თბილ საწოლში და ფიქრში ჩამეძინა.
დღეს ორშაბათია და კარნავალი მაქვს მაგრამ ჯერაც არ ვიცი რა ჩავიცვა
დამრიგებელმა გამოგვიცხადა გინდათ თუ არა კაბები ჩაიცვითო ამიტომაც ავარჩიე შავი საშუალო სიგრძის ზურგზეე ამოღებული კაბა .
გავემზადე და გავედი სახლიდან ხელში სასმელი მეჭირა რომ წარმოვიდგინე, რა ატარებდა ჩემი სახლიდან სკოლამდე ამ ჯართს იმ წუთასვე ტაქსში ჩავჯექი და მივედი სკოლაში. ჯერ არიყო მოსული,
დავიწყეთ სუფრის გაშლა და ჯერ გიტარა შემოვიდა მერე თვითონ ის .მაშინვე დავდებილდი სუფრაც დამავიწყდა და სადაც ვიყავი ისიც . კარნავალი დავიწყეთ ჩემი კლასის ნომრით სულ 2 სკეჩი და ფლეშმობი გვქონდა. პირველი სკეჩი იყო "დემექსას სალონი"
მე კლიენტი ვიყავი მივედი დავჯექი და პირდაპირ თვალებში შემომხედა . შემდეგი სკეჩი იყო "კუმისელი მოჩვენება" იქ სოფლელი ქალის როლს ვანსახიერებდი . დავიწყე ჩემი ტექსტი და დიმიტრი დაწვა ხარხარით ნუ მე მაგის ადგილას რომ ვყოფილიყავი ვიხოხავდი.. ფლეშმობს როცა ვცეკვავდი იმდენჯერ ამერია მოძრაობები დათვლა მეზარება, როცა ფლეშმობი დავამთავრეთ მოყვა მისი შეძახილები.
დაიწყეს მისი კლასის ნომრები.პირველი ის მღეროდა და იმ სიმღერას რომელიიც აკვიატებული მქონდა დღეში მილიონჯერ ვუსმენდი. არა რა გიტარაც რო მისნაირი საყვარელია . დაიწყო ნომინაციების გამოცხადებ. მე გავიმარჯვე ნომინაციაში "წლის მშია " დიმიტრი კი ნომინაციაში "გიტარის მამა " ამის გარდა ის კარნავალის მეფე გახდა რაზეც სიცილით დავწექი და ძლივს მომასულიერა ჩემმა კლასელმა. შემდეგ დაიწყო საერთო ცეკვა და დიმიტრი რის დიმიტრი იყო სცენაზე რო არეთრეულიყო მერე იმ სცენიდან არ გადმოხტარიყო და პირდაპირ მე დამხტომოდა ზედ , არა ესე არშეილება ამხელა მოზვინული ბიჭიი რო მე პატარა მოცუცქნულ გოგოს დამახტება და ფეხს მატკენს არშეიძლება . მოვიდა ხელები მომკიდა და მკითხა კარგად ხარო? მე კიდე როგორც ყოველთვის ბრინჯივით დავიბენი და სიტყვა "კი" ძლივს ამოვღერღე.
შემდეგ დედამისი მოვიდა, ჩემმა მეგობარმა დროს მითხრა მიდი გაიცანი შენი დედამთილიო ,ლამის იყო იქვე დავაპუტე ის მოკლე თმა . დაახლოებით 15 სიმღერაზე ვიცეკვეთ და კისერს ვეღარ ვგრძნობდი დიმიტრი კიდე თვალებს . მე მის კლასელმა ტორტი შემაზილა მთლიან სახეზე და ძლივს ვიშოვე სელპაკი მივედი სარკესთან ისე რომ ვერც კი შევამჩნიე რომ იქ იდგა (კი აბა უეჭველი გამიზნულად მივედი იქ სადაც იდგა და იქ დავიწყე ტორტის მოშორება )
შემომხედა შევხედე შემომხედა შევხედე და ასე უსასრულობამდე ..... ბოლოს ისე დავდებილდი ვერც კი შევამჩნიე რომ სახეზე აღარაფერი აღარ მესვა და ისე ვისმევდი სახეზე სელპაკს, გამოვბრუნდი და გარეთ გავედი ფეიერვერკი უნდა გაგვესროლა , გავისროლეთ ფეიერვერკი და ყველა დავიშალეთ წამოვედი და წავიდა.



№1  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

აუფფ რა გავრცობილი იყოო ... ამხელა დიალოგებიც არ იყო საჭირო..
რაარის ეს ასე ზერელად რატო წერ არც ემოციები არაა და არაფერი ეს გოგო კოდე რატოა სუ დაბნეული.. დიალოგების არქონაზე ლაპარაკი აღარ მაქ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent