შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენ ყველაფერს შევძლებთ (2)


11-01-2018, 21:33
ავტორი eshmakuna 9
ნანახია 1 489

მე სკოლაში 12 კალასში ვიყავი,სკოლაში ჩვეულებრივად დავდიოდი,მე და მაშო ერთ კლასში ვიყავით ერთად დავდიოდით ყველგან ასე ვთქვათ ის ჩემი მეორე ხმა იყო.ერთ დღესაც მე და მაშომ wendy's ში წავედით მაშომ ჩემს მაგივრააც შეუკვეთა ბურგერები და სადაც მე ვიჯექი იქ მოვიდა.ჟესტებით ლაპარაკი დავიწყეთ გვერდიდან დაჟინებული მზერას ვგრძნობდი.მათკენ არ გამიხედია მაგრამ ისინი მოვიდნენ ჩვენთან.ორივენი ყრუ მუნჯები ვეგონეთ.ღადაობა დაგვიწყეს.
-რაო გოგოებო მუნჯები ხართ?
-უკაცრავად რაა.(მაშო)
- არ ყოფილან მუნჯები.
-ბოდიში მოიხაოთ ყველაფერს ჯობია.
-ბოდიში არა ისა კიდე.
ნუ ბიჭებმა იდიოტობები დაგვიწყეს,მე ყველაფერი მესმოდა მაგრამ რა მაინც ვერ ვილაპარაკებდი.
1თვის შემდეგ.
ბედნიერებაა 1თვე გავიდა და ჩემი ოპერაციის დროც მოვიდა.
-მეშინია,რომ ვერ ვილაპარაკო.(მამას ვანიშნე ხელებით)
-ნუ ღელავ ყველაფერი კარგად იქნება.
-მაგრამ რომ ვერ ვილაპარაკო?
-ყველაფერს შევძლებთ,მე და შენ.
-მიყვარხარ მაა.
#გიორგი
ყველაზე ძნელი პერიოდი დაგვიდგა,ოპერაციას რომ ვერ ეშველა ემის უფრო ეტკინებოდა გული.მაგრამ არა!ჩვენ ყველაფერს შევძლებთ.საოპერაციოში ემი შეიყვანეს,ცრემლები თავისით მომდიოდა,დედამისი გვერდით არ მყავდა რომ ვინმეს ჩემთვის ენუგეშებინა.გვერდით არავინ მყავდა,ემიც რომ დამეკარგა ალბათ აღარ ვაცოცხლებდი თავს.ოპერაცია 3საათი გაგრძელდა,ემი ნარკოზიდან გამოვიდა.
-ექიმო,ილაპარაკებს?
-ვნახოთ მოვლენები როგორ განვითარდება.ემი შეგიძლია რამე გვითხრა?
-მეშინია.(ხელებით მანიშნა)
-ცადე ყველაფერი გამოგივა.(ექიმი)
ემიმ მთელი ყურადღრბა მოიკრიბა მთელი მისი ძალები და პირველი სიტყვაც თქვა."მამა" თვალზე ცრემლი მომადა და გვერძე მდგომ ექიმს ჩავეხუტე.
-ჩემო პატარა ხომ გითხარი ყველაფერს შევძლებთთქო.
-მამა ის განუწყვეტლივ იმეორებდა ამ სიტყვას.
საავადმყოფოდან მალე გამოგვწერეს,ემის კი ერთი წუთითაც არ გაუჩერებია ენა ???? ცოტაც და ამოვაგლეჯდი????
-მამა მამა ჩემო მამიკო
-რაო კაიაო ლაპარაკი?
-კი კი კი.ლა ლალალალალალლალა.
ტვინი წამიღო თავისი ლაპარაკით და ფული მივეცი ოღონდ სადმე წასულიყო.
#ემი
ისევ ვლაპარაკობდი,არაჩვეულებრივი შეგრძნება იყო,თითქოს ფრთები მომაბეს და დავფრინავდი.ერთი წუთითაც არ ვჩერდებოდი,მამას ვაგიჟებდი????ბოლოს თავი რომ მოვაბეზრე ფული მომცა ოღონდ თავი დამანებეო,მე და მაშო wendy's ში წავედით,ყველაფერზე ველაპარაკე რაც უკვე 100 ჯერ ქონდა მოსმენილი ჩემგან.
-კაი ხო გავიგე რომ ძალაინ მაგარია????
-ვაიმე აი ვლაპარაკობ.
-ჰაჰაჰაჰ????ბედი არ გინდა? მაშინ რო ბიჭები გვეღადავებოდნენ ისევ ის ბიჭები.????
-ჰაჰაჰ????????დაიკიდე რა.????????
-წამო წავიდეთ რაა.
-კაი,სახლში წავალ მე და შენ რას იზავ?
-მე უტას ვნახავ.(უტა მაშოს შეყვარებულია)
-კაი გაკოცე ????
სახლში წავედი,ყოველი დღე ერთმანეთს გავდა.სახლი სკოლა მასწავლებლები.აი ის დღეც დადგა როცა საატესტატო გამოცდები უნდა ჩავაბარო.
-ვაიმე მაშ ძაან მეშინია.
-ნუ გეშინია ჩვენ ყველაფერს შევძლებთ!
-აუ ისევ მირჩევნოდა რომ მუნჯი ვყოფინიყავი,ეხლა ხმამაღლა ტირილი მინდა.
-კაი გოგო რეებს ბოდიალობ.
-მე-7 ჯგუფი შემოვიდეს.(მასწი)
-ვაიმე წავედი.
-მიდი მიდი არ ინერვიულო ბოლო-ბოლო ინგლისურია.და თან ბოლოა და არ ჩააფლავო.
-კაი მაშ წავედი.
გამოცდაზე შესულს ყველაფერი გადამავიწყდა მაგრამ კიდევ კარგი,საკითხები ძნელი არ ყოფილა.
-მაშო შევიდაა?
-კი შევიდა და შენ რა ქენი?(ნინა)
-8.6 ავიღე.
-ყოჩაღ!
-შენ ჯერ არ ყოფილხარ?
-ვაიმე არა და ძაან მეშინია.????
-არ არის ვაფშე ძნელი,არ ინერვიულო,აი გამობრძანდა ქალბატონიც.რა ქენი აბა?
-ჩავიჭერი!
-რაა?გაგიჟდი რა ვერ დაწერე? ფუ შე დებილო...
-კაი კაი დაწყნარდი 10 ავიღე????
-დეგენერატო როგორ შემაშინე!
-შენ რა ქენი.
-8.6
-კარგია.
-რამენაირად უნდა ავღნიშნოთ ატესტატის აღება ????
-საღამოს კლუბში წავიდეთ.
-ხო კაი აზრია,კაი ეხლა გავიქეცი ქართული მაქ,მერე მამას უნდა შევხვდე და ფული გამოვართვა,და 9ზე შევხვდეთ ერთმანეთს და წავიდეთ.
-კაი ძუნძღლიანო.
-????????????????????????????
მასწავლებელან ვიყავი,1თვე კიდე უნდა მეარა ???? ეროვნულები რომ ჩამებარებინა,სახლში 8 ხდებოდა რომ მივედი.
-გიო? რა სიმპოდ გამოიყურები,საით?
-თანამშრომლებს უნდა შევხვდე.
-ქალია?????
-აჰამ.☺️
-ახალი დედიკო მეყოლება?
-ნუ სულელობ უბრალოდ საქმიანი შეხვედრაა.????
-კაი და მა.50 ლარი მომე რაა?
-რათ გინდა 50 ლარი?
-მე და მაშიკო კლუბში მივდივართ ატესტატის აღება უნდა ავღნიშნოთ.
-არ დაიგვიანო!
-მა კლუბში მივდივარ და სავარაუდოდ იქიდან მაშოსთან ავალ ამტომ ხვალ მოვალ.
-კაი კაი,შენ რომ არ მყავდე ალბათ... ლაპარაკი არ დავასრულებინე მაშინვე მე ჩავეჭერი.
-ცოლი გეყოლებოდა ????
-????????????
-და მა ხელს მე გიშლი?მოიყვანე მერე ცოლი მეიყვანე????????
-წადი რა სადაც მიდიხარ!
-მივფრინავ მაა.????
მაშოს დავურეკე და 15 წუთში მის სახლთან ვიყავი.იქიდან კლუბში წავედით ძალიან დავთვერი,ერთი ბიჭიც გავიცანი.მასთან ერთად დავლიეთ მე და მაშომ.ბოლოს ის მახსოვს რომ ვცეკვავდი აი მერე მართლა აღარაფერი მახსოვს.

----------------------------------

აბა როგორია ღირს რო გავაგრძელო?



№1 სტუმარი geg

ki ki gaagrdzele da male dade

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent