შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

deddy's litte princess მეორე თავი (16+)


11-01-2018, 23:50
ავტორი ნიმფომანია
ნანახია 2 347

თითქმის 20 წლით შენზე დიდი ვარ და ვგიჟდები ასეთი რამ ,როგორ მომდის,თავს 16 წლის ბიჭად ვგრძნობ, რომელსაც მუცელში პეპბლი ყავს და ხელები უკანკალებს ,მხოლოდ იმიტომ, რომ გხედავს . სიყვარულამდე რაღაც მიკლია მაგრამ ეს ის მომენტი არა ქალისადმი ბინძური აზრები, რომ გიჩნდება, ერთი სული გაქვს მასთან სექსი გქონდეს უბრალოდ ერთი ღამე ,ალბათ სულელი გგონივარ და მორიგი ხრიკი ქალის შებმის მაგრამ იმასაც ვერ ვაცნობიარებ ,როგორ დამემართა ეს .მრცხვენია და თან უარს ვერ ვამბობ .არ ვიცი პატარავ რა მჭირს

საჭიდან ხელი აიღო ღვედი მოიხსნა და შემომხედა ,ისეთი სახე ქონდა მეგონა იტირებდა,გონებაში ვაანალიზებდი ყველაფერს ,ვერც ვიფიქრებდ ,რომ 39 წლის იყო მაქსიმუ 29 მეტს ვერ მისცემდი.
მეღიმებოდა და თან ფიქრებში ვიჭედებოდი ,ასე ერთ დღეში არც კი ,როგორ მოახერხა ეს ყველაფერი ისეთი მარტივად ხსნიდა ,რომ რთულად აღვიქვამდი ბევრი კითხვა გამიჩნა და პასუხები ალბათ არ იყო ან იყო მაგრამ ისიც ძლიან ძნელად გასაგები ან არ ვიცი რა იყო და რა არა .
-ერთი წუთით? ეს რაიყო? რაშუაში იყო?დავიბენი.
-მესმიის
მანქანა დაქოქა დაძვრას აპირებდა.
-მოიცა ! სად მიდიხარ? მე არაფერი მითქვამს !
-გისმენ მაგრამ პასუხი უკვე ვიცი.
-ვერ მივხვდი რას ამბობ , ასე უცებ ეს, როგორ მოახერხე, წინასწარ გაბრთხილებ პრობლემები არ მინდა ,ფაქტია, რომ დილიდან შენი მონაწერის შემდეგ, ბედნიერი ვარ ,რაც კარგია . ერთი მთვარი რამ ,არ გითქვამს ჩემთვის , რის გამოც აუცილებლად უარს გეტყვი თუ დადებითი იქნება .მიუხედავად იმისა, რომ ვერ ვხდები ერთ დღეში ეს როგორ დაგემართა ერთი მთავარი კითხვა გამიჩნდა, იქიდან გამომდინარე ,რომ 20 წლით ჩემზე დიდი ხარ .
-გისმენ
-რაიმე ურთიერთობა ოფიციალური ან არაოფიცალური, ტყუილს აზრი არ აქვს .მირჩევნია სიმართლე მითხრა და ეს სიმართლე ჩემთვის არც თუ ისე კარგი იყოს.
-არანაირი ურთიერთობები არ მაქვს ამჟამად,უბრალოდ რამოდენიმე ქალია ვისთანაც სექსი მაქვს , თუ ეს პრბლემაა მაშინ არ ვიცი ახლავე გავწყვეტ ყველასთან ამ ურთიერთობას ,თუმცა არანაირი სახელი არ ქვია ამას .
-არ ვიცი ეს სენ გადასაწყვეტია მე უბრალოდ ჩემი გიტხარი არ მაქვს სურვილი ვინმეს უბედურების მიზეზი ვიყო.
-არა პატარავ შენ ვისი უბედურების მიზეზი უნდა იყო მხოლოდ ბედნიერების თუ იქნები მაგრამ ერთ რამეს უნდა შემპირდე .
-რას?
-არავის სულ არავის უთხრა რომ ერთად ვართ ან ვიქნებით
-რის გამო ჩემი არსებობის გცხვენია შენს ცხოვრებაში?
-არა დამიჯერე ჯერ ასე ჯობს არ მინდა ვინმე იცოდეს შენს შესახებ.
-ვინმემ? ეს ვინმე შენი ცოლია თუ ?
-არა პატარავ ცოლი არ მყავს
-და მეორე კითხვა, ერთდღეში ეს როგორ მოახერხე რომ
სიტყვაგამაწყვეტინა და ჩემთვის ძალიან მოულოდნელი რაღაც გამახსენა რასაც ნამდვილად ვერ ვიპიქრებდი რაც ყველაზე უცნაური იყი.
-ერთი დღე ? არა პატარავ ეს ერთი დღე კი არა მთელი თვე ნახევარია ხდება , ჩვენ არც კინო ში ვართ ახალ და არც რაიმე ბენიერ რომანში.
-ვერ მივხვდი
-გახსოვს 14 ნოემბერს შენს დაბადებისდღეზე ჩემს ბარში იყავი შენ და შენი 6 მეგობარი,შენი დაქალი დათვრა და ჩემმა ძმაკაცმა სახლში წაგიყვანათ . მასმერე ყოველი შენი დღე ჩემიც გახდა შენთან ერთად ვიღვიძებდი და ვიძინებდი ვხედავდი როგორ ნახულობდი სხვადასხვა ბიჩებს და როგორი ბედნიერი იყავი იშვიათად , გუშინ თათას სახლთან გელოდებოდი ვიცოდი რომ აუცილებდად წამოხვიდოდი, გელოდებოდი და წასვლა რომ დავაპირე სწორედმაშინ გამოხვედი სადარბაზოდან ,და როგორც იქნა გადავწყვიტე ,რომ
უფრო ახლოდან მენახე შენი სურნელი მეგრძნო შეგხებოდი როგორმე ან არ ვიცი ვხვდებოდი რომ სიახლოვე მჭირდებოდა შენი და სწორედ ესიყო ის დრო თვე ნახევარია ვერავის აღვიქავ ქალათ ყოველი სექსის მერე მგონია რომ რაღაცას ვაკლებ ჩემს და შენს ურთიერთობას . ჩემს თავს ვეღა ვცნობ ყველა წამი შენ გიკავშირდება დილა იმით იწყება რო აი დღეს მაინც გითხრა და გაიგო ჩემს შესახებ .
და გამახსენდა ყველაფერი ჩემი დაბადებისდღიდან ის ძმაკაციც და გამეღიმა ,თითქოს სულ ახლოს იყო და ვერ ვამჩნევდი , შეუძლებელი სადმე არ შემემჩნია სადმე არ მეგრძნო მისი ყველასგან განსხვავებული სურნელი ცოტა გაოგნებული და შესშინებული ვიყავი ცოდ დაბნეული ყველაფერი ერთად მომაწვა არ ვიცი სახლში მინდოდა.
-სახლში წამიყვანე გთხოვ.
-კარგი
მანქან მოწყდა ადგილიდან და მივდიოდით და თითქოს ყველაფერს ვგძნობდი ვგრძნოდი მის სურნელს სითბოს და აი სწრედ ეს იყო ის მომენტიროცა უნდა მეგძნო მისი ხელი ჩემს ხელთან ხელი გავაცურე მართვის პანელთან და ისე მოვუჭირე მის ხელს გეგონება ვინმე წაიყვანდა ან მე დავიჭერდი ჩემი ძალით ,შემომხედა და გამიღიმა ,აი, რომ მკითხოთ რისთვის ღირდა ცხოვრება მე სწორედ იმას გეტყვით ,რომ აი ამ წუთისისთვის .
სახლამდე ასე მივედი უხმოდ მხოლოდ მუსიკის ხმა მესმოდა და იმაზე ფიქრები თუ რა იქნებაბოდა შემდეგ თავს არ მანებებდა სახლთან ოდნავ მორებით გამიჩერა მანქნა გადმოსვლას ვაპირებდი როცა
-მოიცა
-ჰო
-ხვალ გამოგივლი
-კარგი
გავუღიმე თავისკენ მიმწია და შუბლზე მაკოცა ,ყველა გრძნობა ერთად დამეუფლა ,მინდოდა ჯმეკოცნა იქვე გამეხადა და მის ზემოდან მოვქცეულიყავი მაგრამ,თავის ამის უფლებას ვერ მივცემდი სანამ თვითონ არ გამოიჩენდა ამის ინიციატივას.სწრაფათ გადმოვედი მანქანიდა და სახლისკენ გავიქეცი,აი ეს მეორე ბედნიერების პიკი ,ჭიშკარი ფრთხილად გამოვაღე და ეზოში შევედი ერთი საათი ვხტუნაობდი როგორც იქნა დავმშვიდდი და სახლში შევედი.
-მე ვარ.
და კიბეზე ავირბინე
-კესო !
-ჰო
-ჩამოდი ვივახშმოთ
-არა არ მშია
გამოვიცვალე და მაშინვე კომპიუტერს მივუჯექი ,მეცადინეობას ვაპირებდი როცა ისევ მისი შეტყობინება მომივიდა.
“ხვალ მუშაობ?”
“იდეაში კი”
“არ შეიძლება 1 დღით ცუდად გახდე?”
“არამგონია ეს კარგი იდეა იყოს”
“ძალიან ,რომ გთხოვო? მე ხომ ამას დიდიხანია ველი”
“უბრალოდ ვიტყვი რომ ვერ მივალ”
“ანუ არ შეგიძლიატყუილი ?
“არა! იცი უნდა ვიმეცადინო და თუ ხვალ ცუდად ვხდები ადრე დავიძინო”
“10 ზე გამოგივლი,თბილად ჩაიცვი”
“კარგი”


მეცადინეობის შემდეგ ,წყალი გადავივლე და ლოგინში შევწექი,და ძილისწინ ხო მარტო იმაზე ფიქრობ რა უნდა მოხდეს შენს ცხოვრებაში,39 ღმერთო ის ხომ 39 წლისა თან მეცინებოდა მაგრამ აი სწორედ ეგ მომეწონა თავი რომ ჰქონდა დაკარგული და რომ მეხობოდა კანზე ეკლები აყრიდა .
დილის6 საათზე ჩამეძინა და 9 ზე მაღვიძარამ გამაღვიძა ძლივს ავესხლიტე საწოლიდან თავი მოვიწესრიგე და ათის ნახევარზე პირველი შეტყობინება მომივიდა .
“დილამშვიდობის ,უკვე საათნახევარია შენს სახლთან ვარ, იმედია ნახევარ სათში ჩამოხვალ”
“დილამშვიდობის, თითქმის მზად ვარ 13 წუთში ჩამოვალ”
“კარგი”
ყავაც ვერ დავლიე ისე მეჩქარებოდა,მისი ნახვა ისე მინდოდა მოვხვეოდი მისი დიდი ხელები ჩემს სხეუზე მეგრძნო ,მეგრძნო მისი სურნელი , დამენახა მისი ოდნავ ჩაწითლებული მაგრამ მაინც ცასავით ცისფერი თვალები .ალბათ ფიქრობთ რომ შეყვარებული ვარ? არა ეს ჯერ არაფერია რასაც მე მის მიმართ ვგრძნობ ახლა.
მანქანას ეყრდნობოდა ,დამინახა თუ არა ხელები აიღო მანქნაიდან ჩამხუტებოდა უნდოდა ,მაგრამ ახლა აქ, რომ ჩავხუტებოდი ალბათ უნდა მეკოცნა კიდეც და ეს ,აქ და ახლა არ შიძლებოდა.მომიახლოვდა რამოდენიმე წამი მიყურა და ვთხოვე ჩავმსხდარიყავით.კარები გამომიღო და ჩავჯექი.მანქანა ხმისამოუღებლად დაძრა და აი ისევ შევუერთე ჯეკი მობილურს მუსიკას მაქსიმალურად ავუწიე და სიჩქარეს უმატა .
-ნადრევია ,რომ ვთქვა ,ეს ჩვენი სიმღერა ?
და say you love me ჩავრთე,გაეღიმა
- ჩვენი სიღერა ასეთი წყნარი ვერ იქნება .
-რატომ?
-იმიტომ ,რომ ჩვენი შემდგომი ცხოვრება წყნარი ვერ ქინება .
გამეღიმა ხელი ხელზე მომკიდა და ბედნიერად მივუყვებოდით გზას ,თბილის რომ გავცდით ,ჩამეძინა და რომ გამოვიღვიძე სადღაც ვიყავით ზუსტად ვერ ვიცანი სად მაგრამ მანქანა გაჩერებული იყო და ის მე მიყურებდა .
-მოიცა დიდხანია მძინავს?
-არა პატარავ .
-სად ვართ
-ზუსტად სად ვართ არც მე არ ვიცი ,მაგრამ მგონია ,რომ მოგეწონება აქაურობა.
გავუღიმე და წინ გავიხედე რაც არ უნდა ყოფილიყო და სადაც არ უნდა ვყოფილიყავით ძალიან ლამაზი ადგილი იყო ,ღვედი მოვიხსენი და მანქანის კარი გავაღე.
-საით?
-გადასვლა მინდა მანქანა არა ჩემი კომფორტის ზონა.
-კარგი გადავიდეთ
კარები გააღო და ისიც გადმოვიდა ,პლედი გავისწორე და დაველოდე, როდის მომიახლოვდებოდა,ხელი რომ მომკიდა მივხვდი ,რომ ეს ის მომენტი იყო , მივუტრიალდი და მის პირდაპირ დავდექი , ცალი ხელი მაქსიმალურად მოვუჭირე წელზე და თავი მკერდთან მივადე ასე ვიდექით ალბათ ერთი თხუთმეტი წუთი და სუნთვა რომ გამიძნელდა და მივხვდი ასე დგომა ცუდად მხდიდა გული ათაჯერ სწრაფათ მიცემდა და ხელები იმდონემდე მიკანკალებდა რომ სადაცა კრუნჩხვებში ჩავვარდებოდი გამოვთავისუფლდი,
ხელი ისევ მაგრად მოვუჭირე და მივეყუდე.
-კარგია აქ რომ ვართ.
მითხრა და ახლა ის დადგა ჩემს პირდაპირ დადგა ხელი მომკიდა და მანქანაზე შემომსვა.
-მინდა თვალები გიყურო.
-ასე ხომ დავიბნევი.
-ჩემთან არა
-ხო ზუტად შენთან კი
და თავი მხარზე დავადე,აი ყველაფერი კარგი აი ის მომენტები რომ არის რაღაცამ ხო უნდა გააფუჭოს და მისმა ტელეფონმა დარეკა ,ტელეფონს დახედა და მომშორდა .გამიკვირდა რატო არ შეეძლო ჩემთან ერთად ყოფილიყო და ეპასუხა,არ ვიცი ინტერესი მკლავდა,
-ჩამოხტი და ჩაჯექი
განერვიულება ეტყობოდა ,ვერ გადავწყვიტე მეკითხა თუ არა რა მოხდა ? ან არ ვიცი მაგრამ ინტერსი ხო იცით მაინც რა საშინელება მანქანაში ჩავჯექი ღვედი გავიკეთე მანქანა დაძრა ხელი ხელზე მოვუჭირე და აი ისევ შემომხედა ისევ ღიმილიანი სახით მაგრამ ცოტახანში ისევ მოეღუშა.
-მოხდა რამე?
-არა პატარავ მნიშვნელოვანი არაფერი .
-აბა რა დაგემართა?
-თბილისში საქმე მაქვს გეგი უნდა ვნახო სასწრაფო ,რომ არ იყსო ხომ იცი არ წამოვიდოდით.
-მე მასივში დამტოვე და იქდან წავალ
გავუღიმე და ხელზე თითი გადავუსვი.
-არა ! ერთად უნდა წავიეთ შენც იქ უნდა იყო ჩემთან .




თავი არც გადამიკითხავ ისე ვდებ. სამწუხაროდ ამ დრომდე ვერ მოვახერხე ახალი თავის დადება ველოდები თქვენს კომენტარებს ,რომელიც ასე მახარებს.



№1 სტუმარი სტუმარი gega

kargia , male dade ra Shemdegi

 


№2 სტუმარი Me ????

es ra ubedurebaa ;D

 


№3 სტუმარი ani

+16 rato aceria ver vxvdebi??am satauri shecvale an shinaarsi gaxade +16, ise dzaan momcons male dade

 


№4  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

კარგი ისტორიაა უბრალოდ მეც ბერ ვხვდები +16 რატომ აწერია თორემ ისე საინტერესო ჩანს, მოვლენები ძაან დაჩქარებულია და ემოციაც აკლია იმედია გააგრძელებ წარმატებები

 


№5  offline წევრი ნიმფომანია

ლუ♋
სრული იდიოტიზმი

სამწუხაროა ,რომ თქვენი განვითარების დონის არ არის <3

ტკბილიწიწაკა
კარგი ისტორიაა უბრალოდ მეც ბერ ვხვდები +16 რატომ აწერია თორემ ისე საინტერესო ჩანს, მოვლენები ძაან დაჩქარებულია და ემოციაც აკლია იმედია გააგრძელებ წარმატებები

მოკლედ +16 პლიუსი არის კანონმდებლობიდან გამომდინარე შემდეგ რაც შეეხება დაჩქარება ყველაფერი ისე როგორც არის და როგორც იყო ,ისტორიის ნახევარზე მეტი რეალურია ნაწილი შეცვლილია

 


№6  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

ნიმფომანია
ლუ♋
სრული იდიოტიზმი

სამწუხაროა ,რომ თქვენი განვითარების დონის არ არის <3

ტკბილიწიწაკა
კარგი ისტორიაა უბრალოდ მეც ბერ ვხვდები +16 რატომ აწერია თორემ ისე საინტერესო ჩანს, მოვლენები ძაან დაჩქარებულია და ემოციაც აკლია იმედია გააგრძელებ წარმატებები

მოკლედ +16 პლიუსი არის კანონმდებლობიდან გამომდინარე შემდეგ რაც შეეხება დაჩქარება ყველაფერი ისე როგორც არის და როგორც იყო ,ისტორიის ნახევარზე მეტი რეალურია ნაწილი შეცვლილია

გასაგებია ყველაფერი მაშინ არანაირი კრიტიკა არმაქვს ამ ისტორიასთან მიმართევაში და ახლა უფრო დამაინტერესა რეალობას რომ შეეხება წარმატებები და მოუთმენლად გელი

 


№7  offline წევრი Peoplefallformysmile

გაგრძელებას ველოდები , წარმატებები <3

 


№8  offline წევრი ნიმფომანია

Peoplefallformysmile
გაგრძელებას ველოდები , წარმატებები <3

გაგრძელება დაიდება დღეს შუა რამეს ალბათ მადლობა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent