შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი ღამის სიყვარული..(3)


14-01-2018, 16:38
ავტორი pekhshvela
ნანახია 3 868

უკვე ყველაფერი მოვაგვარე რომ ცალკე სახლში გადავსულიყავი. უკვე ყოვლად შეუძლებელი იყო გურამთან ერთად ერთ ჭერქვეშ ცხოვრება. ჩემი ცხოვრება სულ სხვანაირად შემოტრიალდა. ისე აღარაფერი ხდებოდა როგორც ადრე. რთული იყო დედა იმ დამპალ კაცთან დანეტოვებინა თუმცა სხვა გზა აღარ მქონდა. ყოველდღე ერთი დაუგივე აურზაურის ატანაუკვე შეუძლებელი იყო. ვერაფრით ვერ ვაპატიებდი გურამს. ამიტომაც მერჩივნა ცალკე ვყოფილიყავი და მისი სახე არ დამენახა. ბევრჯერ ვცადე დედასთან ლაპარაკი თუმცა უშედეგოდ. არაფერს არ ამბობდა მასთან გაშორრბა არ უნდოდა. არ ვიცი იცოდა თუ არამის ღალატზე მაგრამ კარგად რომ არ ექცეოდა ფაქტი იყო. დედა ზედმეტად გაწონასწორებული ქალი იყო და ყოველთვის სხვისი აზრი ადარდებდა. ყოველთვის იმას ნერვიულობდა ხალხი რაას იტყოდა როდესაც რაიმე გაუგებრობა გახმაურდებოდა. არ უნდოდა რომ გურამის სახელი შეელახა, არც ჩემი. ისევ ამ ილუზიებით ცხოვრებს აგრძელებდა , ბედნიერი ოჯახის ილუზიებით. მის არჩევანს პატივი ვეცი და დავტოვე იმ სახლში რომელსაც ასე ძალიან ვერ ვიტანდი, მიუხედავად იმისა, რომ იქ მთელი ცხოვრება გავატარე. სიმართლე გითხრათ ყოველთვის მინდოდა ცალკე ცხივრება მაგრამ რახანც დედმამიშვილი არ მყავდა მშობლებს მარტო არ ვტოვდი. ახლა კი ეს აუცილებელიც კი გახდა. მაინც ვიმედოვნებდი რომ მარტოები მაინც შეძლებდნენ ურთიერთობის გამოსწორებას. ძალიან ლამაზი ორსართულიანი სახლი ვიყიდე. უზარმაზარი ეზოთი და მშვენიერი ვერანდით. ყველაფერი ჩემი გემოვნებით მოვაწყე და ბოლოს უკვე ყველაფერი რომ დასრულდა ბედნიერი ვუყურებდი. საოცარი ხედი იშლებოდა ირგვლივ. მართკაც რომ საოცრება იყო განთიადი. სავარძელში მოკალათებული ჭიქა ყავას მივირთმევდი და სიგარეტის მძიმე ნაპასს ვარტყავდი. წარმოვიდგენდი როგორ ინარნარებდა ამ სახლში ელენა. ამ ყველაფერს მხოლოდ ის აკლდა. ასე ვთქვათ მე ავაშენე მას კი უნდა გაეფერადებინა აქაურობა. მაგიჟებდა მასზე ფიქრი ბოლოს მიღებდა. არადა არ ჩანდა. თითქოს მიწამ ჩაყლაპაო ისე გაქრა ჩემი ცხოვრებიდან. იმ გადარეული ბიჭიდან სერიოზულ ბიჭად ვიქეცი. მხოლოდ იმას ვფიქრობდი მას რომ ვიპოვიდი როგორი იქნებოდა ჩვენი ცხოვრება. ჩემს სახლში მოვიყვანდი აუცილებლად და არსად აღარ გავუშვებდი. მხოლოდ ისე გავაკეთებდი ყველაფერს როგორც მას ენდომებოდა. ჩემს სათუთ და ნაზ არსებას. ჩემს პირველ და დაუვიწყარ სიყვარულს. მართლაც მაგიჟებდა ეს სიყვარული და ის ფაქტი რომ ის სულ რაღაც ერთ ღამეში შემიყვარდა. ეს სასიამოვნო ფიქრები გიორგის ზარმა შემაწყვეტინა.
-გისმენ გიორგი.
- დავით შეგიძლია ჩემთან მოხვიდე? სერიოზული სალაპარაკო მაქვს უფროსწორად მე და მამაჩემს გვინდა შენთან ლაპარაკი.
- კი შემიძლია მაგრან რამე მოხდა გიორგი?
- აქ მოდი და აქ ვილაპარაკოთ. ტელეფონით მაინც არ ღირს ამ თემაზე საუბარუ.
-კარგი გიორგი ნახევარ საათში მანდ ვარ.
ტელეფონი გავთიშე და სასწრაფოდ გავემზადე წასასვლელად. უკვე ვხვდებოდი რომ აქ გურამის ამბავი იყო. დარწმუნებული ვიყავი რომ ისევ რაღაც მიქარა იმ უნამუსო კაცმა. მანქანის გასაღებს დავავლე ხელი და მალევე გიორგის სახლთან მივედი. კარებში მამამისი შემომეგება და მის კაბინეტში შევედით სამივე სალაპარაკოდ. ნიკოლოზის სახით თუ ვიმსჯელებდით საქმე ზედმეტად სერიოზულად იყო.
-ნიკოლოზ რა ხდება? აშკარაა რომ რაღაც რიგზე ვერაა. გთხოვ არაფერი დამიმალო. ხომ იცი რომ ჩემთვის მამასავით ხარ .
-ვიცი შვილო ვიცი კარგად იცი მეც ჩემი გიორგისავით მიყვარხარ და არ გამირჩევიხარ მისგან არასდროს. ზუსტად ამიტომ გადავწყვიტე შენთან ლაპარაკი. მამაშენის შეცდომების გამო ყველა ძალიან დავზარალდით. თუმცა ვიცი შენ ყველაზე მეტად რთულ მდგომარეიბაში ხარ. ახლა კი ყველას საფრთხე გვემუქრება . ვიცი ამას არ უნდა გთხოვდე. შეიძლება ეს ეგოისტურადაც კი გამომდის მაგრამ სხვა გზა უბრალოდ არ არის.
-ჯანდააბანიკოლოზ პირდაპირ მითხარი ჯერ რა მოხდა და თხოვნაზე მერე გადადი. ვცდილობდი თავი შენეკავებინა მაგრამ არ ვიცი რა მჭირდა. მაცოფებდა უკვე ეს ყველაფერი. არასდროს ულაპარაკია ასე ჩენთან ნიკოლოზს. ახლა კი როგორც ჩანს საქმე მეტად სერიოზულადაა
-შვილო მამაშენის ამ რომანის გამო ძალია ცუდ დღეში ჩავვარდით ყველა .სულ ვეუბნებოდი რომ ეს ურთიერთობა კარგს არაფერს არ მოუტანდა თუმცა არ დამიჯერა. კომპანია თითქმის გაკოტრების პირასა. უცხოელმა ინვესტორებმა ზურგი გვაქციეს . ბაზარზე თითქმის დავკარგეთ ადგილი და მალე შეიძლება საერთოდ გავქრეთ თუ ინვესტორები ჩვენთან საქმეს არ დაიჭერენ. მამაშენის და იმ ქალის წყალობით რომელმაც გვაზარალადა ძალიან დიდი თანხა მოპარაკომპანიას ახლა მძიმე ნდგომარეობაა. მეკიდევ არ მინდა რომ ეს მოხდეს. არმინდა ჩემს შვილებს და გურამის ოჯახს საყრდენი .
გამოეცალოს. ხომ ხვდები მხოლოდ ესაა ჩვენი მაცხოვრებელი . მამაშენმა ყველასთან სახელი გაიფუჭა. არ ვიცი მგონი სხვა კომპაიასთან უნდა ხელშეკრულების გაფორმება რაც კომპანიის აღსასრულს ნიშმავს.
- კარგად ვიცი ნიკოლოზ რამდენი იშრომე ამ კომპანიის ფეხზე დასაყენებლად და ძალიან მრცხვენია მამაჩემის გამო. გთხოვ მითხარი რა არის საჭირო რომ კომპანია ისევ ფეხზე დადგეს და ინვესტორები დავიბრუნოთ?
-რადგან მხოლოდ მეგობრობა გვაკავშირებს მე და გურმას ინვესტორები აიტომ არ რისკავენ ისევ ჩვენს კომპანიაში ჩადონ თანხა . მათ მხოლოდ ნათესავური კავშირი თუ დაითანხმებს. ეჭვი ეპარებათ იმაში რომ გურამი სწორად წარმართავს ამ ინვესტიციებს.
-ანუ? რას გულისხმობ?
-ვიფიქრე რომ შენ და ლილი უნდა დაქორწინდეთ. თუნდაც 2წლიანი კონტრაქტით მაინც. ეს უბრალოდ ხეკშეკრულება იქნება.
ვერ აგიღწერთ იმ წუთებში რა დამემართა. ცხოვრება თავზე ჩამომემხო. მამაჩემის შეცდომების გამო ახლა მე ვისჯებოდი. ძალიან დიდ პატივს ვცემდი ნიკოლოზს და მის ოჯახს. მართლაც რომ ნულიდან დაიწყო ყვეკაფერი მამაჩემთან ერთად და კომპანია ფეხზე დააყენა. ფაქტობრივდ ნიკოლოზი რომ არა დღეს არც მე არც გიორგი და არც გურამი არაფერი ვიქნებოდით. გურამს კი ქონდა სხვდასხვა ბიზნესები და წილები მაგრამ ნიკოლოზის ცხოვრება ფაქტობრივად ამ კომპანიაზე იყო დამოკიდებული. ვალდებული ვიყავი დავხმარებოდი მიუხედავად იმ ტკივილისა რასაც ახლა ვგრძნობდი. ცოლად უნდა მომეყვანა ის ვინც არ მიყვარდა , ის ვისთან ერთადაც ვიზრდებოდი და როგორც და ყოველთვის ისე მიყვარდა. გიორგის ფერი არ ედო. იცოდა ეს ჩემთვის რას ნიშნავდა. ხმას ვერ იღებდა. თუმცა ისინი იყვნენ ჩემი მეორე ოჯახი და ამისთვის ყველაფერი უნდა გამეკეთებინა. მამაჩემის შეცდომები მე უნდა გამომესწორებინა.
- ნიკოლოზ კარგად იცი რამდენად მნიშვნელოვანია ჩემთვის თქვენი ოჯახი და მართლა განვუცდი ამ ამბავს. იცოდე რომ შენს გვერდით ვარ ყველაფრის მიუხედავად და მამაჩემის შეცდომებს აუცილებლად გამოვასწორებთ. ისევ ფეხზე დავაყენებთ კომპანიას.
- ზუსტად ვიცოდი რომ გამუგებდი შვილო. მისმინე ეს უბრალოდ თხოვნაიყო შენ ვალდებული არ ხარ ეს გააკეთო. კიდევ დაფიქრდი და გადაწყვიტე. არ მინდა მამაშენისგამო შენთან ურთიერთობა გამიფუჭდეს. ძალია მინდა რომ დიდი მომავაი გქონდეთ შენ და გიორგის. მე რომ აღარ ვიქნები ეს კომპანიაც თქვენი გახდება.
- არა ნიკოლოზ ჩემს გადაწყვეტილებაში დარწმუნებული ვარ. დაუფიქრებლად გავაკეთებ ნებისმიერ რამეს თქვენ გამო ხომ იცი.
- ზუსტად მაგიტომ ხარ შვილო ჩემი მეორე ვაჟი. ძალია დიდი მადლობაყველაფრისთვის. ახლა კი შენ და გიორგის დაგტოვებთ და ილაპარაკეთ. შემდეგ კი ლილისთან მოვაგვაროთ ყველაფერი.
ნიკოლოზი ოთახიდა გადის და გიორგი ცდილობს ჩემთან ლაპარაკი დაწყოს. საშინლად დაძაბულია .
-გიორგი მისმინე ნუ ხარ მასე. დარწმუნებული ვარ ჩემს გადაწყვეტილებაში . ლილის ცოლად მოვიყვან და კომპანიას ფეხზე დავაყენებთ ისევ. პირიქით მე მრცხვენია მაამაჩემის გამო ასეთ მდგომარეობაში რომ ჩავვარდით.
-კი მაგრამ დავით შენ ხომ ელენა გიყვარს? როგორ მოიყვან ლილის ცოლად ასე ხომ დაიტანჯები. მე არ შემიძია ასეთი რამის თხოვნა.
- მისმინე გიორგი ჩვენ ერთი ოჯახი ვართ, ოჯახის წევრები კი ერთმანეთს ეხმარებიან. ასე რომ ეს უბრალოდ დახმარებაა. ელენა კი სხვა თემაა.
-არ ვიცი რა გითხრა დავით.
-არაფერი რა უნდა მითხრა. უბრალოდ შენ ძმას გადაეხვიე და გაიღიმე ერთად ყველაფერს შევძლებთ.
-ჩემი ძმა ხარ დავით რა.
***
საშინელება იყო ის რაც დავითის ცხოვრებაში ხდებოდა. დავითის ბედი სულ სხვა ადამიანთან უნდა დაკავშირებულიყო. ელენა კი მარტოხელა დედა უნდა ყოფილიყო. ის კი არა ძმისთვის როგორ აეხსნა ეს ყველაფერი არ იცოდა. იმ დღეს მომხდარი ამბების გამო სამსახური შეიცვალა და ერთერთ რედაქციაში მიიღეს ფიტიგრაფად. ძველ ვითომ მეგობრებს ჩამოშორდა რადგა მათი ღადაობის და გართობის გამო ახლა ელენა ისჯებოდა. მხოლოდ ცალხმრივი სიყვარული და პატარა არსება შერჩენოდა. ყველაფერი ჩასწყდა შიგნით როდესაც ის ორი წითელი ხაზი დაინახაპატარა ჩხირზე. მოთქმით ატირდა და თავს ვერ იკავებდა . მისთვის სასიხარულო იყო ის ფაქტი რომ დედა გახდებოდა მაგრამ ტკივილი მაინც თანსდევდა ამ ყველაფერს. უყვარდა დავითი გაგიჟებით და არ უცოდა ვინ იყო. არ იცოდა რა მოემოქმედებინა. მის ტირილზე გოგა შემოვიდა ოთახში და იატაკზე დამხობილ ელენას მივარდა. ახლა სხვა გზა არ ქონდა ელენას გოგასთვის ყველაფერი უნდა ეამბო. უნდა ეთქვა როგორ გაყიდეს მეგობრებმა და როგორ გახდა მათი გართობის მსხვერპლი. გოგამ წყალი მოუტანა და დაამშვიდა. იატაკზე დაგდებული ჩხირი რომ დაინახა სახე ეცვალა და შეშინებული ელენას წინ ჩაიმუხლა.

-ელენა ეს რას ნიშნავს? გთხოვ მითხარი რომ ეს ის არაა რასაც ნე ვფუქრობ და შენზე არ უძალადიათ.
-არა არა გოგა არ უძალადიათ. ეს..ეს .. ეს უბრალო შემთხვევა იყო.
- რა უბრალო შემთხვევა გოგო არ გადამრიო მომიყევი რა მოხდა. რაც არ უნდა იყოს შენს გვერდით ვარ რადგან ვიცი ჩემი ელენა არაფერს გააკეთებდა ცუდს.
ელენა ცდილობდა მშვიდად ელაპარაკა თუმცა ცრენლებს მაინც ვერ იკავებდა. 20 წლის გოგონას ბევრი რამის გადატანა მოუწია თავისი ცხოვრების მანძილზე. ცხოვრება მხოლოდ ტკივილს აყენებდა მას.
-გოგა ეს ყვეკაფერი ბათუმში მოხდა. კარგად იცი ჩემი ხასიათი რომ არ მიყვარს ეს თანამედროვე სტილის გართოები და რაღაცეები. და არც ეს თანამედროვე ურთიერთობები რომ არ მიტაცებს. ერთხელაც ატყდნენ და კლუბში წავედით. იქ კი რომ აღარ მომეშვნენ სულ ცოტა სასნელი დავლიე რომელშიც თურმე ექსტაზი იყო გარეული. ალბათ ხვდები ეს რასაც იზავდა. ამის შესახებ გვიან გავიგე რომ ექსტაზი ჩამიყარეს. საკუთარ თავს არ ვგავდი და კონტროლი დავკარგე. მასთან ერთად მთელი ღამე ვცეკვავდი და ბოლოს მის ნომერში გადავინაცვლეთ. დილით რომ გავიღვიძე და მივხვდი რაც გავაკეთე შემეშინდა და გამოვიქეცი თუმცა ეს მისი ბრალი არ ყოფილა. მას არ უძალადია ჩემზე და დარწმუნებული ვარ მისთვისაც რთული იყო. იცი? ახლა ძალიან ვნანობ რპმ გამოვიქეცი . იმიტომ რომ იმ ღამემ ძალიან შემცვალა. არ ვიცი ალბათ მიყვარს კიდეც. ან როგორ არ მიყვარდეს ის ჩემთვის პირველი იყო და ახლა მისგან ორსულად ვარ . ვერ ვივიწყებ მის ჩაწითლებულ თვალებს. ისიც განიცდიდა თუმცა მე მასთან ლაპარაკის ნაცვლად მხდალივით გამოვიპარე.
-ოხ ჩემი სულელი გოგო კი მარარატომ გამოიპარე. მაგრამ რაც იყო იყო უბრალოდ დამშვიდდი. აი თურმე რატომ ტიროდი მაშინ . ნეტავ მაშინ გეთქვა ყვეკაფერი ამდენ ხანს ამდენ ტკივილს რომ მარტო იტანდი. ჩემო პატარაცხივრებამ რამდენი ტკივილი მოგაყენა ნაგრამ იცოდე რომ მე ყოველთვის შენს გვერდით ვიქნები და ყველაფერი ჯარგად იქნება.
-ძალიან მიყვარხარ გოგა. არ ვიცი შენ რომ არ მყავდე რა მეშველებოდა. არ ვიცი ახლა როგორ მოვიქცე .
-რას ქვია როგორ მოიქცე შენ ამ ბავშვს გააჩენ და ყველა ერთად გავზრდით ნას. ხომ არ დაგავიწყდა რომ ერთი ოჯახი ვართ. როგორც შენ და ის ბიჭი ასევე ეს ბავშვუც არაფერ შუაშია. მას აქვს სიციცხლის უფლება. ღნერთმა ხომ დაგასაჩუქრა ელენა. დედობა ხომ საჩუქარია.
-ნამდვილი საოცრება ხარ გოგა. მადლობა ყველაფრისთვის.
-ჩემი პატარა დაიკო.
ბედნიერი იყო ელენა იმის გამო რომ ასეთი ძმა ყავდა. ბედნიერი იყო რომ დედა გახდებოდა და მალე მისი სიყვარულის ნაწილს გააჩენდა. ამ ბავშვის გამო უფრო მეტად უყვარდა დავითი. სულ მასზე ფიქრობდა იცნებიბდა მას შეხვედროდა ისევ. თუმცა რაიცოდა რა განსაცდელი ქონდა ახლა დავითს და ცხივრება რა სასტიკ ტკივილს აყენებდა. ყვეკაფრის მიუხედავად ორივე მაინც ცხოვრებას აგრძელებდა.

მოვაცუნცულე მესამეც ჩემო ტკბილებო:დ^^ იმედია მოგეწონებათ ესეც❤



№1 სტუმარი სტუმარი nuki

ოოო არ მინდა დათომ სხვა მოიყვანოს ცოლად

 


№2  offline მოდერი pekhshvela

სტუმარი nuki
ოოო არ მინდა დათომ სხვა მოიყვანოს ცოლად

ჯერ ყველაფერი წინ არის:**

 


№3 სტუმარი მარი. ელ❤

ოო ეს რა ამბები ხდებააა ვგიჟდები დავითზე და ელენაზეე ვიცი მაინც დაძლევენ ყველა დაბრკოლებაას❤ გყვაროობ❤❤❤

 


№4 სტუმარი ani

აუ ისე რა მაგარია გავგიჟდი ამ თემაზე ერთმანეთს როდის შეხვდებიან ნეტა kissing_heart

 


№5  offline მოდერი pekhshvela

მარი. ელ❤
ოო ეს რა ამბები ხდებააა ვგიჟდები დავითზე და ელენაზეე ვიცი მაინც დაძლევენ ყველა დაბრკოლებაას❤ გყვაროობ❤❤❤

მადლობა შენ საყვარელო არ გაგიცრუებ იმედებს❤❤❣

ani
აუ ისე რა მაგარია გავგიჟდი ამ თემაზე ერთმანეთს როდის შეხვდებიან ნეტა kissing_heart

შეხვდებიან აუცილებლად. მიხარია თუ მოგწონს❣❤❤❤

 


№6  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

აუუუფ იმედია იმ ლოლას არ შეუყვარდება დათა და კიდე უფრო არ დახაბავს რა...

 


№7  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

პირველ რიგში დავითი მეამაყევა..
უბრალოდ მიყვარს ეგ პერსონაჟი
და ელენა..
ჩემთვის ეგ ორი იდეალია♥♥
ამ ისტორიისგან რაღაც განსაკუთრებულს და ამაღელვებელს ველი, მითუმეტეს თუ დავითს ლოლა გაჰყვება.. არ ვიცი მაგრამ მგონია რომ ყველაფერი შეოცვლენა და რაღაც სასწაული გამოვა..
ძალიან დამაინტრიგე და დამაინტერესე ♥♥♥
გოგა ცალკე თემაა რომელსაც ზედმეტად ვაფასებ რადგან სხვა ,,ძმებისგან" განსხვავებით დას მხარში ამოუდგა...
აი შენ რაც შეგეხება სასწაული ხარ♥♥
ამ ისტორიას ყოველდღე მოუთმენლად ველი არ ვიცი რაღაც განსაკუთრებული მგონია და მჯერა შენი რომ მართლაც განსაკუთრებული გამოვა♥♥
წარმატებები ჩემო საყვარელო♥♥

 


№8  offline მოდერი pekhshvela

ტკბილიწიწაკა
პირველ რიგში დავითი მეამაყევა..
უბრალოდ მიყვარს ეგ პერსონაჟი
და ელენა..
ჩემთვის ეგ ორი იდეალია♥♥
ამ ისტორიისგან რაღაც განსაკუთრებულს და ამაღელვებელს ველი, მითუმეტეს თუ დავითს ლოლა გაჰყვება.. არ ვიცი მაგრამ მგონია რომ ყველაფერი შეოცვლენა და რაღაც სასწაული გამოვა..
ძალიან დამაინტრიგე და დამაინტერესე ♥♥♥
გოგა ცალკე თემაა რომელსაც ზედმეტად ვაფასებ რადგან სხვა ,,ძმებისგან" განსხვავებით დას მხარში ამოუდგა...
აი შენ რაც შეგეხება სასწაული ხარ♥♥
ამ ისტორიას ყოველდღე მოუთმენლად ველი არ ვიცი რაღაც განსაკუთრებული მგონია და მჯერა შენი რომ მართლაც განსაკუთრებული გამოვა♥♥
წარმატებები ჩემო საყვარელო♥♥

მადლობა ჩემო საყვარელო ასეთი სიტყვებისთვის. ჩემთვის მართლა მნიშვნელოვანია თქვენი აზრი და მოლოდინები. და ამ მოლოდინებს აუცილებლად გავამართლებ. მიხარიხარ და ვამაყობ ასეთი მკითხველი რომ მყავს❤❤❤

 


№9  offline მოდერი pekhshvela

drogardasuli
ესეიგი სულმოუთქმელად ჩავიკითხე <3 გავთბი <3 დავითი როგორი ძლიერი და მტკიცეა <3 ელენაზე ვგიჟდები და გოგა ღმერთო ჩემო რა კარგია <3 მომწონს რომ "ღრუზინი " ძმა არ ჩასვი <3 გავგიჟდი ისე მომეწონა და მალე მალე დამიდეთ შემდეგი ტკბილო <3

როგორც თქვენ იტყვით ბაუნტის შიგთავსო:დდდდ ჩემი ტკბილი გოგო❤❤

 


№10 სტუმარი nia

ახლა წავიკითხე და ძალიან მომეწონა, თუმცა, არ მიყვარს ეს იძულებითი ქორწინებები და მერე რუტინას დამსგავსებული ბანალურობები. იმედს ვიტოვებ დავითს არ მოუწევს ლოლას შერთვა. სხვა დანარჩენი ძალიან საინტერესოა, კარგად გადმოსცემ სათქმელს და გელოდები მოუთმენლად

 


№11 სტუმარი სტუმარი aniiiii

Au shemdegs rodis dadeb??
Ise Dalian magari temaa heart_eyes

 


№12  offline მოდერი pekhshvela

nia
ახლა წავიკითხე და ძალიან მომეწონა, თუმცა, არ მიყვარს ეს იძულებითი ქორწინებები და მერე რუტინას დამსგავსებული ბანალურობები. იმედს ვიტოვებ დავითს არ მოუწევს ლოლას შერთვა. სხვა დანარჩენი ძალიან საინტერესოა, კარგად გადმოსცემ სათქმელს და გელოდები მოუთმენლად

მადლობა ჩემო კარგო რომ კითხულობ მალე დავდებ შემდეგს❤

სტუმარი aniiiii
Au shemdegs rodis dadeb??
Ise Dalian magari temaa heart_eyes

მალე დავდეებ❤

 


№13 სტუმარი ana

au magaria dadera dgees

 


№14  offline მოდერი pekhshvela

ana
au magaria dadera dgees

დავდე და იმედია მალე გამოაქვეყნებს ადმინისტრაცია ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent