შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთხელ ყველას უყვარდება (თავი 1)


15-01-2018, 23:19
ავტორი tatutatuli
ნანახია 1 360

...გათენდა უნდა ავდგე ჩემი თბილი და ფუმფულა საწოლიდან და სკოლაში წავიდე სადაც ალბად დაქალი მელოდება რომელიც ჩემზე გამწარებულია სკოლაში არ დავდიოდი.ჰო მართლა მე მარი ვარ 16 წლის მყავს ერთ ძმა თორნიკე რომელიც უნდა გავაღვიძო და სკოლაში წამიყვანოს ის 19 წლისაა ჩვენი მშობლებები გაეყარნენ მამა 3 წლიდან არ მინახავს დედა კი 1 წლის წინ გარდაიცვალა მარტო ვცხოვრობთ საკმაოდ დიდ სახლში რომელიც ორი ადამიანისთვის ძალიან მყუდროა იმდენად რომ ზედმეტიც კია.ავდექი ყავა გავაკეთე დავუძახე თორნიკეს ჩამოვიდა ვისაუზმეთ და წავედით მთლი გზა ვმღეროდით. ბავშობიდან კარგი ურთიერთობა გვაქვს ერმანეთთან.თორნიკეს ჩემი დაქალი თაკო უყვარს მაგრამ ამას ვერასდროს ეტყვის.აი მივედით სკოლასთან მე მანქანიდან გადავედი. იქვე სკოლის წინ სკამზე მელოდებოდა თაკო რომელმაც მივედი თუ არა ჩხუბი დამიწყო მიზეზი უკვე იციც რატოც.
-გოგო შენ ნორმალური ხარ რატო არ დადიოდი არც მწერდი
-აუ სიცხე მქონდა და ტელეფონის დატენვის თავი არ მქონდა
-და მე რომ მანერვიულე არაუშავს?
-კაი მაპტაიე
-მოდიან ჩქარა წავედით
-ვინ მოდის?
-ისინი
ესენი ჩვენი სკოლის ყველაზე მაგარი ბიჭები არიან ერთ ერთ მთვარი ჩემს ძმას ეჩხუბა ერთხელ ყველაფერი ცუდად დამთავრდა.იმის მერე ერმანეთს ვერ იტანენ ის 18 წლისაა დანარჩენები კი მას უჯერებენ ყველაფერს მოკლედ მე და თაკო შევედით სკოლაში მაინც დამაინც მათემატიკამ ჩაატარა გაკვეთილი დანარჩენი გაგვიცდა გაკვეთილების ბოლოს პატარა კაფეში წავედით შუა ზამთარში ნაყინი ვჭამეთ ალბად ხალხს გიჟები ვეგონეთ.ბევრ რაღაცაზე ვისაუბრეთ თაკომ ჩემთან ავიდეთო წავედით ფილმების ყურება დავიწყეთ დრო ისე უცებ გავიდა უკვე 11 საათი იწყებოდა მეც წამოვედი ფეხით გავისეირნებ გაჩერებამდე მეთქი მაგრამ მიწისქვეშა გასასვლელი უნდა გამევლო იქ ვიღაც ბიჭი იყო მან ცუდად დამიწყო საუბარი და ხელი დამიჭირა ამ დროს ის ბიჭი მოდის დილით ვინც იყო სკოლასთან ალბად ვარჯიშიდან მოდის იმ ტიპს ხელი გააშვებინა და მითხრა ზევით ადიო მეც წავედი ხმა არ ამომიღია სანამ ზემოთ ველოდებოდი პირველად გავიფიქრე რომ საყვარელია და მგონი სიმპატიურიც როცა ამოვიდა მადლობა ნიკა მეთქი მაგრამ მან გაბრაზებული სახით მითხრა აქ რაც მოხდა არავის არ უთხრაო დამემუქრა სახლამდე მიგაცილებო ისიც მიაყოლა კარგი მეთქი არ შევეწინააღმდეგე სანამ ნიკა ამოვიდა 12 იც გახდა ავტობუსები აღარ დადიოდნენ ფეხით გავისეირნეთ მან კაპიშონი წამოიფარა ალბად არ უნდოდა ვინმეს დაენახა ჩემთან ერთად გზაში ხმას არ იღებდა მარტო მისმა ამპარტავანმა შეყვარებულმა როცა დაურეკა მაშინ დაილაპრაკა. აი ჩემს სახლამდეც მივედი მე უსიტყოდ შევედი სახლში სადაც გაბრაზებული ძმა მელოდებოდა იმ წამსვე გავიქეცი და ჩავეხუტე არ მეჩხუბოს მეთქი ამ საქციელზე გაეცინა და მითხრა ჩემს ოთახში ავსულიყავი.გამოვიცვალე და დასაძინებლად დავწექი გავიკეთე ყურსასმენები და სიმღერა ჩავრთე მალევე ჩამეძია.



shemdegs velodebi damainteresa heart_eyes hoo daa kide gazarde cotaa armeyo heart_eyes

 


№2  offline წევრი tatutatuli

ხვალ დავდებ :)

 


№3 სტუმარი სტუმარი ...

istoria kargia,momewona *_* namdvilad vapaseb shens shromas,magram movlenebi rom daakonkreto,gmirebis grdznobebi gvanaxo, dialogebic chamato chemi azrit kargi iqneba. *_* dzalian moklet gaq agwerili.imedia ar miwyen,es chemi rchevaa,danarcheni shen ici

 


№4  offline წევრი tatutatuli

სჰევეცდები ყველანაირადდ

 


№5 სტუმარი სტუმარი lia

Kარგი გოგო ხარ
ზალიან პატარაა გაადიდე ტავები

 


№6  offline წევრი tatutatuli

გავადიდე უფრო შემდეგი და ვნახოთ აბა

 


№7 სტუმარი სტუმარი კატო

კარგია მომწონს დასაწყისი მაგარმ ცუდად იმედია არ დაამთავრებ :)

 


№8  offline წევრი tatutatuli

შემდეგი თავი გავგზავნეე დაიდება მალე <3

დაიდოოოოოოოოოოო

დაიდოოო :) შემდეგი

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent