შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენ ყველაფერს შევძლებთ (5)


16-01-2018, 10:48
ავტორი eshmakuna 9
ნანახია 1 572

ოთახში შევედი,იქ დანახულმა შემაშიანა.ოთახში ვიღაც კოსიანი ტიპი იდგა.უცებ მვიკრიფე ჩემი ძალები და ხელში რაც მომხვდა თავში ჩავარტყი.ძირს დავადა და დაჩი აღმოჩნდა
-ვაიმე დაჩი
-გაგიჟდი გოგო?
-მაპატიე რაა
-ეგრე ადვილად არ გამოგივაა.
-რა უნდა გავაკეთო აბა.
ხელი მომხვია და მის ზემოდან მოამქცია.
-მამაჩემი სახლშია რომ შემოვიდეს?
-ვის ატყუებ ყრუ კი არ ვარ.მთელი ღამე ჩვენია.და წარბები ამითამაშა.
-
-გინდა ეს გავაკეთოთ?
-რატომაც არა
მოკლედ მოსახდენი მოხდა.მერე ძალიან ბევრი სისულელე ვილაპარაკეთ და დრო ისე გავატარეთ.
-რომ გიღალატო რას იზავ?
-რა უნდა ვქნა,მეც გიღალატებ.
-დაჩი?
-რა?შენ თუ მიღალატე მე არ უნდა გიღალატო?
-ნწ!
-რატო თუ ძალიან ძალიან სექსუალური იქნება?
-სადაც გნახავ ვინმე უცხოსთან ერთად დაგიხვრიტავთ ორივეს კოჭებს.
-ოჰ!გამომივიდა ესეც ქილერი
-არა მართლა!თუ მიღალატებ ჯანდაბას შენ და ეგ შენი მეწყვილეც მაგრამ აი მე რომ გავიგო რომ მიალატე არასდროს არ შეგარჩენ.
-შენ ვერასდროს მიღალატებბ!
-აუუუ თუ მინდა გიღალატებ თუ მინდა არა რაა!თუ ეგრეა სხვა ქალისკენ თვალს გააყოლებ და გეჩხუბები.
-კაი ხო მიღალატე ოღონდ შენ არ მცემო და ყურთან ძალიან ახლოს ჩამჩურჩულა:ორივეს მოგკლავთ და ცხედრებს გადავმალავო.
-კაი წავალ მე!
-აუ არა რააა
-...
-დარჩი დღეს,მარტო თუ დამტოვებ შემომეღალატები.
-ნუ სულელობ გოგო.
მთელი ღამე ერთად გავატარეთ ერთმანეთით ვტკბებოდით,მხოლოდ ჩვენ ორინი.მამას ქორწილიც მოახლოვდა მე და მაშო საშოპინგოთ დავდიოდით,საცურაო კოსტუმები,კაბები,შორტები,მაისურები,ყველაფერი ვიყიდეთ რაც იმ ერთი კვირისთვის დაგვჭირდებოდა,ჩავალაეთ ბარგი და წავედით დიდი მოგზაურობისთვის ირინას მამიდის სახლში მოვთავსდით,მე ირინა და მაშო,მამა და სტუმრები მოგვიანებით ჩამოვიდოდნენ,მანამდე ჩვენ ადგილი უნდა მოგვერთო და ცოტა ზაგარიც მიგვეღო .ქორწილში დაჩი არ დავპატიჟე და ძალიან გამიბრაზდა ისე გამიბრაზდა რომ ტელეფონსაც კი არ პასუხობდა,ერთი ფიქრი ისიც ვიფიქრე რომ მიღალატა მაგრამ ჩვენი შეთანხმების თანახმად არ უნდა მეეჭვიანა სანამ რამიე ხელ ჩასაჭიდი არ მექნებოდა.
#ქორწილის დღე.
დილით 12 საათზე გამეღვიძა,ვერაფერს ვეღარ ვასწრებდი,10საათზე ვიყავი სალონში ჩაწერილი მაგრამ რატომღაც არავინ არ გამაღვიძა.მე და მამას ერთი ოთახი მოგვცეს,ახალ გაღვიძებულმა მოფუსფუსე მამა დავინახე რომელიც ძალიან ღელავდა.
-მაააა! რა მაგრა გამოიყურები და რამდენ გოგოს შეშურდება ირინასი!
-ადექი ქალბატონო?
-რატო არ გამაღვიძე?
-ტკბილად გეძინა და აღარ შეგაწუხე,თან ამ საღამოს დასვენებული ხომ უნდა იყო
-სალონში ვიყავი ჩაწერილი
-კაი არაუშავს რამე გაიკეთე,მიდი ჩაიცვი მოემზადე 1საათში გავდივართ.
ბუზღუნ ბუზღუნით ავდექი და კარადასთან დავდექი ვუყურებდი თუ რა უნდა ჩამეცვა მაგრამ ვერ ვიხსენებდი.
-აუ რა ჩავიცვა?
-ტანსაცმელი ხო იყიდე არა? ეხლა მეკითხები რა ჩავიცვაო?
-კი ვიყიდე მარა არ მახსოვს რა უნდა ჩამეცვა.
-აუ ვერ ხარ შვილო შენ რაა?! რამე ჩაიცვი!
-ააა გამახსენდა)))
გამახსენდა რა უნდა ჩამეცავ,გამოვიღე ჩემი წითელი კაბა რომელიც,წელში გამოყვანილი იყო და შემდეგ იშლებოდა მუხლებს ზევით.კაბა გამოვიღე და იქვე ჩავიცვი,საკესთან დავდექი და თმებზე ვფიქრობდი როგორ გამეკეთებინა.თან 2 დღის წინ ომბრე გავიკეთე და რამენაირად უნდა მომეხერხებინა თმის გაკეთება.კოსა გავიკეთე ცხენის კუდით მაგრამ არ მომეწონა შემდეგ გავიშალე და არც ეს არ მომეწონა გაბრაზებული ამოვჯექი ლოგინზე და განვაცხადე რომ ქორწილში აღარ მინდიოდი და თან ტირილი დავიწყე.
-რატო ემი?
-ჩემის იდიოტურ თმებს ვერაფერი მოვუხერხე,არაფერი მე არ მიხდება.
-მოდი ჩემთან.
მამასან მივედი და მან ცრემლები მომწმინდა მერე სკამზე დამსვა და თმების დაწვნა დამიწყო.ორი ნაწნავი გამიკეთა,არაჩვეულებრივი იყო,მან ყოველთვის იცის რაც მინდა.
-მა მიყვარხარ!ჩემი ოცნების მამაკაცი ხარ!
-კაი ეხლა გეყო!მიდი მემზადე გავდივართ.
მცირედი მაკიაჟი გავიკეთე და მაღალქუსლიანები ჩავიცვი სახლიდან ისე არ გავედი რომ selfie არ გადამეღო მამასან ერთად.ეგრევე facebook ზე ავტვირთე წარწერით "მამა მითხოვდება ",ავიღე ჩემი კლაჩი და გავვარდით ირინასთან.
ირინასთან მივედით,სახლში შესვლისას ყველა ჩვენი ნაცნობი იქ დაგვხვდნენ.აი ირინაც გამოჩნდა.ის ულამაზესი იყო,სახეზე ბედნიერი ღიმილი დასთამაშებდა.ირინა წამოვიყვანეთ და ქორწინების სახლში წავედით,მამა და ირინამ ხელი მოაწერეს აი შედეგ კი გულავი დაიწყო,სანაპიროზე წავედით სადაც ქორწილი იყო დაგეგმილი,იქაურობა ძალიან ლამაზი იყო.მამა და ირინა ამ ყველაფერს უფრო ალამაზებდნენ.ცოტა შემობნელდა მე კი მოვიწყინე,დაჩი მენატრებოდა,მაშო და უტაც ულამაზესები იყვნენ,DJ-მ წყნარი მუსიკა გაუშვა,თითქმის ყველა წყვილი,არა წყვილი ცეკვავდა.მე კი იქვე ვერანდასთან დავდექი და ნაზად მღელვარე ზღვას შევცქეროდი.უცებ უკნიდან ვიღაცის მთელ ტანზე აკვრა ვიგრძენი,ხელიები დამიჭირა და კისერში სველი კოცნა დამიტოვა,შემომატრიალა და ტუჩებზე გადავიდა ძალიან ვნებიანად მკოცნიდა,მეც ავყევი ისე რომ მისთვის არც შემიხედია.ტუჩებიდან ყურისკენ წაიწია და ნაზი ხმით ჩამჩურჩულა "ყველაზე ლამაზი ხარ,მთელს ამ ქორწილში"
-დაჩიიი აქ როგორ მოხვდი?
-მომენატრე
-ტელეფონს რატო არ პასუხობდი?
-არ მეცალა!
-მიღალატე ხო?
-და შენ?
-ჯერ პასუხი გამეცი და მერე გიპასუხებ მეც!
-არა არ მიღალატია!
-მე დღეს ვაპირებდი მეღალატა შენთვის!ტუჩებთან ახლოს კოცნა მომენატრა.
-ანუ ჩამოგისწარი!
-კი ჩამომისწარი.
-ცურვა იცი?
-კი რატო მეკითხები?
მან ზურგზე გადამიკიდა და გარეთ გამიყვანა.ზღვის ხმა იმატებდა.
-აუ აუ გთხოვ ოღონდ ტანსაცმლით არა!
-კაი გაიხადე.
მეც მის სიტყვას დავემორჩილე და გავიხადე,ზღვში ორივენი შევედით,მივცურავდით შორს სადღაც იქით დ ამ ყველაფრით ვტკბებოდით.დაახლოებით ნახევარი საათი ვიყავით წყალში შემდეგ ამოვედით,ჩვიცვით ტანსაცმელი და დავუბრუნდით ქორწილს.მთელი ღამე ახალგაზრდებმა გავათენეთ ცეკვაში,მამა და ირინა გაიპარნენ,მეორე დღისით თბილისში წამოვედით,გიორგი და ირინა გავაცილეთ ერთი თვით სამოგზაუროდ,მე კი საზაფხულო რომანისთვის მოვემზადე.
-მაშ რა ვქნათ ამ ზაფხულს? ერთი თვე არ იქნებიან მამა და ირინა,უნდა გავერთო ძაან მაგრა.
თან მგონი არც ჩემს დაბადების დღეზე არ იქნებიან.
-რაჭა,სვანეთი,აჭარა,კახეთი,ხევსურეთი,გაწყობს?
-რათქმაუნდა!და მარტო ჩვენ ორნი?
-ბიჭებიც წავიყვნოთ და ნინაც.
-კაი,ზეგიდან შევუდგეთ მოგზაურობას.
-ძაან კაი.
მოგზაურობაც დავიწყეთ,პირველად კახეთში წავედით,ვიქირავეთ სახლი სადაც დავიძინებდით.
-ესეიგი სიას კითხულობ
-რა სიას გოგო გაგიჟდი?(მაშო)
-მაშო!
-ვარ!(მაშო)
-ნინა!
-ვარ!(ნინა)
-უტა!
-ვარ!(უტა)
-სანდრო!
-აქა ვარრრ!(სანდრო)
-დაჩი!
-....
-სად დაბოდიალობს ეგ ბიჭი რაა!დაურეკეთ ვინმემ მოეთრეს დროზე.
-მოვედი მოვედი.(დაჩი)
-სად ეგდე?
-რაღაცეები ვიყიდე და მოვედი.(დაჩი)
-კაი
-კაი ჩავჯექით ეხლა და წავიდეთ!(მაშო)
გზაში ბევრი ვიმღერეთ,ვიცეკვეთ,ვიღადავეთ და როგორც იქნა ჩავახწიეთ თელავამდე.სახლში დავბინავდით ყველანი,ძილის გარდა იმ მომენში არავის არაფერი არ გვინდოდა ამიტომ წავედით და დავიძინეთ.
-დაჩი გძინეავ?
-აჰ აა არა არა.
-ვაფშე.დაჩი გაიღვიძე რააა.
-კაი მღვიძავს ხოოო,რა გინდა.
-გინდა გაღადაო?
-მიდი აბა!
-არ ვიცი ამდენი წლის ხარ დაბადებისდე როდის გაქვს და ვაფშე არაფერი.
-20 წლის ვარ,16 სექტემბერს მაქვს დაბადებისდღე,ვმუშაობ და ვცხოვრობ მშობლებთან.მაგარი ღადაობაა ხო იცი შენ!
-ბოლო ორი არ მიკითხია,შენი შავბნელი წარსული მაინტერესებს
-რა გაინტერესებს?
-შავბნელი,ბნელით მოცული.
-რავი რა გითხრა,13 წლის ვიყავი როცა მოწევა დავიწყე მაგრამ პასიური მწეველი არ ვარ,როცა მისწორდება მაშინ.15წლის ვიყავი როცა პირველად შემიყვარდა,თათა ბოჩუკოვი,მერე 1 წელი ვიყავით ერთად და დავშორდით,ნარკოტიკი გასინჯული მაქ.
-იჩხირავ?
-არა,შესუნთქული მაქ,17 წლისას პირველად მქონდა სექსი,ნატა იოსებიძე,მის მერე ქუჩის ცხოვრებით ვცხოვრობდი მაგრამ რაც შენ გნახე იმის მერე შევიცვალე.ეხლა შენი ჯერია.
-შენ ჩემზე ყველაფერი იცი.
-მერე რა მირჩევნია შენგან მოვისმინო.
-კაი.პირველად ბიჭმა 14 წლის ასაკში მაკოცა,ყვირილი არ შემეძლო და მასაც შერჩა ჩემი კოცნა,ვეწევი როცა დეპრესიაში ვარ,შეყვარებული მყავდა ნოე მაქაცარია,მარა მალევე დვშორდით,სექსი პირველად შენთან მქონდა რაც ძნელი გამოსაცნობი არ იყო,მაგრამ არ მინდა რომ პირველი და უკნასკნელი იყო.
-გოგო?
-რა მოხდა მერე რაა.
-დაგახრჩობ.
-ნწ!თუ ვინმესთან ვიქნები აუცილებლად გეტყვი.
-ვაიმე რატო მყავხარ ესეთი დებილი,და რატო გპატიობ ყველაფერს.
-იმიტომ რომ საყვარელი ვარ
ესე ჭუკჭუკში შემოგვათენდა,1კვირა კახეთში გავჩერდით და ყველაფერი ვნახეთ,შემდეგ ხევსურეთი,სვანეთი,რაჭა და ბოლოს ბათუმი. რაჭაში სახლი ვერ ვიშოვეთ ამიტომ კარავებში ვიყავით მთელი კვირა.
-დილამშვიდობისა ბავშვებო.(სანდრო)
-ხელოუ ოლ.
ბუზღუნით გამოძვრა მაშო კარავიდან.
-ამ კოღოებმა შემჭამეს რა. და ამ დროს კოღო მიიკლა სახეზე.
-კოღოებს ნუ მკითხავ დატანჯული ვარ,მერე კიდე როგორი მოუხერხებლობაა,თან ამ გორილასთან ერთად რომ გეძინება.(ნინა) და თითი სანდროსკენ გაიშვირა.
-თუ არ მოგწონს გარეთ დაიძინე,ისედაც მთელი ღამე ხვრინავ.(სანდრო)
- რას ვშვები?(ნინა)
-ხვრინავ ხო რა გაგიკვირდა.(სანდრო)
-დაჩი გამიცვალე რა კარავი ამ გორილასთან დაწექი გთხოვვვ(ნინა)
-აუუუუუ,მე ჩემს ბუნთხს ვერ დავთმობ.(დაჩი)
-ვის ვერ დათმობ?
-ბუნთხს რომ გეძახი ეხლა გაიგე?(დაჩი)
-... დაწექი ნინა,ხვალ ისედაც წავალთ.
მოკლედ ბათუმშიც ჩავედით,ყველაზე ძალიან ის მიხაროდა რომ 2 დღეში ჩემი დაბადების დღე იქნებოდა და დაჩის უეჭველი რაღაც ექნებოდა მომზადებული.
-მცხელაააააა.
-ჩვენც(ნინა)
-გავიდეთ რა ზღვაზე.
-აუ არააააა,მე ვერ გამოვალ.(ნინა)
-რატო ნინიჩკა?(სანდრო)
-არ მინდა!(ნინა)
-არ გინდა თუ ვერ გინდა?(სანდრო)
-არ მინდა!(ნინა)
-დაფიქრდი აბა?(სანდრო)
-აუ დამანებე თავი აბა?!(ნინა)
-ნინას თვიური აქვს და ვერ ჩავა წყალში.(სანდრო)
-????????????????(ნინა)
-რა არა?(სანდრო)
-მომისმინე ბიჭო!ან ჩემს ნივთებში ქეთიალს თავს დაანებე ან კიდე გააჯვავ ჩემი ოთახიდან გაიგე?გამო....ვებული ადამიანი ეს!ვაფშე ადამიანმა შენნაირი გორილა რატომ უნდა შეიყვაროს,დილით არც კი გიდგება.(ნინა)
-????????????????????????(დაჩი და უტა)
-აი ეგ შენი საქმე არ არის გაიგე?(სანდრო)
-არც შენი საქმე არ არის მექნება მოსული თუ არა!(ნინა)
-კაი გეყოთ ეხლა



აბა რას იტყვით?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent