შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთხელ ყველას უყვარდება (თავი 2)


16-01-2018, 15:26
ავტორი tatutatuli
ნანახია 1 345

...გათნდა მეორე დღე როცა გავიღვიძე უკვე 10 საათი იყო ჯანდაბა სკოლაში დავაგვიანე ავდგები და ძილს გავაგრძელებ მეთქი ვიფიქრე მაგრამ ვერაფრით ვერ ვიძნებდი ამიტომ ავდექი გამოვიცვალე და ყავა დავლიე მერე გადავწყვიტე ტორტი გამომეცხო რომელიც დედას გარდაცვალების შემდეგ არ გამიკეთებია. თორნიკესაც გაეღვიძა მანაც ჩემსავით დაიწყო დილა მერე ჩემი ტორტი შესანსლა და საქმეებზზე წავიდა უკვე 2 საათი იყო სკოლიდან გამოვიდოდნენ სულ მალე ბავშვები მეც გადავწყვიტე თაკოს დავხვედროდი სკოლის პირდაპირ ვიდექი დავიღალე და გუშინ რომელ სკამზეც ვიჯექით იქ ჩამოვჯექი გვერძე გავიხედე ნიკა იდგა რომელიც მიყურებდა სანამ მისმა შეყვარებულმა უკნიდან ხელები არ ააფარა და მისკენ არ შეატრიალა ამ დროს ზუსტად თაკოც გამოვიდა რომელმაც რომ დამინახა გაბრაზებული მზერით შემომხედა მე ამაზე გაეცინა და ჩავეხუტე.
-წამო დანაშაულს გამოვისყიდი და გუშინ რომ ნაყინი ვჭამეთ იქ წაგიყვან
-კარგი წამოვალ ჯანდაბას.
მთელი გზა ხმას არ იღებდა ვცდილობდი გამემხიარულებინა სანამ ამ გართობაში ფეხი არ ამისრიალდა და ნიკას არ დავეჯახე სირცხვილისგან რა მექნა არ ვიცოდი ბოდიში მეთი და წამოვედით ამაზე ხაიათზე მოვიდა და გულიანად გაიცინა მეც გამეცინა არადა როგორ შემრცხვა . კაფეში ძალიან უაზროდ ვიჯექით.
-სახლში იცი რა მაქვს ?
-არა დამესიზმრებოდა?
-ტორტი 
-რაა ეხლავე წავედით შენთან
-კარგი ხო ნუ მიმათრევ
-ტორტი გაქვს თან შენი გამომცხვარი და არ წაგათრიო
მივედით ჩმთან გასაღები ამოვიღე და კარი გავაღე სახლი ცოტა არეული იყო ხვალ უნდა დავალაგო ყოველ შაბათს ვალაგებ. ტორტი გამოვიღეთ სულ შევჭამეთ მერე მულტფილმების ყურება დავიწყეთ ამ დროს ტელეფონმა დარეკა თორნიკეა რომელიც 1 კვირით ქალაქ გარეთაა თაკომაც ბარემ აქ დავრჩებიო მეც გამიხარდა ძლიან მოვიწყინეთ და აწვეულება მოვაწყეთ მთელი სკოლა მოვიდა თითქმის ცოტა ხნის შემდეგ კარზე ზარია წესით თაკო უნდა აღებდეს მაგრამ მთხოვა შენ გააღეო ეს ნიკა და მისი მეგობრბი იყნენ ნიკამ რომ დამინახა თითხოს საფრთხობელა დაინახაო ისე გაოცდა ყველა რომ შემოვიდა კარები დავხურე და ბავშვებს შევუერთთდი მე და თაკოს ადრე ჩაგვეძინა დილით როცა გავიღვიძეთ დაბლა სართული ბავშვებით იყო სავსე ერთმანეთზე ეძნათ მარტო მაგარი ბიჭები არ დარჩენილან ყველა გავუშვით სახლიდან კიდევ კაი შაბათ იყო და სკოლა არ გვქონდა .
-ეხლა რა ჯანდაბა ვქნათ სახლი რას გავს ?
-უნდა დავალაგოთ რა უნდა ვქნათ
სახლი ძლივს მივალაგეთ სასწაულად დავიღალეთ ცოტახანი ვიჭორავეთ დღეს რაღც ცუდ ხასიათზე ვიყავი თავიდანვე გული ცუდს მიგრძნობდა თკო წავიდა უკვე 1 საათია და კარებზე ზარია გავაღე ვიღაც უცხო ბიჭა წერილი მაქ შენთვისო ვისგან მეთქი მაგრამ ის უსიტყოდ წავიდა წერილშ ეწერა დღეს ღამე სკოლასთან მიწისქვეშა გადასასვლელი რომაა იქ იყავი 10 საათზე არავინ მოიყვანო და არავის გააგებინო თრე დამერწმუნე ინანებ. ძალიან შემეშნდა ესე არ შემშინებია. უკვე 9 ის ნახევარი იყო ჩავიცვი და წავედი ჩვედი დაბლა და შეშინებული ვიყურებოდი აქეთ იქით არც ვიცი ვის უნდა ველოდე ვხედავ კაპიშონებით 3 ბიჭ მოდიან როგორ ის კაცი ისე დამიწყეს ლაპარაკი კედელთან ამაყუდეს მე ცრემლებს ვეღარ ვიკავებდი როგორცკი ტირილი დავიწყე სიცილი დაიწყეს და კაპიშნები მოიხადეს ნიკა და მისი 2 მეგობარი იქიდან გავიქეცი არ ვიცოდი რას ვგრძნობდი თითქოს გუშინ რომ გადამაღჩინა სამაგიერო გადამიხადაო ან კიდე დღევანდელი შეჯახახების გამო არ ვიცოდი რა მეფიქრა დასაძნებლად დავწექი მაგრამ ვერაფრით ვერ ვიძინებდი თავიდან არ ამომდიოდა რა გამიკეთეს ეს უფრო დაჯახების გამო მგონია რადგან მისმა მეგობრებმაც დაინახეს ძალიან ცუდად ვარ მთელი სკოლა გაგიებს ალბად აქაურობას ვეღარ ვიტან ეს გავიფიქრე და ჩმს ფანჯარას კენჭი მოხვდა გადავიხედე ნიკა როცა დავინახე ჩემს გაოცებას საზღვარი არ ჰქონდა.
-რა გინდააააააააა?
-დაბლა ჩამოდი და გაიგებ!
-მოვდივარ
არ მაინტერესებდა რას იფიქრებდა შემოვიცვი კურტკა ჩავიცვი კეტები და გარეთ გავედი მან კი გამიღმა რაც ძალიან გამიკვირდა...

ავტორი: პირველად ვწერ და ვცდილობ ყველაფერი საინტერესო იყოს ამიტომ ვწყვიტავ ამ მომენტში მადლობა ყურადღბისთვის 



№1 სტუმარი Tk

Au shemdegtavs maledadeb isti intrigadatove

 


№2  offline წევრი tatutatuli

დღეში ერთს ვდებ

 


№3 სტუმარი marikusa

Damaunteresa zalian

 


№4  offline წევრი tatutatuli

კაია შემდეგი შევეცდები კიდე დიდი იყოს

 


№5 სტუმარი სტუმარი კატო

ძალიამ მაგარი ხარ მომწონს პოზიტივი უკვე იგრძნობა და იცოდე ცუდად არც გააგრძელო და არც დაამთავრო :) ყოჩაღ

 


№6  offline წევრი tatutatuli

მადლობა დიდი

 


№7  offline წევრი blondeangel631

კარგია მომწონს გააგრძელე და მალე დადე ♡ ♡ ♡

 


№8  offline წევრი tatutatuli

მესამე დევს სახელი შემეშლაა

 


მალედადებ? :(

 


№10  offline წევრი tatutatuli

3 დევსს უკვეე 4ს ხვალ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent