შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩვენ ყველაფერს შევძლებთ (6)


17-01-2018, 14:01
ავტორი eshmakuna 9
ნანახია 1 428

ვუჰუუუუ,ჩემს დაბი დუბიმდე სულ რაღაც 15 წუთია დარჩენილი და 18 წლის გავხდები.ბიჭები სადღაც იყვნენ გასულები ალბათ სიურპრიზს მიკეთებენ.
-რა ლამაზი დღეა,რანათელი მზეა,იმიტომ რომ დღეს ჩემი კრასოტკას დაბადების დღეა. ოთახში გოგოები შემოვიდნენ პატარა ტორტით და საჩუქრებით.
-ვაიმე გოგოებო,როგორ გამახარეთ,მეგონა რომ არ გემახსოვრებოდათ.
-ღადაობ?ამას როგორ დავივიწყებდით.(მაშო)
-ბიჭები ალბათ რამე სიურპრიზს მიკეთებენ,თქვენ არაფერი უთხრათ რაა.
-კაიიიი.(ნინა)
ტორტი შევჭამეთ,ბიჭები კი არსად ჩანდნენ,ჩვენ მალევე დავიშალეთ და დავიძინეთ,მე დაჩის ველოდებოდი,არ მეძინებოდა სადღაც 4საათი იქნებოდა სახლში რომ შემოვიდა ლოყაზე მაკოცა და მის სხეულს ამაკრა.დილით ადრე გამეღვიძა როგორც იუბილარი ამოვიპრანჭე და ბიჭებისგან საჩუქრებს ველოდი.მამამ დ. ირინამ სიმღერით მომილოცეს,თითქმის ყველამ მომილოცა დაჩის გარდა.ძალიან გავბრაზდი.მაგრამ იმედი მაინც მქონდა რომ რამე ექნებოდა მომზადებული,საღამომდე არფერი არ გაუკეთებია,გოგოებსაც ვთხოვე არ შეეხსენებინათ.
-ემი.(დაჩი)
-ხო დაჩი. ბედნიერებისგან მასთან მივფრინდი,მეთქი აი ეხლა მომილოცავსთქო.
-წყალი მომიტანე რააა.(დაჩი)
-კაი (ფუ რგორ ვერ ვიტან ან საზიღარ ბიჭს რა... წყალი მომიტანე რა... ადექი და თვითონ მოიტანე. მაგრამ, რომ მიყვარს იქნებ რამე სიურპრიზს მიკეთებს და იმიტომ მთხოვა წლის მოტანა რო გავცკოდი??? მალე გავუგებ ყველაფერს. არა შნსი არა არ დაავიწყდებოდა.... )
-ხვალ მივდივართ ხო თბილისში?(სანდრო)
-აჰამ.(მაშო)
-ემი წამო დავწვეთ.(დაჩი)
-ჯერ არ მინდა.
-რა გჭირს შენ დღეს მთელი დღეა?(დაჩი)
-არაფერი.
დაწოლაზე მაინც დამკერა,ოთახში შესვლის თანავე მეტაკა და ლოგინზე დამაგდო.ყველაზე მაგარი ღამე იყო ჩემს ცხოვრებში,საათს რომ დავხედე უკვე 1 საათი იყო.
-დაჩი.
-ხოო.
-არაფერი დაივიწყე. (სიტყვა ყელში გამეჩხირა.)
-რაიყო რა მიხდა.
-რა მოხდა? გუშინ რა დღე იყო აი არც კი გაგხსენებია.
-რა დღე იყო?
-კითხვას კი არ უნდა მიბრუნებდე პასუხს ნდა მცემდე.ბოლო ხმაზე გავყვიროდი.ოთახში ყველა შემოვარდა,დაჩის ბალიშების სროლა დავუწყე,და ფეხზე წამოვაგდე,გავლანძღე ბოლო დონეზე და გავაგდე ოთახიდან,ჩემთან მოახლოებაც ავუკრძალე,ოთახიდან ყველა გავაგდე მარტო დავრჩი და ტირილში ჩამეძინა.
#დაჩი
-რა დაემართა,5წუთში ყველანაირად შეიცვალა.
-აჰა ეს ჩაიცვი.(მაშო)
-ვერ ხვდები რა მოუვიდა,შეშინებულმა გავიღვიძე ყვირილზე.(სანდრო)
-მართლა არ იცოდი?(ნინა)
-რა უნდა მცოდნოდა?
-რადა გუშინ ემი 18 წლის გახდა,მთელი დღე შენგან სიურპრიზს ელოდა,რაც საჭირო იყო მიიღე.(მაშა)
-მაშო!(უტა)
-მაშო არ უნდა მაგას,იცოდე შენ თუ ოდესმე დაგავიწყდება ჩემი დაბადების დღე,დაჩი მონაგონი იქნება!(მაშა)
-აუ რა ვარ!
-კი ზუსტადაც!(ნინა)
-რა ვქნა ეხლა როგორ გამოვასწორო ეს შეცდომა.
-აზრი აღარაფერს აქვს,ცოტა უნდა დაწყნარდეს.(მაშა)
-ბოდიშით რა რო გაგაღვიძეთ,წადით დაწექით.
ბავშები წავიხნენ დასაწოლად მე კი ემისთან შევედი ოთახში,მთელს ლოგინზე ეძინა,ცოტა მივაჩოჩე და ჩემს სხეულს ავაკარი,მაგრამ ფეხი ჩამარტყა და ლოგინიდან გადმომაგდო,როგორ ვატყობ მართლა ძალიანაა გაბრაზებული.ჩემი დასაწოლი ადგილი ვიპივე მაგრამ არ მეძინებოდა ვფიქრობდი თუ როგრ უნდა გამომესწორებინა ეს შეცდომა,თავზე დამათენდა გოგოები სახლს ალაგებდნენ წასასვლელად რომ მომზადებლიყავით,მანქანაში ჩავსხედით,მთელი გზა ხმა არ ამოუღია ემის ის ისეთი მომხიბვლელივიყო გაბრაზებულიც კი. Mთელი გზა ჰორიზონტს მისჩერებოდა აკვირდებოდა ყველა ხეს სახლს. მაGიHებს ეს ადამიანი. პროსრა რა იდიოტი ვარ როგორ დამავიწყდა მისი დაბადებისდღე არ უნდა დამეჯერებია სანდროსთვის და არ უნდა მომეწია და არც უნდა შემესუნთქა ამან ყველაფერი დამავიწყა, საყვარელი ქალის დაბადებისDღე დამავიწყა.
#ემი
მთელი გზა ჰორიზონტს გავჩერებოდი არცერთი წერტილი არ გამონიტოვებია თბილისამდე ვერც კი გავიგე როგორ ჩავედით იქამდე Yველა ერთობოდა ნე კი იმაზე ვფიქრობდი თუ როგორ დაავიწყდა იმ დეგენერატს ჩემი დაბადების დღე. მთელი გზა მიყურედა მისი მზერა მწვავდა მაგრამ ერთხელაც არ გამიხედავს მისკენ... არა ამას არ ვაპატიებ არანაირად. კი დაბადებისდღეა... ალვათ ვაჭარბებ კიდეც, მაგრამ რა ვქნა მნიშვნელოვანი თარიღია ჩემთვის 18 წელი. ამ ფიქრებში ვიყავი მთელი გზა...
#დაჩი
.ყველა სახლში დავარიგე ბოლოს ემი უნდა წამეყვანა.
-აი მაშ მოვედით.
-მადლობა დაჩი,კარგად ბავშვებო არ იცელქოთ.(მაშო)
-მეც აქ ჩამოვალ.(ემი)
-არა რატო გაგიყვან,არ მეზარება.
-აქ ჩამოვალ!(ემი)
-კაი მაშ ნახვამდის,კარი დაკეტე.
კარი დაკეტა თუ არა მაშომ ეგრევე ჩავკეტე და გაზს მივაჭირე ფეხი.
-გააჩერე ჩავალ.
-არა!
-სახლში წამიყვანე.
-მაპატიე,არ მახსოვდა რომ შენი დაბადების დღე იყო.
-კაი.
-ანუ მაპატიე?
-რა გაპატიე გაგიჟდი?18 წლის გავხდი და ყველაზე ყლ*ობა დაბადების დღე მქონდა ჩემს ცხოვრებაში,რაც რომ იცოდე შენი ბრალი იყო.
-მოვედით.არ მაკოცებ?
მანქანიდან ისე გადავიდა და ამოიღო ჩემოდნები ხმა არ გაუცია ჩემთვის.



-------------------

კომენტარრბის წერა ნუ გეზარებათ..



№1 სტუმარი მარი. ელ❤

კარგიააა❤❤❤❤

 


№2 სტუმარი სტუმარი Nako

Keeee kargia zaan nu dazabav mosawevi ,zedmetia dalevit chaamatet avtorebo

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent