შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ორი დაქალის ისტორია 7


16-06-2015, 12:05
ავტორი Anika13
ნანახია 2 138

სადაც ვისვენებით იქ ორი ბიჭი იყო , რომლებიც მე და ნინის სულ რაღაცნაირად გვიყურებდნენ . ერთხელაც მოვიდნენ და გაცნობა შემოგვთავაზეს , ძალიან მოგვწონხართო ^^ ჩვენ რათქმაუნდა საკადრისი პასუხიც გავეცით არც დაველაპარაკეთ მაგრამ ვერ ვიშორებდით სულ კუდში დაგვყვებოდნენ , იმ დღეს ბიჭები ქალაქში იყვნენ და ერტობა დრო იხელთეს .
საკმარისად გვაწუხედბნენ , ტელეფონზე მოწერებიც დაიწყეს , ოღონდ არც კი ვიცოდით თუ საიდან გაიგეს ნომრები , უამრავ კომპლიმენტებს გვწერდნენ მაგრამ ჩვენ არც კი ვკითხულობდით .
როცა ბიჭები მოვიდნენ ანუ დაჩი და ბექა , შემთხვევით ჩვენი ტელეფონი აიღეს და ყველა ესემესები წაიკითხეს თამაც ისეთი ესემესები .. ეგრევე ღრიალი დაიწყევს, ისე იყვნენ რო აი არ ვიცი ეგეთი არასდროს გვენახა არცერთი . უზომოდ იეჭვიანეს თანაც არ იყო სასიამოვნა ეგეთი ესემესების წაკითხვა შეყვარებულის ტელეფონში.
გაიგეს მათი ვინაობა და ისე იჩხუბეს რომ ბექა ძაან შეუძლოდ იყო , საავადმყოფოში მოხვდა . მე ძაან ცუდად ვიყავი რადგან ერთმხრივ ჩემს თავს ვადანაშაულებდი ((
ბექაზე ძაან ვწუხდი , საკმაოდ იყო ნაცემი . სულ მის გვერდით ვიყავი , არცერთი არ ვშორდებოდით ^^ ის კი გვაფრთხილებდა რომ კარგად იყო და გვამშვიდებადა მაგრამ მე ხო ვიცოდი რომ წუხდა და სტკიოდა (( ერთი კვირა ყოველდღე მასთან ვიყავი , ვაჭმევდი , ვუვლიდი . მას ეს კი სიამოვნებდა , რა კარგი მომვლელი ხარ , რა ცოლი მეყოლებაო <3 ! ნინი და დაჩი სულ ჩვენთან იყვნენ . როდესაც ბექა გამოწერეს ერთი დღე ისევ აქ დავრჩით ცოტა რომ დაესვენა და ეგრევე მეორე დღესვე თბილისში წავედით . მომნატრებია ჩემი სახლი და თბილისი ^) მიუხედავათ ყველაფრისი არ ვიყავით უკმაყოფილონი !

მეორე დღეს უნიში წავედით მე და ნინი , რამდენია ხანია აღარ ვყოფილვართ . ინსტიტუტის შემდეგ როგორც ყოვლთვის ჩვენს საყვარელ ბარში შევედით და ყავა დავლიეთ <3 ცოტა განვიტვირთეთ და ბევრი ვიჭორავეთ ჩვენს ბიჭებზე ! მართლაც რომ საუკეთესო ბიჭები გვყავდნენ , ყველანაირად კარგები , რომლებიც ყველაფრით გვანებივრებდნენ . მეტი რა უნდა ენატრა გოგოს <3 !
ჩვენ გვინდოდა მათთვის რამე სიუპრიზი გაგვეკეთებინა , რადგან სულ ისენი გვანებივრებდნენ ^^
მაღაზიაებში წავედით და ყელსაბამი შევარჩიეთ , რომელიც ჩვენი სიყვარულის სიმბოლოდ ექნებოდათ და მუდამ თან ატარებდნენ , თან ჩვენი სახელებით ზედ ეწერა <3
ბიჭმებს საკმაოდ მოეწონათ ეს საჩუქარი , ძალიან გაუხარდათ ^^
აი დადგა ის დროც და იმის მომენტიც როდესაც ჩვენი თავები მშობლებისთვის უნდა წარედგინათ . უზომოდ ვღელავდით ორივე . ერთ კარგ ადგილას დაგვპატიჟეს ბიჭებმა , მივედით თუ არა ეგრევე ყველა გაგვაცნეს . საკმაოდ კარგი ხალხი აღმოჩნდა , ძალიან კარგი ოჯახი იყო <3 ^^ ბექას და კარგი გოგო ჩანდა , გაგვეცნო მე და ნინის და გამოგველაპარაკეს . ყველამ კარგად მიგვიღო , ისე კარგად რომ ვერც წარმოვიდგენდი ესეთი ხალხი თუ იქნებოდა <3 დაჩისიანებიც უკარგესები ^^ მოკლედ მაგარი ბიჭები შეგვხვდა <3 !
ამის შემდეგ სულ ერთმანეთის სახლებში დავდიოიდით , ხშირად ვსტუმრობდით ხოლმე ერთმანეთს , ნუ მოკლედ ყველაფერი კარგად მიდიოდა !
მოკლედ ყველაფერი კარგად მიდიოდა !

ერთ კვირაში უკვე ჩემი ნინის დაბ დღე იყო <3 მე მასზე ზუსტად ნახევარი წლით დიდი ვიყავი . ძაალიან დიდი წვეულება უნდა გაგვემართა , ამაზე ძაან დიდი ხნის უკან ვემზადებოდით . კაბებიც შერჩეულები გვქონდა ^^ მოკლედ დადგა ნინის დღეც !!
დაჩის დაბადების დღეს ნინის უზარმაზარი გული დაუნთო სახლის წინ და სიმღერით მიულოცა დაბ დღე .
მე დიდიხანს ვფიქრობდი თუ რა მეჩუქმა მისთვის <3
- გოგო მალე გამოდი აბა დამენახე , დრო მოვიდა უნდა წავიდეთ , გველოდება ხალხი ( ანი)
- ეხლავე გამოვალ დაო ( ნინი)
- ვაუ ნი , რა ლამაზი ხარ <3 სიტყვები არ მყოფნის ( ანი)
აი მართლა ულამაზესი იყო , როგორც ყოველთვის . მაგრამ დღეს რაღაც სასწაულად ლამაზი იყო! ნამდვილად ყველა გაგიჯდებოდა რო დაინახავდა მას !
- სასწაული გოგო მყავს შენს სახით ^^ თავად ანგელოზი ხარ ( ნინი)
დარბაზში მივედით თუ არა უამრავი ხალხი იყო , ყველა ნინის ულოცავდა . დაჩი და ბექა არსად არ ჩანდა , ჯერჯერობით ყოველშემთხვევაში . დაე ისენიც გამოჩდნენ, ჩვენი პრინცები <3
- პრინცესა ხარ , ვტკბები შენი ყურებით , რა გოგო მყავს , ვერ ავღწერ თუ როგორი ლამაზი ხარ ( დაჩი)
- დიდი მადლობა ჩემო საყვარელო ( ნინი)
საჩუქრების მიცემის დროც მოვიდა .
- ნი აი ეს შენ , იმედია მოგეწონება ( ანი)
გავხსენი ყუთი და რას ვხედავ , უსაყვარლეს ლეკვს <3
- ვაიმე ანო დიდი მადლობა ჩემო გოგო, ძაალიან ძაალიან მაგარია ( ნინი)
ბექამაც მისმა თავისი საჩუქარი , როგორც ნინი ამბობდა მართლაც რომ საუკეთესო დაბ დღე და საჩუქრები იყო ^)
დაე დადგა დაჩის საჩუქრის დროც . გარეთ გავედით და რაღაც უზარმაზარი საჩუქარი იყო ჩვენს წინ მაგრამ არ ვიცოდით რა .. დაჩიმ უმაგრესი მანქანა აჩუქა ნინის <3
- უღრმესი მადლობა დაჩი , მიყვარხარ ჩემო ბიჭო ( ნინი)
- მეც ჩემო ფერია ( დაჩი)
კიდევ მაქვს მე შენთვის საჩუქარი თქვა დაჩიმ .
- ეს არის ბილეთები სადაც შევძლებთ პარიზში წასვლას ( დაჩი)
- ვაიმე არ არსებობს , როგორ გამახარე ^^ პარიზში მოგზაურობა ჩემი ოცნებაა <3 ვგიჯდები მე თქვენზე ძალიან მიყვარხართ ! ( ნინი)

მეორე დღეს ნინი და დაჩი აეროპირტში გავაცილეთ . ერთი სული მქონდა როდის გავიდოდა ერთი კვირა ^^ წასული არ იყო ჩემი გოგო უკვე რო მენატრებოდა <3 ყოველდღე ვურეკავდი და ველაპარაკებოდი , უბედნიერესი იყო , მეც უზომოდ მიხაროდა მათი ბედნიერება <3

ერთი კვირა გავიდა . დაე დადგა დღეც და ნინიც ჩამოვიდა <3 აღფროვანებული იყო პარიზით და მისი ღირსეშანიშნაობების ნახვით <3 ^^
რამოდენიმე კვირაში ჩვენი ნიშნობა იყო ! დიახ , ჩვენ ოთხს ერთად , ერთ დღეს !!
როგორც ბავშობაში ვოცნებობდით ყველაფერი ისე იყო <3 ბექამ წინა დღეს ძაან მაგარი მანქანი მაჩუქა . არ მჯეროდა რომ მყავდა საკუთარი მანქანა ^^ )
ჯვრის წერის დღეს მე და ნინი ძალიან ვღელავდით , ბუნებრივია როგორც ყველა პატარძალი . ულამაზესი იყო ნინი , ნამდვილად ყველაზე ლამაზი <3 ჯვარი დავიწერეთ თუ არა ეგრევე დასასვენებლად წავედით ! ერთმანეთს დავემშვიდობეთ თუმცა , მალევე კვლავ შევხვდებოდით ..
ერთი წლის შემდეგ ორივეს გოგო შეგვეძინა <3 არაჩვეულებრივი მამები აღმოჩდნენ დაჩი და ბექა . ბავშვებს თან ყვებოდნენ , ცოტა არ იყოს ვეჭვიანობდი , მთლიანად ბავშვზე იყო გადართული ბექა ^^ გულს უხაროდა მათი ყურება <3
უბედნიერეს წუთებს ვატარებდით ერთად . ესე ვცხობრობდით ერთად და ბედნიერად სანამ სიკვდილი არ დაგვაშორებდა !!



№1  offline წევრი Nini13

საყვარლები love ძაან მომეწონა მაგარი ისტორია იყო love

 


№2 სტუმარი სტუმარი ანა

არაჩვეულებრივი ისტორია იყო

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent