შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ბუჩქი


20-01-2018, 02:04
ავტორი Liziko_))
ნანახია 1 185

08:10
-ლიზი წასვლის დროა!!
-დედა ორი წუთით რაა!! არა ადრეე უნდა დამეძინაა ყოჩაღ ლიზიი ყოჩაღ..
08:50
_ლიზიიიიიიი !!! გაგვიანდებაა
_დედა რატოარ გამაღვიძეე ახლა ვაგვიანებბბ !!! კარგიი ხოო კარგიი ჩემი ბრალიაა..
ყველაზე კარგ თვისებად ის შეიძლება ჩამეთვალოს რომ ძალიან მოკლე დროში ვემზადებიი უნივერსიტეტში წასასვლელად დილის პრიცედურები ტანისამოსიი და მორჩა )))
დღესაც ვაგვიანებ შეიძლება 1 კურსელი ბავშვი ასე ხშირაად აგვიანებდესს,მიუხედასვად ამისა არასოდეს მიყვარს დაგვიანებაა,მიტუმეტეს როცა მიგვიანებენ..
მე ლიზი ბერიძე ვარ 1 კურსელი.. შოთა რუსთაველის სახელობის უნივერსიტეტში ვსწავლობ ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტზე..
-შეიძლება ბატონო ანზორ?
-რათქმაუნდა ვინც დააგვიანა ყველამ მობრძანდით ..
მეზიზღება ეს კაციიი თავისიი უაზრო და თითქოს სასაცილო კომენტარებით.
ღმერთო ჩემო ნუთუ ნინიმ და მაკამ მიმატოვესს ამდენ უცხოო ბავშვშიი,, ოო არაა..
აუდიტორიის დათვალიერების შემდეგ ვარჩევ ცარიელ ადგილს სადაც არავინ არ შემაწუხებს.. იღება კარიი და შემოდის კურსის თვალი ბატონი კოსტა ... ძალიან კარგი ბიჭია იმდენ ადგილში ამოარჩია და გვერდით დამიჯდა მესიამოვნა... ყურადღება არ მიმიქცევია გავაგრძელე ბატონი ანზორის მოსმენა უცებ ის იწყებს ლაპარაკს:
-გინდა ამ კაცს დაემსგავსოო? გამიკვირდა პასუხის გაცემამდე გაკვირვებული ვუყურებდიი ..
-უკაცრავად??-
-აი არ მესმის რატო უნდა ვუსმინო ისეთიადამიანიი რომელსაც მთელი წელია ერთიდაიგივე კოსტუმი აცვია და მასწავლის როგორ ვაწარმოოთ ბიზნესი, როდესსაც ეს თავადაც არ აქვს გააზრებული..
-არა ნამდვილად არ მაქვს სურვილი დავემსგავსო მას.
ლაპარაკის დროს კი არ ვუკურებდიი რადგან ვიბნევი როდესაც უცხო სიმპატიურ ბიჭს ვესაუბრები.. ჩემი ბლოკნოტი აიგო და ეგრევე გამოვართვი მისთვის არასაინტერესო ისტორიები რომ არ ამოეკითხა...
-შეგიძლია ფურცელი მომცე?
-კი რათქმაუნდა... აიღე.
-მადლობაა..
აღარ შემიხედავს რასაკეთებდა ..
-ფუ შენი დედას შე...
გაოცებულმა გავხედე ვერ ვიტან როცა ბიჭი ბილწსიტყვაობს გოგოს თანდასწრებით..
-ბოდიში უბრალოდ თურქეთში რო ვსწავლობდი ვერავინ ვერ ხვდებოდა როცა ვიგინებოდი იქ კი ძალიან მივეჩვიე..
მიყვებოდა თვის ისტორიებს მე კი არ ვუკურებდი და ხელს ხელზე მირტყამდა რო გამეხედა ბოლოს ნერვებიი ძაან მომეშალაა:~
-რატო აკეთებ ამას??
=საუბრის დროს თვალებში მიყურე თორე მგონია არ მისმენ..
-გისმენ კოსტა გისმენ.. ახლა კი შეგიძლია ხელი გააჩერო..
-აიი შენ ვარდიი.. და მაწვდის ქაღლდის ვარდს.. ძალიან კარგიი ბიჭია კოსტა უბრალოდ ძალიან ბევრი ლაპარაკი უყვარს და რაც მთავარია დაკავებულია...
_დედაააააა მშიაააა... რაკარგია დღეს პარასკევია ხვალ სახლში არ ვარ ჩათვალე მთელი დღე უნდა მეძინოს არ შემეხოთ.. ბე როგორ ხარ?
ბებიას ჯანმრთელობის მდგომარეობა არ არის კარგი ამიტომ დროებით ჩენთნ ცხოვრობს..
დღემ საკმაოდ უინტერესოდ ჩაიარა ამიტომ ადრე გადავწყვიტე დაძინება..
-დედაა ადექიი რაა ნანა მოდისს..
-კარგი რა დედა გუშინ რაგითხარიი..
-დედა არავარ კარგად ადექიი რა გთხოოვ..
-კარგი ხო კარგიი ვდგებიიი...
ნანა დეიდაჩემია რომელიიც ძალიან ძალიანმიყვარს და ზოგჯერ საერთოდ ვერ ვხდები რო დეიდაჩემიაა..
-ეს ვინ მოსულაა ამ დილაადრიან რამ მოგიყვანა გოგოოო ხაშიაა???
-ლიზიი როგორ ლაპარაკობ?
-რამდენჯერ უნდა გაგიმეორო დედა ჩემსა და ნანას ურთიერთობაში ნუ ჩაერევიი ხო მაროო?
-ჩემი გადარეულიი.. გოგოო დემეტრე ავარიაში მოხვდა იციი??
-კაიი?? როგორ ? შეყვარებულმაა დააბნიაა?
-აღარ ყავს შეყვარებული...

ეს არის ჩემი პირველი მოთხრობა რომელიც რეალურ ფაქტებზეა დაყრდნობილი... იმედი მაქვს მოგეწონებათ, ველოდები თქვენს შეფასებებსს <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent