შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გზა შენისაკენ (შესავალი)


24-01-2018, 07:01
ავტორი მანჯგალაძე
ნანახია 1 283

თვალები გავახილე ნაზ რიტმს ავყევი ალბათ ეს რიტმი გაზაფხულის ახლად აყვავებული ხეების შრიალი იყო, რომელთაც ჯერ კიდევ შემორჩენოდათ ზამთრის ოღონდ დათრგუნული ავდარი, არა არა, ამას ავდარი არ ერქვა ჰო… ნიავი მაგრამ ცოტა ცივი თბილში გადამდინარე ნელთბილი ნიავი მელამუნებოდა მარჯვენა ფეხის ტერფზე სწრაფად შევყავი ფეხები საბანში, თითქოს დავფრთხი, ღია კარებიდან ისევ სიო ჰქროდა, მაგრამ სასიამოვნო, ყველაზე სასიამოვნო ის იყო რომ გაზაფხულის სურნელებას შეიგრძნობდა ჩემი ფილტვები, რაღაცის გაკეთება მომინდა ოღონდ არ ვიცი რისა, სასწრაფოდ მოვიშორე საბანი და სრულიად შიშველი აღმოვჩნდი საწოლზე, თავქვეშ მარცხენა ხელი მქონდა ამოდებული თითქოს ხელის ღინღლები ყალყზე დამიდგა იგივე ტანზეც ვიგრძენი წამიერად ჩამიარა ბურძგლებმა ორგანიზმი ტემპერატურას შეეგუა და ჩემი ფიქრებიც გარემოებას… ვფიქრობდი წარსულზე რომელიც ალბათ ჩემი ჰობი იყო, ბევრი რამის შემრცხვა ბევრითაც ვიამაყე,მაგრამ მომავალში შეიძლებოდა შემრცხვენოდა ალბათ იმისიც რომ ასე ტიტველი ვგდივარ აქ…. მაგრამ აქ ხომ არავინაა? შემიძლია არა მარტო სხეული არამედ სულიც გავიშიშვლო, ვუამბო ჩემს მეორე მეს, თუ რა მაწუხებს… არა არა მან ყველაფერი იცის…

რომ მყავდეს ვინმე ისეთი ჩემს ცხოვრებაში რომელთანაც ისეთი ვიქნებოდი როგორიც ვარ კარგი იქნებოდა, უტანსაცმლო მე ხომ ესეთი დავიბადე, და ისეთი ვიქნებოდი ხასიათითაც როგორიც ვარ! ტანისამოსი და თვისებები ეს შეძენილია. არ დავიწყებდი მასთან მაღალფარდოვანი სიტყვებით საუბარს,თუმცაღა ჩემი პროფესიის გამომდინარე საჭიროებას მოითხოვს, მე ბავშვოობაში საქმიანი ქაღალდები და პლიუს ზე სიტყვები მეზიზღებოდა,სიტყვის კონიდან მხოლოდ ,,კომპეტენტური” ვიცოდი (თუმცა დღემდე ეჭვი მეპარება რამდენად მაქ გააზრებული ამ სიტყვის მნიშვნელობა) მასთან არ ჩავიცმევდი კორსეტებს, მაღალელიან ჩულქებს, სხვადასხვა ფერის საცვლებს, ეს ყველაფერი ხომ აოცებთ 21-ე საუკუნის ქართველ ბიჭებს,ქალის სურვილს უკარგავს. განა ს*ქსის? ქ ა ლ ი ს! რამოდენიმე წლის წინ თუ საქართველოში იყო ჩვეულებრივი საცვლები რომლის თანახმადაც თუ საცვალს გადავწევდით უკანალი გამოჩნდებოდა დღეს ამ ყველაფერმა ევოლუცია განიცადა და თუ გინდა საცვალი ნახო *რაკს უნდა გადავუწიოთ… მე კი მსგავსი ვულგარულობა მეზიზღება…

ვიქნები მარტო გავშიშვლდები ვიქნები მასთან გავიმეორებ…



№1  offline წევრი merione

მოუთმენლადა ველოდები შემდეგი ეპიზოდის დადებას ^_^
--------------------
იმპერატ2

 


№2  offline ახალბედა მწერალი -venus-

პუნკტუაციას მიაქციე ყურადღება. სასვენი ნიშნების გარეშე ჭირს წაკითხულიდან აზრის გამოტანა. რამდენჯერმე წავიკითხე გადაბმული წინადადება, რომ გამეგო როდის დასრულდა და ახალი დაიწყო. წარმატებები. ნელ-ნელა დაიხვეწები. თავებიც გაზარდე უფრო მეტ მკითხველს მიიზიდავ <3

 


№3  offline წევრი მანჯგალაძე

-venus-
პუნკტუაციას მიაქციე ყურადღება. სასვენი ნიშნების გარეშე ჭირს წაკითხულიდან აზრის გამოტანა. რამდენჯერმე წავიკითხე გადაბმული წინადადება, რომ გამეგო როდის დასრულდა და ახალი დაიწყო. წარმატებები. ნელ-ნელა დაიხვეწები. თავებიც გაზარდე უფრო მეტ მკითხველს მიიზიდავ <3

(მადლობა ვეცდები პუნქტუაცია დავხვეწო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent