შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მბრძანებელი - შესავალი


4-02-2018, 14:24
ავტორი Eren
ნანახია 1 114

შესავალი

ეს არის ისტორია რომელიც ალბათ ბევრისთვის დაუჯერებელი იქნება. რადგან ვინ დაიჯერებს რომ არსებობს პარალელური სამყარო, სადაც ადამიანის ფენა განისაზღვრება არა ფულით არამედ უნარით. ეს არის სამყარო სადაც ადამიანებს შეუძლიათ მართონ სტიქიები. ჩემი ისტორიის მთავარი გმირი, მართავს ყველა სტიქიას და არა მარტო მათ, ის ძლიერი და ძლევამოსილია.

ამ საყმაროში ძირითადი სულ 5 ძალაა, ესენია: ჰაერი, წყალი, მიწა, ცეცხლი და ბილწი. ბოლო ალბათ გაგაკვირვებთ და გაგიჩნდებათ კითხვა თუ რა არის ეს. ეს არის ადამიანის სიძულვილის, შურის და გაუმაძღრობის, ფიზიკური ფორმა. ის გამოიხატება მუქი იასამნისფერი კვამლით და დარჩენილ ოთხივე სტიქიაზე ძლიერია.

რათქმაუნდა ასეთ ძალასთან ბრძოლა ადვილი არ არის და კარგი სტრატეგიული მიდგომა ჭირდება. დანარჩენმა ოთხმა სტიქიამ შექმნა ერთქგვარი სამეფო, სადაც არის ოთხი განშტოება. თითოეულ განშტოებაში შედის მხოლოდ ერთი სტიქიის მბრძანებლები. ამრიგად არის 4 ცეცხლის, ჰაერის, წყლის და მიწის განშტოებები, იგივე საგრაფოები. მათ ყავთ ერთი ლიდერი გრაფი. გრაფს კი ყავს ათმეთაურები, რომელთა გუნდშიც 10 მბრძანებელია. გადასტროფის შემთხვევაში გრაფებს მოდით შეტყობინება, ისინი კი ათმეთაურებს უშვებენ საკუთარი რაზმით.

რაზმს შესრულებული მისიის შემდეგ თანხას უხდიან. თანხა კი მოდის მბრძანებელთა ხელმწიფისგან. ეს არის უძლიერესი მბრძანებელი მთელს ისტორიაში, რჩეული რჩეულთაგან, ლიდერი ლიდერებს შორის. აბმობენ მისი თვალები ყველაფერს ხედავსო. ერთ გამჭოლი მზერით შეუძლია ადამიანის შეფასება და თითის ერთ გაქანებით მთების ნგრევა. მრავალი წლის მანძილზე ის იბრძოდა უბრალო ხალხის დაცვისთვის, ახლა კი იბრძვის სამეფოს ერთიანობისთვის.

ყველა ზემოხსენებულის შემდეგ, ალბათ გაგიჩნდებათ შეკითხვა თუ საიდან მომდინარეობს ყველა ეს ძალა. 2015 წლის 16 ოქტომბერს, დედამიწასთან ჩაიფრინა მეტეორიტმა DL03-მა. ის იმდენად ახლოს იყო რომ დედამიწის ბევრმმა მაცხოვრებელმა იხილა ის. მასზე იყო ნივთიერება რომელიც გადმოიფრქვა მთელს დედამიწაზე. მომხდარიდან 1 თვის შემდეგ გამოჩნდნენ ადამიანები ზებუნებრივი ძალებით. შეიძლება ითქვას რომ ამ ნივთიერებამ ადამიანთა რასა ახალ ევოლუციის საფეხურზე გადაიყვანა.



№1  offline წევრი talia

Momwons,gansxvavebuli grznoba dameufla Roca wavikitxe. Male Dade da tavebi gazarde.

 


№2  offline ახალბედა მწერალი lullaby

პოსტაპოკალიპტური ამბების ფანი ვარ კი და თვალსაც მოგადევნებ. ამასთან, თუ არ გეწყინება რჩევებს მოგცემ - აუცილებლად გადაიკითხე ნაწერი, რამდენჯერმე, სანამ დადებ. რამდენიმე გაუწყობელი წინადადება შემხვდა. ყურადღება მიაციე სასვენ ნიშნებსაც. ყველაზე მთავარი - არ ეცადო რაიმეს ხელოვნურად აღმატებას. ფანტაზია ისე გადმოეცი, როგორც მოდის, უბრალოდ და გასაგებად. და კიდევ ერთი, ვინაიდან და რადგანაც პოსტაპოკალიპტური გარემო გულისხმობს შეცვლილ დედამიწას, უნდა დაგვანახო, როგორ გამოიყურება ის თავისი მაცხოვრებლებით. ასე, რომ აღწერებსაც ველოდები. ^^ აბა წარმატებები და ბევრი მკითხველი ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent