შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირველი სიყვარული 6 თავი


9-03-2018, 22:29
ავტორი unijo mwerali
ნანახია 1 170

-იქნებ მე მეთამაშა?
-ჰაჰაჰა ახალგაზრდა ქალბატონო ბურთი ოდესმე გინახავს მაინც?_დასცინა მწვრთნელმა.
-ბურთი და ფორმა მომეცი და განახებ._წარბიც კი არ შეუხრია ისე უთხრა.
-კაი ამაზე უარესი მაინც ვერაფერი მოხდება მემგონი.მიდი შედი._ბურტი და ფორმა ესროლა და მოედნისკენ მიუთითა.თამაშში შევიდა და მალევე მაყურებლები შოკირებული უყურებდა თამაშს რომელიც მოაბრუნა ერთმა ჩვეულებრივმა გოგომ და თანაგუნდელებიც აიყოლია და მოიგეს ის ტამაში.ამის შემდეგ ყველა აფასებდა მის სკოლასი და სათამაშოდაც ეძახდნენ როცა სჭირდებოდათ ან უბრალოდ მასთამ მოუნდებოდათ თამაში რადგანაც ყველამ აღიარა მისი ძალა.ახლა მის პირადს სპორტიც მიუმატა.რაგაც პერიოდი ააწყო მისი ცხოვრება.მშვიდად იყო.აღარ ფიქრობდა წარსულზე ბევრს.მაგრამ ყველაფერი ასე კარგად არ გაგრძელდა,ამერიკაში ცხოვრებიდან ხუტ თვეში მაშინ როდესაც გვიან ბრუნდებოდა სახლში ვიგაც იდიოტმა მასზე ძალა იხმარა იძალადა და ქუჩაში მიაგდო გონ დაკარგული.რამდენიმე საათში გონს მოვიდა ტავს უზომოდ ბინძურად გრძნობდა სასწრაფოდ მივიდა სახლში სასწრაფოსდ მიიგო შხაპი ტანს გამწარებული იხეხავდა რომ როგორმე ის ჭუჭყი ჩამოერეცხა.
რამდენიმე დღე დეპრესია ჰქონდა შემდეგ კი უბრალოდ აარონი მივიდა გული მოიოხა ლაპარაკით ტირილით მერე ააარონმა გაამხიარულა და იცინეს კიდეც.მერე კი გარეთაც გავიდნენ ერთად.გული გადააყოლეს და ასე ნელ ნელ ნელა დააბრუნა თავის სამყაროში.
რამდენიმე თვე ისევ სიწყნარე იყო აგარ იხსენებდნენ ამ ამბავს.თუმცა მისი სიმშვიდე დიდხანს არც ამჯერად გაგრძელდა.როცა თავი შეუძლოდ იგრძნო ექიმთან წავიდა გამოკვლევებზე და აი მაშინ კი დაეცა თავზარი ანალიზების შედეგები რო ნახა.ის ორსულად აღმოჩნდა და მამის შესახებ აზრზეც კი არ იყო ვინ იყო რა იყო რას წაროადგენდა ელემენტარული სახელი მაინც გაეხსენებინა რომლის აზრზეც არ იყო.თუმცა აარონმა ამ შემთხვევაში იმარჯვა და იმდენი მოახერხა რომ იმ პატარას ნათლული გახდა.

ამის შემდეგ ის მაქსიმალურად შეიცვალლა გახდა ქალური და ისეთი რაღაცეები ისწავლა რაც ნამდვილ ქალს უნდა ცოდნოდა თუმცა სპრტის ძალასაც არ ივიწყებდა და მის პატარასაც ასწავლიდა ყველაფერს რაც გამოადგებოდა მომავალში.

ამერიკაში 16 წელი ყოფნის შემდეგ გააცნობიერა რომ მისი სახლი და ოჯახი ძაან მოენატრა.
ამიტომ ადგა და წასვლა გადაწყვიტა.აარონიც თან გაყვა.ის მანამდეც ხშირად სტუმრობდა საქართველოს.



№1 სტუმარი lile

Saits rachirs?1 kviraa ukve istoriebi ishvitad ideba????

 


№2  offline წევრი unijo mwerali

lile
Saits rachirs?1 kviraa ukve istoriebi ishvitad ideba????

ხოოო არ ვიცი მეც ძლივს შემოვედი რაღაცნაირად და დავდე

 


№3 სტუმარი სტუმარი shalo

puffinit shemovdivar operati vera;)

 


№4 სტუმარი gggg

Rodis dadeb?

 


№5  offline წევრი unijo mwerali

gggg
Rodis dadeb?

როგორც კი მოვახერხებ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent