შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მთელი დღე-ღამე წინაა


12-03-2018, 17:07
ავტორი სალვატორე
ნანახია 1 715

სულ რაღაც რამდენიმე წუთი იქნება გასული მას შემდეგ რაც თვალები გავახილე და ჯერაც ჩემი მზერა ჭერს არის მიპყრობილი. ფიქრებმა გამიტაცეს და გამახსენდა საყვავილე რომელიც ჯერ კიდევ რვა ან ცხრა საათის წინ ამ სასტუმროს ნომრის ღია ფერებში გადაწყვეტილი საძინებელი ოთახის ინტერიერის ნაწილი იყო, დიახ არ მოგესმათ ზუსტადაც რომ იყო რადგან ახლა მისი ლამაზი იასამნისფერი სხეული სამწუხაროდ იატაკზე დაცემისგან რამდენიმე ნაწილად არის გატეხილი. საყვავილესთან ერთად ასევე მომიწევს იმ სურათის დაზიანებული ჩარჩოს საფასურის ანაზღაურება რომელიც ამ ნომრის შემოსასვლელში ეკიდა.
აი თურმე რა შედეგი მოაქვს იმ ცხოველურ ვნებას რომელსაც მოგიზგიზე სიყვარულის ცეცხლი ექნება შენთებული და რომლის ენებიც სიტყვით გადმოუცემელი სიამოვნების მომტანი იქნება. ფიქრებში გართულმა რეალობას დავუბრუნდი რადგან ვიგრძენი მუცელზე შეხება, კონკრეტულად კი მარჯვენა მტევნის საჩვენებელი თითით ჭიპის გარშემო წრიული მოძრაობების გაკეთება რომლის ავტორიც გახლავთ გოგო რომელსაც ჩემს მკერდზე უდევს თავი, გოგო რომელსაც ვუყვარვარ და გოგო რომლისთვისაც მადლობას ვუხდი ღმერთს.
დღეს ჩვენ ვზეიმობთ რადგან ერთი წელი შესრულდა მას შემდეგ რაც ერთმანეთს პირველად შევხედეთ თვალებში და რომლის აღნიშვნაც უკვე დაწყებული გვაქვს, არადა ჯერ კიდევ მთელი დღე-ღამე წინაა რაც ორივეს ერთმანეთისთვის გასაცემ სიყვარულით გაღვივებულ ულევ სინაზეს, სითბოს, მეგობრულ საუბრებს, სიცილს, ალერსსა და ვნებას გვპირდება.
ჩვენ ხშირად გაგვიხსენებია ის დღე როდესაც ერთმანეთს პირველად შევხვდით და იმის გაფიქრებასაც კი ცუდ ხასიათზე დავუყენებივართ რომ თუ რა უფერული დარჩებოდა ჩვენი ცხოვრება ერთმანეთისთვის რომ არ მიგვეძღვნა ჩვენი სიცოცხლე.

ზაფხულის ერთ ნათელ და მცხუნვარე დღეს ორი პიროვნების დილა ისევე ჩვეულებრივად დაიწყო როგორც განვლილი დღეების, მაგრამ ეს დღე განსხვავებული გამოდგება და რადიკალურად შეცვლის მათ ცხოვრებას, ისინი ხომ ერთმანეთს სიურპრიზს უმზადებენ თავიანთი პიროვნების სახით და ამავდროულად არც კი იციან ამის შესახებ, ამ დღეს სულ რამდენიმე საათში ისინი ერთმანეთისთვის ამომავალ ვარსკვლავად იქცევიან.
სამმა მეგობარმა გოგონამ რომლებმაც უნივერსიტეტში სწავლის პერიოდში გაიცნეს ერთმანეთი და რომლებსაც სწავლის დამთავრებიდან ორი წლის გასვლის შემდეგაც კარგი ურთიერთობა აქვთ ერთმანეთთან გადაწყვიტეს დღის პირველ ნახევარში ერთმანეთს შეხვედროდნენ კაფე-ბარში რომელიც გამოირჩეოდა სიმყუდროვითა და სასიამოვნო სიტუაციით. დაწესებულებაში გოგონებს მიმტანი ბიჭი ემსახურებოდა რომელიც მათზე ორი-სამი წლით უფროსი იქნებოდა და რომელიც იმ დონეზე განიმსჭვალა სამი მეგობრიდან ერთ-ერთის ღიმილის სილამაზითა და ამავდროულად თავშეკავებულობით რომ თავს ძლივს იკავებდა რომ სულ მისთვის არ ეყურებინა და ამით იგი უხერხულ მდგომარეობაში არ ჩაეყენებინა. არც გოგონა დარჩენილა გულგრილი მიმტანი ბიჭის მიმართ და არც მის მიმართ გამოჩენილი ყურადღება გამორჩენია. ერთად გატარებული ორი საათის შემდეგ გოგონებმა ანგარიში გაასწორეს და კაფე-ბარიდან გავიდნენ რის შემდეგაც ერთ-ერთმა მეგობარმა ტაქსი გააჩერა და გოგონებს კოცნისა და მხურვალე ჩახუტების შემდეგ დაემშვიდობა. მეგობრებმა ფეხით სიარული განაგრძეს და რაღაც მანძილის გავლის შემდეგ ისინიც ასევე გულიანად დაემშვიდობნენ ერთმანეთს რის შემდეგაც ერთმა სამანქანო გზა გადაკვეთა ხოლო მეორე კი ნელი სიარულით გაუყვა ტროტუარს და ალბათ ერთ ან ორ წუთზე მეტი არ იქნებოდა გასული რომ მან მარჯვენა ხელზე ხელით შეხება იგრძნო, უკან მიიხედა და შეჩერდა, მან დაინახა მისთვის უკვე კარგად ნაცნობი სახე და მისკენ შეტრიალდა, მის წინ იდგა ბიჭი რომელიც აჩქარებული სუნთქავდა რადგან რამდენიმე წამის წინ დაესრულებინა სირბილი, მის წინ იდგა ბიჭი რომელმაც გაუღიმა და უთხრა.....
[-----: გამარჯობა კიდევ ერთხელ, სამწუხაროდ სწრაფად მომიწევს საუბარი რადგან სამუშაო ფორმით გარეთ გამოსვლა და თან მითუმეტეს გაუფრთხილებლად გამოსვლა აკრძალული გვაქვს მაგრამ ამ ყველაფრისთვის დრო აღარ მქონდა რადგან შეიძლებოდა ვეღარ მენახე, წერილიც კი დავწერე რამდენიმეჯერ კაფეში რომ მომეცა ჩუმათ, მაგრამ რამდენჯერაც დავწერე იმდენჯერ დავხიე რადგან ჩემი საშინელი კალიგრაფია ამახინჯებდა იმ ლამაზ სიტყვებს რაც შენთვის იყო დაწერილი, გულახდილი და პირდაპირი ვიქნები და გეტყვი რომ მოხიბლული ვარ შენით და თუ წინააღმდეგი არ იქნები ამ დღეებში თავისუფალი დრო როცა გვექნება იქნებ წვენი ან ყავა დაგველია ერთად რა აზრის იქნები?
------: ეს ყველაფერი ძალიან მოულოდნელი იყო ჩემთვის და არც კი ვიცი რა გიპასუხო.
[-----: მინდა გითხრა რომ ჩემს თავს ვერასდროს ვაპატიებდი იმას რომ დღეს ვერ დაგლაპარაკებოდი და მოდი ესე მოვიქცეთ, ჩემს ნომერს ჩაგაწერინებ და ერთი კვირის განმავლობაში დაველოდები შენს შეტყობინებას, თუ არ მომწერ ვერ წარმოიდგენ თუ როგორ დამწყდება გული ხოლო თუ მომწერ შეხვედრის ადგილის არჩევას შენ დაგითმობ.
გოგონამ ჩანთიდან ტელეფონი ამოიღო და ნომრის ჩაწერა დააპირა მაგრამ უცბათ შეჩერდა და ბიჭს უთხრა.....
------: სიმართლე გითხრა არ მინდა რომ ტყუილად დაგაიმედო ანუ აზრი არ აქვს შენი ნომრის ჩაწერას.
[-----: მართალია ერთმანეთს არ ვიცნობთ მაგრამ გთხოვ რომ დღესვე ნუ მომიკლავ იმედს, ნება მომეცი ერთი კვირის მანძილზე მაინც შევინარჩუნო შენგან შეხმიანების იმედი.
ბიჭის ამ ნათქვამზე გოგონას გაეღიმა და ნომერი ჩაიწერა ტელეფონში რის შემდეგაც ღიმილიანი სახით დაემშვიდობნენ და დაშორდნენ ერთმანეთს.
ერთმანეთთან შეხვედრიდან მეშვიდე დღის საღამოს ერთმა ტექსტურმა შეტყობინებამ წყალი დაუსხა ერთი კვირის წინ გაჩენილ იმედის მარცვალს რის შემდეგაც ორი პიროვნების ცხოვრების გეზმა ერთი და იგივე კურსით სვლას მიჰყო ხელი.

------: რაზე ფიქრობ?
[-----: იმ დღეზე როცა ორი ვარსკვალავი ერთი ზეცისთვის აციმციმდა.
------: მეც ხშირად მიფიქრია ჩვენი შეხვედრის დღეზე, ყოველთვის ზებუნებრივი ძალით მოქმედებდა ჩემზე შენს მიერ შერჩეული და გამოთქმული სიტყვები, შენი საუბრის მანერა კი მაბედნიერებს და სიცოცხლეს მიხანგრძლივებს და საერთოდაც შენ წარმოდგენაც კი არ გაქვს თუ როგორ მიყვარხარ.
[-----: შენც მშვენივრად ახერხებ შენი ლამაზი სიტყვებით ჩემთვის სასიამოვნო წინადადებების აკინძვას, ხოლო რაც შეეხება სიყვარულს მინდა გითხრა რომ აი მაგალითად რომ შეიძლებოდეს ჩემი შენდამი გრძნობის შენთვის გადმოცემა ანუ რამდენიმე წამით მაინც რომ შეიგრძნო ის რასაც მე შენს მიმართ ვგრძნობ მერწმუნე კიდევ უფრო მეტად შეგიყვარდებოდი ვიდრე ეხლა გიყვარვარ.
------: ჩემი საჩუქარი ხარ ღვთისგან და სიცოცხლე არ მინდა უშენოდ, გამიგეე ჩემო ერთადერთო!
[-----: მხოლოდ და მხოლოდ შენ ერთი მიყვარხარ და მინდიხარ.
------: მგონი არ მითქვამს რომ ორ კვირაში ჩემი ძმის დაბადების დღეა თუ გითხარი?
[-----: არა არ გითქვამს, გული მიგრძნობდა რომ რაღაც გამახარებდა.
------: ეს ცინიკური საუბარი საერთოდ არ გიხდება და ძალიან გთხოვ თავიდან ნუ დაიწყებ ახლა.
[-----: არაფრის დაწყებას არ ვაპირებ, უბრალოდ წარმოვიდგენ იმ სუფრას რომლის გარშემოც ღრეობა იქნება გამართული, წარმოვიდგენ სუფრას რომელსაც დაამშვენებს იმ შვლის ხორცი რომელიც დედასთან ერთად დაკუნტრუშებდა მინდორში და დედასთან მისვლა და ალერსი არ დასცალდა, ასევე იქნება იმ ფრინველის ხორციც რომელმაც თავის ბუდეში ბარტყებამდე მიფრენა ვერ მოასწრო რომ ისინი გამოეკვება.
------: შენ კარგად იცი რომ ჩემი აზრი შენსას ემთხვევა და მეც შენსავით ვუყურებ მაგ საკითხს, მე მხოლოდ მინდა რომ შენსა და ჩემ ძმას შორის დაძაბული ურთიერთობა არ იყოს.
[-----: მე შენ მიყვარხარ და არ მექნება შენ ძმასთან დაძაბული ურთიერთობა, მე შენთვის ადრეც მითქვამს და ეხლაც გეტყვი რომ მაშინ შენ ჩემი აზრი იცოდი ამ საკითხთან დაკავშირებით და უნდა ჩაგეყენებინა შენი ძმა საქმის კურსში და ასევე უნდა გეთქვა ჩემთვისაც შენი ძმის დამოკიდებულება ამ საკითხთან დაკავშირებით რის შემდეგაც იმ არც ისე სასიამოვნო საუბარს თავიდან ავიცილებდით.
------: მართალი ხარ, უბრალოდ სულ არ მიფიქრია რომ მაგ თემაზე ჩამოვარდებოდა საუბარი.
[-----: კარგი აღარ გვინდა ამაზე საუბარი, ჯობია ერთმანეთის გვერდით ყოფნით და ამ წუთებით ვისიამოვნოთ.
------: ხომ იცი რომ ძალიან მიყვარხარ?
[-----: ვიცი, და შენც ხომ იცი რომ მეც ძალიან მიყვარხარ?
------: ვიცი, თან ძალიან კარგად ვიცი.

ერთმანეთის გაცნობიდან ხუთი თვის გასვლის შემდეგ გოგონამ გადაწყვიტა რომ მის ძმასა და მის შეყვარებულს რომლებიც თანატოლები იყვნენ ერთმანეთი გაეცნოთ, გადაწყვიტეს ქალაქის ერთ-ერთ პარკში შეხვედროდნენ ერთმანეთს, იმ პარკში რომლის ბუნებაც შემოდგომას გაეფერადებინა თავისი მრავალფეროვანი და თვალისმომჭრელი ფერთა გამით.
ერთმანეთთან შეხვედრიდან ერთი საათის გასვლის შემდეგ გოგონას ძმამ იმ თემაზე დაიწყო საუბარი რა თემის მიმართაც გოგონას შეყვარებულს დიდი პროტესტი ამოძრავებდა. იგი საუბრობდა ნადირობასა და მის დეტალებზე, იმაზე თუ როგორ უყვარს ნადირობა, როგორ უნადირია სხვადასხვა ცხოველსა თუ ფრინველზე, იმაზე თუ რა მოლოდინით ელოდება მხვერპლის გამოჩენას ჩასაფრებულ მდგომარეობაში, იმაზე თუ როგორი სიზუსტით იღებს მსხვერპლს სამიზნეში და სასხლეტის გამოკვრისა და მისი მოკვლის შემდეგ თუ რა სიამოვნებას განიცდის.
გოგონას შეყვარებულმა მას უთხრა რომ ისიც დიდი სიამოვნებით ინადირებდა ოღონდ არა ცხოველზე არამედ უფრო საშიშ და ცბიერ არსებაზე, იმაზე რომელსაც ადამიანს ვუწოდებთ, ოღონდ არა ყველაზე, არამედ მხოლოდ მასზე რომელიც ცხოველზე ან ფრინველზე ნადირობს ანუ ეგრეთწოდებულ მონადირეზე.
[-----: გულახდილად გეტყვი რომ ვერ ვიტან ტყუილს და თვალთმაქცობას ასე რომ ვიქნები პირდაპირი. მე ნაწილობრივ და არა სრულად მაინც დასაშვებად მივიჩნევ იმ ფაქტს როცა ადამიანი ნადირობს მხოლოდ იმ მიზეზით რომ მისი ოჯახი გამოკვებოს და როცა მას სხვა გზა არ დარჩენია გარდა ცხოველსა თუ ფრინველზე ნადირობისა. ასევე ამასთან ერთად არის მეორე მხარეც რომელსაც შენ მიეკუთვნები შენი მონაყოლიდან გამომდინარე და ეხლავე გეტყვი თუ რას ვგულისხმობ. მე არც ისე სახარბიელო დამოკიდებულება მაქვს ისეთ ადამიანებთან რომლებიც სპორტის, გართობისა და უბრალოდ თავისუფალი დროის მოკვლის მიზნით კლავენ ცხოველსა თუ ფრინველს. ვერ ვიხსენებ ეხლა იმ ფილმის დასახელებას რომელშიც არის ერთი ძალიან საინტერესო დიალოგი და ამ დიალოგში ერთი ეუბნება მეორეს ესეთ წინადადებას ( ადამიანს უწოდო ცხოველი ეს იქნება ცხოველის შეურაცყოფა ) და მე ამ წინადადებას ასი პროცენტით ვეთანხმები. ვინ მისცა ადამიანს იმ დასკვნის გაკეთების უფლება რომ მისი სიცოცხლე უფრო ღირებულად ჩათვალოს ვიდრე ცხოველისა თუ ფრინველის. არც ერთი ცხოველი და ფრინველი არ იმსახურებს ადამიანის ხელიდან სიკვდილს, ხოლო ჩვენ მართლაცდა სიკვდილის ღირსი არსებები ჩვენი ერთმანეთის მიმართ გაუაზრებელი მოქმედებებიდან, დაუფიქრებელი ლაპარაკიდან, შურისგან, ტყუილისგან, ტრაბახისგან, მედიდურობისგან და კიდევ მრავალი ცოდვიდან და დანაშაულიდან ასევე რაც მთავარია ცხოველისა და ფრინველის წინაშე ჩადენილი სისასტიკიდან გამომდინარე ვიმსახურებთ იმას რომ ცხოველსა და ფრინველს მიეცეს ზებუნებრივი ძალა იმისა რომ მათ იარაღი აიღონ ხელში და ჩვენზე დაიწყონ ნადირობა განურჩევლად კაცისა თუ ქალისა, ბავშვისა თუ ასაკოვნისა.
გოგონა ცოტახანში ბიჭების საუბარში ჩაერია და მათ სასაუბრო თემის შეცვლა შესთავაზა რადგან ატყობდა რომ ეს უკვე უბრალო და მშვიდობიან საუბარს აღარ გავდა. ერთი თვის გასვლის შემდეგ ბიჭს გაუმართლა და საკმაოდ ნორმალური სამსახური იშოვა, გოგონამაც დაიწყო მუშაობა თავისი სპეციალობით და შეყვარებულთან გადავიდა საცხოვრებლად რათა ერთჭერქვეშ გაეგრძელებინათ ერთმანეთისთვის სიცოცხლე. ბოლო შეხვედრის შემდეგ სამივე ერთად აღარ შეხვედრილა ერთმანეთს.

[-----: რაზე ჩაფიქრდი?
------: ის დღე გამახსენდა როცა სამივენი ერთმანეთს შევხვდით.
[-----: აღარ ღირს მაგაზე ფიქრი.
------: ერთი რამ მინდა გკითხო და მინდა რომ გულახდილად მიპასუხო.
[-----: ხომ იცი რომ მე გადაშლილი წიგნი ვარ შენს წინაშე, მკითხე რაც გინდა.
------: მას მერე რაც ერთმანეთს შევხვდით არის ისეთი რამ რასაც ნანობ ჩვენი ურთიერთობიდან?
[-----: სიმართლე გითხრა მართლაცდა არის ერთი რამ რასაც ძალიან ვნანობ ოღონდ არ ვიცი როგორ გითხრა.
------: არ მეგონა თუ რამეს ინანებდი ჩვენი ურთიერთობიდან, მე პირადად არაფერს არ ვნანობ და ცოტა არ იყოს გულს მტკენს შენი ნათქვამი.
[-----: მე ხომ ჯერ არ მითქვამს რას ვნანობ.
------: კარგი, მითხარი აბა რას ნანობ გისმენ.
[-----: რას და იმას რომ უფრო გრძელი ენა რომ არ მაქვს.
------: მე სერიოზულად გეკითხები და შენ კიდევ იმას ნანობ რომ უფრო ღრმად ვერ ახერხებ გამოკვლევას ჩემი ვაგინალური ხვრელის?
[-----: შენ გგონია ეგ არ არის საკმარისი სინანულისთვის? შენ როცა ვერ მხედავ იცი რას ვაკეთებ? რას და სახლის ბნელ კუთხეში დამჯდარი ვტირივარ და შურით ვნატრულობ რომელიმე გრძელ ენიანი ცხოველის ენას.
------: მინდა გაგიბრაზდე და გითხრა რომ შეწყვიტო სიცილი, მაგრამ მეც მეცინება და არ მინდა რომ თავი შევიკავო, გულიან სიცილს არაფერი ჯობია, შენ ყოველთვის ახერხებ ჩემს გაცინებას მაშინაც კი როცა სრულიად არ ვაპირებ გაცინებას და ამასთან ერთად მინდა გითხრა რომ ძალიან ბედნიერად ვგრძნობ თავს მარტო მაგას რომ ნანობ, ასე რომ შეგიძლია გააგრძელო მაგაზე სინანული, ყოველშემთხვევაში თუ განვლილ ღამეს გავიხსენებთ უკმაყოფილო არ უნდა იყო შენი ენის ზომით. შენც მშვენივრად იცი რომ ჩვეულებრივი ზომის ენითაც ზებუნებრივად გამოგდის ჩემს ძარღვებში ვნების დიდი დოზით შეშვება.
[-----: მადლობა გაწეული შრომის დაფასებისთვის, დღეს ხომ ისვენებ ოფიციალურად?
------: კი ვისვენებ, ვერ წარმოიდგენ როგორ მაბედნიერებს ის რომ ჩვენი შეხვედრიდან ერთი წელი გავიდა დღევანდელ დღეს და ამ მთლიან დღესა და ღამეს ერთად გავატარებთ. შენ სამსახურში სულ პრობლემაა განთავისუფლებაზე და როგორ მოახერხე დღეს დასვენება?
[-----: გუშინ საღამოს უფროსს დაველაპარაკე და დღევანდელ დღეს შვებულების დღეებიდან გამომიკლებს, შემდეგ კი შენ დაგირეკე.

გასული დღის საღამოს ბიჭმა სამსახურიდან გოგონას დაურეკა და შეუთანხმდა იმაზე თუ რომელ სასტუმროში რა დროს შეხვედროდნენ ერთმანეთს რათა ერთი მთლიანი დღისა და ორი ღამის სასტუმროს ნომერში გატარებით აღენიშნათ ერთად ყოფნის ერთი წლის შესრულება.
მობილური ტელეფონით საუბრიდან თხუტმეტი წუთის გასვლის შემდეგ ბიჭმა გოგონას შეტყობინება გაუგზავნა სადაც წერდა რომ იმ დონეზე აენთო ვნებისგან რომ მისი საშოს სუნი იგრძნო და ამასთან ერთდ ნერწყვის მოზღვავებაც იგრძნო რამაც მოსვენება დააკარგვინა და რის შედეგადაც ეხლა ტუალეტშია და მასზე მასტურბირებს.
გოგონამ შეტყობინების წაკითხვის შემდეგ რამდენიმე წუთის გასვლის შემდეგ მარცხენა ხელის შუა თითი პირში გამოისვა და ნერწყვით დაისველა რის შემდეგაც საცვალში ჩაიცურა და თვალები დახუჭა რადგან მოახლოებულმა გონების დაკარგვამდე ჟიმაობამ მის ვენებში ვნების ნარკოტიკი შეუშვა. მიუხედავად იმისა რომ განცდილი და წარმოდგენილი სიამოვნებისგან ხელის თითების დამორჩილება უჭირდა მან მაინც მოახერხა ბიჭისთვის საპასუხო შეტყობინების გაგზავნა.
------: ჩემი სველი და გახსნილი საშო შენს თითებსა და მოუსვენარ ენას ელოდება, ჩემს საშოსთან ერთად მეც ველოდები შენს ასოს რომელიც ჩვენ გვეკუთვნის და რომელსაც ეხლა ორივე ვნატრულობთ, გულის ცემას მიჩქარებს იმ მისაღები სიამოვნების წარმოდგენის სცენა როცა შენს წინაშე ვიქნები მუხლებზე დაცემული და ნაზად მოგიწოვ.

ორივე განვლილი დღის საღამოზე ფიქრობდა. ორივე სიყვარულითა და ვნებით გაჟღენთილ საღამოზე ფიქრობდა. ისინი ფიქრობდნენ სასტუმროს ნომერში შეხვედრის მომენტზე, ჩახუტებაზე, კოცნაზე, წელზე შემოსმასა და კედელზე მინარცხებაზე, ვნებაზე, იმ ვნებაზე რომელსაც საზღვარი არ გააჩნია და რომელსაც საფუძვლად სიყვარული უდევს, ლოკვაზე, კბენაზე, ოფლზე, ჟიმაობაზე ნახევრად გახდილ მდგომარეობაში, ტანსაცმლისა და საცვლის დახევაზე, კვნესაზე, იმ კვნესაზე რომლის ხმამაღლა გამოთქმაშიც ერთმანეთს ეჯიბრებოდნენ, საძინებელ ოთახზე, საყვავილის სადგამზე, ერთმანეთის შიშველი სხეულით ტკბობაზე, ელასტიურ თითებზე, თბილ და სველ ენაზე, მჩქეფარე ორგაზმზე, გონების გამთიშავ მინეტზე, აბაზანაზე, ტკბილეულზე, საუბარზე, სიცილზე და რაც ყველაზე მთავარია სიყვარულზე, იმ სიყვარულზე რომელსაც ერმანეთის მიმართ განიცდიან, იმ სიყვარულზე რომლის გარეშეც ვერასდროს ვერ მიიღებდნენ ვნებისგან ნამდვილ სიამოვნებას.
ბიჭი რეალობას დააბრუნა გოგონამ რომელიც მასზე პირველი გამოერკვა ფიქრებიდან და რომელსაც მუშაობაში მოჰყავდა მისი მოჩვარული ასო, რამდენიმე წუთიანი ალერსის შემდეგ ბიჭმა გოგონა მუცელზე გადააბრუნა და მასში უკნიდან შევიდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent