შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნიძლავი!(საცდელი)


15-03-2018, 09:11
ავტორი LeLa-LeL
ნანახია 1 892

ყოველი დღე ერთმანეთს ჰგავს,უფრო სწორედ ჰგავდა ვიდრე უნივერსიტეტი,როგორც წარჩინეულ სტუდენტს არ დამაწინაურებდა და არ გამიშვებდა ერთ-ერთ დაწესებულებაში სადაც დამწყები პოლიციელი ვიქნებოდი დროისე გავიდა,რომ მოვახერხე და ერთ წელიწადში უფროსი გამომძიებლის თანაშემწე გავხდი.ნუ მე რაც შემეხება მე ვარ ბარბარე კვიციანი 23წლის წარმატებული სტუდენტი და რაც მთავარია უკვე უმცროსი გამძიებელი რომელსაც ქერა თმა ლურჯი თვალები და ლამაზი ცხირი აქვს,მიუხედავად იმისა რომ არ გაოვირჩევი სიმაღლით და გრძელი ფეხებით არასდროსიგრძვნია თავი ცუდად რადგან სამაიეროდ ტანი მაქვს მოხდენილი.
თბილიში უივერსიტეტში ჩაბარების შემდეგ გადოვედი,თაიდან ბიძასთან ერთად ვცხოვრობდი თუმცა დაოუკიდებლობა ყოველთვის მიყვარდა და მალე ცალკე საცხოვრელადაც გადავედი,ამიტომ დილით სულ მიწევს ყველაფრის მოსწრება და დიდიკისრისმტვრეით ა გაჭირვებით გავდივარ სახლიდან .
უნივერაიტეტში მისვლისთანავე ჩემი საუკეთესო მეგობრეი შემხვდნენ ანი და ნინა. ორივე ჩემს უივერსიტეტში სწავლობს თუმცა საივე განსხვავებული ფაკულტეტებით ვართ .
-ქალბატონი გამომძიებელიც მოსულაა..(ნინა)
-კარგი რა ჯერ თანაშემწე ვარ,ადრეა მთავარ გამომძიებლობამდე.(მე)
-კარგი რაა სულ თავმდაბალი ნუიქნები ცოტა ამაყად დაიჭირე თავი რა(ანი)
-ოქეეეიიი წავედი აბა მე ლექციაზე მაგვიანდება და შემდეგ ერთი საათი მაქვს შუალედი და გავიდეთ სადმე რა(მე)
გოონებს დაემშვიდობე და ლექციაზე შევედი სადაც ბიჭები მხიარულად შემხვდნენ ხოლო გოგონები სწერვა და ბიჭმით სავსე სახით მიყურებდნენ,თუმცა ჩემთვის დიდი არსებითი მნიშვნელობა არ ჰქონია ამას არასოდეს.ლექციები ჩვეულებრივად მიმდნარეობდა როცა გამოვედი გოგონები შემხვდნენ და ერთად წავედით იქვე მყუდრო კაფეში.
-რახდება აბა ახალი თქვენთან? ინტერესიანი თვალები მივაპყრე ორივეს
-ჩემთან როგორც ყოველთვის ნიკა და მე ისევ ნიკა და მე და ისევ ნიკა და მე (ანი) ნიკა ანის შეყვარეულია უკვე დიდიხანია რაც ერთად არიან და ერთმანეთსუძლებენ.
-ნუ ჩემთან რაიქნება ველოდები უთავო მხეარს (ნინა)
-ხო ნუ პრინცები ყველა დაგახიეს და ახლა უთავოხედარი დაგრჩა (მე)
-შენ ვისეღადავები საერთოდ რამდეი თაყვაისმცემელი გაუში იმის გაო რომ რაღაცეებს გიკრძალავდნენ და თან რაბიჭები.(ანი)
-მომავალი გაომძიებლისთვის აკრძალული მხოლოდ კანონიერადიარსებებს და არავისააქვსუფლება რამე ამიკრძალოს რაც მე სიამოვნებას მაიჭებს.(მე)
-ხო აბა რა სიამოვნებაა გვიაობამდე სამსახურში ყოფნა და ათასობით მამაკაის მზერის არიდება(ანი)
-ეს საყვარელი საქმეა და ვიღაც ჰორმონებ მომრავლებული მამაკაცების არმეშინია და რამეპრობლემა არმაქვს მე საერთოდ გამოჩნდება ვინმე თუარა და ასეც კარგად ვგრძნობ თავს.
-მოდი დაგენიძლავები ბიჭი არარსებობს ვინც შენ აგიტანს ასერომ დაო უკვე მოემზადე მარტოობისთვის ჯერ შენი დაკერილი ბიჭი არმახსოვს თუ მოგეწონებოდა და მას არმოწონდი შენი ასეთი ხასიათის გამო.(ანი)
-კარგი დავნიძლავდეთ ,რომ მაგარ ნაშას ავაგდებ 2 კვირაში(მე)
ასე უპრობლეოდ დავთანდი და რომ გავიაზრე სად უნ ამენახა მე ისეთი ბიჭი რომ ამათ ყბა ჩამოუვარდეთ თანაც ორ კვირაში.რა სულელიხარ ბარბარე რა, გაები მახეში.
ამ დროს ხმაური გაისმა კაფეში არადა ისეთი მყუდრო გარემოა ,ვიღაც ახალგაზრდე ბიჭი თუ კაცი ქალს უყვიროდა მე კი რა გამაჩერებდა ეა იომ ქართველი მამაკაცები კიუყურებდნენ სანახაობას,მოვდი მეც და გვერდით დავუდექეი ბიჭს.
-ჰეი ბავშვი ცოტა ტონს დაუწიე საზოგადოებაა აქ და მერე მეორე დედიკომ არგასწავლა ქალს როგორუნდა მოეპყრო?
-შენ ვინ ლაწირაკი გდიხარ საერთოდ წადი გაიარე რა მეტი საქმე არგაქვს?
ამდროს ხელი მოიქნია და მიბიძგა მსუბუქად ამაზე საერთოდ გავცეცხლდი და ამას ვინგონია თავი რომ ასე მეტლიკინება .
-მისმინე ახლა ბავში! თუკი არგინდა ციხეში ამოგალპო და მზის სხივი მოგანატრო დაოკდი ახლა მანდილოსანი გაუში და შენც წადი სახლში ბასტიბუბუ დამთავრდა და ძილისდროგაქვს .
ისეთი გიჟითვალებით მიყურებდა თითქოს შემეშინ ამაგრმა მე რის ბარბარევარ ამას ეგ დავანახო.
-შენ გოგო საერთოდ იცი ვინვარ?
-და ნეტა ვინხარ ერთი გაუზრდელი გატუტუცებული ბიჭი.რა არაა?
-პასუხს აგებ ამაზე! თითქოს დამემუქრა და გავარდა გარეთ.
-ოქეიიი.გასვლისას ივაძახე და ოოსკენ მივბრუნდი რომელიც შეშინებული მიყურებდა.
-რატო მიყურებ ეგრე?(მე)
-შენ რა არიცი ის ვინაა? ამას ასე არშეგარჩენს.
-არმეშინია და ვინაა ასთი.
-რა ვინაა ქალაქში ყველამ იცის ერთ-ეართი ცნოილი ბიზმესმენის შვილია დედა დიზანერი ყავს.რა მართლა არიცი დემეტრე ერისთავი?
-აჰამ გვარი კიაქვს თავადის თვითონ კია მამის ჯიბის მონა ყოფილა.
კარგი წავედი ნახვამდის.
-მადლობა რომ დამეხმარე თორე ვერგადავურჩებოდი.
უკან რომ მივბრუნდი ოონეი გაშტერეულიმიყურებდნენ.
-რახდება?(მე)
-რა რახდება გოგო რაგინდოდა რომ ერეოდი ეგ გაკლდა ახლა დემეტრე ერითავის გადაკიდება.(ანი)
-მოიცა თქვენ იცოდით და არ გამაჩერეთ?ან მაგ ბავშვმა რაუნდა მიყოს.
-ვნახოთ რასაც გოზამს ის იცოდე რომ მაგარ შარში ხარ .(ნინა)
ისე წამოვედი მთელიგზა ამაზე ვფიქრობდი,უნდა მეშიოდეს თუ მეამაყებოდეს რომ ასე ამოვლანძღე ეს ამპარტავანი და თავში ავარდნილი ტუტუცი ბიჭი.
სამსახურში მისვლისთანავე საძიებო ბაზაზე მოვძებნე და სურათს მივაშტერდი.ნუთუ ეს სიფსიხე ვერ შევამჩნიე რა სიმპათიური ყოფილა და რა ლამაზი ტუჩებიაქვს,მასზე ყველაინფორმაცია მოვიძიე და თან ამოვბეჭდე სახლში მისვისთანავე კი ყველაფრის დეტალურად სესწავლა დავიწყე......



№1 სტუმარი ))))

Male dade jargia

Rac naeeee mit ujetesuu 9

 


№2  offline წევრი talia

Momwons gansakutrebit is rom gogoa I'm rolshi romelshic biwi unda iyos yocax.warmatebebi da shemdegshi shecdomebi gaaswore tema sainteresoa.

 


№3  offline წევრი khatia khatia

კაია ძააან მომეწონა
--------------------
we dont need makeup to look beatiful
კიკელა კიკელა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent