შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუთუ შეგიყვარდი? (+16)


26-03-2018, 21:57
ავტორი ქეთათო4
ნანახია 2 897

როდის გახდა ცხოვრება სულერთი ჩემთვის? როცა აქ წამოვედი თუ როცა დედა დავკარგე და მამინაცვალს "კისერზე დავაწექი"
სასაცილოა სატირელი რომ არ იყოს.
უკვე ორი თვე,3დღე და 6 საათი გავიდა რაც აქ ვარ.
წუთები ზუსტად არ ვიცი საათი არ მაქვს თან.
თანაც ვის სცალია საათისთვის აქიმდენი შემოდის და გადის რომ...
ნენე ეს მოიტანე ნენე ის...
მეც მორჩილად ვუსრულებ ყველაფერს..
სად ვარ?
როგორ არ მინდა ეს სიტყვა ჩემი პირიდან ამოვიდეს.. მგონია, რომ პირი მიბინძურდება და მეც მათნაირი ვხდები.. მინდა ვიკივლო.. და ვიგრძნო, რომ ადამიანი ვარ..
მაგრამ არა მე ადამიანი კი არა არაადამიანი უფრო ვარ..
საშინლად მიწვავს გულს ეს ყველაფერი მერე კი მინდება იმ ავხორც სადისტებს ჩემი ნარწყევი ზედ მივასხა და დავუყვირო "თქვენი "
აჰაჰ.. მე შევიგინე.. ესეც ჩვეულებრუვობაა.. აქ ყველა იგინება.. ხო ზოგი დღეში სამ კაცთან წევს და მაინც თითები აქვს გარჭმული ერთ ადგილზე.
მე რა მენაღვლება? დავდივარ ჩემთვის და თუ დამიძახებენ ცივი ლუდი მიმაქვს...
მადლობა ამ ცხოვრებას იმისთვის, რომ მეც მათსავით არ ვუშლი ყველას ფეხებს.. უფრო სწორად არც მიწევს თორე.. ერთხელ ჩემი გაუპატიურება სცადეს და მის მერე კაცთა მოდგმა მეზიზღება კი არა მეცოდება.. ისე უბნელებთ თვალებს მათი ჰორმონები, რომ არ იციან რას სჩადიან..
ახლაც ისევ გაისმა ჩემი სახელი ბერძნულად და მინდა ამ არაადამიაბს სახეში შევაფურთხო ჩემი ტრუსი გავიძრო და პირში ჩავთხარო..
მაგრამ ეს ხომ ეთიკაა? ღიმილით მივდივარ მასთან და ვეკითხევი რას ინებებს?
-2ვისკი ყინულით თოჯინა
-კარგით ახლავე.
სულ ფეხებზე ის ფაქტი, რომ მარტო ზის თუმცა 2 ვისკი შემიკვეთა ეს რომ დაროსთვის ეთქვათ ქაქანით მოვიდოდა ჩემთან და გამოძიებას ჩაატარებდა.
ორი ვისკი ყინულით "გატენილი" ადგულზე მიმაქვს და უკან ვბრუნდები.
ახლა მეც მინდა რამე მწვავე სითხე დავლიო.. ისეთი გულ-მუცელი, რომ ამიწვას და გული ამირიოს..
მაგრამ არაა არ შეიძლება..
პირს ვაღებ მაგრამ ისევ ვკუმავ, როცა იგივე მაგიდიდან ხელი იწევა..
ეს ხელიც კი გულს მირევს..
მასთან მივდივარ უფრო სწორად მათთან..
უიი ორნი არიან უკვე.. მას ზურგით ვხედავ.. ნეტავ ისეთივეა? ჩემთავს ვეკითხები და ოდნავ გამირბის ბაგე..
"ერთი თქვენი დედაც მოვტყან"
ისევ ეთიკა და უკვე მეორედ ვესალმები ნაძალადევად.
--

იმედია მოგეწონებათ???? თუ არ დაგეზარებათ აზრებიც დააფიქსირეთ.????



№1 სტუმარი სტუმარი ქეთი

პატარა თავია და აზრის გამოთქმა ჯერ ადრეა, გააგრძელე, შედარებით დიდი თავები დადე. იმედია ბოლომდე მიიყვან. მე აუცილებლად ვიქნები აქტიური მკითხველი

 


№2  offline წევრი Melancholic

ძაან მომეწონა აუცილებლად გააგრძელე. ცოტა თავები გაზარდე. ❤

 


№3 სტუმარი სტუმარი Grafo

სიუჟეტი თითქოს ნორმალური სჩანს, მაგრამ...საშინელი საკითხავია ასეთი აგრესია და ზიზღი. ლამის გული შემიწუხდა "ნერწყვი მივასხა"-ზე. თან ყველაფერს თავი რომ დავანებოთ, ამ ლოგიკით არაფრით არ გამოირჩევა მათგამ ვინც როგორც ამბობს ეზიზღება.
თავები გაზარდე და რაც მთავარია ისეთ დროს გაწყვიტე, რომ მკითხველი ისტორიას ინტერესით დაელოდოს.

 


№4  offline წევრი ქეთათო4

სტუმარი Grafo
სიუჟეტი თითქოს ნორმალური სჩანს, მაგრამ...საშინელი საკითხავია ასეთი აგრესია და ზიზღი. ლამის გული შემიწუხდა "ნერწყვი მივასხა"-ზე. თან ყველაფერს თავი რომ დავანებოთ, ამ ლოგიკით არაფრით არ გამოირჩევა მათგამ ვინც როგორც ამბობს ეზიზღება.
თავები გაზარდე და რაც მთავარია ისეთ დროს გაწყვიტე, რომ მკითხველი ისტორიას ინტერესით დაელოდოს.

მიყვარს ჯანსაღი კრიტიკა???? მადლობა და გავითვალისწინებ

 


№5  offline წევრი nathali lifhonava

ეს რა წავიკითხე?!
რა ნახა ჩემმა თვალებმა?
ეს ხომ გინების კორიანტელია!
ბლაჰჰ "დედაც მოვტყან"-არ სჩანს ლამაზად!
ნარწყევი მივასხი-გული ამირია
ტრუსს ჩავთხრიდიო-ბლაჰჰ
ეს საშინელებაა!!
ნერვებზე დამაწვა პროსტა
რაღა ვქნა,წარმატებებს გისურვებ
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent