შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

განგსტერების სამოთხე (29)


12-04-2018, 21:08
ავტორი truelove
ნანახია 2 058

გამარჯობა მეგობრებო..პირველრიგშუ არმინდოდა,რომ ეს დამეწერა მაგრამ ვეღარ მოვითმინე ამიტომაც ახლა ვზივარ და ამას ვწერ..ვერმოგატყუებთ,რადგან ყველას უკვე ისე გიყურებთ როგორც მეგობრებს და მიხარია,როცა ეს ისტორია გახარებთ..ეს მართლა მაბედნიერებს...დიდი ბოდიშის მოხდით მინდა გითხრათ,რომ კითხვებს “შემდეგი როდის დაიდება” პასუხს ვეღარ გავცემ..როგორც პირველ თავში ვთქვი ეს ისტორია ჩემი არარის ეს არის უცხოური ფანფიკი..შემდეგ აღმოჩნდა,რომ ის გაემგზავრაბანაკში და ერთი თვის განმავლობაში ვერ ამატებდა სიახლეებს. შესაბამისად მეც ვერ ვთარგმნიდი და ვცდილობდი გამეწელა სანამ დაბრუნდებოდ..ახლა ვნახე რომ გამოაქვეყნა ბოლო თავი და დავიწყე თარგმნა..ამიტომაც როდესაც არდაიდება მე ნუ მისაყვედურებთ.. ვერცკი წარმოიდგენთ მე როგორ მაინტერესებს ეს ისტორია მეც მოუთმენლად ველოდები ყოველ თავს..სულ ეს იყო რისი თქმაც მინდოდა იმედია გაიგებთ...ახლა კი 29 თავი.

განგსტერების სამოთხე თავი 29

გიორგიმ მანქანა ეზოში გააჩერა..ჩამოვიდა..კესოს კარი გააღო..გათიშული გოგონა ხელში აიყვანა და სახლისკენ წავიდა..მას ერთერთი დაცვის თანამშრომელი დაუხვდა.
-ბატონო გიორგი დახმარება ხომ არ გჭირდებათ?
-არა,მადლობა..ჩემითაც ვიზავ..შენ უბრალოდ სახლში უფრო ბევრი დაცვა დააყენე ისევე როგორც ჭიშკართან.
-დიახ სერ. უთხრა და გზა დაუთმო.

ალექსანდრემ მანქანა სახლის მოშორებით დააყენა და უთვალთვალებდა ისე,რომ ვერავის შეემჩნია..
-ეს რა ადგილია? რა ჯანდაბას გეგმავ კიკვაძე? ეჭვებით გაჟღენთილი ხმით ჩაილაპარაკა..


გიორგი ოთახში შევიდა და კესო საწოლზე დააწვინა..მისკენ დაიხარა და აკოცა...შემდეგ კი ჩაჩურჩულა.
-მაპატიე..
ოთახიდან გამოვიდა და დერეფანს გაყვა..კაბინეტის კარი გააღო და შიგნით შევიდა..გასვიანი ფანჯარაში იყურებოდა..გაცეცხლევული იყო..
-როგორ მიდის საქმეები?
-მოვიყვანე. მეორე სართულის ერთ-ერთ ოთახშია.
-კარგია.ვერავინ დაგინახა ხო?
-არინერვიულო მისგამო კითხებს არ დასვავენ..ის ხვალიდან შვებულებაში გადიოდა ისედაც..
-მაშინ ძალიან კარგი..-გასვიანი გიორგის ცხვირწინ დაუდგა-შეგიძლია წახვიდე..ხვალ დამღლელი დღე გვექნება.
უკან შეტრიალდა და ისევ ფანჯრიდან იხედებოდა,როდესაც გიორგიმ წამოიწყო ახალი დიალოგი.
-დემეტრე კიდევ ერთი რამ...
-ჰმმ?
-დამპირდი,რომ მას არაფერს დაუშავებ,რადგან ის ჩვენგამოა ამ საქმეში...დამპირდი,რომ არც შენ ავნებ! და არც ვინმეს დაავალებ ამის გაკეთებას!
გასვიანმა თავი შეატრიალა.
-ამას ვერ დაგპირდები.
გიორგი სახე გაუშეშდა შემდეგ კი მუშტი ძლიერად დაარტყა მაგიდას..
გასვიანმა გაკვირვებულად და ამავადროულად ჯერ მის მუშტს შეხედა შემდეგ კი მკაცრი თვალებით გიორგის..
-გითხარი დამპირდი თქო! დაიყვირა გიორგიმ.
-როგორ ფიქრობ რას აკეთებ? გასვიანი სულ უფროდაუფრო ხურდებოდა სახეზე ბრაზისგან..მისთვის უჩვეულო იყო ვინმეს ასეთი რამ გაებედა..სახეზე სისხლი აწვებოდა..არც გიორგი იყო უკეთეს დღეში,მაგრამ თავის დამშვიდება მოახერხა..
-მგონი გაიგე რისი თქმაც მინდა უთხრა გიორგიმ.
-გიორგი,ამის დედაც..თავი აკონტროლე რას აკეთებ.ეს
გამოხტომა რას ნიშნავს?!
-იმას რაც ვთქვი. და თუ არ დავმშვიდდები რა? მომკლავ? მკაცრი ტონით უთხრა გიორგიმაც..
-ნუ მცდი..შენთვისვე აჯობებს!
-არ მანაღვლებს,ის იფიქრე რაც გინდა,უბრალოდ დამპირდი,რომ ის არ დაშავდება.
-ჰმმ..კარგი! გპირდები,რომ არ დაშავდება..
-კარგი. თუმცა იმ შემთხვევაში თუ დაგვეხმარება.
-კარგი! საკმარისია უკვე. გიორგი კარისკენ წავიდა..
-და გიორგი..
გიორგი გაჩერდა ისე,რომ თავი უკან არ მიუტრიალებია.
-ასეთი რეაქციის ნახვა შენგან მეორეჯერ არ მსურს!
-ჰმ..
გიორგი კაბინეტიდან გამოვიდა..

მეორე დღე:
გიორგი კესოს კართან 15 წუთი იცდიდა შემდეგ ამოიხვნეშა და დააკაკუნა..იქიდან ტირილშეპარული ყვირილი გაისმა.
-ვ-ვინ არის?! სად ვარ?
გიორგიმ კარი შეაღო..კესო კუთხეში იდგა და ლარნაკი ეჭირა თავდასაცავად..თან კანკალებდა...გიორგიმ კარი მიკეტა და მას შეხედე.
-კესო...მისკენ რამდენიმე ნაბიჯი გადადგა..
-არა!არმომეკარო!
-კესო ვიცი ეს შენთვის რთულად გასაგები სიტუაციაა მაგრამ შევეცდები აგიხსნა..
-ამიხსნა? რაუნდა ამიხსნა?! ის,რომ ზუსტად ისეთი ნაბ**ვარი ხარ როგორც ვფიქრობდი?
კესომ მიმოიხედა.
-სად ვარ? ეს რა ადგილია? აქ რატომ ვარ?
-ყველაფერს აგიხსნი უბრალოდ დამშვიდდი..კიდევ ერთი ნაბიჯი გადადგა.
-გითხარი არ მომიახლოვდე მეთქი! დაუყვირა კესომ და უარესად აკანკალდა.
გიორგის სახე დაუნაღვლიანდა.
-კარგი..აქ დავრჩები თუ ასე უკეთესად იგრძნობ თავს.
-მაპატიე,რომ აქ ძალის გამოყენებით მოგიყვანე,მაგრამ შენი დახმარება გვჭირდება..
-თქვენი? და სად მომიყვანე? ან რატომ?
-ეს გრძელი ისტორიაა,მაგრამ უნდა იცოდე..სიმართლეს გეტყვი.
-ვ-ვინხარ? სინამდვილეში რას წარმოადგენ?
-მე გიორგი კიკვაძე ვარ,ერთერთი ყველაზე მსხვილი მაფიის ლიდერის მარჯვენა ხელი,ამ მაფიის სახელია შავი გველები..
-რა..? მ-მაფია? შავიგველები,მაგრამ ეს ხომ..
-დიახ,ეს ის საქმეა,რომელიც მე ავიღე და ვმუშაობდი.მე იქიდან ინფორმაციას ვაწოდებდი მაფიას,რომ სისტემა შიგნიდან დამეცვა.
-მე-მე...ვერ ვიჯერებ...
-ეს მართალია. მე განგსტერი,კრიმინალი,ნაბიჭ**რი ვარ..როგორც შენ თქვი..მაგრამ ახლა ეს მნიშვნელოვანი არარის. შენი დახმარება გვჭირდება.
-თქვენი? მაფიის? გაგიჟებულხარ თუ გგონია,რომ დაგეხმარები..აცნობიერებ მაინც რის გაკეთებას მთხოვ? შენ მთხოვ,რომ შავი გველების ორგანიზაციას დავეხმარო? ორგანიზაციას,რომელმაც უდიდესი ტკივილი მიაყენა ლაშხების ოჯახს!
-ეს სულ სხვა ამბავია..ახლა ყველაზე მნიშვნელოვანია,რომ დაგვეხმარო..უნდა გესმოდებს,ეს შენთვისვე იქნება უკეთესი..
-ჩემთვისვე უკეთესი?! გესმის მაინც რას ამბობ? როდის მერე ჩემზე ზრუნავ? როგორბედავ ამაზე მელაპარაკო როდესაც შენ ერთადერთი ხარ ვინც გული ძალიან მატკინა..შენ ვერ დაგიჯერებ!
გიორგი სახე წაეშალა და კესოს უფრო მიუახლოვდა.
-ვიცი,რომ გული გაგიტეხე..გინდ დამიჯერე გინდ არა..ვწუხვარ ამისგამო მაგრამ ის უბრალოდ გეგმის ნაწილი იყო და..
-რა თქვი? გეგმის ნაწილი?
კესომ ბოლო ხმაზე დაუყვირა.
-როგორ გაბედე ჩემთან დაწოლა და ჩემი გრძნობებით თამაში გეგმის გამო?! დარწმუნებული ვარ ჩვენი სექ*იც მაფიას ჭირდებოდა ხო? ყველაზე საშინელი ადამიანიხარ ვინც კი მინახავს!!!
-მაპატიე..მწუხარებით უთხრა გიორგიმ..კესოსკი ცრემლები გადმოუვარდა..
-არა! არგაბედო მობოდიშება შე ნაბი**რო! კესომ ხელი აწია,რომ მისთვის გაერტყა,მაგრამ გიორგიმ გააჩერა..ხელებში მისი სახე მოიქცია.
-კესო დაწყნარდი...გ თ ხ ო ვ!
კესო უარესად ატირდა და ცდილობდა მისი ხელებისგან განთავისუფლებულიყო.
-გთხოვ ნუ ტირი..ხელით მის ლოყას ეფერებოდა..-მაშინ გაბრაზებული ვიყავი და..დამშვიდება მჭირდებოდა შენც იქ იყავი და...მაგრამ ეს გამართლება არარის მე საშინელი შეცდომა დავუშვი. არასდროს მდომებია შენი გრძნობებით თამაში..გეფიცები.
-იმის მიუხედავად რაც თქვი მაინც ვერ გაპატიებ! წარმოდგენა არგაქვს თავს როგორ ვგრძნობ გამოყენებულად..და შენ ეს არგანაღვლებს,შენ უბრალოდ ის მიიღე რაც გჭირდებოდა მაშინ.
გიორგიმ თავი ჩახარა.:
-ვიცი რომ არანაირი მიზეზი და სურვილი არგაქვს ჩემი დახმარების მაგრამ შენ ეს აუცილებლად უნდა გააკეთო..სხვა შემთხვევაში დემეტრე არიქნება მშვიდად და დამიჯერე როდესაც ამას ვამბობ ესეიგი ჯობს ის არ გააბრაზო..
-ჩემი პასუხია ა რ ა! მე არდავეხმარები ისეთ კრიმინალს როგორიც დემეტრე გასვიანია! ან შენნაირ მონსტრს “დეტექტივო”
-აქ მხოლოდ გიორგი არარის მონსტრი..
გიორგი და კესო კარისენ შეტრიალდნენ და კარში ელენე დაინახეს..ის ოთახში შევიდა და კარი ღია დატოვა..
-ელენე! აქ რას აკეთებთ?!
-თქვენ ორ საშუალებას მოგცემთ ისაუბროთ თქვა გიორგიმ გავიდა და კარიც მიიხურა.
-კესო..დაიწყო ელენემ..
-მოიცადე! შენც მაფიისთვის მუშაობ?
-არა და ხო....ეს ცოტა რთული ასახსნელია..
-შენც მოღალატე ხარ? ვერ ვიჯერებ..ყველა მატყუებდით..საერთოდ დეპარტამენტში ვინმე ნამდვილი პოლიციელი არსებობს?
-არა! მე არვარ მოღალატე.
კესომ თავი გააქნია.
-ვერაფერი გავიგე! აღარაფერი მესმის!
-აგიხსნი რა ხდება და როგორ დავაღწიოთ ამ ყველაფერს თავი..

ელენემ ყველაფერი მოუყვა დაწყებული გატაცებიდან..დამთავრებული იმ დისკამდე..
-სულ ეს იყო..
-მაგრამ ვერ ვხვდები..ახლა რატომ ეხმარები? ისინი კრიმინალები არიან..მათ შეუძლიათ უპრობლემოდ მოკლან ვინმე..მათ პოლიციელებიც კი მოკლეს..ჩვენი მოკვლაც შეუძლიათ..
-მესმის შენი მოსაზრება,მაგრამ რაც გავიგე,რომ ლევან გასვიანმა მამაჩემი მოკლა ისევე როგორც დემეტრეს მშობლები ერთად მუშაობა დავიწყეთ,რომ შური გვეძია.
-მაგრამ მაინც..პოლიციას ვერ თხოვდი დახმარებას?
-ვერა..ეს პრობლემა პოლიციას ფეხებზე კიდია..დამიჯერე,ბოლ თვეების განმავლობაში რაც აქ ვცხოვრობ მე ისეთი რაღაცეები შევნიშნე..რომელსაც ადრე ვერ ვამჩნევდი..
-ელენე აქ რას ვაკეთებ?
-ეს ჩემი ბრალია..გახსოვს დისკზე რომ გითხარი? დისკს პაროლი ადევს..დემეტრე გასვიანმა მისი საუკეთესო ჰაკერები დაიბარა,მაგრამ ვერაფერი შეძლეს მე შენზე ვიფიქრე..შენ ერთადერთი ადამიანიხარ ვისაც ვიცნობ,რომელიც ასეთ საქმეებში საუკეთესოა..ასე რომ გთხოვ..დაგვეხმარე.
-მაპატიე ელენე,მაგრამ ასეთ კრიმინალებს ვერდავეხმარები..არშემიძლია..
ელენემ კესოს ხელი მოკიდა..
-კესო ნუთუ არგესმის? ეს ჩემი შანსია,რომ შური ვიძიო მამაჩემის გამო. თან სხვა არჩევანიც არგაქვს..თუ არ დაგვეხმარები რეპტილია..რეპტილია მოგკლავს..ის გიჟდება როდესაც საქმე ლევანის ეხება და მის მშობლებს..გთხოვ..ამაზე იფიქრე...არმინდა რომ ჩემსგამო მოკვდე..
კესო ოთახში მიმოდიოდა 10 წუთის განმავლობაში შემდეგ კი ამოიხვნეშა..-კარგი..ამას მხოლოდ შენსგამო გავაკეთებ.
-დიდი მადლობა კესო.
გოგონები გამოვიდნენ და გასვიანის კარს მიადგნენ..
-მოვედით კესო. მზად ხარ?
-...
ელენემ სახელური დაწია და კარი შეაღო..გასვიანი თავი სავარძელში იჯდა ფეხი ფეხზე ქონდა გადადებული და ახლახან შესულ გოგონებს გახედა..გასვიანის მოპირდაპირედ გიორგი იჯდა და მანაც კარისკენ გაიხედა..
-მოვედით..თქვა ელენემ..კესომ კი თავი ჩახარა
-ეს კესოა და დისკის პაროლის მოხსნაში დაგვეხმარება..თქვა ელენემ..გასვიანმა სიგარეტს მოუკიდა..
-არმაინტერესებს ვინ არის..იმას გააკეთებს რასაც ვეტყვი ან ვეჭვობ მის მომავალს ვერ გავჭვრეტთ...როგორც დემეტრეს ჩვევია მისი ხმა შემაძრწუნებლად გაისმა...კესოს კანკალი აუვარდა და უკან დაიხია..გიორგის და ელენეს მკაცრი მზერა დემეტრესკენ იყო მიმართული.
-ნწ..არგაბედო და კესოს არდაემუქრო ის აქ ჩვენს დასახმარებლადაა თქვა ელენემ.
-მისთვისვე აჯობებს.-დემეტრემ დისკი მაგიდაზე მოისროლა-ეს დისკია,საქმეს შეუდექი..კომპიუტერიც აქ არის.
გიროგიმ კესოს ლეპტოპი დაუდო და სკამიც მიუტანა.
კესო სკამზე დაჯდა და ეცადა კანკალი გაეჩერებინა..ელენემ მხრებზე ხელი დაადო გასამხნევებლად.
-შენ შეგიძლია,კესო. შენი მჯერა.
კესომ მის ხელს ხელი მოკიდა და მადლიერი თვალებით ახედა...დისკი აიღო და ლეპტოპში შეაცურა..
-დავიწყოთ თქვა და კლავიატურაზე რაღაცეების აკრეფვა დაიწყო.

რამდენიმე წუთის შემდეგ:
დემეტრე ოთახში გიჟივით დაიარებოდა..
-რამე იპოვე?! კითხა გაღიზიანებულმა.
-ჯ-ჯერ ვერა.ინფორმაცია რომელიც ამ დისკზეა დაცული ძალიან კარგი პროგრამით..არც მეგონა თუ ასეთი პროგრამები ისევ არსებობდა რადგან ის გააუქმეს...რადგან ვირუსს ავრცელებდა რომელიც მთლიან სისტემას აზიანებდა..ასევე ამ პროგრამით ვიღაცამ სხვისი პირადი ინფორმაციის გატეხვა შეძლო რამდენჯერმე ამიტომაც წაშალეს..ვერ დაგპირდებით,რომ მის აღდგენას შევძლებ..
გასვიანმა კესოს ხელში ჩაავლო და კედელზე მიანარცხა..ელენე და გიორგი დაიძაბნენ..
-მომისმინე,საყვარელო.. გაანძრიე და ეს პაროლი გატეხე თორემ სიკვდილს განატრებინებ!...კესო ცდილობდა თავი დაეხსნა.
-გ-გამიშვი მტკენ..
გასვიანმა მას მკერდზე დახედა..
-ვხედავ შესაბიშნავი აღნაგობა გაქვს..თუ ამ დისკის პაროლს არ გატეხავ..ჩემს დაცვას ჩავაბარებ შენს თავს და მოგივლიან-ბოროტულად გაუღიმა დემეტრემ..
კესო შეეცადა მისი მკერდი დაემალა და თავი დაეღწია..
გიორგი გამწარებული იყო..ელენეც..ეს მონსტრი!როგორ ბედავს?! ელენემ მუშტი მოკუმშა.
გასვიანმა კესო უკან დააგდო..
-შენთვისვე აჯობებს რამე მნიშვნელოვანი იპოვო თუ შენი სიცოცხლე განაღვლებს.
-დ-დიახ.
-შენ დაგვპირდი,რომ მას არაფერს დაუშავებდი. ვეღარ მოითმინა ელენემ.
-მე ეგ არმითქვამს. მე ვთქვი,რომ თუ პაროლს გატეხდა ხელს არ ვახლებდი ასერომ ჩემს ნათქვამს ნუ ასწორებ.
ელენემ გასვიანს გამწარებული თვალებით შეხედა.
-ასე ნუ მიყურებ-უთხრა დემეტრემ.

30 წუთის შემდეგ:
კესო კვლავ კლავიატურაზე კრეფდა რაღაცას.
-უკვე მოთმინება მეწურება!
გასვიანმა იარაღი ამოიღო და კესოს თავში დაუმიზნა...კესო გაშეშდა..არც ელენე მოელოდა ამას და მითუმეტეს არც გიორგი.
-შეიძლება ასეთმა მდგომარეობამ მოტივაცია აგიმაღლოს.
კესოს ისევ საშინელი კანკალი აუვარდა..გიორგიმ იარაღის წინა მხარე ხელებში მოიქცია..
-დემეტრე შენი თავი გააკონტროლე და სულელურ რაღაცას ნუ ჩაიდენ..თორემ ამისთვის პასუხს აგებ.
-შენ ხარ ერთადერთი ვინც თავისი ქცევები უნდა აკონტროლოს! და შენი ადგილი იცოდე..რადგან უკვე ნერვებს მიშლი დაუყვირა გასვიანმა.
-ძალიან ცუდი რადგან.გავრისკავ შენი ნერვების მოშლას სანამ დებილობა არ ჩაგიდენია.
კესო გიორგიზე ფიქრობდა ელენე კი იმას ფიქრობდა როგორ გაენეიტალებინა სიტუაცია...უნდა შევაჩერო..
-გიორგი მართალია.შეწყვიტე ეს ყველაფერი ახლავე!
გასვიანმა ელენეს ძალიან გაბრაზებული თვალებით შეხედა.
-და შენ? ფიქრობ რადგან სე*სი გვქონდა და კვლავ ჩემსგარშემო ტრიალებ შეგიძლია მიმითითო რა გვაკეთო?! იმედგაცრუებული ვარ თქვენს გამო...ელენე მისი ნათქვამით გაოცებული იყო..გიორგის სახე წაეშალა.
რ-როგორ თქვა ეს?! თან გიორგის და კესოს თვალწინ..ნაბი**რი
-შენ..-ელენე ცოფებს ყრიდა და რამდენიმე ნაბიჯი გადადგა გასვიანისკენ ნამდვილად მიახრჩობდა,რომ არა კესოს ყვირილი.
-ეგ არის! გავტეხე!
ყველა კესოსკენ შეტრიალდა.
-რა? იკითხა ელენემ..ყველა კესოსთან მივიდა,რომ ენახათ დისკზე რაიყო.
-აქ მხოლოდ ერთი ვიდეოა..
-ეგ იქნება! ეს დამამტკიცებელი საბუთი იქნება! წამოიყვირა ელენემ.
დემეტრე მოუთმენლობისგან ცქმუტავდა..გიორგი კიდე ისევ შოკში იყო დემეტრეს ნათქვამის გამო.
კესომ ვიდეო ჩართო.

ვიდეოში:
ადამიანი რომელიც ამ ვიდეოს იღებდა კიბეზე ავიდა და კარის წინ დადგა..კარი შეაღო და მისაღები..გადაჭედილი იყო განგსტერებით..ყურისწამღები ხმაური იყო..
-ეს საიდუმლო შეხვედრას გავს თქვა გიორგიმ.
-ხო და ეს შეხვედრა 1 კვირით ადრეა ინციდენტამდე.
ელენე ვიდეოს ყურადღებით აკვრიდებოდა..
ადამიანი რომელიც ვიდეოს იღებდა..მოდი მას უცნობი ვუწოდოთ..უღებდა ერთ-ერთ განგსტერს რომელიც ამბობდა:
-მე საკმარისი ვითმინე! იმის მერე რაც ირაკლი ლიდერო გახდა ორგანიზაცია დასუსტდა და სუსტდება ყოველდღიურად.
ახლა კი მეორე პასუხობდა.
-მესმის რასაც ამბობ. ის არაფრის უფლებას გვაძლევს.აგვიკრძალა ნარკოტიკებით ვაჭრობა,ისვეე როგორც იარაღებით და ხალხით. სხვა რა უნდა ვაკეთოთ?!
ახლა კი ორივეს მესამე გამოეპასუხა;
-ლევანი,რომ ლიდერი ყოფილიყო ყველაფერი სხვაგვარად იქნებოდა.
-ლევანი დაბადებიდან ამისთვის იყო შექმნილი უპასუხა პირველმა მოლაპარაკემ.
-ნაბი**ბი ჩაილაპარაკა გასვიანმა..
ვიღაც ოთახში შემოვიდა და სიჩუმემ დაისადგურა..ეს ლევანი იყო..და სიტყვით გამოდიოდა.
-მადლობას გიხდით აქ მოსვლისთვის..ამით თქვენი ერთგულება დამიმტკიცეთ..
დემეტრე დაიძაბა მისი დანახვისას..ელენე გადაღების ადგილს აკვირდებოდა..დმეეტრემ მას შეხედა და მანაც ფოკუსირება მაგაზე მოახდინა..
-ის მნიშვნელოვანი პიროვნებაა ვინც იღებს,რადგან კიბეზე დგას ლევანისთან ახლოს.. თქვა გიორგიმ.
-იმის მერე რაც ჩემი ძმა ლიდერი გახდა,ორგანიზაცია თავის ძალას კარგავს და მე ვერ ვუშველი თუ თქვენ არდამეხმარებით..
ხალხმალევანის ყვირილი დაიწყო..
-და გპირდებით როდესაც ლიდერი გავხდევი არ იარსებებს სუსტი ადგილი,ჩვენ ავაღორძინებთ და დავუბრუნებთ მაფიას სიდიადეს..იმ სიდიადეს ,რომელიც მამაჩემის დროს ქონდა ორგანიზაციას მასზე უკეთესსაც კი...და მე თქვენ არდაგივიწყებთ..თქვენ გექნებათ ძალაუფლება.გეგმა ვერ ჩაიშლება ვერც მამაჩემი შემაჩერებს..რადგან ყველაფერი სიზუსტით გვაქვს გათვლილი..ლევანიმ იმ ადამიანს შეხედა რომელიც ვიდეოს იღებდა.
-უფროსო,გეგმას როდის განახორციელებ? დაიყვირა ერთერთმა..
-ძალიან მალე..ჩაიღიმა ლევანიმ გატრიალდა და ავიდა განგსტერების მისთვის ტყვიებს ისროდნე ჰაერში და ლევანის სახელს ყვიროდნენ.

ვიდეო დასრულდა:
-ეს ნაბი**რო პასუხს აგებს იმისთვის რაც გააკეთა! დაიყვირა დემეტრემ და სავარძელი გადააყირავა
-ჩვენ შეგვიძლია ეს დამამტკიცებელ საბუთად გამოვიყენოთ. თქვა ელენემ.
-ახლა რას იზავ? გიორგიმ დემეტრეს გახედა.
-გეგმა გვჭირდება..თუმცა პირველრიგში ბაბუის მონახულეამომიწევს..მას დიდი გავლენა აქვს და ამ ვიდეოს შემდეგ სხვა ორგანიზაციებიც დამიჭერენ მხარს და მაღიარებენ ლიდერად..უნდა ვიფიქროთ ვინ არუს ჩვენს მხარეს და ვინ არა...ომი დაიწყო და ამ ომში პირველ ტყვიას ჩვენ გავისვრით!

პ.ს ესეც ასე ველოდები შეფასებებს და თქვენ აზრს რა მოხდება ფინალში



ძალიან მაგარია!ვიმედია ის ვინც წერს მალე დადებს რომ შენც თარგმნო❤

 


№2 სტუმარი mariami

gmertoooo Rom davinaxe gangsterebis samotxe tavi29 tvalebs ar davujeree kargi iyo momewona <3<3<3<3

 


№3  offline მოდერი ენემი

ვაიმეეე heart_eyes გამიხარდაააა heart_eyes ელენე ორსულად ქნება და დემესთან დარჩება ბოლოს, ლევანი მოკვდება, ის ვინც ვიდეო გადაიღო დემეს ძმა იქნება, კესო და გიო ერთად დარჩებიან, მაფიას გაანადგურებენ smiling_imp მთლიანად მოვყევი რა joy იმედია მალე დადებენ რომ გადაგვითარგმნო kissing_heart

 


№4 სტუმარი მარი. ელ❤

აუუ მაგარი იყოოო:) ძაან მიყვაარს ვინც წერს დაასრულა ესეიგი ხოო მერამდენე თავით სრულდება? სუპერიაააა❤❤❤

 


№5  offline წევრი truelove

მარი. ელ❤
აუუ მაგარი იყოოო:) ძაან მიყვაარს ვინც წერს დაასრულა ესეიგი ხოო მერამდენე თავით სრულდება? სუპერიაააა❤❤❤

ჯერ არ დაუსრულებია ეს ბოლო თავია რაც დადო ❤️❤️

ენემი
ვაიმეეე heart_eyes გამიხარდაააა heart_eyes ელენე ორსულად ქნება და დემესთან დარჩება ბოლოს, ლევანი მოკვდება, ის ვინც ვიდეო გადაიღო დემეს ძმა იქნება, კესო და გიო ერთად დარჩებიან, მაფიას გაანადგურებენ smiling_imp მთლიანად მოვყევი რა joy იმედია მალე დადებენ რომ გადაგვითარგმნო kissing_heart

რაღაც ვარიანტში მეც დემეტრეს ძმა მგონია მაგრამ ისიც მგონია რო ლევანის ატყუებს ???? დამაინტრიეთ მეც

 


№6 სტუმარი ))))

Dzannn magari iyoo.. nu me ar vicodi es istoria sxvisi tu iyo da shen tu ubralod targmnidi da debdi.. amistvis bodishi..z da es iya dzan magari enemma moyva mteli istoria

 


№7  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

კაიიი იყოოო კარგიაა რომ დაგბიბრუნდიი

 


№8 სტუმარი Tikoliko

და შეგიძლია ლინკი დადო ??რომ წავიკითხო??

 


№9 სტუმარი სტუმარი თაკო

male dadeeb???? momenayra am istoriis wakitxvaaa♥♥♥♥♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent