შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"შუგას დღიური"-1-ი თავი!


17-04-2018, 23:36
ავტორი Fanfiction
ნანახია 1 133

გამარჯობა დღიურო მე იუნგი ვარ(შუგას მეძახიან)????(არვიცი დღიურს რატომ ველაპარაკები????)
..უკვე სრულწლოვანი ვარ????მინდა ადვოკატი გავხდე და სასწავლებელში დავდივარ(სადაც დიდად კომფორტულად არ ვგრძნობ თავს) იქ ჩემი არ ესმით (არც ცდილობენ რომ გამიგონ) ყველას თავს ვაჩვენებ თითქოს მშვიდი და უკარებავარ რომელსაც მეგობრები არ სჭირდება და არც პირადი ცხოვრება აქვს...თუმცა ასე არაა,უბრალოდ ჩემს ცხოვრებაში არ გამოჩენილა ისეთი ადამიანი ვისაც მივენდობი და გულს გადავუშლი(ვისაც ჩემს ნამდვილ "მე" ს ვაჩვენებ)თუმცა ამ დღიურის დაწერა იმიტომ გადავწყვიტე, რომ მინდა ერთი ისტორია მოგიყვეთ....
ჩვეულებრივი, არაფრით გამორჩეული დღე იყო.წავედი სასწავლებელში(და რათქმაუნდა დავაგვიანე????) მასწავლებელმაც რათქმაუნდა შენიშვნებით ამავსო????(სიმართლე რომ გითხრათ მისი შენიშვნები ფეხებზე მეკიდა)....დავიკავე ჩემი ადგილი და ლექციისთვის მოვემზადე
(მე ყოველთვის უკან ვჯდები სადაც ჩემს ადგილს ვერავინ იკავებს და ზოგჯერ არც გვერდით არ მიზის არავინ(ასე ჯობია რადგან არავინ არ შემაწუხებს)...
ჩაიარა პირველმა გაკვეთილმა და როდესაც მეორე გაკვეთილი დაიწყო, მასწავლებელმა გამოგვიცხადა---მოზარდებო მომისმინეთ!!(ასე გვეძახდა,საშინელებააა????)მომისმინეთ, დღეს თქვენ ახალი მოსწავლე შემოგემატებათ და მინდა რომ იგი გაიცნოთ და დაუახლოვდეთ, მისი სახელია...
და უეცრად ვიღაც შემოვიდა და დაიძახა--
---ჯიმინი!!!მე ჯიმინი მქვია????????
ბავშვებმა შეხედეს ახალ მოსწავლეს(მეც) მას მწვანე მაისური ეცვა და მზის შავი სათვალეც ეკეთა????მისი გრძელი თმები კი სახეზე ჩამოფხატოდა☺
...კლასში წამით სიჩუმე ჩამოვარდა თუმცა მალევე ისევ ახმაურდნენ და ყველამ თავისი "საქმე" განაგრძო...
მე კი ისევ ახალ მოსწავლეს ვუყურებდი☺უეცრად კი იგი ჩემსკენ წამოვიდა და მეც მაშინვე გვერდით გავიხედე(არ მინდოდა რომ გამომლაპარაკებოდა რადგან ახლა ამის ხასიათზე არ ვიყავი) ...იგი მოვიდა და ჩემს გვერდით დაჯდა(მგონი ამ თვეში ერთადერთია ვინც ჩემს გვერდით დაჯდა)
უნდა ვაღიარო რომ მშვენიერი სუნამო ესხა????) თუმცა იმდენი ჰქონდა დასხმული რომ უკვე მაწუხებდა...
მე თავი ძირს ჩავრგე და ყურსასმენები გავიკეთე,ის კი კლასს და ბავშვებს ათვალიერებდა(რამდენჯერმე ვიგრძენი რომ მეც შემომხედა).
მთელი გაკვეთილი ასე გავატარეთ....როდესაც ლექცია დასრულდა იგი ჩემსკენ შემოტრიალდა და გამიღიმა(ისეთი მშვენიერი ღიმილი ქონდა????)
მეც გავუღიმე, სხვა რა გზა მქონდა და ერთმანეთი გავიცანით
ჯმ--გამარჯობა!!მე ჯიმინი მქვია,მეგობრები chimchim-საც მეძახიან...(ამაზე თვითონვე გაეცინა,როგორც მე????)
შგ---მე იუნგი ვარ,თუმცა ჯობია შუგა დამიძახო(თავი დამიქნია)და მითხრა რომ შემდეგი გაკვეთილები სხვადასხვა კლასში ჩაგვიტარდებოდა და ამიტომ ლექციების დასრულებამდე დამემშვიდობა და მითხრა რომ გაკვეთილების შემდეგ მნახავდა(ცოტათი გამიკვირდა რომ ასე სწრაფად დამიმეგობრდა)მეც დავთანხმდი გაკვეთილების შემდეგ შეხვედრაზე, რადგან არ მინდოდა პირველივე დღესვე შეშინებოდა ჩემი(წინ ხომ ამდენი დრო იყო ამისთვის????)
მას დროებით დავემშვიდობე, ხელი ჩამოვართვით და ჩემს კლასში შევედი....
----------------------------------------
პირველი თავი სულ ესიყო...მეორე ვეცდები მალე დავდო!!????????????
გთხოოვთ დამიწერეთ კომენტარებში მოგეწონათ თუ არა დასაწყისი..



№1 სტუმარი სტუმარი ქეთი

ბევრი კითხვის ნიშნები, ფრჩხილები და სმაილები. ზედმეტია ეს ყველაფერი, კითხვის დროს დისკომფორტს მიქმნიდა. ჯერ-ჯერობით ვერ შევაფასებ. თავიც პაწაწუნა იყო. გააგრძელე აუცილებლად და შეფასებებსაც მიიღებ. თავების ზომაც გაზარდე გთხოვ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent