შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მაინც ჩემი იქნები(7თავი)


20-04-2018, 14:26
ავტორი Mika2001
ნანახია 1 852

იმ დღეს კარგად გავერთეთ,სიმართლე და მოქმედებაც ვითმაშეთ,ვითამაშეთ რა მათ ითამაშეს, მე თამაშიდან გამომაძევეს,რადგან ამ თამაშში ყოველთვის ვჭინჭყლობ,როდესაც არმინდა ამა თუ იმ მოქმედების შესრულება უამრავ მიზეზს ვიგონებ,მოკლედ დიდხანს არ გავჩერებულვართ ,რადგან საღამოთი სახლში უნდა დავბრუნებულიყავით,როგორც კი თამრო ბებოსთნ დავბრუნდით შიგნიდან ლენკა გამოვარდა და ლექსოს კისერზე მოეხვია მე კი შგნით შევარდი,არვიცი ეს ფაქტი რატომ არ მსიამოვნებდა, შიგნით შესულმა ლექსოს და სალომე დავინახე, მას სახე და ლოყები ისეთი გაწითლებული ჰქონდა გეგონებოდათ მთელი ორი დღე გადამბულად ტიროდაო,მივუახლოვდი და ვკითხე:
-რამე ხდება სალომე?ვინმემ გაწყენინა?
-არა რასამბობ ხელ-პირს ვიბანდი და საპნის ქაფი თვალებში ჩამივიდა.
-ტყუილის თქმა რომ საერთოდ არ გამოგდის იცი?გთხოვ ყველაფერი მითრა ვიცი შეიძლება იფიქრო მე რატომ უნდა მითხრა რამე,მაგრამ მერწმუნე მე თუ არა ვინმეს მაინც უთხარი შენი გასაჭრი, თორემ დარდი შიგნიდან შეგჭამს,მე არასდრის არაფერი დამიმალავს პირიქით,როცა ცუდად ვარ ჩემს დარდს ყველას თვს ვახვევ ვიცი ცოტა ბოროტულია,მაგრამ მე თავს ასე ბევრად უკეთ ვგრძნობ!
-სრულებით მართალიხარ მიკა უკვე ვეღარ ვძლებ, სული მეხუთება: ჩემი ყოფილი მეუღლე ანდრი ნამდვილი ღორია,მექალთანე და მატყუარა!
-ვიცი ეგ ნაგავი!
-საიდან?არარსებობს!
-კი ეგრე იყო თვალი დამადგა, მე შენმა ძმამ მიხსნა,თორემ არვიცი რა მოხდებოდა!
-მძულს ეგ არაკაცი ,არაადამიანი სამწუხაროდ ამ ყველაფერს გვიან მივხვდი, მას თვალდახუჭლი ვენდობოდი და როდესაც ყველაფერი გავიგე ძალიან შემრცხვა,რადგან თვიდან ჩემს ძმას არ დავუჯერე, ყველაფრის გაგების შემდეგ სვანეთში წამოვედი და მასწავლებლად ვმუშაობ აქ,ის კი მაინც არ მანებებს მეუბნება თუ ვინმეს რამეს ეტყვი შენს ძმას კარგი აარაფერი ელისო!
- და რასამბობ,რამდენიხანია ამას მალავ?ან რა უნდა შენგან?
-ჩემი ისევ ცოლად შერთვა და ჩემი ძის ქონება უნდა!
-ეს რა უმსგავსობაა,ახლავე ლექსოს მოვუყვებით ყველაფერს!
-არა გთხოვ არ გაბედო!არ მანანებინო რომ მოგიყევი,მან არაფერი უნდა იცოდეს,რადგან ის ცხოველი ძალიან საშიშია და მას ნამდვილად მოკლავს ვიცი! პირობა უნდა მომცე რომ არაფერს ეტყვი.
-არა გთხოვ ეს არ მაიძულო შენ არგესმის საქმის სერიოზულბა შენ დამნაშავეს ხელს აფარებ, გარდა ამისა მის მოთხოვნებს ასრულებ და ამის შემდეგ მეც გინდა ამის მონაწილე გავხდე? მაპატიე მაგრამ ამას ვერ გავაკეთებ, ლექსოს უფლება აქვს ყველაფერი იცოდესს და დაგიცვას!
-შენ არგესმის,არაფერი იცი ჩვენზე მისმინე არმინდა დამიცვას,რადგან დიდიხანი მიცავდა ყველა და ამან იცი რა შედეგები გამოიღო?ამ ყველაფერს ჩვენი პატარა ძმა შეეწირა გესმის?როდესაც ჩემმა ძმამ ეს ყველაფერი გაიგო მე ჩვენი ძმის სკოლიდან გამოსაყვანად ვიყავი წასული,როდესაც იქ მოვარდა და ყვირილი დამიწყო შემდეგ მანქანით მოვდიოდით ის ცდილობდა ყველაფერი აეხსნა და ძალიან გაბრაზებული იყო,უცებ ვიღაც გზაზე გადმოგვიხტა და მან საჭე ვერ დაიმორჩლა ჩვენ გადავრჩთ,მას ზურგზე ნაიარევი მიიღო, მე ტვინის შერყევა ,ჩვენი ძმა კი გარდაიცვალა ეს ყველაფერი 4 წლის წინ მოხდა ის კი ამ ყველაფერში თავის თვს ადანაშულებს,როცა ავარია მის გამო არ მომხდაა ,ექსპერტებმა თქვეს,რომ მანქანა ისეთი სისწრაფით მოდიოდა ვერანაირად შეძლებდა ამ საბრთხის თვიდან აცილბას. ამის მერე ორი წელი თვის თვში ჩაკეტილი იყო,მსიიქიატრები სულ თან ეხვია,როგორც იქნა მან შეძო ამ ყველაფერთან გამკლავება,მაგრამ ლექსო სულ სხვანაირი დაგვიბრუნდა ის თუ ადრე სულ ხალისიანი და ლაღი ბავშვი იყო,მის მერე ძალიან ბრაზიანი გახდა თითქმის რასდროს იცინოდა,იცი ამ ყველაფერ შენ რატომ გიყვები? (მე გაოგნებით ვუსმენდი ყველაფერს და ცრემლები ჩემს ლოყაზე გაუჩერებლივ მოგორავდა)
- რატომ მიყვები?
-იმინტომ რომ რაც შენ შეგხვდა მას მერე ხშრად იღმის ,თანაც ამის შემდეგ მას ბევრი გოგოა ჰყავდა თნაც ყველას გამუდმებით გულს სტკენდა და 3 დღე მეტი არცერთთან ჩერდებოდა,შენ რომ გიყურებსს თვალები სხვანაირად უელავს გესმის?შეიძლება გგონია რომ ვცდები,მაგრამ მე მისი და ვარ და ვგრძნობ დედა პატარაობისას გარდაგვეცვალა,სახლში როდესაც საქმიანობდა ჩვენ ყველა ზღვაზე ვისვენებდით, მას გაზი დარჩა მოშვებული და სახლში აფეთქდა. ამის მერე ლექსო წყალს ვერიტანს,აი ასეთი ბავშვობა გვქონდა დანარჩენი შენ თითონ განსაზღვრე,რადგან ლექსო თუ ამ ყველაფერს გაიგებს ამ ტკივილს ვეღარ გადაიტანს!
-არვიცი,არვიცი გონს ჯერ კიდევ ვერ მოვდივარ,თუმცა არმგონია რომ ეს საიდუმლო დავმალო შენ მაინც საბრთხეშხარ და მაინც ვფიქრობ რომ შენმა ძმამ ყველაფერი უნდა გაიგოს,ახლავე ვეტყვი !
-გთხოვ არ უთრა!
-ნუ მთხოვ იმ არამზადამ ყველაფერზე პასუხი უნდა აგოს!მას რომ ფულიაქვს იმას არ ნიშნავს რომ სასჯელი მისთვის არაა,თან თვითონაც მდიდარია და კიდევ ფული უნდა?
-მდიდარი იყო მისი კომპანია ნელ-ნელა კოტრდება!
-მაინც ვეტყვი (ჩქარი ნაბიჯით გავრბოდი დაბნეული თან ვტიროდი) ამ დროს კიბეზე ფეხი დამიცურდა და მესამე სართულიდან დავგორდი,შემდეგ აღარაფერი მახსოვს ამის შემდეგ სავადმყოფოში გავიღვიძე,თბილისში ვიყავი ლექსო კი ჩემს თავთნ იჯდა,როგორც კი გამეღვიძა,როდესაც სავადმყოფო დავინახე ძალიან შემეშნდა და კივილი დავიწყე ლექსოს მაშინვე გაეღვიძა და ჩემთნ მოვიდა მომეხვია და მამშვიდებდა!
-მიკა დაწყნარდი გთხოვ არ იღელვო ყველაფერი კარგადაა!
-არა არ არის კარგად(ლაპარაკი მიჭირდა ჩრჩულით ძივს ვიღებდი ხმას)ანდრი,შენიდა..
-ვიცი მიკა დამშვიდდი,ყველაფერი მითხრა ჩემმა დამ და იმ ნაძრალაზე ხელახლა აღიძრა საქმე, ახლა მოწმედ შენც მოგიწევს გამოსვლა,რადგან გირაოთი გამოყვანა ვეღარავინ შესძოს.
-ეს თქვა თუარა მაშნვე თვალები მიმელულა და მხოლოდღა ყვირილის ხმა მესმოდა :ექიმი!ექიმი! გონს ისევ პალატაში მოვედი დედაჩემი,მამაჩემი და საერთოდ ყველა ჩემი მეგობარი თავს დამტრიალებდა,მაგრამ ლექსო ვერსად ვერ დავინახე,
-მიკა როგორხარ შვილო,მე და მამაშენი ნერვიულობით ლამის გავგიჟდით,როგორც გავიგეთ რა შეგემთხვა,მაშნვე იქ წამოვედით და სვანეთის საავადმყოფოდან აქ წამოგიყვანეთ,ახლა როგორხარ?
-კარგად,თუმცა არაფერი მახსოვს რაც მოხდა,ახლა ცოტას დავისვენებ დე შეგიძიათ წახვიდეთ ვიცი რომ საქმეები გექნებათ მე კარგადვარ ყველაფერ კი ჩემი მეგობრები მომიყვებიან. კარგი თუმცა როგორც კი რამე შეიცვლება ან ოდნავ მაინც თვს ცუდად იგრძNობ მაშნვე დაგვირეკე!
-კარგი დე აუცილებლად!
- რამოხდა ელენე?ნიაკო? ყველაფერი მომიყევით
-როდესაც კიბეებიდან დაგორდი თავიო ძირს დაარტყი და მესამე დღეა რაც აქ წევხარ?
-რა?სალომე როგორააა?
-კარგადაა,სულ თავს გედგა დღეს ძივს გავუშით სახლშ დაღლილი იყო!
-და ლექსო? იმას რაუნდოდა აქ?
-არც ლექსო მოგშრებია,როცა შენი მშბლები არიყვენ აქ ის თვს მაშინ გედგა,რადგან ამ ყველაფერშ თვს დამნაშავედ გრძნობდა,როდესაც წაიქეცი უნდა გენახა მისი მასხე გამწარებული გამოვარდა მაშნვე ხელშ აგიყვანა და განწირული ყვიროდა ექიმი გამოიძახეთო,აი მაშნ ლენკას სახე უნდა გენახა!
-არმჯერა, მე,ლექსომ,ლექსო ჩოფლიანმა ხელშ ამიყვანა და ჩემი გადარჩენა უნდოდა?
-ამდროს კარი გაიღო და ლექსოს ხმა გავიგე
-შენ რა ესეთი გულქვა გგონივარ?,მაგრამ რამიკვირს შენხომ პატარა ხარ!
-ასეთ მდგომარეობაშ არვიყო....
-ვიცი ვიცი,მაგრამ როცა გამოკეთდები ამისთვის დრო ყოველთვის გექნება!
ბავშვებო,როგორც მითხარით მესამე დღეა აქ ვარ და უნივერსიტეტშ ლექციებს ვაცდენ?
-არა ვიცი რომ თავი დაარტყი,მაგრამ არმეგონდა მთლად ასე თუ გამოგეცალა ტვინი.რადროს უნივერსიტეტია ჩურჩლით ძლივს ლაპარაკობ(ლექსო)
-აუ გამოყვანეთ აქედან ვერვიტან საავადმყოფოს და მის სუნს!
-ბოდიში ქალბატონო ვერსად ვერ წახვალ!მოგიწევს წესებს დაემორჩლო!
-ველურო ექიმს დაუძახე! არ მაინტერესებს აქ ვერ დავრჩები ყვირილი დავიწყე ექიმმა მაშინვე დამამშვიდებელი გამიკეთ ვეღარ ვინძრეოდი!
-ექიმო ნახეთ რა ლამაზია,როდესაც ძნავს და წყნარადაა!
-არ შეგარჩენ ცხოვ....
-რამითხარი?
-ის დამამშვიდებლის ზემოქმედების ქვეშაა ამიტომ დაეძნა!(ექიმი)
-კარგი ექიმო მე რაღაც საქმეები მაქვს და ყურადღბა მიაქციეთ!გოგონებიც აქ იქნებიან!



№1  offline წევრი blondeangel631

ღმერთო რა გიჟები არიან და თან საყვარლები heart_eyes heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent