შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეტი ვიდრე მეგობრები(საცდელი თავი)


21-04-2018, 18:23
ავტორი Teonna
ნანახია 1 162

ყველაფერი ერთი უბრალო დღით დაიწყო,მე თეო ვარ,ჩემი სიმაღლე ყოველთვის მაკომპლექსებდა თუმცა თანდათან მივხვდი რომ ეს ერთერთი პლიუსი იყო გარეგნობაში,თანაც მაშინ როცა წონაში საგრძნობლად გაქ მომატებული,მოკლედ ბევრი რომ არ ვილაპარაკო დიდად არაფრით არ გამოვირჩევი, ჩემი დაქალი ანუკა ბავშვობიდან ჩემს გვერდითაა ახლაც გვერდით მიწევს და ნაბახუსევი წუწუნებს რომ არუნდა დაელია
ჩემი ცხოვრება ერთი წლის უკან შეიცვალა,როცა მივხვდი რომ შემი საუკეთესო მეგობრის მიმართ იმაზე მეტს ვგრძნობდი ვიდრე ეს მეგობრობაში უნდა ყოფილიყო,ლუკა პირველივე დღიდან გამორჩეული იყო ჩემთვის,ყურადღებიანი,თბილი,იუმორის სასწაული გრძნობით და გარეგნონაზე ხომ ზედმეტია საუბარია,მის არასტანდარტულ სახის ნაკვთებს და განიერ მხრებს ჭკუიდან გადავყავდი....ბევრი ბიჭი მომწონებია ფლირტსაც არ ვიშურებდი მაგრამ ასეთი რაღაც ჯერ არავის მიმართ არ მიგვრძნია...
საერთო სამეგობროს წყალობით ხშირად ვიკრიბებოდით,ლუკა როგორც ყოველთვის ჩემ გვერდით იჯდა,ბიჭებმა ვიღაც ნატაზე დაიწყეს საუბარი ვხვდებოდი რო ყველას მზერა ლუკაზე იყო მიმართული და მის პასუხს ელოდებოდნენ,ვიგრძენი როგორ მომაწვა თვალებში ცრემლები და აივანზე გავედი,ნაცნობა სურნელმა ჩემ გვერდით დაიკავა ადგილი მიმატრიალა და მაკოცა,ისეთი რბილი და ტკბილი ტუჩები ქონდა რომ ვერ მოვწყდი მინდოდა გაჩერება მაგრამ ვერ ჩრედებოდით...
-არასოდეს აღარ იტირო რა ჩემ გამო_თითქოს მუდარით მითხრა,მთელი ძალით ჩავეხუტე თითქოს სადღაც უნდა გაქცეულიყო და ვიჭერდი.
იმ დღის შემდეგ ყველაფერი შეიცვალა უზომოდ ეჭვიანი მე ყველაზე და ყველაფერზე ვეჭვიანობდი,ერთ დღესაც ჩემი სუპერფანტაზიის წყალობით ძალიან ვიჩხუბეთ,არც მე ვთბობდი და არ ის;დამავიწყდა მეთქვა რომ სვანია პატარა ქართლელი მასთან რას გავხდებოდი,1კვირნისე გავიდა ჯიუტად არცერთი არ ვწერდით ერთმანეთს,ამასობაში ჩემმა მეზობელმა ნიკამ გასეირნება შემომთავაზა მეც დაუფიქრებლდ დავთანხმდი და საკმაოდსასიამოვნო საღამოც გავატარეთ,ბევრი ნაყინით და სეირნობით,ღამით კარზე ბრახუნმა გამაღვიძა გიჟივით წამოვხტი და კარს მიღმა გაგიჟებული ლუკა დავინახე,ისე მეძგერა ტუჩებზე გაანალიზებაც ვერ მოვასწარი,კედელზე ამაკრო და მთელი ძალით მიჭერდა ტრაკსა და თეძოებზე,მეც ვცდილობდი მაქსიმალური სიამოვნება მიმეღო და ჩუმი კვნესა აღმომხდა,ამაზე უფრო გაგიჯდა ლუკა და ჩემი ისედაც მოკლე პენუარი ჯანდაბაში მოისროლა,ვიდექი მისწინ სრულიად შიშველი და მის თვალებში ისეთი წყურვილი და ჟინი დავინახე რომ ახლა ჩემი ინიციატივით დავაგემოვნე მაწყვივით ტკბილი ტუჩები,მისი თითე უმისამართოდ დასრიალობდნენ ჩემს სხეულზე,მკოცნიდა ყველგან გაგიჟებით,როცა ორი თითი ჩემ საშოში ვიგრძენი შიშმა ამიტანა,ჩემთვის ხომ ეს პირველი იყო,თუმცა სიამოვნება იმდენად მაცდური იყრო რომ,როგორ ავღმოვჩნდით საძინებელში ან როდის მოასწრო ლუკამ გახდა არვიცი მაგრამ ნათლად ვხედავდი როგორ მომექცა ზემოდან და ნელი ნაზი მიძგებით შემოვიდა ჩემში,ტკივილთან ერთად ეს სასიამოვნოც იყო,ალბათ უფრო მაზოხისტურად სასიამოვნო,არმინდოდა რომ გაჩერებულიყო,ბიძგებს მოუმატანა და ჩემ მკერდს დაუწყონსაგემოვნება აქ კი კვნესა ვეღარ შევიკავე სიტყვით აუხსნელ სიამოვნებას ვგრძნობდი თითქოს უსიტყვოდ გვესმოდა ერთმენეთის,ჩვენი ღრმა სუნთქვები ერთმანეთს ჰარმონიულად ერწყმოდა,მეგონა უბედნიერესი ვიყავი,ნელნელა გულიც ჩვეულმრიტმს დაუბრუნდა და ლუკას მხლავებში ახლართულს ღრმად ჩამეძინა... თუმცა დილით ლუკა სახლში აღარ დამხვდა....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent