შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

'შუგას დღიური'-3-ე თავი!


28-04-2018, 19:54
ავტორი Fanfiction
ნანახია 996

დილით მაღვიძარამ გამაღვიძა, შემახსენა რომ სასწავლებელში უნდა წავიდე(ვიფიქრე როგორც ყოველთვსი მას გავთიშავ და ძილს გავაგრძელებთქო, მაგრამ რატომღაც ადგომა დავაპირე)

ავდექი წყალი გადავივლე, ყავა დავლიე და წასასვლელად მოვემზადე როდესაც ტელეფონმა დამირეკა(უცნობი ნომერი ეწერა)
შგ-----გისმენთ! ვინხართ?!
X-----გისმენთ,ვინხართ(ჩემი სიტყვები გაიმეორა და ჩაიცინა...ამაზე ძალიან გავბრაზდი და ვუყვირე----ან მიპასუხებთ ანდა გავთიშავ!!!!და ტელეფონიდან ხმა გავიგე(მე ჰარი მქვია)
შგ----ჰარი?! ასეთს არავის ვიცნობ...
ჰრ---სამაგიეროდ ახლა გამიცნობ(ისევ იცინის)ყველაფერს მოგიყვები...ახლა რომ გირეკავ, ეს მამაშენის დამსახურებაა.....ნუთუ მართლა არიცი ვინვარ?!
შგ----- უკვე გითხარით არვიცი და არც მაინტერესებს!!!თან მამაჩემი მკვდარია
ჰრ-----ვიცი, მაგრამ მკვდრებსაც მოაქვთ ხოლმე პრობლემები....(ისევ იცინის)
მაშინვე ტელეფონი გავუთიშე...ძალიან გავნერვიულდი
.....დღის დაწყებაც ასე უნდა/ უეცრად კი ტელეფონმა ისევ დარეკა...ისევ უცნობი ნომერი ეწერა) ვეღარ მოვითმინე და ვუპასუხე
შგ----უკვე გითხარით არაფერი არ მაინტერესებს და თუ კიდევ დარეკავთ უკვე პოლიციას შევატყობინებ!!!!(ტელეფონიდან კი ხმა გაისმა)----მოიცადე არა....მე ჯიმინივარ!☺
შგ----ჯიმინ?! მაპატიე....სხვა მეგონე...
ჯმ----არაფერია, ახლა კი სახლიდან გამოდი...მე შენს წინ ვდგავარ და მანქანით გელოდები!მოდი ერთად წავიდეთ სასწავლებელში...
(ცოტაარიყოს დავიბენი თუმცა გარეთ მალევე გავედი და დავინახე ჯიმინი, თავისი შავი მანქანიდან გადმოდიოდა და მიღიმოდა

(შევატყვე რომ ახლა სხვა ფერის ქონდა თმა...იგი მიხვდა რომ ეს შევამჩნიე....
ჯმ----ასეა მე ყოველთვის სხვადასხვა ფერებშივარ
შგ----იცი ეს არ გამკვირვებია, რადგან მეც ასევარ
ჯმ-----ჰაჰჰ, აი ერთი საერთო უკვე გამოვნახეთ...(მანქანა დაიძრა და სასწავლებლისკენ წავედით)
შგ----ჩემი ნომერი როგორ გაიგე?!
ჯმ----მასწავლებელმა ყველას ნომერი ჩამაწერინა...ხოდა მეც გადავწყვიტე დამერეკა...ხო მართლა, ის ვინიყო ვინც გეგონე?
შგ----ვერვხვდები რას გულისხმობ?(თუმცა მივხვდი) ააა ხო, ისეთი არავინ, ვიღაც გიჟმა დამირეკა დილით და ცინიკურად მესაუბრებოდა...მითხრა რომ მალე ყველაფერს მომიყვებოდა თუმცა ტელეფონი გავუთიშე....
(ჯიმინი შეცბა...ისე ჩანდა თითქოს ჩემზე ღელავდა....ან იქნე მართლაც ასე იყო?!)
ჯმ------რამოხდება მეორედაც რომ დაგირეკოს?(ამბობს წარბშეკრული)ჯობია ვინმეს უთხრა.
შგ-----და მაინც ვის?! ერთი ზარის გამო პოლიციაში ხომ არ წავალ?!
შგ-----და დედაშენი? მას რომ უთხრა?იქნებ იცნობდეს?(ამის გაგონებისას შევცბი)
შგ-----არა...ეს არმოხდება...დედაჩემს არაფერში ჩავრევ ანდა ასეთ იდიოტებს დედაჩემი რატომ უნდა იცნობდეს!)
ჯმ----კარგი...მაპატიე(ცალი ხელით მანქანას ატარებდა და მეორე ხელი სახეზე შემახო...მე ცრემლები მომდიოდა და მან კი ხელებით მომწმინდა და სახე ახლოს მოწია.. მამშვიდებდა არადა უარესად ავფორიაქდი)...რატომღაც არ ვეცადე იგი შემეჩერებინა

(ვფიქრობდი, ახლა რომ მაკოცოს რა მოხდებოდა?!ამას დავუშვებდი თუ არა?! არვიცი....დილა ძალიან უცნაურად გათენდა...ამდროს კი შევნიშნე რომ უკვე სასწავლებელთან ვიყავით და მაშინვე მანქანიდან გადმოვედი.....კლასში რომ შევედით(პირველი გაკვეთილი ყოველთვის ერთად გვქონდა)მასწავლებელმა შემომძახა-----მიკვირს რომ არ დააგვიანეო...მე ყურადღება არ მივაქციე და ჩემი ადგილი დავიკავე(გვერდით ჯიმინი დამიჯდა)დრო და დრო მე მიყურებდა ხოლმე....(თითქოს ჩვენს შორის რაღაც ნაპერწკალი გაჩნდა...ვიცოდი რომ ეს მანაც იგრძნო)....მთელი გაკვეთილი ასე გავიდა და შემდგომ იგი დროებით დამემშვიდობა...
ჯმ----სასადილოში შევხვდებით...
შგ----კარგი....
რამდენიმე გაკვეთილის შემდეგ კაფეტერიაში ჩავედი....იქ ჯიმინიც დამხვდა...( შემამჩნია)
ჯმ-----ჰეი შუგა, მოდი გვერდით მომიჯექი...(მეც მასთან მივედი და მის წინ დავჯექი)
შგ----მადლობ...
ჯმ-----და რისთვის?.....(თითქოს ვერ ხვდება...ალბათ უნდა მეთვითონ ვუთხრა)
შგ------დღევანდელისთვის, დილით რომ...ხომ ხვდები არა?!და ზოგადად, ჩემთან მეგობრობა რომ მოინდომე...(გაეცინა და თავი დამიქნია)
ჯმ-------მეგობრობა?!(ისევ ჩაეცინა...მეკი ეს კითხვა უცნაურად მომეჩვენა...ისიც კი ვიფიქრე იქნებ შემატყო დღეს დილით მის კოცნაზე რომ ვფიქრობდითქო....მაგრამ არავისთვის მითქვამს, ეს როგორ მოხდებოდა)
ჯმ-----შუგა, როდის მომიყვები შენს შესახებ?!
შგ----სხვათაშორის არც მეარვიცი ბევრირამ შენზე...მხოლოდ ის რომ კარგი ოჯახი და ერთი ძმა გყავს- ჯინი...
ჯმ-----მერე ეს ცოტა გგონია?!შენ ისიც კიარ გითქვამს დაძმა თუგყავს ანდა მშობლები....არა ვიცი რომ მამაშენი....ის...(კარგია რომ თავისით მიხვდა როდის უნდა შეჩერებულიყო)
შგ------კარგი, მამაჩემი გარდაიცვალა, ჯერ კიდევ მაშინ როცა ბავშვი ვიყავი....თუმცა დღეს დილით დამირეკეს და მისი თავი შემახსენეს...მითხრეს რომ მას იცნობდნენ სანამ გარდაიცვლებოდა და თან მითხრეს"მკვდრებსაც მოაქვთ პრობლემებიო"....
(დავინახე ჯიმინის შეშინებული სახე და ამიტომ მამაჩემზე საუბარს მოვეშვი თუმცა არანაკლებზე დავიწყე საუბარი)

ჯმ------და ან ძმა თუგყავს?!
შგ------არა, არმყავს, უფროსწორად აღარ....დედაჩემი კი...ის....მან მიმატოვა...თუმცა არა, მასზე არ ვბრაზობ რადგან მის ადგილას შესაძლოა მეც ასე მოვქცეულიყავი...როდესაც მამას სიკვდილის ამბავი გაიგო, იმის შემდეგ შეიცვალა და ბოლოს კი ჩემი ძმის უეცარი გარდაცვალებაც დაემატა...ამ ყველაფრის გამო კი იგი წავიდა....თუმცა ზოგჯერ მირეკავს ხოლმე და იცი რატომ არ გიყვებოდი ამ ყველაფერს?!იმიტომ რომ არმინდოდა წარსულის ტკივილები ისევ გამეხსენებინა...(ჯიმინმა დაინახა როგორ წამომცვივდა ცრემლები თვალებიდან ამის გამო კი ვამჩნევდი რომ ცოტაცდა ისიც დაიწყებდა ჩემზე უარეს ტირილს
ამიტომ ძალა მოვიკრიბე და გავჩერდი...მაგიდაზე დავაწყვე ხელები და კოვზს უაზროდ ვათამაშებდი...
ჯმ------მაპატიე,! გთხოვ(უეცრად თავისი ხელები ჩემსას ჩასჭიდა...მე შევცბი და მას თვალს ვერ ვუსწორებდი,

ის კი ბავშვური და ტკბილი მზერით მიყურებდა
ის კი ბავშვური და ტკბილი მზერით მიყურებდა...თუ არსებობს საერთოდ ასეთი მზერა)
ჯმ-------მაპატიე...არვიცოდი თუ ეს გულს ასე გატკენდა...რომ მცოდნოდა არ მოგთხოვდი შენზე რამე მოგეყოლა....(მე ვცდილობდი მისთვის თვალებში არ შემეხედა რადგან არ მინდოდა მეგობრობის გარდა სხვა გრძნობა გაჩენილიყო ჩვენს შორის თუმცა იგი მაინც თვალებში მიყურებდა, არვიცი ამას ჩემს გასაგიჟებლად აკეთებდა თუ არა...თან სასადილოში)....ხელი გავაშვებინე როდესაც დავინახე ჩვენსკენ მომავალი ჯონგუკი და ტაე)

ჯკ-----შუგა!!როგორხარ?!ეს ის ახალია ხომ...(თან თავის ძმას, ტაეს შეხედა და გაიცინა)
ტაე----გამარჯობათ!
შგ-----ჯიმინ, გაიცანი ეს ის ძმები არიან რომ გიყვებოდი.. ტაე და ჯონგუკი...
ტაე----საინტერესოა შუგამ ჩვენზე რა გითხრა ჯიმინ...ასეარაა ჯონ?!
ჯკ---ჰო...(და ისევ ერთმანეთში იცინიან...მათ ესმით მხოლოდ ერთმანეთის, დანარჩენებს კი მათი უცნაურობების არ ესმით და ვერ იგებენ...მათ შორის მეც....)
ჯკ------სასიამოვმოა თქვენი გაცნონა..როგორც იცით მე ჯიმინი მქვიაშუგა კი თქვენზე მიყვებოდა რომ მისი ძალიან კარგი მეგობრები ხართ☺(მე გაკვირვებულმა შევხედე...უეცრად კი ზარი დაირეკა და ლექციაზე უნდა შევსულიყავით...
ჯკ&ტაე------ნახვამდის ჯიმინ...შუგა...მალე შევხვდებიით
როგორც კი ისინი წავიდნენ მაშინვე ვუთხარი ჯიმინს-
შგ-----ამ საღამოს რას აკეთებ?! უფროსწორად დღეს ლექციების შემდეგ(ჯანდაბა...არვიცი ეს კითხვა რატომ დავუსვი...ხომ შეიძლება ეფიქრა რომ იგი...რომ მე ის...არა არაა...ჯერ უნდა დავფიქრებულიყავი და ისე ამომეღო ხმა)
ჯმ----დღეს არაფერი არ მაქვს დაგეგმილი და როგორც ვხვდები არც შენ....ამიტომ ჩემთან სახლში ამოდი და ფილმებს ვუყუროთ...თან ახალი ფილმები გამოსულა...ჩაწერილიმაქვს და ამბობენ მაგარიაო...აბა შევთანხმდით?! ( გამომწვევად მიღიმოდა...მეც ვეღარ გავუძელი და დავთანხმდი)
შგ-----კარგი მაშინ მისამართი მომწერე და ცხრისთვის გამოვალ სახლიდან...
ჯმ-----კარგი!

------------------------------------------------------
იმედია მოგეწონაათ/წინ ბევრი ინტრიგა....დრამა და თავგადასავალი გელით...დრამები კი შემდეგ თავებში დაიწყება..YoonMin????




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent