შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ბედნიერება 5 თავი


22-06-2018, 11:41
ავტორი anano-nia
ნანახია 1 767

გარეთ გაიყვანა და მეც გავყევი. არ მინდოდა მათ საქმეში ჩარევა, მაინტერესებდა ლაშა ესეთი აგრესიული რატო იყო მის მიმართ, დავიმალე და გადავწყვიტე მათთვის მომესმინა.
ლაშა: ვიცი შენ ვინც ხარ და ჩემ გოგოსთან რა გესაქმება?
ალექსი: ნეტა საიდან იცი ვინ ვარ თუ ჭკვიანი კაცი ხარ მიხვდები შენ გოგოსთან რაც მესაქმება.
ლაშა: იცოდე ტასოს თუ ერთი თმის ღერიც ჩამოუვარდება თავიდან არ დაგინდობ და როგორც შენი ოჯახი ამოვხოცე ისე რომ ხელიც არ ამკანკალებია შენც მათ გზას ეწევი.
ალექსი: ჩემი სამიქ მე ვიცი და იცოდე ამას არ შეგარჩენ შენ ვერ მასწავლი როგორ მოვიქცე. სულ ტყუილად მომიკალი ყველა ჩემ პატარა დას რაღას ერჩოდი მან რაგა დაგიშავა, ან ხო შეიძლებოდა მამაჩემთან ცალკე მოგეგვარებია ეს საქმე ყველას რომ მიადექი ერთი მე გადავრჩი ისიც საზღვარგარეთ რომ ვიყავი წასული მაგიტო თორე მეც მიმაყოლებდი.
ლაშა: მამაშენის ბრალი იყო ყველაფერი იცი რა ფულს იშოვიდა მაგ ნარკოტიკების გადაზიდვაში? წარმოდგენაც აე გაქვს მაგაზე მამაშენმა დახმარებაზე უარი მითხრა ხოდა გირსი იყოო.
ალექსი: იცოდე მოგკლავ არ გაცოცხლებ მაგ სიტყვების გამო მამაჩემი შენგან განახვავებით პატიოსნად შოულობდა ფულს.
მერე ალექსმა ლაშას ისე დაარრყა გული წაუვიდა. მაშინვე მივვარდი მამაჩემს შოკში ვიყავი ეს ეომ გავიგე მამაზე მაგრამ იმ წუთს არაფერზე ვფიქრობდი ალექსი გაკვირვებული მოყურებდა. კლინიკაში დაგდავიყვანეთ ალექსიც წამომყვა. დერეფანში ექიმს ვუცდიდით.
ალქსი: ტასო ყველაფერი გაიგე რაც იქ ვთქვი?
მე: კი ალექსს ყველაფერი გავიგე, მაგრამ ჯერაც ვერ მოვედი გონს ეს მამაჩემმა როგორ გააკეთა მე ის ყველაზე საუკეთესო მეგონა მაგრამ ყველაზე ცუდი ყოფილა.
ალექსი: ვიცი ტასო ზუსტად მაგიტო მინდოდა შენ ჩემი ცოლი გამხდარიყავი რომ შური მეძია, მაგრამ ტასო იცი მე შენ შემიყვარდი.
ახლა საერთოდ ავირიე ამდენი რამ ერთად ძაან დამაბნეველია ჯერ მამაჩემზე გავიგე რომ მკვლელია ახლა კიდე ალქსი მეუბნება რომ ვუყვარვარ.
მე: ალექსს, არ ვიცი რა გითხრა ისეთი მოულოდნელი იყო ახლა ეგ მოდი მაგ თემაზე სხვა დროა ბილაპარაკოთ ახლა არც ადგილი გვიწყობს ხელს და არც გარემოება.
ალექსი: ვიცი ტასო ესე მოულოდნელად არ უნდა მეთქვა მაგრამ ვერ მოვითმინე, იცოდე მე დაგიცდი ტასო ისიც კარგად დაიმახსოვრე რომ მარტო ჩემი იქნები.
მერე ექიმიც გამოვიდა და გვითხრა რომ საშიში არაფერი იყო ნერვიულობის ფონზე გული წაუვიდა. სახლამდე მიგვაცილა ალექსსმა დანარხენწბი სახლში გვიცდიდნენ. რომ შევედით ყველას ავუხსენით რომ უეცრად გული წაუვიდა და საშიში არაფერი იყო. სიმართლეს ვერავის ვეტყოდი არც ჩემი დისთვის ვაპირებდი თმაქ ის ჯერ პატარაა და ესეთ დაერყკას ვერ გადაიტანს.
ალექსი წავიდა მე კიდე ოთახში მარტო დავეჩი ჩემ ფიქრებთან. ესე მოკლე დროში იმდენი რამ მოხდა მიჭირს ყველაფრის გაანალიზება. მეშინია არ გავგიჟდე. არც ტანზე გამომიცვლია ამ ფიქრებში ისე დამძინა ვერც მივხვდი დილით ჩაცმულს გამეგვიძა თვალი რომ გავახილე ალექსი დავინახე გამოკვირდა ესე ადრე და თან ჩემ ოთახში რას აკეთებსთქო.
ტასო დროზე მოემზადე დღეს ნიშნობა გვაქ.
ამზე საერთოდ გავჭედე
მე: ალექსს მგონი შენ ვერ ხარ კარგად რა დროს ნოშნობაა. ნუთუ არ შეგიძლია ჩემს ადგილას წარმოიგინო თავი. კერაც ვერ ვანალიზებ ყველაფერს და შენ მოდიხარ, მეუბნები რომ მოვეზადო იმიტომ რომ ნიშნობა გვაქ.
ალექსი: ტასო რასაც გეუბნებინისე გააკეთე ძაან კარგად მესმია შენი, მაგრამ საქმეს ჭირდება ესე, ასერომ ადგები მოწესრიგდები და წამოხვალ.
უკვე გავზადე სახლში არავისთვის არაფერი მითქვამს მხოლოდ მეჯვარეები იყვნენ ნიშნობაზე. მერე ხელიც მოვაწერეთ და კაფეში წავედით იხასიათოდ ვიყავი ყველაფერზე ერთად ვფიქრობდი ალექსმა ეს შეამჩნია და მითხრა თუ გინდა წავიდეთო, დავთანხმდი. გზაში მითხრა რომ მალე ქორწილსაც გადავიხდიდით.
ალექსი: ტასო ვიცი ვიჩქარე მაგრამ მამაშენმა მინდა იფიქროს რომ მასზე ძლიერი ვარ სინდვილეში შენ არაფერს დაგიშავებ მაგრამ იმის იმედს ვერ მოგცემ რომ მამაშენს ცოცხალა დავტოვებ.
მე: იცი ალექსს მამჩემმა ისეთი რაგაც გააკეთა ვიცი ამას არც მე ვაპატიებდი შენს ადგილას ასერომ როგორც სწორად ჩათვლი ისე მოიქეცი. ჩემთვის უკვე სულერთია. სახლში შევედი ისედომ არავის დავუნახივარ. ოთახში ჩავიკეტე. ვერასდროს ვიფიქრებდი თუ მამაჩემს ვინმეს მოკვლა შეეძლო. ერთის მხრივ კარგია რომ მალე ქორწილი მექნება და ამ სახლიდან წავალ.

ქორწილის დღე.
ძააან ვნერვიულობდი მაკიაჟიც გავიკეთე კაბაც ჩავიცვი. უკვე ალექსს ველოდებოდი და იცი გამოჩნდა, რომ შევხედე დავდნი ისეთი სიმპატიური იყო. ახლოს მოვიდა.
ალექსი: ყველაზე ლამაზი ხარ. მიყვარხარ.
მე: მადლობა ალექსს.
მერე იყო ფოტოების გადაღება. ბოლოს რესტორანშიც მივედით. ყველაფერმა კარგად ჩაიარა. ერთი ლაშა არ იყო ხასიათზე. მას მამას აღარ ვეძახი მინდა ჩემი ცხოვრებიდან გავაქრო მან არ იცის რომ ყველაფერი გავიგე მიეჩევნია ესე იყოს. უკვე გვიანი იყო ალექსს ვთხოვე სახლში წავეყვანე. ახალი ცხოვრება მელოდა წინ უკვე ალექსის ცოლი მერქვა რაც მაბედნიერებდა ალბათ მეც შემიყვარდა, მაგრამ ბოლომდე დარწმუნებული არ ვიყავი ჩემ თავში. სახლში მივედით. ისეთი დაღლილი ვიყავი არაფრის თავი არ მქონდა ოთახში შევედი და მაშინვე დამეძინა

ვიცი ძაან დამაგვიანდა დადება, მაგრამ რაგაც პრობლემები მქონდა ვეცდები მომდევნო თავი მალე დავდო. ველი თქვენ შეფასებას. ❤️❤️❤️❤️




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent