შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თავგადასავლებით სავსე ზაფხული (ნაწილი 2)


22-06-2018, 11:57
ავტორი zinarsi
ნანახია 1 823

აცხადებდნენ რომ თვითმფრინავში ჩასხდომის დრო იყო მაგრამ,პრობლემა სახელად ნიტა,რომელსაც ფრენის შიში გაუმძაფრდა,გუკა კი ამშვიდებდა და გაბუჯებული ხელებს უზელადა,ნიტა განცვიფრებული შესცქეროდა გუკას,ისინი ხომ საერთოდ არ იცნობდნენ ერთმანეთს.
-გუკა გვაგვიანდება
-მაგრამ ძმაო ხომ ხედავ გოგო როგორ ცუდად გრძნობს თავს,თან ერთ თვითმფრინავში უნდა ჩავსხდეთ,ასე ხომ მარტო ვერ დავტოვებ,თან ერთ დროს მეც ვიყავი ამ შიშით შეპყრობილი
-რატომ,რატომ ხარ ასეთი კარგი?
-მგონი უკეთ ხარ,კომპლიმენტების ხასიათზე დადექი ჩიტო
-ჩიტო?
-ხო ახლა უკვე ჩიტივით ხარ
-შეწყვიტე სიცილი
-აჰაჰაჰაჰაჰ მომეცი ხელი,ჩიტის წონახარ იმდენი ინერვიულე გული არწაგივიდეს,ჰმმმმმმ ხელში ხომ არ აგიყვანო?
-შეწყვიტეეეეეე,ჩემთან ხუმრობაა.
ანასტასია და ლევანი მშვიდი ნაბიჯებით მიჰყვებოდნენ მათ,ლენკა და სესილის უკვე მოკალათებულნი იყვნენ.
ადგილები მიყოლებით იყო განლაგებული სამ- სამ კაციან ადგილებზე,პირველი სამი ადგილი ნიტა, ანასტასიამ და გუკამ დაიკავეს ხოლო მათ უკან კი ლენკა სესილია და ლევანი ისხდნენ.
-ანასტასია ფანჯარასთან შენ დაჯეკი
-დიდი სიამოვნებით ნიტაა :))
-როგორი ლამაზი სახელია ნიტა.
-მადლობა და შენი სახელი.
-გუკა,მაგრამ მოფერებით შეგიძლია რაც გინდა ის დამიძახო
-როგორი ჩკუამხიარულიხარ
-მგონი ბევრს ლაპარაკობ ხელი ჩამკიდე,მალე ავფრინდებით.
გამოაცხადეს რომ უსაფრთხოების ღვედები უნდა შეეკრათ,თვითმფრინავი დაიძრა,ნიტა აფორიაქდა.
-არა,არაა,არაა მე ამას ვერ შევძლებ.
ნიტას ისტერიკული ტირილი აუვარდა,ჰაერის უკმარისობა,ეს ყველაფერი კომიკურ სიტუაციას აღარ ემსგავსებოდა.
-გთხოვ ნიტა გთხოვ,მე შენთან ვარ გთოვ პანიკას არ აყვე,ისუნთქე.
თვითმფრინავი მაღლა აფრენისთვის ემზადებოდა,გუკამ ნიტას ძლიერად ჩასჭიდა ხელები,ძლიერად აკოცა შუბლზე და ანუგეშებდა ამდროს ნიტას ცრემლები სდიოდა თან გუკას ტკბილი კოცნა სიამოვნებას გვრიდა,ხელების ძლიერი მოჭერისგან გუკას ნიტას ფრჩხილებით დაკაცროტა მთელი ხელები.
-მაპატიე,გუკა მშვიდათ ფრენის საშუალება არ მოგეცი
-აბუქებ,პირიქით მიხარია რომ დაგეხმარე,ახლა მთავარია არ გადაიხედო,პანიკამ არ გძლიოს ისევ
-ნიტა საყვარელო აჰა წყალი,ჩემო ტკბილო,თავი დამადე იქნებ დაგეძინოს
-შევეცდები ტასი

უკან მსხოდმა სამეულმა უკვე კარგად გაიცნეს ერთმანეთი
-საერთოდ რა საჭირო იყო ასეთი პანიკების აწევა?!
-ალბათ პირველას ზის სესი თვითმფრინავში
-აჰაჰა ეტყობა,საცოდავი
-დაინახე რა ეცვა?
-აუ დავნახეე
-ყალბი შანელი
-გეყოთ,საერთოდ ადამიანებს ტანსაცმლით რატომ აფასებთ,ეს ხომ მარაზმია.
-რა იყო ლევან გვიბრზდები
-არა სესილია უბრალოდ არ გიხდება ასეთი საქციელი
უეცარი სიჩუმე ჩამოვარდა მდიდრების ჩვევამ კიდევ ერთხელ იჩინა თავი,ყველას დაეძინა გუკას კი ხშირად ეღვიძებოდა ნიტაზე დარდობდა,ბალის კუნძულზე ჩაფრენამდე სულ ცოტა დრო რჩებოდა,ანასტასიამ კი კამერა მოამზადა მან გადაწყვიტა ყველაფერი გადაეღო და უკვდავ მოგონებად ექცია მისი საზაფხულო თავგადასავალი.
თვითმფრინავი დაეშვა. ჩამოსვლისთანავე მასპინძლებმა ყვავილების ყელსაბამი დაჰკკიდეს სტუმრებს. მათი სახეები გაბრწყინებული იყო,ბალის მშვენიერებით გაოცებულნი.
-ჩვენ თითქმის მეგობრები გავხდით ახლა ხომ არ დავიშველით?
-მართალიხარ ძმაო
-მე გათამაშებაში მოვიგე მოგზაურობა ამიტომ უკვე ვიცით რომელ სასტუმროში უნდა დავბინავდეთ
-კარგი მაშინ ჩვენც იქ წავიდეთ
-ამ ორ გოიმთან ყველგან წავალ მთავარია ეს ორი უსიმპათიურესი ბიჭი გავიცანით თან მარტოს რა გევკეთებინა...თქვა სესილიამ,ის გულგრილად იყო ტაისიას და ნიტას მიმართ განწყობილი ზევიდან უყურებდა,იგივე დამოკიდებულებით ლენკაც,თანაც ლენკას გუკა მოსწონდა და ნიტა აღიზიანებდა,დანიშნულ ადგილას მივიდნენ,ულამაზეს სასტუმროში ულამაზესი ხედებით,დასასვენებლად გაეშურნენ ნომრებში და დათქვეს დრო რომ 10ზე სასტუმროს რესტორანში შეხვდებდნენ.
-რა დროს დასვენებაა ლენკა,მათ თავბრუ უნდა დავახვიოთ ის ორი სოფლელი უნდა მოვიშოროთ,რომელი კაბა ჩავიცვა აი ეს ნახე როგორი სექსუალურია..
-კი ნამდვილად,მაშინ მე ამას ჩავიცმევ ულამაზესია ეს შორტი,წარმომიდგენია ახლა მათ რა ეცმევათ?
მართლაც რომ გოგოები ულამაზესად გამოიყურებოდნენ,ბიჭების კომპლიმენტიც დაიმსახურეს ახლა კი ტაისიას და ნიტას ელოდებოდნენ და გამოჩდნენ ისინიც არაამქვეყნიურად ლამაზები, ნიტას ულამაზესი ფეხთან ჩაჭრილი კაბა ეცვა,ტაისიას კი ატმისფერი მოკლე და სიფრიფანა კაბა.ჩაირთო მუსიკაც ხელი გაუწოდა გუკამ ნიტას და ყურში ჩასჩურჩულა რომ ულამაზესი იყო იქვე ლარნაკში ჩადებული გვირილა ამოუღო და თმაში ჩაურჭო და უთხრა რომ ახლა უფრო ლამაზი იყო....
-გუკა მალე დავბრუნდები საპირფარეშოში წავალ
-კარგი საყვარელო
მთელი ღამის განმალობაში ნიტასთვის თვალი არ მოუშორებია უცხო გარეგნობის მამაკაცს რომელიც შეუმჩნევლად აკვირდებოდა მის მიხვრა მოხვრას, ტუალეტისკენ მიმავალ ნიტას ინგლისურად გაესაუბრა ,მიესალმა და ფლირტი დაუწყო ნიტამ კი უთრა რომ მარტო დაეტოვებინა, უეცრად კი სტაცა ხელი კუხთეში მიიმწყვყვდრია და კოცნა დაუწცყო,ნიტა შოკში ჩავარდა,კივილს აპირებდა მაგრამ პირზე ხელი ააფარა და უჩუმრად ტიროდა სახეზე სულ გაწითლებული და განადგურებული იყო,იქვე მდგომი ლარნაკს სტაცა ხელი მაგრამ უცხოელმა შენიშნა და ძლიერად გააწნა სილა, ნიტა გაითიშა,მან კი ფერება და კაბის გახტა დაუწყო საწყალ გოგოს ველურივით ექცეოდა,ნიტას კაბა სულ დახეოდა,სახეზე სინიაკები დატყობოდა,გუკა კი მას ელოდებოდა ღიმილი არ მოსშორებია სახეზე რომ მასთან ერთად ულამაზესი ღამე გაეტარებინა,ამავდროულად ნერვიულობას იწყებდა რადგან არ ჩანდა და თავში ათასი ფიქრები მოსდიოდა, მაგრამ ნიტააა......




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent