შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თავგადასავლებით სავსე ზაფხული (1)


20-06-2018, 02:27
ავტორი zinarsi
ნანახია 2 321

მოგეხსენებათ დგება ყველასათვის ნანატრი სეზონი,ზაფხული ეს ის წელიწადის დროა როდესაც,ყველა ივსება მოზღვავებული ენერგიით,სწორედ ჩვენი ისტორიის გმირებიც იყვნენ ამ ენერგიით სავსე,გადაწყვეტნენ ქვეყნიდან შორს წასვლას სადაც მრავალ სიგიჯით სავსე სიტუაციების მონაწილე იქნებიან,უსიმპატიურესი ტყუპი ძმები,გათამამებული და მორცხვი გოგოები,რომლებიც სწორედ ამ სასწაული საფხულის დახმარებით იპოვნიან ერთმანეთს.

დილა მცხუნვარე მზით იწყება,ზაფხულს როგორც სჩვევია,მაგრამ ირგვლივ ყველაფერი ბრწყინავს,ყველა სიცოცხლით სავსეა,ბუნებაც განსაკუთრებულ ფერებშია შემოსილი.
არანაირი სკოლა,ახლა მხოლოდ დილის ტკბილი ძილი მეფობს,ახალგაზრდები რომლებსაც არ სძინავთ მთელი ღამე,ზოგი სოციალურ ქსელშია გართული,ზოგი მათგანი კი მეგობრებთან ერთად ატარებს დროს, კლუბებსა და ათასნაირ წვეულებებზე,იქიდან დაბრუნებულებს კი მთელი დღე სძინავთ,სწორედ ასე ატარებს ბევრი ჩვენთაგანი ზაფხულის არდადეგებს,ზოგი კი ტოვებს ქალაქს/ქვეყანას,სწორედ ასე მოიქცევიან უსიმპათიურესი ტყუპი ძმები,გათამამებული ლამაზმანები და მორცხვი გოგოები,რომლებიც შეხვდებიან ერათმანეთს ამ დაუვიწყარი და სიგიჯით სავსე ზაფხულის მეშვეობით.
-ლენკააააა ათასჯერ გითხარი ფარდა გადაწიე,მზე არ მაძინებს.
-მაპატიე
-შენს გამო ვერ დავიძინე,წადი ყავა მაინც მომიმზადე!
-სესილიააა თვითონ გაიკეთე და საერთოდ რატომ გყავთ მოსამსახურე მან გაგიკეთოს!
-ხომ იცი რომ შენი მომზადებული მიყვარს,მაგრამ კარგი.
გოგონები ადგნენ,მოემზადნენ საუზმისთვის,კიბეზე ჩაირბინეს,არაჩვეულებრივი სურნელი იდგა ირგვლივ, მრგვალ მაგიდას კი მიმსხდარიყვნენ სესილიას მამა რომელიც პრესას ეცნობოდა,მისი პატარა ძმა კი პლანშეტში ჩამძვრალი იყო და ძიძას პირს ძლივს უღებდა,საჭმელი სულაც არ აინტერესებდა,სესის დედა კი ღიმილით შეეგება მათ.
-ძალიან ცხელა,ამ ქალაქში სუნთქვა შეუძლებელია!
-სესილი!
-დედა ახლა ნუ დაიწყებ,რავქნა მეც ადამიანი ვარ დასვენება მინდა იქნებ მამიკომ მე და ჩემი დაქალი ლენკა სადმე დასასვენებლად გაგვიშვას.
სესის მამამ მკაცრი სახის მიმიკით ამოყო პრესიდან თავი,მაგრამ უეცრად ღიმილი მოეფინა სახეზე.
-რატომაც არა,აირჩიე ადგილი და გაემგზავრეთ.
-მაგრამ,მაგრამმ...
-დედააააააააა,მამიკო ძალიან მიყვარხარრრრ.
გოგოები სიხარულისგან მეცხრე ცაზე იყვნენ ,საუზმე სულ გადაავიწყდათ და მაღლა ოთახში აირბინეს,სესილიმ ჩემოდნები გადმოყარა.
-წარმოგიდგენია ოცნებას ავიხდენთ და წელს ბალის კუნძულს დავიმხობთ ლენკაა.ცეკვა, სიმღერა, გართობა ,სასმელი ,ბიჭებიი, ბევრი ულამაზესი დღეე არმჯერაააა,გოგოები სიხარულისგან კიოდნენ და ტაშს უკრავდნენ და საშოპინგოდ გაეშურნენ.


-რა ლამაზი დღეააა რა ნათელი მზეაა იმიტომ რომ დღეს ჩემი ბიჭების დაბადების დღეაააა...
ოთახში უსაყვარლესი და უთბილესი ტყუპი ძმების ბებია შემოსულიყო მისივე გამომცხვარი ტორტით.უკან კი მათი მშობლებიც უბავდნენ ბანს.
-გუკა, ლევანი დე გილოცავთ..
ბიჭები ახალი გამოღვიძებულნი ივყვნენ, მათ დაბადების დღეს კლუბში შეხვდნენ.
-აჰა ჩემო ვაჟკაცებო ეს ბილეთები და გაატარეთ დაუვიწყარი დრო ბალის კუნძულზე.
ტყუპებმა იმ წამსვე გაახილეს ფართოდ თვალები და მამას ჩაეხუტნენ,გამალებით ყვიროდა გუკა რომ ეს ზაფხული მათი იყოო...ერთი ჩვეულებრივი გოგონა,რომელიც გამუდმებით მუშაობს რათა თავისი ოჯახი შეინახოს,მუდამ უბრალოდ გამოიყურება თავის თავზე შეყვარებულ გოგოებს არ გავს,მუდამ მომღიმარი და მზრუნველი ანასტასია,რომელსაც ძალიან გაუმართლა და გათამაშებისას მან მოიგო ბალის კუნძულებზე მოგზაურობა ორ კაციანისაგზური სრული დაფინანსებით.
-ნიტა გინდა გაგახარო და გითრა შენ მეგობართან ერთად სად მიდიხარრ
-გაგიჯდი ტაისია ხომმმ?
-ბალის კუნძულზეეეე,ხოიცი გათამაშების ბილეთები რომ მქონდაა ხოდა გამიმართლა,ახლავე იწყებ მომზადებას,ახლა კი გაჭერი ეს უგემრიელესიი კექსი რაიყო გულმა გიგრძნოო?
-ჩუუუ შოკში ვარ.

დადგა დიდებული,ნანატრი დღე 1 ივლისი მათი გამგზავების დღე,ლენკამ და სესილიამ პოსტი გამოაჭენეს,ანასტასია კი ნიტას აწყნარებდა ფრენის შიში კონდა,ბიჭები კი აგვიანებდნენ..ფართხა ფურთხით შემოვარდნენ წინ არც იყურებოდნენ ამ დროს კი ლევანი სესილიას შეასკდა და მის გუჩის ფეხსაცმელებს გადაუარა,სესილი კიოდა და ლანძღავდა,ლევანი კი გულიანად იცინოდა..
-რა იყო მე ხომ უბრალოდ გადაგიარე?
-იცი რა ღირს?
-მაპატიე ლამაზო,მე უბრალოდ შენმა სილამაზემ დამაბნია(უბრალოდ ბილეთს ვეძებდი)
-რას ბუტბუტებბბ?
-არაფერი ლამაზოო)))
-გუკა კი ანასტასიას უბრალოებას მიშტერებოდა ამასობაში აცხადებდნენ რომ თვითმფრინავში ჩასხდომის დროო იყო,მაგრამ იყო ერთი პობლემააა....ვნახოტთ როგორ განვითარდება მოვლენებიი და რა პრობლემა გადაეღობა ამ ნანატრ ზაფხულს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent