შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უცხოს საწოლში( სრულად)


9-07-2018, 12:10
ავტორი ingilo
ნანახია 8 428

გამარჯობათ ჩემო მკითხველებო ეს ჩემი პირველი ისტორიაა ძალიან დიდი ხანია ამ საიტის ერთგული მკითხველი ვარ და როგორც იქნა მევ გავბედე და გავხდი ამ გუნდის სრულფასოვანი წევრი...
დარწმუნებული ვარ თუ ვინმე ცხოვრობს ერთფეროვანი ცხოვრებით ძალიან მობეზრებული აქვს და ყველას სურს შეცვლა... და ამ ღამეს მოისურვა ელიზაბეტამ..ელიზაბეტი 24 წლისაა თბილიში ცხოვრობს მარტო და მისი ცხოვრება ერთფეროვნებისგან შედგება.მისთვის დილა იწყება სამსახურით საღამო მთავრდება მეგობართან ჭორაობით, მშობლებთან ტკბილი საუბრით და ძილით.მუშაობდა ის ერთ მდიდრულ რესტორანში მენეჯერად. სულ საქმეში იყო ჩაფლული ყველაფერი იდეალურად უნდა ყოფილიყო.ერთ დღეს სამსახურის დამთავრების შემდეგ არ სურდა სახში წასვლა და იქ მარტო ყოფნა დაქალს დაურეკა და ის ღამის სმენაში მუშაობდა ამიტომ მხარი ვერ აუბა და გადაწყვიტა მარტო წასულიყო და სადმე გართობისთვის შეეწირა თავი მივიდა ერთ-ერთ ბარში სადაც ბარის სტოიკას მიუჯდა რამოდენიმე განსხვავებული ტეკილა მოსვა და იცეკვა მაგრამ ბენდი და ხალხი იშლებოდა სამწუხაროდ...არ ყოფნის ელის ეს და მას უფრო მეტი სურს გაუყვა გზას შევიდა რომელიღაც შენობაში საიდანაც მუსიკის ხმა ისმოდა ... რონელიღაც კლუბი აღმოჩნდა სადაც ხალხი ერთმანეთში ირეოდა . ელიზაბეტი ცეკვავდა სვავდა და გართობას ჩაბარდა ...ერთ ჭიქას ნეორე მეორეს მესამე რაღააცებს ხვდებოდა რაღაცეებს ვერა ვიღაც მიუახლოვდა ციღაცას ეცეკვა ....
დილა თავის აწევა თავის ტკივილი და რასხედავს ეს ხომ უცხო გარემოა.
-ღნერთო სად ვარ და რამინდა აქ..ხმამაღლაფიქრობს ელიზაბეტი..
აბანოდან გამოდის ნახევრად შიშველი საკმაოდ სექსუალური სხეულით..
-ისეთი სახე გაქვს ოღონდ არ იყვირო ..სიცილით უთხრა ბიჭმა.
-აქ რამინდა ან აქ აქ რასვაკეთებ.
-გუშინ დავლიეთ გავერთედ მერე ვეცადე გამეგო სად ცხოვრობდი მაგრამ ამაოდ ამიტომ ვარჩიე აქ მომეყვანე.ნუგეშინია არაფერი მომხდარა ჩვენშორის..
ელიზაბეტს ცოტა მოეშვა გულზე ამ ამბის მოსმენის შემდეგ და გადაწყვიტა იქიდან ეხლავე წასულიყო.აბანოში შევიდა მოწესრიგდა ოთახიდათ გავიდა "ის" საუზმეს ამზადებდა ღმერთო რა სიმპათიურია ფიქრობდა ელი..
-მოდი ერთად ვისადილოთ ..
-არა ჩემი წასვლის დროა მე წავალ ..გოგონა გავარდა სახლიდან..
"ეს" ბიჭი გახლავთ ალექსანდრე 28 წლის ბიზნესმენების ოჯახიდან გოგოების მთელია ჯარი დაჰყვება ისეთი სიმპათიური და მომხიბვლელია მაგრამ ალექს აქვს ფლირტი მხოლოდ 1 ღამით.. ის არ იწყებს არავისთან ურთიერთობას რადგან მოსთვის ეს ზედმეტი პრობლემებია...
კარზე ზარია ალექსი აღებს კარს ძმაკაცებმა მოაკითხეს ნიკა და თომა მისი ორი საუკეთესო ძმაკაცი.
-რა არი ბიჭო რანაირი სახე გაქვს სხვას ხო არ ელოდებოდი. უთხრა ნიკამ და სიცილით შევიდნენ სახში.
ისინი კომპანიონებიც იყვნენ საერთო ბიზნესი ქონდათ..
-კაი საქმეს დავუბრუნდეთ ..უთხრა თომამ ნიკას და ანიშნეს რომ დამჯდარიყვნენ ბიჭები.
-კაროჩე ხვალ ჩვენი უცხოელი კომპანიონი ჩამოდის და სადმე კარგ გარემოში დავსხდეთ სადაც ვისაუბრებთ..თქვა თომამ.
-აუ იმ რესტორანში წავიდეთ მაშინ რომ ავედით საღამოს კაი სიტუაცია და გარემოაქვთ მენეჯერს ვიცნობ გადავრეკავ და შევუკვეთავ მაგიდას..ნიკა გავიდა აივანზე რომ დაერეკა და მოეგვარა ეგ საქმე...
ბიჭებმა მოაგვარეს ეს საქმე და წავიდნენ ხვალ შევხვდეთო მოილაპარაკეს..
მთელი ის დღე ფიქრობდა ალექსი მის თვალებზე ელის ლამაზ სხეულზე და ფიქრობდა იმაზე ნუთუ არ მიცნო მე ხომ ესეთი ცნობილი ვარო ნუთუ ვერ მოვხიბლეო ის ხომ ერთი თვალის დახამხამებით და ერთი ღიმილით აბამს გოგოებს მაგრამ რატომღაც ეს გოგო ჩაყვა მას...
ელიმ ის სამუშაო დღე როგორღაც ჩაამთავრა და გაექანა სახლისკენ დასვენება და გამოძინება ჭირდებოდა. ზუსტად ასეც მოიქცა ოჯახს ძალიან შემოკლებით ელაპარაკა დაღლილი ვარ გამოვიძინებო და ასეც მოიქცა.
დილა მაღვიძარის ხმით დაიწყო უცებ წამოხტა შევარდა აბაზანაში მოემზადა გამოეწყო ისე როგორც მას უყვარდა..უყვარდა გამომწვევად ჩაცმა სიმპათიურად ..გამომწვევად და არა საზიზღრად ..ის ამ ყცელაფერს ზომის ფარგლებში აკეთებდა.. ჩაიცვა ჯინსის ღია ფერის მაღალწელიანი შარვალი ზედ ტანზე როა გამოჭრილი ისეთი მაღალქუსლიანი და ლამაზი ტოპი თმა კუდათ შეიკრა და მიეშურა სამსახურს...სამსახურში მისულს მთავარმა უფროსმა გააფრთხილა რომ დღეს ძალიან სერიოზული კლიენტები აპირებდნენ მოსვლას და ყველაფერი იდეალურად უნდა იყოსო..ელი რათქმაუნდა ყოველთვის იყო მზად ყ ელაფრისთვის მაგრამ მაინც კარგად დაიწყო მზადება საუკეთესო ადგილი ტერასაზე შეურჩია და შეუდგა საქმეს..
ალექსი უკვე კომპანიაში იყო და საქმეებს აგვარებდა როცა ძმაკაცები მივიდნენ..
-ბიჭოო ეს სულ ესე საქმეში როგორაა ჩაფლული..სიცილით შემოვიდა ნიკა და შემოყვა თომა...
- როდის ჩამოდის ჩვენი კომპანიონი? იკითხა ალექსიმ .
- 4სკენ ჩამოფრინდევა გავყვები ჩვენ ერთ სასტუმროში დავაბინავებ და ესე 6სკენ შევიკრიბოთ გადავრეკე და შევუთანხმდი უკვე ყველაფერი მზად იქნება ალექს ნუ ნერვიულობ.რაღაც საქმეები იყო მომპანიაში მიამთავრეს ნიკა წავიდა კომპანიონის დასახვედრად ბიჭები სახში გავიდნენ მოსამზადებლად.ალექსი თავის ნამდვილ სახლში მივიდა ნამდვილი ეს ისაა სადაც მისი ოჯახი ცხოვრობს დედა მამა და და ბებია. იმ სახლში ხანდახან რჩებოდა როცა ვინმე აყავდა ან რაღაც ეგეთი...ბებო შეეგება შემოსასვლელში..
-მოვიდა ბებოსს ბიჭი არ გშიაა.
-არა ბევო უნდა გავემზადო და გავიდე შეხვედრა მაქ..
-ბებო დასერიოზულდი კარგი უკვე დიდი ბიჭი ხარ მესმის რო საქმეს სერიოზულად უძღვები მაგრამ პირადშიც ეგრე უნდა იყო..გაუცინა ბებომ.მიხვდა ალექსი ბებოს რისი თქმაც უნდოდა მაგრამ მხოლოდ ღიმილი უპასუხა..მოემზადა ალექსი უკვე დროიყო გასულიყო...მივიდნენ ბიჭები მიმტანმა ადგილი ანახა სადაც უნდა გამართულიყო შეკრება და კმაყოფილი დარჩნენ ..მოვიდა ნიკაც იმ კომპანიელთან ერთად მიუსხდნენ მაგიდას...როგორც ყოველთვის ელი დადიოდა შემოწმებაზე და ამოწმებდა თუ როგორ და რახდებოდა რადგან ყველაფერი იდეალურად უნდა ყოფილიყო...მივიდა ბიჭების მაგიდასთანაც ღიმილით მიეგება და მშვენიერი საღამო უსურვა.ალექს ნაცნობი ხმა მოესმა და ახედა...
-შეენ ეს შეენ ხარ..ალექსი პირველად ელაპარაკებოდა გოგოს დაბნეული..
-გგააამარჯობაა...ელი სრულიად შოკში იყო ღმერთო ამას აქ რაუნდაო...
-როგორ მოგწონთ გარემო კიდევ რამეს ხომ არ ინებებთ?
-არა ყველაფერი იდეალურადაა..უთხრა თომამ.
-კარგით მაშინ დაგტოვებთ. ელი გაბრუნდა და წავიდა აწითლებული სახით და დაბნეული ვერ ხვდებოდა რაჭირდა..
-ალექს ვინაა ეს გოგო?
-მაგის დრო არაა მივხედოთ საქმეს ..
ბიჭებმა კომპანიონს ახალი სასტუმროს ქსელები გააცნეს მასაც მოეწონა და რათქმაუნდა გვერდში დაუდგა ყველაფერმა კარგად ჩაიარა .ალექს ერთი სული ქონდა იქიდან გაქცეული გოგონასთან და დალაპარაკებოდა მას ხომ ძალიან მოენატრა ელი...
-ბიჭებო თქვენ წადით მე საქმე მაქვს აქვე და მერე ძევხმიანდეთ.
-ალექს რაღაც ვერ გცნობთ ეს დღეები დაბნეული ხარ და ეს ხომ შენ არ ხარ ესეთი რამოხდა...
-ბიჭებო ღამეს ვილაპარაკოდ ...ბიჭები წავიდნენ ალექსმა კი ძებნა დაუწყო ელის როცა მიმტანს ჰკითხა სად არის მენეჯერიო მიასწავლეს ადგილი ის ქვედა სართულს ამოწმებდა..
-როგორც იქნა გიპოვე მმმ შენი სახელი მაინც მითხარი ..
-მე ელიზაბეტი...
- სახელიც რა განსხვავებული და კარგი გაქვს მე ალექსანდრე.
-სასიამოვნოა..
-ჩემთვისაც.როდის ამთავრებ რომ წყნარად ვისაუბროთ ხომ შეიძლება .
-მეე იცი მგონი არ ღირს ჩვენ ხომ სალაპარაკო არაფერი გვაქვს ...
- გვაქვს და ოდესმე მაინც ვისაუბრებთ.. წავიდა ალექსი ვერ ხვდებოდა ან რატო აკეთებდა ამას რატო სურდა ეს გოგო მაგრამ რომ ფიქრობდა ის ხომ ესეთი კარგია როგორ არუნდა გსურდეს ის ჩემი გოგო იქნება გაიფიქრა ალექსიმ და ელოვის სისწრაფით მოწყდა ადგილს...მივიდა სახლში სადაც ძმაკაცები დახვდნენ და მიხვდა რომ ყველაფრის მოყოლის დრო იყო ბიჭებს იმ ღამეზე მოუყვა და თავის შინაგან გრძნობებზე თქვა ორიოდე სიტყვა ..
- აი სად დაგერხაა ძმაოოო პირველად გხედავ ესეთს ნიკუშა შოკში იყო...
- ხოოო..დაეთანხმა თომა.-რთული სიტუაციაა ალბათ რაღაც ხდება მის თავს ახლოს რო არ გიშვებს...ამ საუბარს შეყვნენ და მთელი ღამე განიხილავდნენ..
ელი დაღლილი მივიდა სახში აბაზანა და ცხელი შხაპი სჭირდებოდა სრული ნეტარებისთვის... მონატრებულ მშობლებს ტკბილად ესაუბრა დედის წუწუნი თუ როდის ჩააკითხავდა შვილი მათ და შვილის თავის გამართლება მალე დეე... ამ ტკბილი საუბრით დაასრულეს ერთმანეთის ტკბობა ..ძილს აპირებდა როცა დაქალმა დაურეკა .
-ხო ლიიიზ .
- აუუ ელიი სად დამეკარგე რო აღარ მეხმიანებიი დაეწუწინა დაქალი..
- აუ რავი გადავყევი ამ სამსახურს ხვალ ადრე გამოვალ და ამო ჩემთან ..
-კარგი მიდი დაიძინე გაკოცეე..
დილას სამსახურში მისულს ალექსის ერთი მიზანი ჰქონდა რამენაირად ეს გოგო უნდა დავიპყრო და ჩემთან მოვაახლოვოო..ის ამას ვერც კი გაიაზრებდა რო ვიღაც გოგო ამდენს აფიქრებდა საკუთარ თავზე კიმაგრამ რა გამიმეთა იმ გოგომ ვერც ხვდებოდა ალბათ მისო უბრალოება მოსწონდა ის რომ კისერზე არ ეხვეოდა ზუსტადაც ...ალექსიმ იმდენი ქნა რომ გაიგო გოგოს მისამართი თუ სად ცხოვრობდა და გადაწყვიტა თაიგულის დიდი ბუკეტი და კალათით ტკბილეული გაეგზავნა თან ბარათიც ახლდა 'უბრალოდ დავილაპარაკოდ მე არაფერს დაგიშავებ'...საღამოს ლიზიმ გაუარა ელის და ერთად გაუყვეს გზას სახლისკენ..შევიდნენ სახში მოკალათდნენ ლაპარაკის დაწყებას აპირებდნენ როცა კარზე ზარია..
-ვინმეს ელოდები? ჰკითხა ლიზიმ.
-არა .გავაღებ ..გაოცებული იყო.
-გამარჯობათ ქალბატონი ელიზაბეტი ბრძანდებით?
-კიიი.
-ეს თქვენ სახელზეა გთხოვთ ხელი მოაწეროთ...
ელი გაოგნებული იყო გამოართვა ყვავილები, საჩუქარი და შემოვიდა სახლში..
-აააა შოკიიი ეს ვისგან საიდან რატოო. მიაყარა კითხვები ლიზიმ.
- გოგო აი იმ ღამეს სმენაში რო იყავი და მარტო რო გავედი მე ასე ვთქვათ გასართობად....დამოუყვა დაქალს ყველაფერი ზედმიწევნით ლიზი კი პირღია უსმენდა ..
-გოგო ხო არ აფრენ მერე დაელაპარაკე იქნებ მართლა კარგი ტიპია..
-არვიცი ლიზ მეშინია ვინმეს შემოშვება ჩემში იმ ამბის მერე..და დაღონდა გოგონა გაახსენდა წინა წლის ამბავი თუ როგორ უყვარდა ერთი ბიჭი რომელთანაც საუკეთესო 7 თვე გაატარა და ბოლოს რამოხდა რატო ეტკინა ასე ძალიან მას ხომ ყველაფრის სჯეროდა მაგრამ გაუტეხეს იმედები გული სული და ყველაფერი ერთ დღეს შეხვდა თავის ბიჭს აქ უკვე არა თავის ბიჭს..
-ელი დავფიქრდი ჩვენზე და მივხვდი რომ აღარ მინდა ამ ურთიერთობის გაგრძელება ჩვენ უფრო სერიოზულად ვეღარ შევტოპავთ და ჯობია დავშორდეთ...ის წავიდა და მორჩა წაიღო ყველაფერიი ღმერთო ელის სული ამოაგლიჯა და წაიღოო .აღარაფერი სურდა ელის ...
-კაი რა ელ ეგეთი რეგვენიც არ იქნება ეს ალექსი ის ხო ესე ცდილობს შენთან ლაპარაკს ..
- მოვრჩეთ ლიზ ამაზე საუბარს არმინდა..
ლიზი მოხვდა რომ აღარ ღირდა საიბრის გაგრძელწბა და წასვლა არჩია ...
გათენდა როგორც ყოველთვის მაღვიძარა თავის მოწესრგება სიმპათირად გამოპრანჭვა და სამსახურისკენ წასვლა...
ალექსი როგორ ვერ ისვენებდა მასთან სურდა გადაწყვიტა სახლთან დაველოდები საღამოსო მთელი დღე ისე გაეწელა ..იდგა ელის სადარბაზოსთან მანქანნას მიყუდებული და ელოდა თითქმის 40 წუთი ელოდა როცა უბანში სილამაზემ შემოაბიჯა ალექსი თვალს ვერ წყვეტდა...
-შენ აქ რაგინდა...
- უბრალოდ დავილაპარაკოდ ან აქ ანსადმე კაპეში..
-კარგი გავიდეთ სადმე..
მანდვე პატარა კეფეში დასხდნენ..
-ელი რატო გამირბიხარ რატო არ შეიძლება რომ დავილაპარაკოდ?
-სალაპარაკო რა გვაქვს? ორივე გაუგებრობაში მოვყევით და დავივიწყოთ..
-ვერ დავივიწყებ გესმის ? გთხოვ დამელაპარაკე და გავერკვიოთ..გგონია რამეს დაგიშავებ ან მანიაკი ვარ?
-მომისმინე ალექს რაც იყო იყო არმინდა ვინმე შემოვუშვა ჩემს ცხოვრებაში რადგან თავს ასე კარგად ვგრძნობ..
- გაგიკვირდება ჩემო კარგო და მეც იგივენაირად ვფიქრობდი ყოველთვის ერთ დღიანი ურთიერთობა მქონდა მაგრამ შენ შენ იმდრნად კარგი ხარ ვერ გიშვებ...
ელის რატომღაც შეეშინდა მისი გრძნობების ადგა წამოსვლას აპირებდა მაგრამ ალექსიმ შეაჩერა .
-მაინც ვიბრძოლებ ..უთხრა და გაუშვა..
ელი გაოგნებული მივიდა სახში არ იცოდა რას გრძნობდა ან რაუნდოდა...ერთი ის გადაწყვიტა რომ ცოტახნით უნდა წასულიყო. უფროს დაურეკა რაღაცეები ნოიმიზეზა და რამოდენიმე დღე დაეთხოვა გაქცევა სცადა და სოფელში ჩავიდა..
-დეეე მაა სიხარულით შეეგება მშობლებს.
-როგორ გაგვახარე პატარავ და როგორ მოგვენატრე მოდი შემოდი სულ კოცნით შეიყვანა დედამ სახში...
ალექსიმ გადაწყვიტა ისევ მონახულება მივიდა მის სამსახურში როცა მოიკითხა ესეთი პასუხი მიიღო..
-ელიზაბეტი რამოდენიმე დღით დაეთხოვა და სოფელში წავიდაო უთხრა ერთმა მიმტანმა. ალექსის ერთი ღიმილი და ამ გოგომ ელის ნომერიც კი მისცა ალექსანდრეს. საღამო იყო ელი ოჯახთან ერთად ეზოში ისხდა და ამებს ყვებოდა როცა ტელეფონზე სმს მოუვიდა.."ჩემო გაქცეულო ელი იმედია მალე დაბრუნდები " ღმერთოოო ეს ვინაა ნუთუ ნუთუ ალექსია სახე აუწითლდა
-დედი ელი მშვიდობაა ? სახე აგიხურდა..
-ხო დე რაღაც არასასიამოვნო გავიგე კარგით ავალ ოთახში დავიძინებ ..გამოემშვიდობა ოჯახს და ავიდა ოთახში წამოწვა და ზარია ტელეფინზე ისაა ის რეკავს ხელის კანკალით უპასუხა..
-გგისმეენთ..
-არ მიპასუხე და ვამჯობინე დამერეკაა.
-ალექსანდრე რატო არ მანებებ თავს?
-ჩემო ელი ვიცი რაღაც გაშინებს მოდი ეს შიში ერთად დავძლიოთ და ყველაფერი გამოგვივა .
-მეე არვიცი არ შემიძლია.და გაუთიშა..გათიშვის მერე სევ სმს მოუვიდა "მე არაფერს დაგაძალებ მაგრამ შევეცდები დაგიპყრო" ეს ის სიტყვებია ალბათ რისი გაგონებაც სურდა მას სურდა ესეთი ადამიანის ყოლა გვერდით მაგრამ რატო იკავებდა თავს უბრალოდ პანიკა შიში რაც გაივლის...რამოდენიმე დღე კიდწვ გაატარა მშობლებთან ყოველ დღე კითხულობდა ალექსანდრე ელის სთხოვდა ჩამოგაკითხავ გნახავო მაგრამ ელი უარზე იყო და ისოც უჯერებდა არუნდოდა სწყენოდა. ამ ვითომ სიშორის თითქოს ტელეფონის საუბრით უფრო დაახლოვდნენ ელიც უფრო ელაპარაკებოდა აღარ უთიშავდა და ჩვეულებრივად საუბრობდნენ... ჩამოვიდა ელი თბილიში საღამოს და გადაწყვიტა დაესვენა და დასვენებული მისულიყო სამსახურში... დილაა ელისთა სიხარულით დაიწყო ტელეფონზე ზარია ..
-ძილისგუდა ადექი დაბლა გელოდებიი.
-რაა ამ დროს აქ რაგინდა. საათს დახედა 8იყო...
-მინდა მე მიგაცილო თან მომენატრე და გნახავ მიდი მოემზადე და დაგელოდები.
-მმ კარგი.. ელი სისწრაფოდ წამოხტა წამში მოემზადა მცირედი მაკიაჟი მომდგარი კლასიკური კაბა ტოპი ქუსლები და გოგონა სუპერ მზადაა სარკეს კოცნით გამოემშვიდობა და ჩავიდა სანამ ბიჭისკენ მივიდე ვერ დატკბა ალექსი მისი ყურებით ჩატეხილი ღიმილი გამომწვევი მზერა და აწითლებული გოგო..
-ყოველთვის ასეთი კარგი როგორ ხარ ?
-ვწითლდები..
-კარგი ჩაჯექი.ჯერ ხო ადრეა სადმე ყავა დავლიოთ .. გავიდნენ ერთ კაფეში სამსახურთან ახლოს..
-რას ინებებთ?
-ელი რას დალევ ან რას მიირთმევ? რომელი ყავა გინდა?
-მე ყავას არ ვსვავ ერთი ფორთოხლის ნატურალური წვენი და შოკოლადის ნამცხვარი.
-განსხვავებული გოგო ხარ ვამბობდი რა..მე ერთი ექსპრესო მომოტანეთ..
-მოგართმევთ..
-მომიყევი ელი ცოტა შენზე ნუ რაც არ ვიცი..
-ასაკი იცი.. დავიბადე კახეთში დედისერთა ვარ ცოტა გაუჭირდათ მშობლებს აქეთ გამოშვება მაგრამ იქ ვერაფრით ვერ დავკავდებოდი ამიტომ დავითანხმე..ხანდახან ვაკითხავ.რითიც ვარ დაკავებული იცი მყავს ერთი საუკეთესო დაქალი ლიზა და ესაა ჩემი ცხოვრება.ერთ დღეს ერთფეროვნების შეცვლას ვეცადე და შენ გადაგეყარე უთხრა სიცილით ლიზომ..
-აი ეს უკვე მომწონს ნუ მე უკვე იმდენი გელაპარაკე ჩემზე ვინც მყავს გვერდით როცა არმინდოდა საუბრის დამთავრება ვაფშე ყველაფერს გიყვებოდი აზრზე ხარ რაგამიკეთე.ტუჩზე იკბინა ალექსიმ ...ელი'ღმერთო რასაყვარელია'
-ინებეთ შეკვეთა.
-მადლობა.
საღამოს სადმე გავიდეთ მეგობრებს გაგაცნობ შენი დაქალიც წამოიყვა.
-კარგი.
ცოტახანი კოდევ ისხდნენ ტკბებოდნენ ერთმანეთის ყურებით ელიმ საათს დახედა და უკვე დროიყო სამსახურში წასულიყო.
-კარგი მე გავალ საღამომდე გადაკოცნა და გავიდა.
-ბიჭო ამ საფამოს მინდა გაგაცნოთ ელი დაქალთან ერთად მოვა და გავიდეთ სადმე თომასაც უთხარი.
-აუ რა ბედნიერი ხმა გაქ შენ ხო ვერ წარმოიდგენ კაი ჩვენ ადგილას ავიდეთ.
-კაი მიდი საღამომდე..
-თაკო შემოდი.
-დიახ გისმენთ ბატონო ალექს.
-აი ამ მისამართზე ფურცელი მოაწოდა გააგზავნე დიდი ვარდის თაიგული და ბარათი "საღამოს გამოგივლი 9ზე მზად იყავით"
- კარგით.და გავიდა. ელი დადიოდა ამოწმებდა ყველაფერს და სახედან ღიმილს არ იშორებდა ამას ყველა ამჩნევდა დაქალსაც დაურეკა და უთხრა რომ საღამოს მასთან უნდა ყოფილიყო ამ დროს მოვიდა კურიერი.
-ეს თქვენ .
-მეე ? მადლობა და ვის...
-ბარათი არის კარგად ბრძანდებოდეთ.
ბედნოერწბით ანათებდა ეს გოგო როგორ უხაროდა ეს ყველაფერი...
საღამოს დაქალთან ერთად გაემზადა ულამაზეზი იყო მომდგარი წითელი მოკლე კაბა ჩაიცვა ქუსლები თმა კუდათ შეკრული და ცეცხლოვანი ქალი მზად იყო...
ალექსიმ დაურელა ჩამოდი დაბლა ვარო..
-ექს ეს ლიზაა ლიზა ეს ალექსი..
-სასიამოვნოა...
ჩასხდნენ მანქანაში და გავიდნენ მივიდნენ ერთ პაბ რესტორანში სადაც ძმაკაცები ელოდნენ ..
-აი ეხლა ვხვდები რატოა ეს ჩვენი ძმაკაცი გაგიჟებული სასწაული გოგო ყოფილხარ..
- ვაიმეე.
-ბიჭებო გვეყო თორე წითლდება ჩემი ელი..
-ეს ლიზაა გაიცანით.ნიკა თომა..
-სასიამოვნოა.
საღამომ მშვენივრად ჩაიარა ერთმანეთი კიდევ უკეთ გაიცნეს ალექსი წუთიდ ვერ შორდებოდა ელის ის გიჟდებოდა მასზე..დაშლა დაპირეს ნიკას ლიზი ისე მოეწონა მე მივაცილებო გაიგიჟა თავი თომა მარტო წავიდა. ალექსიმ ელი მიიყვანა როცა სახლტან მივიდნენ მხურვალე კოცნით აპირებდნენ დამშვიდობებას როცა ელიმ შესთავაზა მასთან ასულიყო რატო აკეთებდა ამას ალბათ მასთან უნდოდა ყოფნა.სახში ავიდნენ დივანზე დასხდნენ სცადეს ლაპარაკი როცა ალექსიმ კოცნა დაუწყო და ნაზი მოძრაობებით ი
საწოლში აღმოჩნდნენ ეს ის ღამე იყო რაც ორივეს სურდათ და ორივემ გააგიჟა..
-გაიღვიძე ძილისგუდ მე მაგვიანდება..ელიმ კოცნით გააღვიძა .. საუზმე მზადაა ვისადილოთ და გავიდეთ.
-ჩემო ელი ჩემო საოცრებავ ჩახუტებით ჩაიწვინა უკან საწოლში ძალიან მიყვარხარ
-მეც ეხლა კი ავდექიიით...მხიარულად მივიდა ორივე სამსახურში..გადიოდა დღეები ბედნიერი დღეები ერთად ყოფნით ყველანაირად აბედნიერებდნენ ერთმანეთს რა სიურპრიზს აღარ უკეთებდნენ ერთმანეთს ყველანაირად აბედნიერებდნენ..ერთ დღესაც მოდის ელი სამსახურიდან სახში და ხვდება ერთი ქერა გოგო პადიეზდთან.
-შენხარ ხო ელიი.
-კიი
-მე ანკა ვარ და მოდი მოკლედ გეტყვი რა ალექსი შენთან დროს ატარებს შენნაირ ღარიბ გიგოსთან არც იფიქრებს სერიოზულად ის ისეთი მდიდატია და რათქმაუნდა ჩვენ ერთად ვართ და შენთან ერთობა ჩემო გოგონაა დიცილით უთხრა რაღაც ფოტოები ანახა სადაც ერთად ჩახუტებულები იყვნენ.რლიმ არაფერი უთხრა სახლში ავარდა გსგიჟდა ნუთუ ისე ის ხდება.ალექსის ზარები რომელიც უპასუხოდ დატოვა. მოაკითხა სახში და იძულებული იყო კარი გაეღო.
-გოგოოო რაგჭირს გული გამისკდა..
-გადი აქედან წაეთრიე შენ ანკას მიხედე რაგინდა რაააა ყვიროდა ელი ვიროდა ტიროდა ცუდად იყო ..
სიცილი აუტყდა მიხვდა რაც ხდებოდა
-აუ ეგრე დაგეწყო რაა..
-შენ რა დამცინი?
-მოდი დავილაპარაკოდ კარგი..ყოველთვის როცა რამე მოხდება ჯერ დავილაპარაკოდ ჩემო პატარა..ეგ გოგო არის ჩემი ოჯახის მეგობარი და ძალიან მოვწონვარ ხშირად ვხვდებით რადგან ყველა წვეულებაზე ისიც იჩითება ალბათ ზოგი სურათიც გსნახა ცოტა ავადმყოფია რო მაგისნაირ ძაან ძერსკ და მოდნი გოგოს არ შევხედე ხვდები? აწყნარებდა ყველანაირად ელის .
-შენ მართლა ესეთი მდიდარი ხარ? მე რატო ამირჩიე მაშინ და რატო არა შენი წრის..
-რატო აგირჩიე შენ და არა ეს ანკა? მეღადავები? ეს მეორედ აღარ იკითხო და იმ ფულის მორბენალ ძუკნას თავს ნუ შეადარებ კარგი?
-კარგი.ტკბილად მორჩნენ საუბარს..ალექსი საღამოს ბიჭებთან ავიდა ნიკას სთხოვა რომ ლიზი მოეყვანა და რამე მოეფიქრად რადგან ხელის თხოვნას აპირებდა უნდოდა სულ მასთან ყოფილიყო..მოიფიქრეს ერთ ლამაზ ტერასაზე მოეწყოთ სიურპრიზი ტადააამ..
ლიზიმ დაურეკა ელის
-ელ ერთი ძალიან მაგარი ადგილი ვნახე ავიდეთ რა კაი სოტუაციაა.
-კარგი საღამოს მოვემზადები მომწერე და ავიდეთ..
საღამოს მოემზადა და მივიდა იმ მისამართზე ლიზის დაურეკა სად ხარო და ამო ზევით ტერასაზე ვარო..იქ ასულს სრული შოკი დაემართა მაგიდა იყო ლამაზად გაწყობილი ტორტი ყველგან ბუშტები.ახლოს მივიდა და ტორტზე წარწერა ნახა "ცოლად გამომყვები?" სრული შოკი რასაც არ მოელოდაა ატირდა ემოციები და ჩაეუხუტაა კი კი გამოგყვებიი და ხალხის მხურვალე ტაში..
-ხვალ მინდა ჩემები გაგაცნო და მერე შენებთან ავიდეთ კარგი პატარავ ?
- კი კი .. სამსახურში დასვენება აიღო და ბიჭის ოჯახში მიდიოდა გასაცნობად ის ძალიან ნერვიულობდა მანქანა უზარმაზარი სახლის წინ გაჩერდა ღმერთო სულ კანკალებდა ეს გოგო..
-ესე ნუ მერვიულობ რა ..ყველაფერი კარგად იქნება დამიჯერე. თავი დაუქნია და სახში შევიდნენ..შემოსასვლელში სრული ოჯახი გამოვიდა.. გაიცანი დედაჩემი მარიკა მამა დავითი და ანამარია და ჩემი ტკბილი ბებო ნათი..
-სასიამოვნოა მე ელიზაბეტიი.
-ბები რა საყვარელი გოგო გყოლია ადრე რატო არ გაგვაცანი ძალიან მიხარია..მოდით შემოდით დასხედით..
ოჯახმა ძალიან თბილად მიიღო მერე იყო ელიზაბეტის ოჯახების გაცნობა ..როგორც იქნა ოჯახებმაც გაიცნეს ერთმანეთი ...
-ელიი ქორწილზეც მოვილაპარაკოდ კარგი.ერთი ხელის მოსმით ჩაისვა გოგონა კალთაში და მხურვალედ აკოცა..
- კიი აუ რავი ალექს მოდი ძალიან დიდი არგვინდა იყოს მცირედიი.
-ოოეც მასე ვფიქრობ..
ქორწილი ერთ საუკეთესო რესტორანში გადაიხადეს იყო გართობა ბევრი სიყვარული და ახალი ჭორები თვით ალექსიმ ცოლი მოიყვანა ყველა ჟურნალის ყდაზე მათი ფოტოები იყო ყველგან ისინი იყვნენ ყველაზე ჰანხილვადი თემ.. ქორწილის მერე გადაწყვიტეს მალდივენზე დაესვენათ რამოდენიმე კვირა.იქიდან ჩამოსულებმა მარტო გადაწყვიტეს ცხოვრება..მარტო იყო ელე სახში უკვე მერამდენედ გახდა ცუდად დაურეკა ლიზის რადგან ექთანი იყო.
-გათხოვილი გოგო ხარ პრეტენზიით მიმართავს დაქალს ორსულად იქნეებიი
- რაა აუ ეგ სულ არ მიფიქრია..ეგრევე აფთიაქში ჩავარდა რამოდენიმე ტესტი იყიდა და ჰოპ ორივემ ორი ზოლი აჩვენა..თავი დაიზღვია მეორე დღეს მაინც გაესინჯა ექიმს და იმანაც მიულოცა უკვე 2 კვირის ორსული იყო..გაოცებული გახარებული იყო მასში ხომ პატარა არსება იზრდებოდა...ფიქრობდა თუ როგორ ეთქვა ქმრისთვის ეს ყველაფერი ვეღარ ითმენდა იყიდა ბავშვის ფეხსაცმელი შეფუთა და იქვე დადო..სახლში მოსულმა ქმარმა მხურვალედ აკოცა ქმარს..
-ჩემი გოგო როგორ მომენატრე აბა რას შვებიი რაღაც ხდება ? ძალიან მხიარულად ხარ..მეც ვამახარეეე
-აი ეს საჩუქარი შეენ მიდი გახსენიი. გაოცებული ხსნიდა საჩუქარს დააა რას ხედავს ღმერთო -ეს ელი ეს ამით იმის თქმა გინდა რომმ.
- კი კი რომ მამა გახდები ..
-როგორ მაბედნიერებ შენხომ არიცი ძალიან მიყვარხარ შენ და რაც შენშია ეს ტკბილი არსებაა...
იმედი მაქვს მოგეწონათ ისტორია თუ რამე შეცდომა დავუშვი ან რამე ხარვეზია ბოდიში ვეცდები დავხვეწო ყველაფერი მადლობებიიი ????????????



№1 სტუმარი ელეე

იმდენი შეცდომა იყო ვერც ჩამოვთვლი მაგრამ ყველაზე მნიშვნელოვანი სახლში და არა სახში.
ძალიან სწრაფად ავითარებ მოვლენებს, უფრო მეტი აღწერა არის საჭირო და არა ჰოპ ერთ დღეში უყვართ ერთმანეთი, უფრო მეტი ინტრიგა სჭირდება და დიდი მოცულობა ისტორიის, ნაწერს სანამ დადებ გადაიკითხე და გაასწორე. მთლიანობაში კარგი იყო მაინც smirk იმედია სხვა ნაწარმოებები უფრო დახვეწილი იქნება innocent

 


№2  offline წევრი goddess

რაღაც შეცდომები იყო მაგრამ მთლიანობაში ძალიან მომეწონა heart_eyes

 


№3  offline მოდერი naattii

გრამატიკა გამოასწორე, განსაკუთრებით მძიმე-წერტილები, თორემ სად იწყება და მთავრდება წინადადებები გაუგებარია. სხვა მხრივ პირველ ჯერზე ცუდი არ არის, წარმატებები ❤

 


№4  offline წევრი ingilo

ელეე
იმდენი შეცდომა იყო ვერც ჩამოვთვლი მაგრამ ყველაზე მნიშვნელოვანი სახლში და არა სახში.
ძალიან სწრაფად ავითარებ მოვლენებს, უფრო მეტი აღწერა არის საჭირო და არა ჰოპ ერთ დღეში უყვართ ერთმანეთი, უფრო მეტი ინტრიგა სჭირდება და დიდი მოცულობა ისტორიის, ნაწერს სანამ დადებ გადაიკითხე და გაასწორე. მთლიანობაში კარგი იყო მაინც smirk იმედია სხვა ნაწარმოებები უფრო დახვეწილი იქნება innocent

კი კი მართალი ხარ აუცილებლად გამოვასწორებ მადლობა

goddess
რაღაც შეცდომები იყო მაგრამ მთლიანობაში ძალიან მომეწონა heart_eyes

მადლობააა

naattii
გრამატიკა გამოასწორე, განსაკუთრებით მძიმე-წერტილები, თორემ სად იწყება და მთავრდება წინადადებები გაუგებარია. სხვა მხრივ პირველ ჯერზე ცუდი არ არის, წარმატებები ❤

აუცილებლად გამოვასწორებ მადლობა

 


№5 სტუმარი anka

პირველი ისტორიის ფონზე ცუდი არაა.. მომავალში თუ კიდე დაწერ ეცადე უფრო ვრცელი მეტად საინტერესო იყოს... გრამატიკული შეცდომებიც გაითვალისწინე.. წარმატებებს გისურვებ და გელოდებით ახალი ისტორიით

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent