შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღალატი


5-08-2018, 22:11
ავტორი ubraloeba
ნანახია 2 223

ნიკას და ნიას 10 წლიანი ურთიერთობის მანძილზე ერთხელაც არ მაბჩდარა მაღ ურთიერთობასი ბზარი,მუდამ ტკბილი და სასიამოვნო ცოლ-ქმრობა ჰქონდატ.ერთმანეთი 10 წლის წინ გაიცნეს და მალევე დაქორწნიდნენ.საკმაოდ დიდი ქორწილი გადაიხადეს.ნიკა შავგვრემანი კაცი იყო,მაღალი,გაბატონებული აზრის მქონე,ინტელექტუალური და მიზანსრაფული.ხშირად ნერვული და ავტომატურად ნერვოზისაკენ მიდრეკილი მაგრამ ამ ყველაფერს საკუთარი ღმერთისგან ბოძებული ნიჭით მკურნალობდა.ხატვა მას დიდ სიამოვნებას ანიჭებდა თელი ცხოვრების გამრავლობაში ასზე მეტი ნახატი ჰქონდა. ნიას წითური თმა,მოხდენილი ტანი და ლამაზი სახე ჰქონდა,ისეთი შდაბეჭდილება დაგრჩებოდათ თითქოს საცაა აფეთქდებაო.ნია აქტიური ცხოვრების მიმდევარი გახლდათ.პროფესიით მუსიკოსი იყო. მუსიკა მის ცხოვრებაში მთავარ როლს წარმოადგენდა ,თითოეული ახალი ბგერა მისი ცხოვრების დეტალებს ასახავდა,მასში მუსიკა იმდენად იყო გამჯდარი,რომ მასთან განშორება უჭირდა.ამიტომ ნია საათობით იჯდა როიალთან დაცდილობდა ახალი პიესის შექმნას.მთელი თავისი სიცოცხლის მანძილზე თავგადასავლებისკენ დაუშრეტელი ლტოლვა არ ასვენებდა,უნდოდა რაიმე ახალი შეექმნა და ენახა.ვერ იტანდა ტყუილს და უსამართლობას.მართალია ყველა ურთიერთობასი არის რაღაც კონფლიქტი,მაგრამ 10 წლის განმავლობაში მაინც გადაუყვარებლად უყვარდატ ერთმანეთი.
ერთმა საბედისწერო დღემ ყველაფერი შეცვალა...
დილა 9:30 წუთი.
ტელეფონზე ზარი.
გისმენთ
ნიკა, რეზი ვარ როგორ ხარ?
ვა რეზი კარგად შენ როგორ ხარ?
კარგად კარგად, საღამოს ხო გახსოვს ჩემი კონცერტია და შენ და ნია დაპატიჟებულები ხართ, გამიხარდება თუ მოხვალთ.
რომელ საათზეა შემახსენე? 9 ზე კარგია აუცილებლად მოვალთ.
ნიკამ ტელეფონი დაკიდა,და ნიას გადახედა.
საყვარელო დღეს რეზის კონცერტზე მივდივართ
რეზი?
ჩვენს ქორწილში რომ იმრერა ის ბიჭია
აა ხო გამახსენდა
საზღვარგარეთ იყო დიდი ხანია და დრეს კონცერტი აქვს.
კარგი წავიდეთ
ოღონდ ჯერ სალონში გავივლი კარგი...
საღამო:8:30 წუთი
ნია მზად ხარ?
უკვე მოვდივარ,როგორი ვარ?
ნიას ულამაზესისავი კაბა ევცა თმა კი როგორც ყოველთვის აწეული ქონდა.
ულამაზესი ხარ,შეგვიძლია წავიდეთ.

კონცერტზე მისულ ძველ მეგობრებს რეზი თბილად და ამაყად შეხვდა. ნიკს გადაეხვია, ხოლო ნიას თვალისმომჭრელ კაბას თვალს ვერ აშორებდა/ რეზი რამდენი ხანია რაც ჩამოხვედი(ნიკა)
დღეს დილით,დასხედიტ სულ მალე ცემი ჯგუფი გამოვა
მადლობა
რეზიმ სტუმრებს ადგილები მიუთიტა.
სიმართლე გითხრა არ მახსოვს ეს ბიჭი ესეთი სიმპატიური (ნია)
ნუ მაეჭვიანებ (ნიკა)
მართლაც სიმპატიური იყო რეზი, ნიას კი მთელი კონცერტის განმავლობაში მისთვის თვალი არ მოუშორებია ,აკვირდებოდა მას და წამიერად გაიფიქრა როგორ შეიცვლებოდა მისი ცხოვრება,თუ რეზის ცოლი იქნებოდა. ორი მუსიკოსი ერთად... ნია ფიქრებში დაიკარგა, ვერც მიხვდა როგორ დამთავრდა კონცერტი. რეზი ნიკასტან და ნიასთან მივიდა.
შესანიშნავი გამოსვლა იყო (ნიკა)
მადლობა,იმედია ქალბატონსაც მოეწონა
ნია უეცრად გამოფგხიზლდა
დიახ ძალიან (ნია)
რეზი ნიას ისე უყურებდა როგორ მშიერი მგელი კურდრელს. ნიც იგივე გრძნობით პასუხობდა.ალბატ აქედა დაიწყო ყველაფერი, ან ალბათ ასეც უნდა მომხდარიყო. იქნებუბრალოდ სიმპატია იყო.
სახლში დაბრუნებისთანავე ნია როიალს მიუჯდა, უნდოდა რაიმე ახალი შეექმნა რასაც რეზის დაუკავშირდებოდა. კიდე უნდოდა რეზის ნახვა, ამიტომ გადაწყვიტა რეზისთვის დაეწერა რაღაც რათა ქონოდა შანსი მისი ისევ ნახვის



№1  offline წევრი melina

ძალიან ბევრი შეცდომაა ტექსტში...

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent