შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული თუ ?!


10-08-2018, 04:15
ავტორი Tweety
ნანახია 1 373

დიდი ხნის წინ დაიწყო ჩვენი ისტორია,ალბათ ასე უნდა მომხდარიყო მაგრამ გასაოცარი 7თვე გავატარეთ ერთად და მეგობრობის 5 წელი.
ყველაფერი ერთ დღეს დაიწყო როცა ჩემი დაქალი ნინი მოვიდა ჩემთან და მითხრა რომ მეგობრები უნდა ენახა და გავყოლოდი მეც.
-წამოდიიი რაა კარგად გავერთობით,თან გაგაცნობ ჩემ მეგობრებს ხო უნდა უცნობდეე ტასოო?!
-კაი რაა მეზარება ხო იცი არ მიყვარს გარეთ გასვლა..
-გთხოოოვვ! ყველაფერს შეგისრულებ რასაც მეტყვიიი
- ხო კააი წავიდეთ ნი, ოღონდ შოკოლადეებს მიყიდი იცოდე :დდ
-კაი ტასს წავედით.
იქიდან გამომდინარე რომ დედა მკაცრი მყავდა უბანს ვერ ვცილდებოდი,ასე რომ ნინის მეგობრები ჩემ უბანში მოვიდნენ.
-გაიცანით ბიჭებოო ეს ანასტასიაა, ტასოს ვეძახი და თქვენც იცნობთ ჩემგან დ აი პირადადააც გაგაცანიტ ერთმანეთიი
ხელი ჩამომართვეს და გამეცვნენ, ერთს ბაჩო ერქვა მეორეს ლაშაა ის დღე კარგდ გავერთეთ,ბიჭებიც კარგად გავიცანი.
საღამოს Facebook-ზე მეგობრობის მოთხოვნა მომდის გავხესნი და ბაჩო იყოო,არ გამკვირვებია რადგან ძალიან დავმეგობრდით. ცოტახანში მესიჯის მომდის და ნინია
-გოგოოოო მაალე მომწერეე
- რახდებაა ნიი
-გოგო ბაჩომმ მომწერა ეხლაა ძალიან მომეწონაა ანასტასიაა და ლინკი მომეცი უნდა დავამატოო :დდ
-ღადააობ?! :დდდ
-არაა გოგო მართლაა ^__^
-ნუ რავი კაი ტიპი კიაა ხოიციი :დ
-ხოდაა თუ მოგწერა მიწერეე იცოდეე
-კაი ნიიი
ცოტახანში ბაჩოს მესიჯი მომდისს
-რასშვეები?
-რავიცი არაფერს შეენ?
-რავი სახლში ვარ უკვე, შენ გწერ და მუსიკებსს ვუსმენნ
- ძალიაან კარგიი 
- რაღაც უნდა გითხრა და იმედია არ გაბრაზდები
-მითხარი გისმეენ
- ძალიაან მომეწონეე
-მერე ეგ რა გასაბრაზებელია მოწონებას ხომ ვერ დაგიშლი :დდ
-ხო რავიცი გოგოები სხვანაირად უდგებიან ამ საკითხს :დდ
-ხო არაა პრობლემა ჩემთვის ეგ :დდ კააი წავედი უნდა დავიძინო
-ტკბილი ძილი <3
მეორე დღეს ნინი მწერს რომ ბიჭები კიდე ჩამოვიდნენ და გავიდეთ გარეთო, მე დავთანხმდი რადგან კარგი დრო გავატარეთ წინა დღეს.. როდესაც დაბლა ჩავედი ორივემ მომიკითხა შემდეგ ლაშა ნინისთან ერთად გვერძე დაჯდა მე და ბაჩო კი ფეხზე ვიდექით იქვე და ვლაპარაკობდით.. რომ ვთქვა მომეწონათქო მოვიტყუები,უბრალოდ კარგი პიროვნება იყო.. ამ დღის შემდეგ მე და ბაჩომ წერა გავაგრძელეთ, ყოველდღე გვქონდა ერთმანეთთან ურთიერთობა,ძალიან ყურადღებიანი იყო.. მაგრამ ერთ დღეს ვიჩხუბეთ ისე რომ აღარ ველაპარაკებოდი და აღარც დანახვა მინდოდა მისი..
შემდეგ მე და ნინი მხოლოდ ლაშას ვნახულობდით,კარგ დროს ვატარებდით ერთად.. ვერ ვიტყვი რომ ყოველდღე ერთად ვიყავით მაგრმ გვქონდა მაინც ურთიერთობაა...
რამოდენიმე წლის შემდეგ ისე რომ ლაშასთან არანაირი ურთიერტობა არ მქონია(ერთმანეთს არ ვკითხულობდით) ნინი მეუბნევა რომ ლაშამ დაურეკა და ნახვა უნდოდა ჩვენი.. უკვე სტუდენტი ვიყავი,მუშაობაც დაწებული მქონდა,ვუთხარი ვნახოთთქო.. ისევ კარგად გავერთეთ მოვუყევით ერთმანეთს ყველაფერი რაც არვიცოდით.. შემდეგ ლაშას ვეუბნევი:
-რაიყო ერთი არ უნდა გაგახსენდე? რომ არც მკითხულლობ არც მნახულოობ?
-უკაცრაავად? აბა Facebook-ზე შედი და ნახავ რამდენჯერ დამსინე
როდესაც შევამოწმე მართლა ასე იყო და ვუთხარი რომ ასე აღარ იქნებოდა...
-კარგი მაშინ ხვალ მოგწერ და გამოდი მნახე
-კარგიიი
როგორც იქნა დავიშალეთ,როგორც ყოველთვის მალე ჩამეძინა,მეორე დღეს აღარც მახსოვდა რომ ლაშას უნდა მოეწერა. საღამოს მომდის მესიჯი:
-რასშვები? გამოხვაალ?
-რავი არაფერსს.. კი გამოვაალ
გავედი გარეთ დამხვდა როგორც ყოველთვის, პირველი დღე იყო როცა მარტო მე და ლაშა ვნახულობდით ერთმანეთს.. ბევრი ვილაპარაკეთ ამ დღეს მითხრა რომ ნინის მიმართ რაღაც გრძნობა ჰქონდა, მე კიდევ ველაპარაკე და ვურჩიე რაღაცეები,როგორც ნინის დაქალმა. არ ვიცოდი ლაშა თუ ასეთი კარგი იყო და ასე დამიმეგობრდებოდა.. სახლამდე მომაცილა და დამემშვიდობა თან მითხრა რომ ხვალაც მნახავდა.
არ ვიცი რატომ მაგრამ ძალიან კარგად ვიგრძენი თავი მასთან საუბრის შემდეგ.. მეორე დღეს კიდე ვნახე და არ ვიცი უბრალოდ ასე აეწყო ყველაფერი..
ზუსტად აღარ მახსოვს მაგრამ მახსოვს ის რომ მარტი იყო და ვნახე, ჩემი მეგობრები გავაცანი,ჯოკერი ვითამაშეთ სასმელზე,მან რათქმაუნდა წააგო და დავლიეთ :დდ შემდეგ ავტყდით მე და ჩემი დაქალი ანა,რომ კიდე გვინდოდა დალევა სახლში არაყი მქონდა და რათქმაუნდა გავაგრძელეთ დალევა :დდ ბოლოს უკვეე ყველაფერი ცუდად მახსოვსს :დდ
პადიეზდამდე ლაშამ მომაცილა,ძალიან მთვრალი ვიყავი და ტელეფონიც დამემტვრა სახლამდე მაცილებდა, კიბეებზე დედაჩემი მოდიოდა,დამემშვიდობა და წავიდა..
როგორც ყველა დედა, დედაჩემმაც არ დააყოვნა და ვიჩხუბეთ,დავწექი და მახსოვს ის დღე ყველაზე კარგად.. ლაშამ მითხრა რომ ვუყვარდი,ცოტა გაურკვეველი იყო ეს სიტუაცია ჩემთვის მაგრამ არვიცი რას ვგრძნობდი მის მიმართ მე,, აქედან გამომდინარე ვუთხარი რომ მეც მიყვარდა. ეს დღე ალბათ სულ მემახსოვრება,რადგან ამ დღიდან დაიწყო ყველაფერი ჩემ ცხოვრებაში.
7 თვის განმავლობაში ყველაზე კარგად ვიყავით,ბედნიერები,ჩხუბით,ბრაზით და უზომო სიყვარულით..
პირველი ბიჭი რომელსაც ვაკოცე იყო ლაშა და როცა ვამბობდი რომ ვნანობდი იმას რომ ის იყო პირველი ვხვდები რომ ვიტყუებოდი.. ძალიან ბედნიერი ვიყაავი და რო მქონოდა კიდევ ერთხელ უკან დაბრუნების საშუალება იგივეს გავაკეთებდი.
თუ შეგიძლიათ წარმოიდგინოთ წყვილი რომელიც ძალიან ბედნიერია,მაშინ წარმოგვიდგინეთ ჩვენ,რადგან დღემდე არ ვიცი რას ვგრძნობ მის მიმართ, ვერ გამირკვევია მიყვარს ისევ თუ არა :/
7 თვის შემდეგ პრობლემები შეგვექმნა და ალბათ სხვას ვერცდავაბრალებ,რადგან ძალიან კარგად ვიყავი მასთან და ყველაფერს ვეუბნეოდი,აი ასე ერთ დღესაც ვუთხარი რომ დედაჩემს არ მოსწონდა ის,ცოტახანი ფიქრის შემდეგ მომიბრუნდა და მითხრა რომ უბრალოდ მეგობრები უნდა ვყოფილიყავით,რადგან ვერ აიტანდა როდისმე დედაჩემს მისთვის სიძულვილით შეეხედა.. ძლივს გადავიტანე ეს სიტუაცია.. რამოდენიმე თვის შემდეგ ისევ ვწერდით ერთმანეთს,საზღვარგარეთ იყო წასული იქიდან მკითხულობდა ყოველ დღე,ყოველ წამს.. ჩამოვიდა და მნახა.. არ ვიცი რა ვიგრძენი მისი ნახვისას ერთად ერთი რაც მინდოდა მისი ჩახუტება იყოო.. შეცვლილიყო,არ ვიცი გაზრდას უნდა დავაბრალო თუ არა მაგრამ ის პიროვნება აღარ იყო რომელიც დაშორებისას.მაგრამ ვგრძნობდი მის მიმართ რაღაცას(ახსნას ვერ ვუძებნი ამ რაღაცას). ერთ დღესაც ვილაპარაკეთ, არ მომწონდა მისი მავნე ჩვევები და მითხრა რომ თუ მე არ ვიქნებოდი მის გვერდით ,ვერაფერს გადაეჩვეოდა. არვიცი ამდღის შემდეგ უფრო გამიძლიერდა გრძნობა..
არ მინდოდა მისი დატოვება,მინდოდა სულ მასთან ერთად ვყოფილიყავი ყველა სიტუაციაში და ჩემგან არასდროს გამეშვა. მაგრამ რა ხდება დღეეს?! აღარ ვკითხულობთ ერთმანეთს და მენატრება სიგიჟემდე. ვერ ვუძებნი ამ გრძნობას ახსნას.. ნუთუ მას ვისაც სჭირდები შეუძლია უკან მოუხედავად ადგეს და წავიდეს?! და მაინც ამ ყველაფრის შემდეგ რასაც ვფიქრობ ისაა რომ მეზიზღება ეს სამყარო,რადგან არ არსებობს სამუდამო ბედნიერება... და მაინც ეს ყველაფერი სიყვარულია თუუ?!!



№1  offline წევრი ნეპტუნიელი

თუ ჩემი სუბიექტური აზრი გაინტერესებს, სიყვარული რომ ყოფილიყო ასე მარტივად არ დავთმობ და. დედაშენს დაელაპარაკები და, აუდსნიდა სიტუაციას, ყველაფერს გააკეთებდა რომ თავი მოსწონებია მისთვის. მან კი უბრალოდ "სჯობს მეგობრებად დავრჩეთო" შეყვარებული ადამიანი ასე მარტივად არ თმობს საყვარელ ადამიანს.

 


№2  offline წევრი Tweety

ნეპტუნიელი
თუ ჩემი სუბიექტური აზრი გაინტერესებს, სიყვარული რომ ყოფილიყო ასე მარტივად არ დავთმობ და. დედაშენს დაელაპარაკები და, აუდსნიდა სიტუაციას, ყველაფერს გააკეთებდა რომ თავი მოსწონებია მისთვის. მან კი უბრალოდ "სჯობს მეგობრებად დავრჩეთო" შეყვარებული ადამიანი ასე მარტივად არ თმობს საყვარელ ადამიანს.


ძალიან ხშირად ვფიქრობ მაგაზე,უნდა ამდგარიყო და წასულიყო მაგრამ კიდე დაბრუნდა და აი ამ დაბრუნების მიზეზს ვერ ვიგებ :/ ვერც იმას ვიგებ ახლა კიდე რატო გაუჩინარდა.. :/ მოკლედ არეული ვარ რა

სამხარა ძეეე
ვფიქრობ მანვე უნდა აგიხსნა რატომ მოიქცა ასე...უამრავი ალბათობა შეიძლება დასახელდეს ამ მომენტში,მაგრამ უკეთესი იქნება თავად ლაშამ,რომ აგიხსნას...რომ ვერ ხსნი აი მაგ გრძნობას ქვია სიყვარული. ნუ სიყვარული მრავალმხრივია და შენ როგორი გაქვს ეს შენვე უნდა ამოხსნა:)))

ახსნილი აქვს რა რატო გააკეთა, ზუსტად ამიტომ ვარ არეული ახლა, ადამიანი რომელიც ისე გელაპარაკება რომ დარწმუნებული ხარ უშენოდ ვერ გაძლებს და უცბათ აღარაა შენ ცხოვრებაში :/

 


№3 სტუმარი anni sweetiko

ძლივს მივღოღდი მესამე აბზაცამდე მგონი. :(
ავტორი არის 11 წლის? თუ ისტორიაა 11 წლის ბავშვებზე?
რა დიალოგებია, შეცდომები, მიფუჩეჩებული და მიყრილი მოქმედებები...

ეს არ არის ისტორია, ეს არის დაქალს რომ დაჯდები და წაეჭორავები მომხდარის მოკლე შინაარსით. რავიცი. ალბათ პირველი იყო... წარმატებებს გისურვებ ენივეი.

 


№4  offline წევრი Nat_^

ეს შენი ლაშა ცოტა ძაან მერყევი და ჩამოუყალიბებელია :დ მაგრამ მაინც ნებისმიერ შემთხვევაში აშკარად საკმარისად არ ცდილობდა ურთიერთობის შენარჩუნებას, ან ფიქრობს რომ საჭირო არც არის ეცადოს იმიტომ რომ ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა თითქოს სულ მზად ხარ მიიღო ყოველი წასვლის და დაბრუნების შემდეგ. არ ვიცი ეს სიყვარულია თუ არა მაგრამ თუ კიდე გამოჩნდა გირჩევ აიძულო ამ ურთიერთობას სერიოზულად შეხედოს და გადაწყვიტოს საბოლოოოდ რა უნდა.

 


№5  offline წევრი Tweety

anni sweetiko
ძლივს მივღოღდი მესამე აბზაცამდე მგონი. :(
ავტორი არის 11 წლის? თუ ისტორიაა 11 წლის ბავშვებზე?
რა დიალოგებია, შეცდომები, მიფუჩეჩებული და მიყრილი მოქმედებები...

ეს არ არის ისტორია, ეს არის დაქალს რომ დაჯდები და წაეჭორავები მომხდარის მოკლე შინაარსით. რავიცი. ალბათ პირველი იყო... წარმატებებს გისურვებ ენივეი.

ოჰჰ ბონჟუურრ :დდ მიხვედრილი ხაარ პირველი იყო და უბრალოდ მინდოდა მთელი ცხოვრება მქონოდა რაღაც რაც ჩემი ნაწილია.. თუ რამის დაწერას მოვინდომებ კიდე ვეცდები გამოვასწოროო შეცდომები ^__^

Nat_^
ეს შენი ლაშა ცოტა ძაან მერყევი და ჩამოუყალიბებელია :დ მაგრამ მაინც ნებისმიერ შემთხვევაში აშკარად საკმარისად არ ცდილობდა ურთიერთობის შენარჩუნებას, ან ფიქრობს რომ საჭირო არც არის ეცადოს იმიტომ რომ ისეთი შთაბეჭდილება დამრჩა თითქოს სულ მზად ხარ მიიღო ყოველი წასვლის და დაბრუნების შემდეგ. არ ვიცი ეს სიყვარულია თუ არა მაგრამ თუ კიდე გამოჩნდა გირჩევ აიძულო ამ ურთიერთობას სერიოზულად შეხედოს და გადაწყვიტოს საბოლოოოდ რა უნდა.

ახლა ვფიქრობდი რომ უბრალოდ არ მიმეღო და დამემთავრებინა მასთან ურთიერთობა თუ კიდე დაბრუნდებოდა.. ზუსტად ეგაა ალბათ იცის რომ სულ დავუდგები გვერძე და სულ მის გვერძე ვიქნები როცა დავჭირდებიი.. ნუ მოკლეედ ძალიან ჩამოუყალიბებელი ვარრ და ნორმაალურად ვერ ვწყვიტავ ვერაფერრს :'(

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent