შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ერთი ღამე (3)


18-08-2018, 15:06
ავტორი marikuna (1)
ნანახია 1 140

ყველაფერი დროული იყო, მაგრამ შავი ფონი სულ თან დამყვებოდა. ეს ყალბი ოჯახიც არ მშორდებოდა,მაგრამ ამბების და თან წლის მერე უკვე გაქრობა დაიწყო. შემდეგ დაკიდებაც ვისწავლე,მაგრამ ყოველთვის ჩრდილად დამსდევდნენ და არ მასვენებდნენ, შემდეგ სასმელს მივეჩვიე, ქალებს და ბოლოს 1 დღისთვის ცხოვრებას. ჩემში სრული სიბნელე იყო გაბატონებული, ღამე ვცხოვრობდი თითქოს 1 ღამე ყოფილიყო ყველაფერი და არაფერი.
რა ხდება, როდესაც დროის შეგრძნებას კარგავ და მხოლოდ 1 ღამით ცხოვრობ? თითქოს სხვა ხარ, ნიღაბს ატარებ და არ გინდა, რომ ჩრდილში იყო, სააშკარაოზე გამოგაქვს თავი და უბრალოდ შენ თავს არ გავხარ.
ცხოვრებაში ბევრი რამე გამომივლია, ალბათ ამას მერე მოვყვები, მაგრამ ახლა რეალობას დავუბრუნდეთ ჯობია, თან წიგნის წერა დავიწყე
"ერთი ღამე " რომელიც მხოლოდ 1 დღე გრძელდება და მხოლოდ ამით ვხდები ბედნიერი ან შეიძლება უბრალოდ ჩემ თავს ვატყუებ, თითქოს ეს ყველაფერი ყალბი ოჯახიდან გამომყვა, ჩრდილში ვარ და ვერ ვაღწევ თავს და, როდესაც წარსულში ვუბრუნდები, უბრალოდ შახმატის ფიგურად წარმოვიდგენ თავს უფრო, რომ ჩავუღრმავდეთ დაფაზე ფიგურებს "პაიკი" ზედგამოჭრილია ჩემთვის. თითქოს გავრბივარ ცხოვრებას ვემალები ან კიდე მეშინია იმისი რაც მოხდება მომავალში. კარგი ძალიან ღრმად შევტოპე ჯობია რეალობას დავუბრუნდე და წერას მოვწყდე წიგნს მერეც გავაგრძელებ, რომელიც ჩემს ბანალურ ცხოვრებას ყვება.
დავუბრუნდი რეალობას. სიგარეტის მოსაწევად აივანზე გავედი ღამე იყო, უკვე 2 გამხდარიყო,
სიგარეტი გავაბოლე და ორი ნაფაზი ზედი-ზედ ამოვარტყი,თითქოს უჰაერობა მჭირდა, ალკოჰოლთან დამოკიდებულება როგორიც შეიძლება გქონდეს ადამიანს,ისეთი მაქვს სიგარეტთან. უბრალოდ ვიყურები სივრცეში და ერთ წერტილში მიშტერდება თვალი, გოგონა რომელმაც დამაინტერესა ზუსტად იმ წერტილში დგას სადაც ვიყურები. გოგონა გაფანტული იყურებოდა თითქოს ვიღაცას ელოდებოდა, ცოტაცანში მამაკაცი უახლოვდება და გოგონაც კრთება და ფიქრთება, შემდეგ აგრესია იმატენს და დაძაბულობაც, უბრალოდ ასე ვერ ვუყურებ და გარეთ ჩავდივარ. ჟაკეტს ვტაცებ ხელს და სადარბაზოს კიბეებს მივუყვები,გასასვლელიდან ვხედავ ბიჭის გაცეცხლებულ სახეს და შემდეგ ატირებულ გოგონას, ახლოს მივდივარ და ვცდილობ ცოტახნით ხმა არ ამვიღო, მაგრამ არ გამომდის სიჩუმეს უბრალოდ ვარღვევ
-მისმინე ალექსანდრა შენ შეიძლება არ მიცნობ მაგრამ მალე გამიცნობ უბრალოდ მენდე და დაგეხმარები, ისეთი სერიოზული ვიყავი რომ ჩემი გამიკვირდა.
-სასაცილოა, არც კი გიცნობ, აქაც არ მასვენებენ, ყოფილი ქმარია და რავიცი დიდად ბევრი მოსაყოლი არ მაქვს გაეღიმა გოგონას და სახიდან ჩამოცვენილი ცრემლები მოიწმინდა.
- კარგი წამოდი ცხელ ჩაის დაგალევინებ შეგცივდებოდა,გავუღიმე გოგონას და გზას გავუყევი, ასე უხმოდ ავედით ჩემს სახლში.
სამზარეულოში გავედი და ორი ჩაი მოვამზადე გოგონა არ ვიცოდი რას აკეთებდა იმ მამაკაც
-ცხოვრება ძნელია ყველაფერი ერთფეროვანია და ასე იქნება სანამ ვერ ვისწავლი ჭკუას, გამღიმა გოგონამ და თვალიდან ცრემლი ჩამოუვარდა.
-რას გულისხმობ?
-იმხელა ისტორიაა, მოგბეზრდება.თან პირადულია საკმაოდ
-დაიწყე დრო ბევრია ჯერ სამის რაღაც წუთებია არსად მეჩქარება.
- კარგი მაშინ ჯერ ძველი დროს მოვყვები.
კარგი მშობლები მყავდა, ყველაფერში მეთანხმებოდნენ და ყველაფერი კარგად იყო,  დედის გარდაცვალებამდე, შემდეგ მამაჩემმა გამათხოვა და სხვა ცოლი მოიყვანა, ის ქალი მაჭანკალი იყო,თავისი ბიძაშვილი გამირიგა და მისგან შვილიც მეყოლა, ცოტახნით წესიერად მექცეოდა,შემდეგ ნელ-ნელა  გაუარესდა ყველაფერი ცემა დამიწყო,ქალებში დადიოდა, შვილზე არ ზრუნავდა თან  ფულიც მე შემომქონდა სახლში მთლიან ფულს მართმევდა და საკმაოდ ცოტას მიტოვებდა  და ასევე ძალადობდა. იქ არ დავრჩებოდი უბრალოდ ბავშვის წართმევით მემუქრებოდა , ისე იზავს მისი ნახვის უფლებას არ მომცემენ. სახლიც არ მაქ არაფერი არ მაქვს ესეც ნაქირავებში ვცხოვრობ,ყველაფერი დამენგრა არასოდეს წარმომედგინა ესე. ყველაფერი რაც მრავალფეროვანი იყო,ერთფეროვანი გახდა.
აი ესე არის ყველაფერი და მე კიდე უცნობის სახლში ვზივარ და ამ ყველაფერს ასე უბრალოდ ვუყვები,ისიც უბრალოდ შეხედავს არც დააინტერესებს და ასე,რომ ყველასნაირად მეტყვის დაიკიდეო ალბათ.
-რატო გგონია,რომ ეგეთი ვარ იქნებ შენზე უარესი სიტუაცია მაქ
-გამიგია შენზე ბევრი, ერთი ღამის ხარ უბრალოდ 1 ღამე შემდეგ ყველაფერი ქრება ხო? ვიცი ვინც ხარ ბატონო დემეტრე.
-კარგი შენი წასვლის დროა უბრალოდ დაფიქრდი შენ სიტყვებზე მალე ყველაფერი სხვანაირად იქნება.
-მე ურთიერთობა არ მინდა დემეტრე.
-ხოო 1 ღამე და გაქრები ? აორთქლდები გინდა ესე და კონტაქტი არ მქონდეს თუ მხოლოდ ღამე დავარქვათ ?
-კარგი შევთანხმდეთ არანაირი ურთიერთობა მხოლოდ სექსი და მორჩა გასაგებია?
-ეს მეც მაწყობს , შეგვიძლია პრობლემებიც გავუზიაროთ
ერთმანეთს არა ?
-ყველაფერი შესაძლებელია.
უბრალოდ ახლოს მოვიდა და ნაზად მაკოცა ტუჩებში, შემდეგ ავიყვანე ხელში კოცნა არ შეგვიწყვეტია და საწოლში გადავინაცვლეთ, ერთი ხელის მოსმით ტანსაცმელი იატაკზე აღმოჩნდა და მხურვალებამაც იმატა, ბიძგებს ნაზად ვაკეთებდი,მაგრამ კვნესის ხმა მაინც არ წყდებოდა
ნელ-ნელა ვუმატებდი ბიძგებს და ბოლოს ორივე, რომ დავიღალეთ ჩემ სხეულზე დადო თავი და სიზმრებში შეცურა. მე კიდე ვერ მოვისვენე ვიწრიალე,მაგრამ არ დამეძინა უბრალდ ავდექი და აივანზე სიგარეტს გავუკიდე ხვალინდელ დღეზე ვფიქრობდი და მივხვდი, რომ თუ არ დავიძიმებდი ნამდვილად ვერ მივიდოი ლექციაზე, შევედი საწოლში შევწექი და თვალს მოვატყუე,ამიტომაც  ცოტახანში სიზმრებში გადავეშვი, რომელშიც საკმაოდ მშვიდად მეძინა.


(ჯერ ბოდიში, დაგვიანებისთვის და რავიცი რაღაც მიზეზების გამო ვერ დავდე,აწი სულ დავდებ და ვიაქტიურებ და გპირდებით აღარ დავაგვიანებ,  უბრალოდ შემიფასეთ და ვიცი,რომ პატარა ხვალ საღამოს დავდებ მადლობა რომ კითხულობთ და შენიშვნებსაც მაძლევთ ეს მოტივს მაძლევს, რომ უფრო კარგი გავხდე.)



№1 სტუმარი ჰეეი

მალედადებბ?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent