შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

*სისხლიანი პაემანი* (თავი 28)


27-08-2018, 14:28
ავტორი Queenofmoon
ნანახია 3 522

29 ნოემბერი
ორშაბათი.10:30
- სამწუხაროდ,პრეზიდენტობის კანდიდატი და უკვე მეორე ტურში,პირველ ადგილზე გასული დავით ნაკაშიძე,მედიაში გავცელებული ინფორმაციით,სადაც ატვირთულია მისი ფოტო-ვიდეო მასალები,ბ-ნ დათა ნაკაშიძეს აქვს მიღებული ნარკოტიკები და მისი ზემოქმედების ქვეშაა თავისივე კაბინეტში.
მოსახლეობა პასუხს მოითხოვს,ისინი აცხადებენ,რომ არ სჭირდებათ ნარკომანი პრეზიდენტი,რადგან საქართველო ექს-პრეზიდენტების მეშვეობით ისედაც დაქცეულია..
ამასთანავე,გუშინ ღამით,პოლიციაში მისული რამოდენიმე მოქალაქე,რომლებიც ნაკაშიძის დაქირავებული პირები იყვნენ თავისივე განცხადებით, აღიარებენ დანაშაულს და ამბობენ,რომ ნაკაშიძეს ბრალი ედება ნარკოტიკების ექსპორტისთვის. საქმე აღძრულია ბ-ნ დავით ნაკაშიძეზე,შესაბამისად ის ვერ გააგრძელებს საპრეზიდენტო არჩევნებში მონაწილეობას,ვინაიდან ზემოხსენებული მიზეზების გამო,ის ტოვებს პოსტს და ერთვება მიმდინარე მარათონიდან.
- ექპერტების ვარაუდით,შესაძლებელია მან ეჭვიანობის ნიადაგზე დაჭრა ყოფილი საცოლე,საქართველოს მოქალაქე,ადვოკატი ანასტასია ახვლედიანი,რომელსაც ვაკე-საბურთალოს მიმდებარე ტერიტორიაზე ცეცხლსასროლი იარაღით მიაყენეს ჭრილობა,ამაზე რაიმე განცხადებას ხომ არ გააკეთებდით?
- ეს დამტკვებული არ არის,რადგან ეჭვმიტანილი ჯერ კიდევ ძიების პროცესსშია.
- მარიამ გამცემლიძე გვერთვებოდა პირდაპირ ეთერში,გმადლობთ მარიამ.
ჟურნალისტი სრუილად უემოციო სახით უბრუნდება ამინდის პროგნოზს და სპორტის სხვა სიახლეებს,ტელევიზორს კმაყოფილი დემეტრე რთავს,პულტს ასრიალებს დივანზე და კეფაზე ხელებს იწყობს.
- გაფრთხილებდი ნაკაშიძე,შენს სკამს მიხედე თქოო.. მაგრამ შენ ტ*აკში ყოფნა ამჯობინეე...
ღია კარიდან თავი თინამ გამოყო,ქუსლებით მოკაკუნდა დემეტრესთან და ისიც მის გვერდით ჩამოჯდა.
- რაო თიკოო,რა ხდებაა?
- ნახე ნიუსები?
- აბა რაა.. კაი გოგო ხარ.. ყოჩაღ.
ქვედა ტუჩი კბილებით მოისრისა და ზურგით მიეყრდნო საზურგეს.
- არადა პირველ ადგილზე იყო ეგ საცოდავი,ტუჩებიდან სწორ ხაზად გამოუშვა სიგარეტის კვამლი,- 60% მას აძლევდა ხმას.
- არაუშავს,ეხლა ქებურია გაიმარჯვებს.. ისე ეგეც მაგარი *ლეა..
- პრობლემები მოვაგვარეთ საყვარელო.. რაღა მნიშვნელობა აქვს,ვინ გაიმარჯვებს.
მამაკაცი ფეხზე წამოდგა და გრძელი პალტო მოიცვა.
- მიდიხარ უკვე?
- ჰო,რა იყო??
- კაი რა.. ეხლახანს არ მოვედიი? ასე რატომ მექცევი?
- თიკუნაა.. თითი დაუქნია ცხვირწინ და თვალები გაუსწორა ქალს. - არაფერი გამოგივა,რამდენიც არ უნდა მიმარიაჟო შენი ტრ*კი და დიდი *უძუები.. რა გავაკეთო??
- მე უკან არასდროს ვიხევ.. თვალი ჩაუკრა და სიგარეტი დასრისა საფერფლეში.
- მაშინ,აი იმ ოთახში ჩემი საძინებელია.. ხედავ?
- კი.. მერე??
- ხოდა წამოწექი და ჩემზე ფიქრებში ან*რიე,გინდა?
- ოცნება არ მჭირდება,მაინც ვერ გაუძლებ ჩემთან ცდუნებას ტვილდიანო,წადი წადი.. შენი ტასო გელოდება,რომელსაც კაი ხანი არაფრის თავი ექნება და ნ*რევა შენ მოგიწევს.
გაბრაზებულმა ხელში ჩანთა აიტაცა მაგიდიდან და წინ გადადგა რამოდენიმე ნაბიჯი.
- ჩემს სექსუალურ ცხოვრებაზე შენ ნუ ინერვიულებ პატარვ.. თვალი ჩაუკრა ქალს და გასაღები მოარგო კარებს.
_____

- გაფრთხილებდი მე შენ.. თქვა მაქსიმემ და ვისკი ერთიანად გამოცალა მუცელ-გაბერილი ჭიქიდან.
- ტვილდიანმა მაინც გააკეთა ეს.. უხ ეგ ნაბი*ვარი... ამის დედაც!!!!!
ერთი ხელის მოსმით გადაყარა ნივთები შუშის მაგიდიდან,რომელსაც ლეწვისა და მსხვრევის ხმა ერეოდა ერთდროულად.- ანასტასიაც წამართვა,კარიერაც.. ყველაფერი!!! მოვკლავ!! ჩემი ხელით მოვკლავ!!
მაგიდიდან წამოხტა რომელიც ეს უკანასკნელი მაქსიმეს ხელებმა შეაჩერა.
- ხოარ უბერავ?! ეხლა იმაზე უნდა იფიქრო ციხისგან როგორ იხსნა თავი! არ მოქცეულიყავოი სი*ულად, ამ მძ***რს არ შეჭამდი და შენი პრეზიდენტობის ამბებს ავღნიშნავდით! ფუ ამის..
- ანასტასიას დაჭრასაც მე მაბრალებენ აზრზე ხარ?არადა ეხლა გავიგე.. ვახ ჩემი რა შარში ვარ..
ვისკის ბოთლი აიღო და მოიყუდა.
- მაგარ მძ*ნერში ვართ... საღოლ დათა,იმენა გააჩალიჩე..
- მომისმინე ეხლა შენ,მე ყველანაირად ვეცდები უარვყო ნარკოტიკების ექსპორტი...
- რა უნდა უარყო ბიჭო?? რა უნდა უარყო ამდენი ვითომ "თვითმხილველი" გყავს რომელმაც ჩაგიშვა,რაღა უნდა უარყო?!
- მომისმინეე!!!
ის მაინც გაიგე ანასტასიას ვინ ესროლა,სროკი მაინც არ მომიმატონ,ვერ ხვდები ამ დედა მოტ***ლს?!!
- შენ არ გისვრია?
- ხომ არ უბერავ ბიჭო?
- კაი,გავარკვევ.. თქვა მაქსიმემ და მზერა აარიდა,შუბლზე მომდგარი ოფლი ხელის ზურგით მოიწმინდა.
- ეხლავე დაურეკე ჩემს ადვოკატს.
- ვახტანგს არ დაველოდოთ?
- აუ მამაჩემი...არა,არავის არ ველოდები,ადვოკატს ვურეკავთ და ჩემი ფეხით მივდივარ პოლიციაში სანამ ისინი დამადგნენ,უნდა უარვყო ყველაფერი!!! ყველაფერი გესმის?!!! იღრიალა და კარები გაიჯახუნა.
- ფუ ამის... შეიკურთხა მაქსიმემ და ტელეფონი ჯიბიდან ამოაძრო... ახვლედიანოო.. სულ ფეხებში როგორ მედები.. სულ ამ ბო*ის ბრალია ყველაფერი!!!
მანქანის გასაღები აიღო და ოფისიდან გავარდა.
საავადმყოფოს მთავარ შესასვლელთან,მანქანები ჩამწკრივებულიყო,ავალიანმა ძლივს ძლივობით დააპარკინგა მანქანა ყველაზე ახლოს,საავადმყოფოს ფოიეში შევიდა,რეგისტრატურაში ქალის სახელი,გვარი და პირადი ექიმი იკითხა.
ჩუმად აუყვა კიბეებს,მთავარ ექიმ გველესიანს კარზე ფრთხილი კაკუნით შეუღო კარი,რომელმაც სავარძელში მოკალათებული შუახნის მამაკაცი დაინახა,ცხვირზე სათვალე ოდნავ ჩამოეწია და მაქსიმეს დანახვაზე თვალები შუბლზე აუვიდა.
- მაქსიმე ავალიანი??
- დიახ დიახ.. მე ვარ.. შეიძლება?
სკამზე მოკალათდა და ერთი ფეხი მუხლზე შემოიდო.
- რა თქმა უნდა.. რამ შეგაწუხათ?
- ანასტასია ახვლედიანი,ჩემი ახლობელია.. მისი მდგომარეობა როგორ მიდის იქნებ გამარკვიოთ?
- უკვე ყველაფერი კარგადაა. მძიმედ იყო,ბევრი სისხლი დაკარგა..თუმცა ძალიან სუსტად არის.
- ანუ,გამოჯანმრთელდება,ჰო?
- დიახ,დიახ.
- ვახ.. ჩაილაპარაკა მამაკაცმა და სახეზე ხელები ჩამოისვა. - დაა,რა მაინტერესებს,პოლიციამ დაკითხა უკვე?
- კი,ორჯერ იყვნენ მოსულები..რამდენჯერაც მოვიდნენ, უკან წავიდნენ,რადგან მას არ ჰქონდა ლაპარაკისთვის ენერგია.
- კარგით,დიდი მადლობა..
ტელეფონი აიღო და კარი გაიხურა,საავადმყოფოს კიბეები ჩაირბინა,პულტს თითი დააჭირა და ის იყო მანქანაში უნდა ჩამჯდარიყო,მის გვერდით სხვა მანქანა რომ შემოსრიალდა,საჭეს გვერდით მჯდომმა კარი გააღო,გრძელი ფეხები გადმოჰყო,წითური თმა ქარმა აუფრიალა,ფორმა შეისწორა და ავალიანს გაუყარა მზერა.
- ოხ.. გამომძიებელო.. ჩაილაპარაკა კაცმა და თავიდან ფეხებამდე შეათვალიერა ქალი ტუჩების ლოკვით.
- რა იყო ავალიანო,რას იდორბლები ცოფიანივით? ხომ არ აგცრა?
- ნუ იქნებით ასეთი ირონიული,ქალბატონო ლილე..
- აქ რა გინდა? გამომცდელად შეხედა ქალმა.
- დაკითხვაზე ვარ? მინდა და მოვედი.
ქალმა თავი გააქნია,რამოდენიმე ნაბიჯი გადადგა და წამის მეასედში ისევ უკან შეტრიალდა გველნაკბენივით,ავალიანს გახედა,რომელიც შავ რეინჯ როვერში ჯდებოდა და ნელნელა მიდიოდა უკან.
- ამის დედაც.. ჩაილაპარაკა ლილემ და ტელეფონი ამოიძრო ჯიბიდან.
- უფროსო,არ მივდივართ? შეაჩერა ახალგაზრდა,ფორმაში გამოწყობილმა შავგვრემანმა,ჟღალმა ტელეფონი უკან დააბრუნა,კიდევ რამოდენიმე წამი უყურა მაქსიმეს კვალს რომელიც მხედველობის არეალს უკვე მოშორებოდა,ისევ შეტრიალდა და კიბეებს აუყვა.
- ჰო,მივდივართ.
_____

- ანასტასია,პირი გააღე.
- დემეტრე,შემეშვი.. არ შევჭამ მაგ საშინელ წვნიანს.
ტუჩები მობრიცა ზიზღისგან და გვერდით გადაიხარა.
- ექიმმა თქვა,უნდა ჭამო.. მოდი,მოიწიე,პატარა ბავშვი ხაარ?
- რას გადამეკიდეე?არ მინდა!
მამაკაცის ტელეფონი აწკრიალდა,ღრმა თეფში საწოლის გვერდით დადო,მარიამის ნომერი იცნო და მაშინვე უპასუხა,რომელიც ტირილით ევედრებოდა და სთხოვდა ანასტასიასთან წაეყვანა,მიუხედავად ბევრი დამშვიდებისა,მაინც არ იშლიდა თავისას,დემეტრემ თავის მრბოლელ მეგობარს,გიორგის გადაურეკა,რომელსაც სთხოვა მარიამი მოეყვანა საავადმყოფოში,ტელეფონი გათიშა და ისევ ტასოს მიუბრუნდა,ტუჩები დაებრიცა საწყალი ბავშვივით,რომელსაც დედა აძალებს წვნიანი ჭამოს,თორემ ეზოში არ ჩაუშვებს და სადაცაა ცრემლები რომ გადმოეღვრება,მის შემყურემ გაიფხუკუნა,ტუჩები ერთმანეთს დააჭირა,თუმცა მაინც გაეცინა თავშევაკების მცდელობის შემდეგ..
- რა გაცინებს?
ნაოპერაციებზე ხელი მოიკიდა,ბალიშში ჩარგო თავი და ჭერს ახედა.
- კარგი,ნუ მიბრაზდები ჩემო მშვენიერო..
- არ გიბრაზდები..
- ოდესმე მაპატიებ?
ნაღვლიანმა თვალები დახარა..
- გაპატიე..
ნანატრ სიტყვაზე თვალები ვარსკვლავებივით აუციციმდა და ცრემლიც კი მოდგომოდა თვალთან ბედნიერებისგან.. ხელები დაუკოცნა ქალს,რომელიც სახესთან მიეტანა და ასე უყურებდა მის თვალებსაც,საოცარ,ღამისფერ თვალებს.
- ძალიან მიყვარხარ.
- მეც მიყვარხარ,დემე.
მის ტუჩებს მიაწება თავისი ტუჩები,ქალს ბაგეები აუთრთოლდა ნანატრი კოცნისაგან და თვალები მინაბა,მამაკაცსაც არ გამოპარვია მისი რეაქცია,კიდევ გააგრძელა მის ტუჩებზე ნაზი კოცნები..
- უკაცრავად,ჩაახველა ლილემ სიცილით და მათ მიუახლოვდა.
- ლილე? მოხვედი?
დემეტრე პალატიდან გავიდა და გოგონები მარტო დატოვა.
- ჩემო ანგელოზო,მაპატიე აქამდე ვერ გავთავისუფლდი.. იმდენი საქმეები მქონდა..
- მესმის,შენ უფროსი როგორ არის?
ეშმაკები აუთამაშდნენ თვალებში.
- მშვენივრად გრძნობს თავს მაშინ,როცა ყველა აქეთ-იქით დარბის და საქმე თავზესაყრელად გაქვს,ხომ გეუბნები დესპოტია,დესპოტი!
- კარგი რა.. აზვიადებ.
- ტას.. ბევრი რამე მაქვს მოსაყოლი.
- მომიყევი ლილ,რა ხდება?
- ეს შენს დაჭრას ეხება..

_____

მოტოციკლის ხმა ნელნელა ახლოვდებოდა სახლის ეზოსთან,მარიამი ელვის სისწრაფით გამოიქცა გზისკენ და აქეთ იქით დაიწყო ცრემლიანი თვალების ცეცება.
მამაკაცმა სწრაფად მოუხვია მოტოციკლეტი და მის გარშემო წრე გააკეთა,კვამლის მოშორების მიზნით ხელი სახესთან აიქნია და უცნობს თვალებდაწვრილებულმა შეხედა.
ჩაფხუტი მოიძრო და აჩეჩილ თმებს ხელით დაუწყო სწორება,ხელი მარიამს გაუწოდა და ჩამწკრივებული,ქათქათა კბილები გამოუჩნდა ვარდისფერ ბაგეებში.
- გამარჯობა,მარიამი შენ ხარ?
- დიახ.. დაბნეულმა დააქნია თავი.
მოტოდან გადმოვიდა,ჩაფხუტი გოგონას თავზე მოარგო და ყელთან ფრთხილად შეუკრა,წამიერად ჩახედა ჭაობისფერ თვალებს მამაკაცმა და ანიშნა დამჯდარიყო.
წელზე ხელები შემოხვია და გამაყრუებელი ხმით მთელი სისწრაფით მოწყდნენ ადგილს.



--------------
P.S ძალიან დიდი მადლობა ყველას,ასეთი თბილი კომენტარებისთვის,რომელიც სულ მხვდება და მართლაც ძალიან მაბედნიერებს,მთელი დღის განმავლობაში მყვება ეს სიხარული და პოზიტივი,ყველანი ძალიან მიყვარხართ და მადლობა ამისთვის,თითოეული აზრის დაფიქსირებისთვის,მაგრამ რაღაც მაინც მინდა ვთქვა,რაც აქამდე არ ვთქვი..ყოველი ახალი თავის დადებისას,როცა ვამოწმებ მაქსიმუმ ხუთი დისლაიქი მაინც მხვდება ხოლმე,ანუ იმის პრეტენზია არ მაქვს რომ არაჩვეულებრივად ვწერ და შეცდომები შეიძლება არ მქონდეს,არა.. ამას არ ვგულისხმობ და ასე არ მიიღოთ,უბრალოდ მგონია,რომ ერთი და იგივე ადამიანები მიწერენ დისლაიქს,რადგან უკვე ოცდამერვე თავამდე ამოხვედით,ესე იგი კითხულობთ,ან არ კითხულობთ... უბრალოდ როცა დისლაიქს წერთ,მირჩევნია ვიცოდე რა არ მოგწონთ,რა მაქვს შეცდომა,რა შეიძლება გამოვასწორო და რა არა,ასე ხომ მეც დამეხმარებით? ძალიან გულდასაწყვეტია მართლა..თუ არ მოგწონთ,მაშინ ყოველ თავზე რატომ მხვდება ხუთი დისლაიქი,მაშინ რაღატომ კითხულობთ? არ მესმის...
P.S.S
ჩემს ერთგულ მკითხველებს კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა მინდა გადაგიხადოთ და ბოდიშს გიხდით პატარა თავისთვის,ხვალ აუცილებლად დავდებ ახალ და დიდ თავს. <3



№1  offline ადმინი შამანი

ახლა უფრო ვრცლად საუბრი არ შემიძლია,მაგრამ იცოდე რომ გკითხულობ და გელოდები ხოლმე joy არ მახსოვს მგონი 20 თავი იყო გასწორების დროს რომ შემომეკითხა და იმის მერე ვკითხულობ,ოღონდ წინა თავები არ წამიკითხავს joy ჩავუჯდები მერე იმათაც. ყოველ თავში ახალი სიუჟეტი ხდება ძირითადად ერთს არ ტკეპნი ხოლმე და ეგ მომწონს ძალიან,თან ნორმალური ზომის თავებია heart_eyes
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№2 სტუმარი მარიამმი

სასწაულიი გოგო ხარ შენნ ❤️ პირველად ვწერრ და ძალიან მომწონსს და ველოდები შემდეგ თავს❤️ სხვა რაუნდა დავწეროო სასწაულიი ხარ წარმატებებს გისურვებ ❤️❤️????????

 


№3 სტუმარი cota boroti

eeee ra kargiaaa dzlivs msubuqi tavi megirsa cudad ar gaigo sayvareli vigulisxme da dadzabulobis gareshe maris daijaxebas gilocavt peeeeooooopleee:-D:))))
da tan es baikeri biwi ro gaichitaaa velodiii demes dzmakaci rom iqneboda
kargi xar magram sauketeso iqnebodi tavi ase patara rom ar yofiliyo ;):(

P.S mariami da giorgi ar damishoro torem chemi xelit dagaxrchob!!!
nu ra tqma unda mas shemdeg tu shens saxels nomers da misamarts gavigeb:D:
ara ise martla ar daashoro ra plss<3<3<3

eeee dzliivs msubuqi tavi megirsa cudad ar gaigo sayvareli vigulisxme da dadzabulobis gareshe mariamis daijaxebas gilocavt peeeeooooopleee!!!!<3<3ddd
kargi xar magram sauketeso iqnebodi tavi ase patara rom ar yofiliyo;):(

P.S
mariami da giorgi ar damishoro torem chemi xelit dagaxrchob!!
nu ra tqma unda mas shemdeg tu shens saxels nomers da misamarts gavigeb :D

ara ise martla ar daaashoro ra plsss :)<3<3<3<3<3
da male dade momdevno

uuups ori ertidaigive komi damedo :D:D:((

 


№4  offline წევრი nini :)

მალე დადე შემდეგი თავი.....
აუ დემეს არაფერი დაემართოს და ტასოს......
ძალიან მაგარი თავი იყო....
არ იყო დაძაბულიიი ძალიან.....
მაქსიმემ ესროლა ხოოო?
ლილემ ისე შეხედა მის მანქანას რომ.....

 


№5  offline მოდერი Queenofmoon

შამანი
ახლა უფრო ვრცლად საუბრი არ შემიძლია,მაგრამ იცოდე რომ გკითხულობ და გელოდები ხოლმე joy არ მახსოვს მგონი 20 თავი იყო გასწორების დროს რომ შემომეკითხა და იმის მერე ვკითხულობ,ოღონდ წინა თავები არ წამიკითხავს joy ჩავუჯდები მერე იმათაც. ყოველ თავში ახალი სიუჟეტი ხდება ძირითადად ერთს არ ტკეპნი ხოლმე და ეგ მომწონს ძალიან,თან ნორმალური ზომის თავებია heart_eyes

რას წარმოვიდგენდი,თუ კითხულობდი heart_eyes მართლა ძალიან გამიხარდა რომ მოგეწონა,დიდი მადლობაა heart_eyes kissing_heart
მარიამმი
სასწაულიი გოგო ხარ შენნ ❤️ პირველად ვწერრ და ძალიან მომწონსს და ველოდები შემდეგ თავს❤️ სხვა რაუნდა დავწეროო სასწაულიი ხარ წარმატებებს გისურვებ ❤️❤️????????

უღრმესი მადლობა შენ საყვარელო! heart_eyes ❤️ heart_eyes heart_eyes

cota boroti
eeee ra kargiaaa dzlivs msubuqi tavi megirsa cudad ar gaigo sayvareli vigulisxme da dadzabulobis gareshe maris daijaxebas gilocavt peeeeooooopleee:-D:))))
da tan es baikeri biwi ro gaichitaaa velodiii demes dzmakaci rom iqneboda
kargi xar magram sauketeso iqnebodi tavi ase patara rom ar yofiliyo ;):(

P.S mariami da giorgi ar damishoro torem chemi xelit dagaxrchob!!!
nu ra tqma unda mas shemdeg tu shens saxels nomers da misamarts gavigeb:D:
ara ise martla ar daashoro ra plss<3<3<3

eeee dzliivs msubuqi tavi megirsa cudad ar gaigo sayvareli vigulisxme da dadzabulobis gareshe mariamis daijaxebas gilocavt peeeeooooopleee!!!!<3<3ddd
kargi xar magram sauketeso iqnebodi tavi ase patara rom ar yofiliyo;):(

P.S
mariami da giorgi ar damishoro torem chemi xelit dagaxrchob!!
nu ra tqma unda mas shemdeg tu shens saxels nomers da misamarts gavigeb :D

ara ise martla ar daaashoro ra plsss :)<3<3<3<3<3
da male dade momdevno

uuups ori ertidaigive komi damedo :D:D:((

რა კარგად ვიცინეე,გაიხარეეე laughing laughing ხო,აბა მე რო სიტუაციები არ დავატრიალო ყოველ ახალ თავში სხვანაირად,ისე როგორ.. smile ვიხილავთ მარიამის ბიჭსაც მალეე heart_eyes

nini :)
მალე დადე შემდეგი თავი.....
აუ დემეს არაფერი დაემართოს და ტასოს......
ძალიან მაგარი თავი იყო....
არ იყო დაძაბულიიი ძალიან.....
მაქსიმემ ესროლა ხოოო?
ლილემ ისე შეხედა მის მანქანას რომ.....

დიდი მადლობა,ნინიი❤️❤️❤️❤️
აი მაგას უკვე შემდეგ თავში გავიგებთ blush smile smile ❤️

 


№6 სტუმარი სტუმარი ლიკა

ვაიმეეე როგორ გამიხარდა ახალი თავის დადებააა <333 უკომენტაროდ როგორც ყოველთვის უმაგრესი იყო აი რომ კითხულობ და მაგრად რომ გსიამოვნებს ასეთია ........ სიყვარულითშენი ერთგული მკითხველი ლიკა <33

 


№7  offline მოდერი Queenofmoon

სტუმარი ლიკა
ვაიმეეე როგორ გამიხარდა ახალი თავის დადებააა <333 უკომენტაროდ როგორც ყოველთვის უმაგრესი იყო აი რომ კითხულობ და მაგრად რომ გსიამოვნებს ასეთია ........ სიყვარულითშენი ერთგული მკითხველი ლიკა <33

უღრმესი მადლობა ლიკაა ჩემო საყვარელოო heart_eyes heart_eyes ავტორსაც ძალიან უყვარხარ heart_eyes kissing_heart <33

 


№8  offline მოდერი Queenofmoon

უცნაური მე
მაქსიმეს ჩემი ხელით მოვკლავ..
რით ვეღარ დაწყნარდა..
მეთქი მამობამ უშველა და ეგაათქო მაგრამ...
დემე ჩემი სუპერ ბიჭია ❤️
თიკო ნერვებს მიშლის.. ვერ ვიტან :დ
გიორგი მომეწონა მე :დ
მარიამი და გიორგი მშვეიერი წყვილი გამოვა..
ლილეზე და მის ტირან უფროსზეც თქვი ერთი-ორი სიტყვა <3
მიხარიხარ მე შენ ❤️❤️

უხ მე როგორ მიხარიხარ უცნაურო,ნეტავ იცოდე! heart_eyes heart_eyes
ჩემი ლილე მიხედავს მაქსიკოს,ჭკუას ასწავლის როგორც საჭიროა!:დ აუცილებლად მასზე და ტირან უფროსზეც ვიტყვი ერთ-ორ სიტყვას,ხომ არ დავჩაგრავ ჩემს გოგოს. heart_eyes
მადლობა შენ
❤️ heart_eyes

 


№9 სტუმარი მკითხველი

მე ძალიან მომწონს და მინდა იცოდე, რომ ყოველთვის ვიქნები, შენი ერთგული მკითხველი.
ყოველი თავი, ახალი ეპიზოდით ვითარდება და ეს ახალისებს ისორიას.
წარმატებებს გისურვებ.

 


№10  offline მოდერი Queenofmoon

მკითხველი
მე ძალიან მომწონს და მინდა იცოდე, რომ ყოველთვის ვიქნები, შენი ერთგული მკითხველი.
ყოველი თავი, ახალი ეპიზოდით ვითარდება და ეს ახალისებს ისორიას.
წარმატებებს გისურვებ.

დიდი მადლობა,ჩემო კარგო heart_eyes ძალიან,ძალიან მაბედნიერებთ თქვენ მე. heart_eyes kissing_heart

 


№11 სტუმარი nino

Dzaliam dzalian magari gogoxar dzalian momewona ❤ velodebi shemdeg tavs imedia male dadeb ❤ dzalian gtxov male dade xolme torem ver vcherdebi ????

rac sheexevaa dislaiqs armiakcio kuradgeba radgan martla dzalian magari istoriaa ❤

 


№12  offline წევრი cida12

ძალიიან მაგარი იყო❤️❤️ ველოდები ახალ თავს ❤️❤️❤️ წარმატებები შენ❤️

 


№13  offline მოდერი Queenofmoon

nino
Dzaliam dzalian magari gogoxar dzalian momewona ❤ velodebi shemdeg tavs imedia male dadeb ❤ dzalian gtxov male dade xolme torem ver vcherdebi ????

rac sheexevaa dislaiqs armiakcio kuradgeba radgan martla dzalian magari istoriaa ❤

ძალიან დიდი მადლობა ნინო kissing_heart kissing_heart შემდეგ თავს აუცილებლად დავდებ ძალიან მალეე kissing_heart kissing_heart
cida12
ძალიიან მაგარი იყო❤️❤️ ველოდები ახალ თავს ❤️❤️❤️ წარმატებები შენ❤️

უღრმესი მადლობააა heart_eyes kissing_heart kissing_heart ვეცდები რომ ხვალ დაგახვედროთ ახალი თავიიი kissing_heart kissing_heart ❤️

 


№14 სტუმარი სტუმარი მარი

უხ როგორ მახარებს რო ვნახავ ახალ თავს. კარგად ვითარდება მოვლენები. რა ეგონა დათას დემე ისე დანებდებოდა ამ ყველაფერს? ველოდებით ყველა შემდეგ თავს. კარგი ხარ. შენი ერთგული მკითხველი მარი.

 


№15 სტუმარი სტუმარი ნათია

აუჰ იდიოტმა მაქსმა ესროლა ტასოს? ნაგავიიი, ცოტა კი შემეცოდა დათა მაგრამ ამბიციებს ისე აყვა საკუთარი მე მიასამარა, არ ვიცი როგორც ყოველთვის გიჟივით ჩავიკითხე და ვინ დაეძებს შეცდომების ნახვას, ან რატომ ეძებენ ვერ გამიგია, როცა გაინტერესებს , როცა მოგწონს, წერტილი სად არის ან მძიმე ან ეს სიტყვა ასე უნდა იყოს დაწერილი და ასე არაო ... გაგვატარეთ რა ვისაც გვკიდია და ასეთიც მოგვწონს , კრიტიკას კი კაცი როდის მოუკლავს, ჩემო კარგო შენი პერსონაჟები ისეთი კარგები არიან თავისი ცუდი და კარგი მხარეებითაც რომ უბრალოდ ვაფრენ, მიყვარს და მიყვარხარ შენც????????

 


№16  offline მოდერი Queenofmoon

სტუმარი მარი
უხ როგორ მახარებს რო ვნახავ ახალ თავს. კარგად ვითარდება მოვლენები. რა ეგონა დათას დემე ისე დანებდებოდა ამ ყველაფერს? ველოდებით ყველა შემდეგ თავს. კარგი ხარ. შენი ერთგული მკითხველი მარი.

მარი მადლობა დიდი ჩემო კარგო <3 <3 <3
სტუმარი ნათია
აუჰ იდიოტმა მაქსმა ესროლა ტასოს? ნაგავიიი, ცოტა კი შემეცოდა დათა მაგრამ ამბიციებს ისე აყვა საკუთარი მე მიასამარა, არ ვიცი როგორც ყოველთვის გიჟივით ჩავიკითხე და ვინ დაეძებს შეცდომების ნახვას, ან რატომ ეძებენ ვერ გამიგია, როცა გაინტერესებს , როცა მოგწონს, წერტილი სად არის ან მძიმე ან ეს სიტყვა ასე უნდა იყოს დაწერილი და ასე არაო ... გაგვატარეთ რა ვისაც გვკიდია და ასეთიც მოგვწონს , კრიტიკას კი კაცი როდის მოუკლავს, ჩემო კარგო შენი პერსონაჟები ისეთი კარგები არიან თავისი ცუდი და კარგი მხარეებითაც რომ უბრალოდ ვაფრენ, მიყვარს და მიყვარხარ შენც????????

მადლობა ნათიი,მეც ძალიან მიყვარხარ <3 <3. ხო,შეიძლება ასეა მართალი ხარ,მაგრამ ავტორისთვის მაინც გულდასაწყვეტია მსგავსი რამ,ხომ ხვდები. დათას რაც შეეხება მეც მეცოდება,მაგრამ ადამიანებს ძალიან აბრმავებთ შურისძიება,დემე აფრთხილებდა და მაინც არ უგდო ყური.
მოკლედ ახალ თავს ძალიან მალე იხილავთ <3 <3 <3

 


№17 სტუმარი სტუმარი Mziko

UX Ra Kai tavi iyoo?? Gitxari xo Ra magaric xar ??????????????????? Au me piradad xandaxan dislaqze shemtxvevit mechireba xolme da Amis mere yuradgebit viqnebi. Kargi Gogo myavxar velodebi shemdeg tavs

 


№18  offline მოდერი Queenofmoon

სტუმარი Mziko
UX Ra Kai tavi iyoo?? Gitxari xo Ra magaric xar ??????????????????? Au me piradad xandaxan dislaqze shemtxvevit mechireba xolme da Amis mere yuradgebit viqnebi. Kargi Gogo myavxar velodebi shemdeg tavs

მე მიკეთებ მაგას?:დდდდ
მადლობა მზიკო<3 <3 <3 მალე დავდებ შემდეგს <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent