შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სურვილი


1-09-2018, 06:30
ავტორი კაკტუსი
ნანახია 1 048

უცბად უკნიდან მივედი  ბეჭებზე მივეკარი ხელები წელზე შემმოვხვიე და ჩემსკენ მოვიქაჩე, არვიცი რატო , უცბად  დიდი ბურრთულა ყელში გამეჩხირა და სუნთქვას მიკავებდა ძლიერ ვექაჩებოდი თავს ვადებდი, ის კი გაშეშებული ცდილობდა ჩემს ტკივილს აყოლოდა და გაეზიარებინა, რა ტკივილზეა საუბარი არც მევიცი უბრალოდ ეს ყველაზე შესაფერისსი სიტყვაა იმ ემოციის აღსაღწერად, ხელები კისერზე შემოვხვიე და ცრემლი ჩამომიგორდა,თავს ვადებდი მინდოდა უფრო დავახლოვებოდი, ნელნელა ვქვითინებდი ჩუმად და სახელით მივმართავდი, გაქვავებული იჯდა და ცდილობდა ყური მოეწია რო ჩემთვის მოესმინა, მარა  რაუნდა მეთქვა უკვე ხმამაღლა ვტიროდი, ვეწებობი განძრევის საშუალებასაც არ ვაძლევდი, ხელებს ვუჭერდი კისერში ფრჩხიკებს ვარჭობდი მარა არმინდოდა მეტკინა მისთვის, თავს ვადებდი და ხმამაღლა ვტიროდი უსიტყვოდ მხოლოდ გიორგის ვჩურჩულებდი მის ყურთან.ასე ვიყავით კარგა ხანს, როცა ხელზე მომეფერა და ჩემი დამშვიდება სცადა მითხრა რამაწუხებდა და ამის თქმამისთვის თუ შემეძლო, ამის გაგონებაზე უარესად ავქვითინდი ვეგარ ვმშვიდდებოდი, ხელი ახლა ფეხზე გადაიტანა, მომეფერა,ბარძაყს აუყვა სახე გამისწორა და თვალი თვალში გამიყარა თითქოს ჩემს სუნთქვას აყვა, ცალი ხელი რომელიც თავზე მეკიდა ჩემსკენ მოვიზიდე ახლოს, მისი პირიდან გამოსულ ცხელ ჰაერს მე ვისრუტავდი, და უცებ მისი ერთი ღმა ჩასუნთვის და ჰაერის შეკავების დროს ტუჩებში დამეჯახა, წამის მეასედში ხელი წელზე შემომიცურა, ვერ ავზროვნებდი იმდენად სწრაფად ხდებოდა ეს ყველაფერი, და მეც ინსტიქტურად მის ფეხებზე გადავდე  ცალი ფეხი და კალდაზე მოვკალათდი, ხელებით ზურგზე მეფერებოდა, მისკენ მიზდავდა ტუჩები მომენტალურად ერთმანეთს შორდებოდა ჰაერის ჩასასუნთქვად მარა არუნდოდათ ერთმანეთს მოწყეტილიყვნენ,ჩემი ცრემლები მის სახეზე გადადიოდა ორივეს სველი გვქონდა სახე,  ორივე ხელით თავს ვუჭერდი და ფრჩხილებს ვასობდი, მაგრამ უცბად თავი გავაქნიე  ფაქიზად ხელები გავუშვი თითქოს რაღაცასთან მიჭირდა განშორება ფეხი გადმოვწიე და ავდექი,ჯერ მასთან ახლოს ვიდექი ხუმად,  ჯიბიდან ხელსახოცი ამოვიღე და ცრემლების და ცხვირის მოწმენდა ერთროულად ვცადე, გამოვეცალე და მის უკან მდგომ სავარძელში დავჯექი, ფეხები ხელის დასადებზე გადავდე ისე რო მისთვის მომეფარებინა და ვერ დავენახე, ჩავჯექი და სიჩუმეს და იმ ატმოსფეროს რო თითქოს არაფერი მომხდარა მხოლოდ ღრმა სუნთქვა და  კლავიატურაზე მისი თითების სიარული არღვევდა.

__________

მეგობრებო ეს არის ერთერთი ჩემი ემოციური სიზმრის აღწერა.დაფეთებული ამ სიზმარმა გამომაღვიძა ღამის ოთხ საათზე,მაშინვე ტელეფონი მოვიმარჯვვე და ბეჭვდა დავიწყე. ამის მერე უფრო მეტად დავაფასებ თქვენს მიერ დაწერილ მოთხრობებსრადგან უფრო დიდძალისხმევას მოითხოვს ვიდრე მეგონა.ვინარი ეს ბიჭი და რაისტორია მაკავშირებს ამასთან ცოტა არა,ძალიან დიდი ამბავია. ხშირად ვკითხულობ აქ მოთხრობებს და მინდოდა ეს დამეწერა პირველი შენახვის მიზნით და მეორე თქვენთვის გასაზიარებლად, ხო მართლა ჩემი პირველი მოთხრობაა. თუ დააარქმევდითთ მოთხრობას.



№1  offline მოდერი ბელუ შეროზია

უცნაური სიზმარია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent