შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ტირანის მახეში #7


20-09-2018, 23:31
ავტორი Queenofmoon
ნანახია 6 313

- ტერიტორიას ვუახლოვდებით,სამიზნე ალყაში მოვაქციეთ,სახლის გარშემო ყველანი,სწრაფად!
რაციის ღილაკს ვაჭერ,პასუხად თანხმობას ვიღებ ეკიპაჟისგან,რომლებიც მანქანებიდან სწრაფად გადმოდიან და ფრთხილი ნაბიჯებით უახლოვდებიან თბილისთან ახლოს მდებარე,მიტოვებულ სახლს,რომელიც თითქმის ნანგრევებადაა ქცეული.

* * *

აგურისფერ კედლებს,რომლებსაც შიგადაშიგ ნახეთქები და ბზარები ჰქონდა ყოველ წერტილში,წარმოდგენას შეგიქმნიდათ თითქოს თითის ერთი მიდებაც კი საკმარისი იქნებოდა,მის ჩამოსაშლელად.
შენობის მეორე სართულის კიბეები,ფრთხილად აიარა იოანემ,ჯიბეებში ხელები ჩაეწყო და პალტოსაც ნაკეცები შეექმნა სახელოებთან,მის წინ მდჯომ დემეტრეს უყურებდა,სკამზე თოკით მიბმულს,რომელსაც უკან სამი მაღალი გოლიათი ამშვენებდა.
- მოხსენით.
თოკზე თვალებით ანიშნა და დანის ერთი მოქნევით თოკის ნაწილები ერთიანად გაიფანტა,იოანე მის წინ დადგა,ოდნავ წელში მოიხარა და თვალებში ჩახედა.
- მოხვედი ლაპარაკის ხასიათზე?!
- არც მანამდე ვიყავი უხასიათოდ..
ორივეს ტუჩის კუთხეებში ჩაეღიმა.
- სხვა დროს იუმორში აგყვებოდი,მაგრამ ეხლა არ გაგიმართლა..უბრალოდ ერთს გეტყვი..შენს ბატონს გადაეცი,გზაზე ნუ მეღობება,რაც მისი ტ*აკის საქმე არ არის,იმას შეეშვას,გაიგეე?!
- ჯერ ერთი,ჩემი ბატონი არავინ არ არის..მერე მეორე,კანონს არღვევ ბატონო იოანე,ეს შეიძლება?
- ჩემთვის,კანონის დარღვევა,ზუსტად თქვენი საქციელია..თქვენ ჩემს ტერიტორიებზე გადმოდიხართ,როცა მე თქვენსას არ ვეხები.
- ბუზებივით ხოცავ ხალხს და თან ამბობ,თქვენ ტერიტორიას მე არ ვეხებიო ბლ*ად?!
აბა ამდენ გვამს არავინ მოიკითხავს თუუ?
იოანემ მუშტები ერთმანეთს ისე მოუჭირა,თითებს ტკაცა-ტკუცი გაუდიოდა ერთიანად,საფეთქელზე არსებული ვენები კანზე ისე ძლიერად ეტყობოდა,თითქოს სადაცაა,გასკდებაო.
- მე,საკუთარი წესები მაქვს,მოდი შეგახსენებ..შეუღრინა კაცმა. - მე,ისე ვუსწორდები ხალხს ისე,როგორც ისინი იმსახურებენ,არ ვეხები ქალებს და ბავშვებს,არ ვეხები ჩვეულებრივ მოქალაქეს...და ჰო,პირველ რიგში ისეთებს,რომლებიც არ ეხებიან ჩემს ახლობლებს,გასაგებია?!
- მაშ,ასეა.. ლაღიძის ცოლის,ნუცას მკვლელობის მცდელობა შეგეფერებათ?!
- შენ მგონი ვერ გაიგე სწორად,ჩემი ნათქვამი,იასონ ტვილდიანის ვაჟკაცო.
დემეტრეს ყბები ძლიერად დაეჭიმა,სკამიდან წამოხტა და უკან მდგომი მამაკაცების ძლიერმა ხელებმა ისევ სკამზე დააბრუნეს,რომელიც ერთ ადგილზე არ ჩერდებოდა.
- ნუ მაფიქრებინებ,რომ მამაშენისნაირი სი*ი ხარ.. ხელ-ფეხი გააჩერე და წყნარად მომისმინე!
- ლაღიძეს ცოლებისთვის და საყვარლებისთვის მე არ მცალია,ბერიშვილი ჩემი ქვეშევრდომი იყო,რომელიც თავის გასაკეთებელს სხვას ავალებდა,გასაგებია?!
ტონს გაუმკაცრა იოანემ,სიგარა ჯიბიდან ამოიღო და ფრთხილად მოუკიდა. - რაც შეეხება მკვლელობებს,რომელიც ლაღიძეს დაპატიმრებამდე მოხდა,არც ეგ არაა თქვენი საქმე.
- ეგ როგორ გავიგოოო?!!
მამაკაცი ხვდებოდა,მასთან შექმნილი დიალოგი დიდხანს გაგრძელდებოდა,იქვე მიგდებული სკამი მის წინ დაიდგა უკუღმა,წვერზე ხელი ნერვიულად ჩამოისვა და ჩამოჯდა.
დემტრესკენ ახლოს მიიწია და საუბარი განაგრძო.
- რამოდენიმე წლის წინ,ჩემმა ღვიძლმა ძმამ სამეგობროს ნახევარზე მეტი ამომიხოცა,ჩემი ცოლი გაიტაცა,ჩემი ძმაკაცი გადამიმტერა,რომელმაც..
თვალებზე ნერვიულად მოისრისა თითები და ნერწყვი გაჭირვებით გადააგორა. - ჩემს ცოლზე ძალა იხმარა,ფიზიკურად გაუსწორდა.. მოკლედ! ნიკა მოვკალი,პირდაპირ შუბლი გავუხვრიტე.. მაგრამ მისი ძმადნაფიცები,რომლებსაც მთელი წლების განმავლობაში ვეძებ,სადღაც ტ*აკში ითე*ებიან..
გასულ წელს,ერათადერთი,ყველაზე ახლო მეგობარი დამიბრიდეს,სამაგიეროს ახლობლების სიკვდილით მიხდიან ნიკას სახელზე! და თქვენ,თქვენი დედამოტ*ნული კანონით,გინდათ დამიჭიროთ და ჩემი ოჯახი მათ პირდაპირ ხელში ჩავუგდო?!!
დემეტრეს სიტყვა პირზე შეახმა,თვალები დახარა და შუბლები თითებით მოისრისა.
- ისინიც თავის საქმეს ასრულებენ,ეს მაინც კანონის დარღვევაა.
- ვიცი,მაგრამ როგორც წეღან ავღნიშნე,ასეთ საქმეებში ისინი ვერ ჩაებმევიან,შეწყვიტოს კანდელაკმა ეს წამოწყებული საქმე,არ მინდა ჩემი მხრიდან დარტყმა მივაყენო!
- საკუთარი მტრები მეც ცუდად მოვიშორე,კანდელაკს რომ წარმოდგენა არ აქვს,ისე..წესით მეც სროკს ვიმსახურებ..
უბრალოდ გამიმართლა,გახარიასთან ახლო ურთიერთობა მქონდა და იმან დახუჭა ჩემს მოსვრილ საქმეებზე თვალი.
იოანეს გაეღიმა,ჩამწვარი სიგარეტი გვერდით მოისროლა და დემეტრეს მხარზე ხელი წამოკრა.
- გახარიას სამსახური ჩემი სახელით ჰქონდა,ეგ სკამი იმიტომ დატოვა,რომ პრემიერი ჩამოაგდოს.
ჩამწკრივებული კბილები საოცრად მოვლილ წვერში და ვარდისფერ ტუჩებში გამოუჩნდა,ხელი მოაშორა დემეტრეს და ფეხზე წამოდგა.
- მოკლედ,ჩემზე ინფრომაცია უკვე გაქვს,რაც კარგია,რადგან გეცოდინება ჩემი ხასიათიც.. მე უკან არასდროს ვიხევ და არაფრის და არავისი მეშინია,უბრალოდ აღარ ჩავერევი შენს საქმეებში,რადგან ვთვლი,რომ ეს უკვე შენი პირადი მოსაგვარებელია.
- მშვენიერია,მოკლედ..
ამ ჯერზე,გაგიშვებ..არ ჩაგთვლი ჩემს მტრად,დემეტრე. შენს ცოლს,ანასტასიას მიხედე და ვიღაც სი*ების დავალებების შესრულებას შეეშვი,არ მინდა მოგკლა და ამას მაინც და მაინც ნუ მაიძულებ.. თანაც,გახარიას ახლო კაცი ყოფილხარ.. მოკლედ,წადი,წადი და დატკბი ცხოვრებით,ამას ყველა ვერ ახერხებს!
- მოიცადე..
ფეხზე ადგა დემეტრე,საქამრეს ნაწილიდან,გადამცემი ამოიძრო და ძირს დააგდო.
- აქ არიან.. უბრალოდ მინდა,რომ იცოდე.
დემეტრემ ხელები გაშალა,ტაში შემოკრა და მის გარშემო ჩამწკრივებულ ხალხს გადახედა.
- ზვიად,ხომ იცი სტუმრებს როგორც უნდა დავხვდეთ?!
კაცს ტუჩი აუკანკალდა,თავი არაბუნებრივად დააქნია და თავი დახარა,იოანემ ხელი შემოხვია მხარზე. - ზვიად,კარგი კაცი ხარ შენ..
თვალი ჩაუკრა და გაკვირვებულ დემეტრეს მზერას შეეჩეხა.
- ზვიადი ყრუ-მუნჯია,მაგრამ ყველაფერი ესმის და საკმაოდ ძლიერი ხელი აქვს.. კარგი,გავედით.
კიბეები ყველამ ერთად ჩაირბინა,იოანესა და დემეტრეს უკან თხუტმედამდე კაცი მაინც მიჰყვებოდა და მხარს უმაგრებდნენ,წინ გადაშლილ პოლიციის მანქანებს,გზა დიდი მონდომებით გადაეკეტათ და სახლის გარშემო ერთი მეორის მიყოლებით ჩამწკრივებულიყვნენ.

- ლილიან,მოიცადე!
ალექსანდრეს ხმა მაჩერებს და ერთი ნაბიჯით უკან მაყენებს.
- რა ხდება?
- არ წამოხვიდე,აქ დარჩი!
- ალექსანდრე,სახლში ხომ არ წავიდე ბარემ?!
- საშიშია,ლილიან!
ამბობს და აქეთ-იქით ნერვიულად იყურება.
ბუდეში მოთავსებული რაცია შხრიალს იწყებს,ხმა ნელნელა სწორდება და ამაშუკელი მატყობინებს,რომ დამნაშავეები დემეტრესთან ერთად შენობიდან გამოდიან.
- სწრაფად,შეტევაზე!
ბატონი ალექსანდრე ბრძანებას სცემს,ხელს ძლიერად მჭიდებს და მეუბნება:
- რობაქიძე,არ გაბედო და გვერდიდან არ მომშორდე.
- როგორც ინებებთ,ბატონო ალექსანდრე.
შენობიდან დემეტრე გამოდის,გვერდს კი მასზე რამოდენიმე სანტიმეტრით მაღალი,შავებში გამოწყობილი მამაკაცი უმშვენებს,კიბეებს სცილდებიან თუარა,მათ უკან მდგომი ქვეშევრდომები წრეზე იშლებიან.
უფროსს ვუყურებ,შემდეგ ფორმიანებს,მაფიოზი მამაკაცებს თვალით ანიშნებს,ისინი ხელებს ჰაერში სწევენ,მათი უფროსიც ნელნელა სწევს ხელებს ზევით და სახე კმაყოფილად უნათებს.
ალექსანდრე სამიზნეს ქვევით სწევს,ნელი ნაბიჯებით მიდის და ჩვენც უკან მივყვებით.
- არ გაინძრეთ!
ამბობს ამაშუკელი,ფორმიანები მათ სხეულზე ხელებს აფათურებენ და ცდილობენ რაიმე ნახონ,თუმცა იარაღის კვალიც არ არის.
- სუფთაა. ამბობს ამაშუკელი,ჩვენკენ იძრება და ალექსანდრეც მაფიოზისკენ მიდის.
- როგორც იქნა,მიპოვეთ..კიდევ კარგი,თქვენი ჯაშუში არა ერთი გადამცემით მოამარაგეთ,თორემ თქვენი გაცნობის პატივი არ მერგებოდა წილად,ბატონო ალექსანდრე.
ორაზროვნად იღიმის იოანე.
- რა თქმა უნდა,ახლა კი პატივი დაგვდეთ და ჩვენ გამოგვყევით.
ალექსანდრე ერთი ნაბიჯით წინ მიდის და იოანეს ქვეშევრდომები მაშინვე იძვრებიან.
იოანე ხელით ანიშნებს,უკან დაიწიონ,ალექსანდრესკენ რამოდენიმე ნაბიჯს თავად დგამს და თავს უქნევს თანხმობის ნიშნად.
- წავიდეთ.

განყოფილების დერეფანში ხალხი ერთმანეთში ირევა,ვაკე-საბურთალოს მიმდებარე ტერიტორიასთან ძვირფასი მანქანებია გავსებული,დაკითხვის ოთახში კი ალექსანდრე იმყოფება იოანესთან ერთად,კაბინეტიდან გამოვდივარ,ეს ესაა დაკითხვის ოთახის მოპირდაპირე კარში შევიდე,როცა უცნაური ხმები მაჩერებს და შესასვლელისკენ ვიხედები.
ანასტასია მორბის ქუსლების კაკუნით,ხელის ზურგით ცრემლებს იმშრალებს და თვალებში მიყურებს.
- მითხარი რომ ცოცხალია,გთხოვ მითხარი..
- ტასო,ყველაფერი კარგადაა,გესმის?! მაფიოზი ჩვენ გვყავს,დამშვიდდი,დემეტრეც მალე გამოვა.
- მადლობა ღმერთს..მადლობა,მადლობა..
- ტასო,არ შეიძლება იქით გასვლა.
ხელით უკან ვწევ და ტასოც კედელს ეყრდნობა აქვითინებული.
განყოფილებაში უკვე ქერათმიანი,საშუალო სიმაღლის, საოცრად ლამაზი ქალი შემორბის დაცვასთან ერთად,ქერა კულულები ჰაერში უთამაშებს და სახეზე ჩამოყრილ თმებს ხელით უკან იწევს,ეს ესაა გეზი დერეფნისკენ უნდა აიღოს და ხელით ვწევ,ვცდილობ შევაჩერო.
- უკაცრავად,ქალბატონო. იქ შესვლა აკრძალულია.
- მე იოანე ყიფიანის ცოლი ვარ! სად არის?! სად არის ჩემი ქმარი?!
- ის დაკითხვაზეა,გთხოვთ მოითმინეთ და აი აქ დაბრძანდით.
გულამოვარდნილი ხან მე მიყურებს,ხან ანასტასიას,რომელიც ცალკე ცრემლებით იღვრება,ქალბატონიც ანასტასიას გვერდით იკავებს ადგილს და თავს ხელებში რგავს.



№1 სტუმარი სტუმარი მარიკო

ტირილის ზარმა ჩამოჰკრა

 


№2 სტუმარი სტუმარი Mziko

Chemi demeeeee,rogor mixaria ROM ioanemar mokla. Mageam egrec vicodi ROM arbmoklavda.
Miyvarxar chemo Gogo madloba asebmale ro Dade Axali tavi da samsaxurshi yopnis wutebi gamixarda eh:D xonmomilocas moderoba:D

 


№3  offline მოდერი naattii

აჰაჰ, შენ გაიხარე რომ ახსენი საიდან მეცნობოდა იოანე, რა კარგია რომ დააბრუნე, მიყვარდა შენი ეს ისტორია ❤️

 


№4  offline ადმინი შამანი

მადლობა, რომ არ დააგვიანე heart_eyes
ეგ იოანეც,შემეცოდა. საერთოდ ამ ბოლო დროს ცოტა ძაან ემოციური გავხდი joy
კარგი თავი იყო. kissing_heart
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№5  offline მოდერი Queenofmoon

შამანი
მადლობა, რომ არ დააგვიანე heart_eyes
ეგ იოანეც,შემეცოდა. საერთოდ ამ ბოლო დროს ცოტა ძაან ემოციური გავხდი joy
კარგი თავი იყო. kissing_heart

მარტო ამ ბოლო დროს?ეჰ,მე სულ ვარ laughing joy მადლობა საყვარელო heart_eyes kissing_heart
naattii
აჰაჰ, შენ გაიხარე რომ ახსენი საიდან მეცნობოდა იოანე, რა კარგია რომ დააბრუნე, მიყვარდა შენი ეს ისტორია ❤️

ძალიან მიხარიაა heart_eyes kissing_heart
სტუმარი Mziko
Chemi demeeeee,rogor mixaria ROM ioanemar mokla. Mageam egrec vicodi ROM arbmoklavda.
Miyvarxar chemo Gogo madloba asebmale ro Dade Axali tavi da samsaxurshi yopnis wutebi gamixarda eh:D xonmomilocas moderoba:D

მეც მიყვარხარ kissing_heart kissing_heart

 


№6  offline წევრი nini :)

Male dade shemdegi raaa..... patara iyo magram visiamovne..... miyvars demetre.... magram aleqsandre tavisi mkacri xasiatit mainc ufro miyvars..... ar gamomdis didi komentarebis gaketeba..... magram aleqsandre isetia rom masze sheidzleba bevri ilaparakooo..... ragacit tavisi wesebit romelic liles gaacno mastan urtiertobisas ra unda aketos, rom unda ikvebos dilit.... ivarjishos, am mometshi uceb kristian grei gamaxsendaaa....

 


№7  offline წევრი Anikaa

ოპააა ძაან მომეწონა ყოჩაღ heart_eyes heart_eyes

 


№8  offline მოდერი Queenofmoon

nini :)
Male dade shemdegi raaa..... patara iyo magram visiamovne..... miyvars demetre.... magram aleqsandre tavisi mkacri xasiatit mainc ufro miyvars..... ar gamomdis didi komentarebis gaketeba..... magram aleqsandre isetia rom masze sheidzleba bevri ilaparakooo..... ragacit tavisi wesebit romelic liles gaacno mastan urtiertobisas ra unda aketos, rom unda ikvebos dilit.... ivarjishos, am mometshi uceb kristian grei gamaxsendaaa....

ძალიან დიდი მადლობა ჩემო კარგო,კი ვიცი პატარა თავია და ვეცდები შემდეგი დიდი იყოს. heart_eyes heart_eyes კი,არის მსგავსება მასსა და კრისტიანს შორის kissing_heart
Anikaa
ოპააა ძაან მომეწონა ყოჩაღ heart_eyes heart_eyes

მადლობა ჩემო საყვარელო kissing_heart

 


№9 სტუმარი cota boroti

ra lamaazii dgeeeaaa ra nateeliii mzeeeaaa imiromtom dges demes armokvlis ioanes morchilebis da evas da tasos gamocheeniiis ulamazesi dgeaaa
gilocaaaavttt DDDDDDD
deme cocxaliaaa yeeeeesss!!
morigdnen kidevac
amaze uketess ras inatrebdi chemo tavo haa ??
an imaze rom chveni dzvirfasi avtori yoveldge debs mshvenialur tavebs DDD
axal tavs velodebi sastikaad

 


№10 სტუმარი სტუმარი თიკო

Vaime chemi ioane, rogor miyvars, ioanes araperi daushavo dzaan gtxov. Jer kidev ,,shens mklavebshi davlev suls'' aqedan vgijdebi masze. Evas da ioanes wyvili ar daashoro

 


№11  offline ახალბედა მწერალი ფ ე ფ ო

აბაა დავიწყო კითხვა თუ დაასრულებ მალეე????? დამელია სული რაარი

 


№12 სტუმარი მკითხველი

აი რა გითხრა გოგო ისეთი რასაც იმსახურებ? გონიერი, მოხერხებული, საყვარელი, ენერგიული და ....... მწერალი, რომელმაც რომ მეგონა მისი ყველა ისტორია წაკითხული მქონდა "შენს მკლავებში დავლევ სულს" არ წამიკითხავს და ისიც წავიკითხე..
მინდა გითხრა, რომ მაგარი ისტორიაა და იგრძნობა, რომ ვითარდება შენი შემოქმედება ეს კი ძალიან კარგია. ახლა იოანეს რას უპირებ....
კარგი ვჩუმდები აღარ ვერევი შენს საქმიანობაში..

 


№13  offline მოდერი Queenofmoon

cota boroti
ra lamaazii dgeeeaaa ra nateeliii mzeeeaaa imiromtom dges demes armokvlis ioanes morchilebis da evas da tasos gamocheeniiis ulamazesi dgeaaa
gilocaaaavttt DDDDDDD
deme cocxaliaaa yeeeeesss!!
morigdnen kidevac
amaze uketess ras inatrebdi chemo tavo haa ??
an imaze rom chveni dzvirfasi avtori yoveldge debs mshvenialur tavebs DDD
axal tavs velodebi sastikaad

სასტიკას მალე იქნება ახალი თავიც :D:D:D<3 ჰოი საოცრებავ,მგონი შეცდომის გარეშე დაწერა კომენტარი შენმა ტელეფონმა დაგვდო პატივი როგორც იქნააა????:D:D
სტუმარი თიკო
Vaime chemi ioane, rogor miyvars, ioanes araperi daushavo dzaan gtxov. Jer kidev ,,shens mklavebshi davlev suls'' aqedan vgijdebi masze. Evas da ioanes wyvili ar daashoro

მადლობა ჩემო საყვარელო,იოანეს ხელს როგორ დავაკარებ ???? <3 <3 <3
Life is Good
აბაა დავიწყო კითხვა თუ დაასრულებ მალეე????? დამელია სული რაარი

ვის კომენტარს ხედავს ჩემი თვალებიი? არა მითხარით რომ მეჩვენება!:D
მალე დავამთავრებ ფეფო,რამოდენიმე თავი დამრჩა <3 <3 ^^
მკითხველი
აი რა გითხრა გოგო ისეთი რასაც იმსახურებ? გონიერი, მოხერხებული, საყვარელი, ენერგიული და ....... მწერალი, რომელმაც რომ მეგონა მისი ყველა ისტორია წაკითხული მქონდა "შენს მკლავებში დავლევ სულს" არ წამიკითხავს და ისიც წავიკითხე..
მინდა გითხრა, რომ მაგარი ისტორიაა და იგრძნობა, რომ ვითარდება შენი შემოქმედება ეს კი ძალიან კარგია. ახლა იოანეს რას უპირებ....
კარგი ვჩუმდები აღარ ვერევი შენს საქმიანობაში..

მოკლედ აქ შემოსვლა და ჩემი გასხივოსნება ერთია ხოლმე,ასეთი კომენტარის შემდეგ უკვე ფრთები მესხმება და დავფრინავ:) უღრმესი მადლობა <3 <3 <3 მიხარია ძალიან რომ წინა ისტორიაც მოგეწონა მიუხედავად იმისა,რომ ძველია და გარკვეული ხარვეზები აქვს<3

 


№14 სტუმარი სტუმარი ქეთი

მთელი როლებით ვიყავი შეჭრილი და კი დამთავრდა. მე მომეჩვენა თუ პატარა თავი იყო? რაღაცნაირად ნერვებ აშლილი დამტოვა: დდდ
ველი ახალ თავს. მეც იოანეს ვვარაუდობდი❤

 


№15  offline მოდერი Queenofmoon

სტუმარი ქეთი
მთელი როლებით ვიყავი შეჭრილი და კი დამთავრდა. მე მომეჩვენა თუ პატარა თავი იყო? რაღაცნაირად ნერვებ აშლილი დამტოვა: დდდ
ველი ახალ თავს. მეც იოანეს ვვარაუდობდი❤

არაა,არ მოგეჩვენა ნამდვილად პატარა თავი იყო:( <3
მალე დავდებ ახალს heart_eyes kissing_heart

 


№16 სტუმარი სტუმარი ნათია

rogor damrcha komentari dasaweri? im doneze medzineboda rom vegar davwere?arada ashkarad maxsovs rom vwerdi. ara raa asaki tavisas shvebaaaaa????
chemo kargo gamixarda rom yvelafris miuxedavad chemi ioane ar aris mtlad damnashave da dampali nikas sadzmoa. exla vici rom deme ioane da ale-lile ertad yvelafers gamoasworeben. ai me ki finals sul xtunva xtunvit shevxvdebi,imitom rom vici guls ar matkeb da cudad ar daamtavreb. gkocniiiiii????????????????????

 


№17  offline მოდერი Queenofmoon

უცნაური მე
აუუ ძაალიან კარგი თავიაა როგორც ყოველთვიის..
ბოლოს ევას გამოჩენა ძაან მომეწონა.. გაეცი ეხლა პასუხი ქალბატონო სადაა მისი სუპერ ქმარი და რას უპირებ :დდ
მოკლედ დემე ჩემი ფავორიტია რაა..
უბალოდ რაც მაღელვებს ცოტა ანასტასიას უშვილობაა და ჰქმენი ახლა რამე :დდ
მე რომ შენ მომწონხარ ეგ ახალი ამბავი არაა ხო შენთვის?
ჩემი გოგო ხარ და სულ მიხარიხარ q❤️❤️

ხომ იცი მეც როგორ მიხარიხარ ჩემო უცნაუროო?
როგორ მათბობს ხოლმე შენი კომენტარები heart_eyes kissing_heart
ვქმნი მაგ საქმესაც laughing არ იდარდო kissing_heart
სტუმარი ნათია
rogor damrcha komentari dasaweri? im doneze medzineboda rom vegar davwere?arada ashkarad maxsovs rom vwerdi. ara raa asaki tavisas shvebaaaaa????
chemo kargo gamixarda rom yvelafris miuxedavad chemi ioane ar aris mtlad damnashave da dampali nikas sadzmoa. exla vici rom deme ioane da ale-lile ertad yvelafers gamoasworeben. ai me ki finals sul xtunva xtunvit shevxvdebi,imitom rom vici guls ar matkeb da cudad ar daamtavreb. gkocniiiiii????????????????????

ნათიი,ეგ არაფერიი smile heart_eyes ეგ მეც კი მემართება ხოლმე არ მიკვირს laughing heart_eyes kissing_heart მეც გკოცნი ჩემო საყვარელო გოგოვ kissing_heart
kissing_heart

 


№18 სტუმარი მეუცნაურე

ვაიმე,ძალიან მიყყვარს შენი ნამუშევრები,სასწაული...
არ მემეტება იოანე ციხისთვის :(

 


№19 სტუმარი ერთგული მკითხველი (მარი)

Chems garda yvela icis ioane vin aris. Romeli istiriidan arian chemo gogo. Chemi deme sheudarebelia. Achuqe patara matac raaa ise ar datovo. Gakoceeee veli axal tavs. Xo male dadeeeb? Es tavi ro sheamokle shemdegi ormagad gaadide exla. Aleqsi da lile ukve momwons.

 


№20  offline მოდერი Queenofmoon

მეუცნაურე
ვაიმე,ძალიან მიყყვარს შენი ნამუშევრები,სასწაული...
არ მემეტება იოანე ციხისთვის :(

ძალიან მიხარია საყვარელო მადლობა heart_eyes heart_eyes kissing_heart
ერთგული მკითხველი (მარი)
Chems garda yvela icis ioane vin aris. Romeli istiriidan arian chemo gogo. Chemi deme sheudarebelia. Achuqe patara matac raaa ise ar datovo. Gakoceeee veli axal tavs. Xo male dadeeeb? Es tavi ro sheamokle shemdegi ormagad gaadide exla. Aleqsi da lile ukve momwons.

"შენს მკლავებში დავლევ სულს" პირველი ისტორიაა მარიკუნა,ისეთი არაფერია ძველია ცოტა გაუმართავიც მაგრამ შენ თუ გენდომება,წაიკითხე. kissing_heart kissing_heart heart_eyes კი,ვეცდები ყველანაირად რომ შემდეგი თავი დიდი იყოს,სავარაუდოდ დღეს საღამოსკენ დავდებ heart_eyes

 


№21 სტუმარი nino

vaime chemi magari gogo xar shen dzalan dzalian momewona istoriac da usic rom ioanec gamochnda❤????❤

 


№22  offline მოდერი Queenofmoon

nino
vaime chemi magari gogo xar shen dzalan dzalian momewona istoriac da usic rom ioanec gamochnda❤????❤

შენ კიდევ ჩემი ყველაზე საყვარელი გოგო ხარ და მიყვარხარ kissing_heart kissing_heart

 


№23 სტუმარი ერთგული მკითხველი (მარი)

მადლობა ჩემო კარგი წავიკითხავ აუცილებლად. რა მაგარია 8 თავი დაიდო. მიყვარხარ მიყვარხარ მიყვარხარ♥♥♥♥♥♥

 


№24  offline მოდერი Queenofmoon

ერთგული მკითხველი (მარი)
მადლობა ჩემო კარგი წავიკითხავ აუცილებლად. რა მაგარია 8 თავი დაიდო. მიყვარხარ მიყვარხარ მიყვარხარ♥♥♥♥♥♥

მეც ძალიან ძალიან heart_eyes heart_eyes heart_eyes

 


№25 სტუმარი nino

mikvarxar mec dzalian ❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent